Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

Če si imel v mislih nekaj podobneha, kot na sliki spodaj, se da... odpreš števec, pa prelimaš srebrno folijo z zeleni (oz. katerokoli barvi); sem prakticiral na števcu od kolesa, pa je ratal. Če pa misliš zamenjat še osvetlitev, potem je pa to malo več dela ($)

post-2606-1138785303_thumb.jpg

post-2606-1138785355_thumb.jpg

post-2606-1138785366_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo točno to iščem... hvala ti :OK:

Sem se zagrel za ta motor :wub: in bi ga rad v bližnji prihodnosti kupil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In odločilna je barva podlage armature :?

Svašta :eek: :kva2:

Niti najmanj... ampak mi digitalni števci niso najbol všeč. Sem sicer šel pred 2 dnevoma gledat ta motor 04 model in imel možnost videt kako dela ta digitaln števec in obratomer. Pozabil sem pa vprašat lastnika če se da oz če je probal menjat barvo... :blush: in zato sem zdaj tukaj vprašal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se da...če se le tebi da to delat .)

Razstaviš števec in zamenjaš ledike z drugimi z barvo po tvoji želji...

Eto TUKAJ si mal preberi :hmm:

Like this :)

post-55-1138805807_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil decaf
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, hvala... sej se mi nebi dalo tega delat, ampak me zanima, če bi me v prihodnje slučajno kdaj spreletelo kaj takega :rolleyes:

Sem zdaj malo pregledal in prebral... hudo dobro to zgleda :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti najmanj... ampak mi digitalni števci niso najbol všeč. Sem sicer šel pred 2 dnevoma gledat ta motor 04 model in imel možnost videt kako dela ta digitaln števec in obratomer. Pozabil sem pa vprašat lastnika če se da oz če je probal menjat barvo... :blush: in zato sem zdaj tukaj vprašal...

Ne vem no, če praviš da ti digitalni števci niso všeč pol ne vem kaj se zanimaš za zx-r, mislim ej da se odločaš za nakup motorja na podlagi oratomerja in števca?? Poglej raje pod temo chooper tam so digitalni redkost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj nisi videl da sem ravno prej povedal da se ne odločam na podlagi tega !? Pač sem pristaš analognih OBRATOMEROV... ki je problem?

Kaj zaradi tega si ne morem kupit ZX-R ali kako?

Sem na malo morje forumih... tukaj se pa vsak obremenjuje z vsem kaj vprašaš... kriza.

Lp

M. Vale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

_Vale_ slučajno te poznam še iz časov ko si bil še clio freak in vem, da se velikokrat spuščaš v detajle, ki mislim da pri nabavi motorja niso tako pomembni kot npr ciklistika motorja, razporeditev moči v nižjih obratih, zavore, vzmetenje... To mislim da so najpomembnejši parametri, ki so omenjeni tudi pri vseh testih motorjev.

Več info maš na http://www.kawiforums.com/forum/

No razen če že vse to veš. :OK: :OK: :OK:

ps: Če so ti všeč analogni potem raje ciljaj na novo r6, ki je zares huda novost v 2006. :OK: :OK: :OK:

post-9145-1138814302_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mogoče sem se tudi jaz narobe izrazil prej... sej so mi všeč digitalni ŠTEVCI... OBRATOMERI pa ne tako. Ampak... prej sem pozabil napisat, da sem bil zelo presenečen nad Kawinim digitalcem (obratomer), ker sem ga pred dvema dnevoma prvič videl kako deluje (torej pozitiva).

Upam da me zdaj zastopiš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam imam ninjo 636 04 pa mi je bil obratomer na zacetku malo cuden kajti prej sem imel vse motorje z analognim obratomerom. Sam saj se navadis po 200km ze notr pades :OK: Jaz sem se najbolj bal da ne bo digitalni obratomer slucajno kaj zaostajal oz da bo prepocas padal v obratih ampak ti povem da stvar dela tako kot treba :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Števc/obratomer je zadna stvar, ki bi mi bila pri vožnji z motorjem pomembna.

Zadevo slišiš in čutiš po tresljaji ter koneckoncev tudi po pospeški... Števc/obratomer bi pa kr dol vzel ...

Tudi na Kawasakiju me ne zanima tolk zlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekak dvomem, da po treslajih veš s koliko obrati se voziš. Ko bo treba čez naselje 50 pelat, pa tud ni glih za zaupat občutkom, seveda lahko poskusiš policaju razložit da se ti zdi da si peljal 50 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...fantje...letos bom menjal gume...odlocil sem se za M Power... :? zanima me info glede visine sprednje gume...serijska je 65, ce je slucajno ne dobim bom vzel 70... :hmm: kako bo to vplivalo na voznjo...tisti, ki ste to morda ze naredili namensko, ali vam je bila voznja bolj vsec ali ne?...ali mi kdo priporoca, da 65 sploh ne vzamem in takoj ciljam na 70?...thx za info :)

...glede obratomerja na Kwaku pa vse najboljs...men je vsec...cez glavo dobro je viden...sicer si pa lahko natavis lucko na dolocenih obratih (nekje med 12500 do 15500 za model 03/04) - le ta, pa bi bila lahko bolj vidna...

