Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


Priporočene objave

Objavljeno

lp

Pred kratkim sem nabavil gear indicator gpt gi3001 ,problem :unsure: je z montažo ,mogoče je gdo tu ki si je že ta model montiral ,

ima 5 žic rjava -ozemljitev , zelena -plus na 12 vol ni problem povezati, in siva ki se priklopi na maso ko začneš z nastavitvami.

težava nastane pri rumeni ki gre na merilnik hitrosti bela pa na merilnik vrtljajev,

vendar na motorju kawasaki 636 let 05 gre na števec 17 različni žic ki so pa različno obarvane :closedeyes: , in recimo rumene ima dve barvi ,prav tako so vse žice dvobarvne :wallbash:

če gdo ve kako povezati rumeno in belo na števec prosim za info.

post-11324-013580900 1286992009_thumb.jpg

Objavljeno

Kontaktiraj prodajalca/proizvajalca, da ti dajo navodila za montažo za tvoj motocikel.

Objavljeno (popravljeno)

Kontaktiraj prodajalca/proizvajalca, da ti dajo navodila za montažo za tvoj motocikel.

Sem že poslal vprašanje ,saj so bila v škatli navodila na cd splošna za vse motorje ,ki imajo takšne števce kot ga ima moj motor , lako samo čakam .... :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Popravljeno . Popravil brotherr6
Objavljeno

Kolikor se spomnim sem dal rumeno na rumeno in belo na belo na Kawasakiju ER-6 samo rumeni sta dve ena je črno rumena in druga je rudeče rumena.Pomagaj si tako , da kabel pri števcu prebodeš z iglo(bucko,šivanko)in priključiš na iglo žico tako da jo oviješ okoli igle in ko boš našel pravi kabel bo delovalo in šele potem, ko najdeš pravi kabel ga malo oguliš in prilotaš ali pa pripneš z posebno spojko !Barvo kabla od kilometer števca lahko ugotoviš tako, da pogledaš barvo kabla pri impulzatorju na prednjem verižniku.

Objavljeno

Kolikor se spomnim sem dal rumeno na rumeno in belo na belo na Kawasakiju ER-6 samo rumeni sta dve ena je črno rumena in druga je rudeče rumena.Pomagaj si tako , da kabel pri števcu prebodeš z iglo(bucko,šivanko)in priključiš na iglo žico tako da jo oviješ okoli igle in ko boš našel pravi kabel bo delovalo in šele potem, ko najdeš pravi kabel ga malo oguliš in prilotaš ali pa pripneš z posebno spojko !Barvo kabla od kilometer števca lahko ugotoviš tako, da pogledaš barvo kabla pri impulzatorju na prednjem verižniku.

A ne bi bila najbolj zihr metoda najti serviserja, ki ima shemo električne vezave? Na pamet vezat elektronske komponente je lahko pogreb za instrumentno ploščo ali prikazovalnik!

Kabli na izvoru signala so lahko drugačne barve kot na končni sponki instrumenta,saj je običajno vmes ECU, pa še kak konektor za spajanje......

meter-gauge-circuit-wiring-diagram.png

1. ECU

2. Neutral Switch

3. Oil Pressure Switch

4. Speed Sensor

5. Water Temperature Sensor

6. Stop Watch Switch

7. Ignition Switch

8. Meter Unit

9. Lap Switch

10. Fuse Box

11. Ignition Fuse 10 A

12. ECU Fuse 15 A

13. Starter Relay

14. Main Fuse 30 A

15. Battery 12 V 8 Ah

16. Fuel Reserve Switch

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Logično, da je najbolje dobiti pravo shemo in dati to narediti strokovnjaku.Meni je pač uspelo brez težav najti pravi kabel ker od impulzatorja obratov prednjega verižnika dobiš impulze v Voltih to lahko izmeriš pri impulzatorju seveda se mora verižnik vrteti, izmeriš inpulze in eneke inpulze moraš imeti na kablu, ki gre v armaturo.Pa kaj te sploh učim in se mučim daj nekomu, ki zna in ti naj to naredi čau !!!

Objavljeno

Kolikor se spomnim sem dal rumeno na rumeno in belo na belo na Kawasakiju ER-6 samo rumeni sta dve ena je črno rumena in druga je rudeče rumena.Pomagaj si tako , da kabel pri števcu prebodeš z iglo(bucko,šivanko)in priključiš na iglo žico tako da jo oviješ okoli igle in ko boš našel pravi kabel bo delovalo in šele potem, ko najdeš pravi kabel ga malo oguliš in prilotaš ali pa pripneš z posebno spojko !Barvo kabla od kilometer števca lahko ugotoviš tako, da pogledaš barvo kabla pri impulzatorju na prednjem verižniku.

Hvala za odgovor bom poskusil..... :beer2: :beer2:

Objavljeno

A ne bi bila najbolj zihr metoda najti serviserja, ki ima shemo električne vezave? Na pamet vezat elektronske komponente je lahko pogreb za instrumentno ploščo ali prikazovalnik!

