Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

za pazit: prednji diski so se radi pregrevali in zvijali po večkratnem močnem zaviranju. vzrok so bili menda preveč togo vpeti (plavajoči) diski.

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je drugi lastnik tega motorja in je le toliko km, ker ni bilo veliko časa za vožnjo. Bi pa vedel kaj pogledati saj bodo zraven tudi kolegi ki se s tem tudi profi ukvarjajo. Zanimalo me je le vaše mnenje saj nekateri imate te motorje. Koliko so kaj vzdržljivi ter kaj je pri teh motorjih kaj za pazit?

Pa zakaj tukaj nas v glavnem amaterje sprašuješ, če boš imel tam profije zraven? A ko greš k zobozdravniku tudi še babico zraven pelješ, da mu bo malo pomagala zob popravit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zakaj tukaj nas v glavnem amaterje sprašuješ, če boš imel tam profije zraven? A ko greš k zobozdravniku tudi še babico zraven pelješ, da mu bo malo pomagala zob popravit?

Več informacij bolje je to pa zato ker ste nekateri lastniki teh motorjev in bi sami povedali kaj vas moti. Kolega ne vozi vsak dan drugi tip!

Tole pripombo mislim da bi lahko zase zadržal!

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mene pa zanimajo vase izkusnje o ninji 636 letnik 2003 -2004. Se lepo pelje kaksni problemii? slabosti? ze vnaprej hvala :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako mnenje imate o tem motorju, ali se splača, ali se kvarijo ter kake so slabosti če so in kaj je treba paziti?

Bom jaz, ker bom objektiven :D - tudi andrej ga je vozil, pa je nekam malo pohvalil.

Prijatelj je nabavil "The brand new ultrasport ZX6R", l.98.

Pri cca. 12.000 so mu pod garancijo ob rednem servisu zamenjali napenjalec (španar) verige (v agregatu), vreden sitnice, potem je bil mir.

Ded se je med drugim precej vozil na šiht (Lenart-LJ) in v 2 letih pridelal čez 50.000 km, vmes je ob pomankanju finančnih sredstev sam opravil servis (menjava olja-Castrol GTX, odsvetujejo :D ). Slabost slednjega - pri 220+ so izpušni plini mičkeno bolj smrdeli....

Drugih ti ne bi vedel - motor je bil l.98 špica v 600, pri 50.000 km pregled mašine pokazal obrabo v okviru tovarniških toleranc; optimalna zadeva, ta moped.

Kak je pa "tvoj", pa ocente s kolegi. Pa dober nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanimajo vase izkusnje o ninji 636 letnik 2003 -2004. Se lepo pelje kaksni problemii? slabosti? ze vnaprej hvala  :rolleyes:

...z njim prepeljal slabih 10.000km...menjal nič, vse bp :grim ...za enkrat, čez mašino in vozne lastnosti nimam :grrr večjih pripomb...največji problem mi predstavlja, položaj krmila, preveč trpijo zapestja :BUA: , predvsem pri počasni vožnji...po kakih dveh urah neprestane vožnje mi cev izpuha prav neprijetno greje podplat desne noge, v vročih dneh :devil: , pa postane to zelo neudobno...cca. 3500km sem prepelja v dvoje...prav tako brez problemov...sovoznik ima za noge ''dovolj'' O:-) prostora, problem je spet pri rokah - zapestjih, ko se oprime posode za gorivo...dobrodošel bi bil, tudi kak višji pleksi, da preusmeri tok zraka višje...sedaj se mi tok zraka, pri nesklonjeni poziciji, zaletava ravno pod čelado, in povzroča neprijetne zvoke, ki so moteči (čelada shark RSR - kar glasna)...motor lepo vžiga, normalno vleče od 5000vrt/min naprej, za hitro vožnjo pa na obrate :kva2: , kjer je doma, od 9000 do 13500/min...izpuha ne rabiš menjat, je že ta dovolj glasen, razen če imaš zelo tiho čelado in želiš iber zvok...so pa med letniki 03 in 04 razlike v vzmetenju...04 naj bi imel mehkejše vzmetenje...nekaterim je pri 03 pokal pleksi, odvijali so se vijaki plastike...

p.s. ...moje mere, za predstavo...180cm...83kg...

lp flox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če vsi sprašujejo bo pa še jst .)

Kakšni (kvaliteta) so bli pa tile motorji mal starejših letnikov 95, 96 ?

Ker ne vem al se mi bl splača drugo leto neki takega dobit al pa še malo počakat

in novejšega ?

Kako pa je z vzdrževanjem in servisi, kdaj se štelajo ventili itd. (do sedaj sem mel 2t in bi rad malo več vozil kot šravfal) ? Bi blo recimo dost 100 jurjev za servise za 5000 km na sezono ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi blo recimo dost 100 jurjev za servise za 5000 km na sezono ?