lp flox

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...fantje...letos bom menjal gume...odlocil sem se za M Power... :? zanima me info glede visine sprednje gume...serijska je 65, ce je slucajno ne dobim bom vzel 70... :hmm: kako bo to vplivalo na voznjo...tisti, ki ste to morda ze naredili namensko, ali vam je bila voznja bolj vsec ali ne?...ali mi kdo priporoca, da 65 sploh ne vzamem in takoj ciljam na 70?...thx za info :)

lp flox

@Flero, če se ne nameravaš občasno podati na pisto, bi komot ostal na višini 65, ker je fajn kompromis med "nervozno" 60 in nekdaj "dirkaško" 70....sploh če ti dosedanja višina ni povzročala težav ali strah vzbujajočih situacij=> :xx:

.....mogoče boš razliko občutil v vodljivosti, okretnosti, predvsem pri "prelaganju" ob malce ostrejšem tempu.....po menjavi na 70 opažam, da jo je treba bolj pritisnit :)......potrebno je malce več dela, več sile pri navedenem, mogoče pa se je tudi tempo malce dvignil, sem skor ziher :grim

Meni osebno je všeč lahkotnost s "65" in nekaj več rezerve pri "70" - ampak itak voziš zlo posrečen stvor in ne bo korenitih sprememb v negativo - bo tudi z "70" dovolj voljna polaganja. :grim

....z gumami je itak vedno nek kompromis :hmm:

Prvi vtis kolegov, ko smo zamenjali minđe, je bil: "Pizda, tvoja je lažja....!" :eek:

No, po dveh setih sprednje 65 sem pa vseeno nekak ostal na 70, predvsem zaradi pogostejšega kroženja po poligonih.

PS.:Imate tudi ostali v homologaciji vpisano le dimenzijo 120/65-17? :hmm:

Težav sicer ne bi smelo biti, upam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120/65/17(56w) - 180/55/17(73w)

To je pa tud vse kar piše.

Ps: Kaj je problem dobit višino 65 pri michelinu(Pilot power) ali dunlopu(208rr)???

Moje bt014 majo šele 12km :yea1: :yea1: , tako da se še nisem poglabljal v to. :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, a ima kdo slučajno knjižico z navodili(v angleščini) od zx6r letnik 2005/06. Sam sem namreč ob nakupu dobil le navodila v slovenščini ki niso čisto popolna. :angry: :angry: :angry:

Ali pa kakšen link, kje se to najde!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda imam v Angleščini in tudi v Nemščini se mi zdi! Kaj jih nisi dobil zraven ko si kupil? Če si kupil pri "uradnem" zastopniku novega, jim reci naj ti jih dajo! Drugače pa če ne boš kako rešil me kontaktiraj na PM;)

Decaf!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda imam v Angleščini in tudi v Nemščini se mi zdi! Kaj jih nisi dobil zraven ko si kupil? Če si kupil pri "uradnem" zastopniku novega, jim reci naj ti jih dajo! Drugače pa če ne boš kako rešil me kontaktiraj na PM;)

Decaf!

Ja kupil sem pri dks v mb, samo so navodila samo v slovenščini ( približno 15 strani a4) kjer pa ni slik itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa se oglasi v DKS in naj ti jih zrihtajo, ker v teh SLO ne piše nič! Tud moja ninja je kupljena direktno v DKS-u in sem dobil kompletna navodila .)

Decaf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa se oglasi v DKS in naj ti jih zrihtajo, ker v teh SLO ne piše nič! Tud moja ninja je kupljena direktno v DKS-u in sem dobil kompletna navodila .)

Decaf

...decaf ima 100% prav...moral bi jih dobiti v slovenscini + originalno knjizico v vec jezikih...jaz sem mojo 6ko l.04 tudi kupil pri DKS in dobil obe...meni osebno je slovenska razlicica neuporabna, ne vsebuje vseh informacij, pa se prevodi so vcasih malce cudni...

lp flox

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...decaf ima 100% prav...moral bi jih dobiti v slovenscini + originalno knjizico v vec jezikih...jaz sem mojo 6ko l.04 tudi kupil pri DKS in dobil obe...meni osebno je slovenska razlicica neuporabna, ne vsebuje vseh informacij, pa se prevodi so vcasih malce cudni...

lp flox

Sej to sem tudi sam opazil, moram se oglasit pri dks-u pa malo povprašat šefico kako je z tem.

Ob nakupu so se obnašali zelo korektno in prijazno tako da mislim da nebi smelo biti težav! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: Kaj je problem dobit višino 65 pri michelinu(Pilot power) ali dunlopu(208rr)???

Moje bt014 majo šele 12km :yea1: :yea1: , tako da se še nisem poglabljal v to. :P :P :P

Powerce dobiš 100%, 208rrrrr pa še lani ni bilo....

Sicer pri nobenem proizvajalcu ne bi smel več bit problem....razen pri Avon-u in Continentalu jih ni.

Nu, pa puno - muchos okretnih in vodljivih km vsem Kwakovcem v 06 (malo se že ogrevamo.....)!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!