...100jurjev boš imel vsaj za 4 servise - na pooblaščenem servisu...servisni intervali so pa na 6000km...verjetno pa ne boš delal samo 5000km na leto, hmm? :?

lp flox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...z njim prepeljal slabih 10.000km...menjal nič, vse bp :grim ...za enkrat, čez mašino in vozne lastnosti nimam :grrr  večjih pripomb...največji problem mi predstavlja, položaj krmila, preveč trpijo zapestja :BUA: , predvsem pri počasni vožnji...po kakih dveh urah neprestane vožnje mi cev izpuha prav neprijetno greje podplat desne noge, v vročih dneh :devil: , pa postane to zelo neudobno...cca. 3500km sem prepelja v dvoje...prav tako brez problemov...sovoznik ima za noge ''dovolj'' O:-)  prostora, problem je spet pri rokah - zapestjih, ko se oprime posode za gorivo...dobrodošel bi bil, tudi kak višji pleksi, da preusmeri tok zraka višje...sedaj se mi tok zraka, pri nesklonjeni poziciji, zaletava ravno pod čelado, in povzroča neprijetne zvoke, ki so moteči (čelada shark RSR - kar glasna)...motor lepo vžiga, normalno vleče od 5000vrt/min naprej, za hitro vožnjo pa na obrate :kva2: , kjer je doma, od 9000 do 13500/min...izpuha ne rabiš menjat, je že ta dovolj glasen, razen če imaš zelo tiho čelado in želiš iber zvok...so pa med letniki 03 in 04 razlike v vzmetenju...04 naj bi imel mehkejše vzmetenje...nekaterim je pri 03 pokal pleksi, odvijali so se vijaki plastike...

p.s. ...moje mere, za predstavo...180cm...83kg...

lp flox

No sedaj sem naredil cca 300 km.... Tako kot si rekel zapestja trpijo v p... m.... sem si ze reku poba treba bo mal ujacat svoh si samo ocitno ne boli samo mene :004 Tudi moja punca se pprtozuje glede polozaja rok ampak sem se hitro resil in reku da ona to ne zna. Izpuh je ze zamenjan (wings). Spomladi bo treba zamenjati sprednjo gumo (michelin pilot). Pelje se super samo glede polozaja mi ni ravno cool...Sem imel prej r6 letnik 99 pa roke niso toliko trpele... Za Primerjavo 184cm 84kg..... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če ima kdo slučajno zx6r letošnji model in kako je z njim zadovoljen (vozne lastnosti, razporeditev moči predvsem v nižjih obratih ipd.),sam sem se namreč odločil za nakup nove in bi mi kak informacija prav prišla.

Lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik kawasakija ninje 636 letnik letnik 04 ker je konec sezone bi rad iz motorja odstranil akumulator, da se le ta ne bi spraznil...Tukaj pa nastane problem kako odmontirati sedez da pridem do akumulatorja....Nebi rad kaj polomil ali kaj podobnega. Z<to psrasujem vas, ki ste v tem poslu verjetno bolj izkuseni, kako brez problemov priti do akumulatorja. Ze vnaprej najlepsa hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik kawasakija  ninje 636 letnik letnik 04 ker je konec sezone bi rad iz motorja odstranil akumulator, da se le ta ne bi spraznil...Tukaj pa nastane problem kako odmontirati sedez da pridem do akumulatorja....Nebi rad kaj polomil ali kaj podobnega. Z<to psrasujem vas, ki ste v tem poslu verjetno bolj izkuseni, kako brez problemov priti do akumulatorja. Ze vnaprej najlepsa hvala za odgovore.

Odpreš zadnji sedež in tam boš našel en vijak s katerim je pritrjena "ročica" za odpiranje/odklepanje sprednjega sedeža. Vijak se nahaja pred "predalčkom" za orodje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odpreš zadnji sedež in tam boš našel en vijak s katerim je pritrjena "ročica" za odpiranje/odklepanje sprednjega sedeža. Vijak se nahaja pred "predalčkom" za orodje.

najlepsa ti hvala. Se mi je zdelo da bo to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mene sam neki zanima: a mi lahko kakšen lastnik ninje pove, kolk kilogramov tehta motor (kolk KG ma v prometni)!

hvala že v naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja ninja 636 letnik 04 ima v prometni 174kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

cenovna politika uvoznika me je presenetila, do zdaj smo v glavnem vriskali, tudi ko se je menjal model ( 2002 - 2003 70 jurčkov, 2004 100 j), zdaj pa mi ni glih, da bi plesal.

Res fak... Jeb... nabijanje cen, tudi če so potem popusti... poglej naše Suzuki "poslance", isti šmorn.

inflacija se ti ne zdi pomemben dejavnik? pri 2,2 milijona je 100 jurjev glih nekje med 4 in 5 procenti ...

Sym, kaj bi rekli na ceno oz. "prve ponudbe" za l.2006 - 2.17 mio in drobiž.... V redi, ne?

Kaj dogaja, rinejo v izgube? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je mogoče kdo meril na valjih kolko ma realnih hp zx6r 636 model 05 (z ram air ima deklariranih 136 hp), pa če se je kdo pozanimal kolko ga znese zavarovanje po novem za isti motor. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Da nebom odpiral nove teme in da nebo pripomb...

Zanima me, če se pri ZX-6R letnik model 2004 da na armaturki oz digitalnem števcu spreminjat barva ozadja? Še nisem nikjer zasledil tega :blush:

Hvala in lep pozdrav.

M. Vale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nebom odpiral nove teme in da nebo pripomb...

Zanima me, če se pri ZX-6R letnik model 2004 da na armaturki oz digitalnem števcu spreminjat barva ozadja? Še nisem nikjer zasledil tega :blush:

Se da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super... veš še slučajno kakšne barvne opcije so vse? :blush:

Lej, tega nisem delal, tudi še nisem videl nikogar, ki bi. Je pa pač vse možno. Ampak verjetno tudi zakomplicirano. Barvne opcije pa so zagotovo vse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!