Kabli na izvoru signala so lahko drugačne barve kot na končni sponki instrumenta,saj je običajno vmes ECU, pa še kak konektor za spajanje......

meter-gauge-circuit-wiring-diagram.png

1. ECU

2. Neutral Switch

3. Oil Pressure Switch

4. Speed Sensor

5. Water Temperature Sensor

6. Stop Watch Switch

7. Ignition Switch

8. Meter Unit

9. Lap Switch

10. Fuse Box

11. Ignition Fuse 10 A

12. ECU Fuse 15 A

13. Starter Relay

14. Main Fuse 30 A

15. Battery 12 V 8 Ah

16. Fuel Reserve Switch

Hvala za shemo in odgovor :yea1: :yea1: serviserja ne morem iskati ,ker motor ni za na cesto za to ga pa ne grem dajat na prikolico...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Hvala za shemo in odgovor :yea1: :yea1: serviserja ne morem iskati ,ker motor ni za na cesto za to ga pa ne grem dajat na prikolico...

Serviserja sem mislil v tem smislu, da bi ti v shemi(mikrofilmi-računalniško gradivo) pogledal barvno kombinacijo žic in ne v smislu montaže.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za shemo in odgovor :yea1: :yea1: serviserja ne morem iskati ,ker motor ni za na cesto za to ga pa ne grem dajat na prikolico...

+1, se bom s tem ubadala čez kak mesec, ko ga dobim iz Italije.:yea1:(ker mi tud osnovne matematične funkcije na pisti odpovejo :P )

....Pa kaj te sploh učim in se mučim daj nekomu, ki zna in ti naj to naredi čau !!!

Hvala bogu, da ima kdo sploh voljo in željo se kaj naučit in kaj naredit na svojem motorju sam :worship: . Se mi zdi da ni daleč, ko bo folk tud za olje preverit motor na servis vlačil. Jaz vedno rada poskusim čimveč narediti sama oz. grem vprašat koga, ki to zna (tukej pa včasih tud motosvet nudi dovolj uporabnih informacij). Šele ko izčrpam vse ostale opcije, gre motorček v druge roke. Nekaj se naučim, vem kaj in kako so bile stvari narejene, prihrani se kar nekaj denarja, pa še v zabavo mi je (predvsem potem ob nekaterih osuplih pogledih motoristov, ko jim razložim kako se kakšna stvar naredi- ker očitno po defoltu zarad dveh X kromosomov, ne pričakujejo da bi vedela niti kako se gume napumpa :P ).

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

+1, se bom s tem ubadala čez kak mesec, ko ga dobim iz Italije.:yea1:(ker mi tud osnovne matematične funkcije na pisti odpovejo :P )

Prispelo :D, ker jim je zmanjkalo rdečih, in je malo dlje trajalo, da so poslali, sm dobila kot tolažilno nagrado mrežo za prtljago. Montaža sledi v soboto upam.

post-20956-083724500 1288130744_thumb.jpg

Objavljeno

-koliko si dala za ta indikator?

-torej so te zadeve dokaj komplicirane za vgradnjo?

Objavljeno

-koliko si dala za ta indikator?

-torej so te zadeve dokaj komplicirane za vgradnjo?

81sitnih s poštnino vred direkt iz it. Kolk sitne so pa še ne vem, po navodilih je treba najt žičko od števca, obratomera, plus pri ključavnici, zemljo in minus pa zalota (oz, na minus daš žičko sam za programiranje). Koker sem gledala wiring diagram, mam že vse najdeno, kero žičko kam dat, v soboto bova pa z jvalantom zmontirala, tko da bom pol poročala, kolk je dela z montažo, pa kolk z učenjem napravice, v nedeljo pa še stestiram.

Objavljeno (popravljeno)

-hvala,pa kakšno slikco nalimaj :)

-zanima ma ali to paše na vse motorje,tudi na moj fergazer SV650S?

-ali ni več načinov montaže,ta ki ga ti imaš je edini,ali najboljši?

-zakaj moraš učit napravico?

Popravljeno . Popravil motofil
Objavljeno (popravljeno)

Imam GPT instrumente na katerih je tudi prikazovalec prestav, pa mi še do zdaj ni uspelo ugotovit kako se programira/nauči prikazovalnik. Sem se nekaj matral z navodili-tale njihova angleščina je milo rečeno katastrofa rolleyes.gif, probaval itd. pa mi nekak ni uspel. Kakšna ideja?

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

-hvala,pa kakšno slikco nalimaj :)

-zanima ma ali to paše na vse motorje,tudi na moj fergazer SV650S?

-ali ni več načinov montaže,ta ki ga ti imaš je edini,ali najboljši?

-zakaj moraš učit napravico?

-Bom pofotkala, ni panike.

- na tvoj motorček takle direkten sicer mislim da ne gre, bi rabil model 3002 oz katerikol drugi model od GPTja, ki ima na koncu 2 namesto 1, ker ima tvoj SV še zajlico za števec.

- v vsakem primeru je ga moreš povezat na štrom, drugač ne gre, zdej recimo lahko bi ga šel vezat direkt na baterijo, samo pol se ti ne ugasne, ko vzameš kontakt, sicer pride pa zraven cd, kjer lepo piše kaj bi blo treba povezat kam. NPR: New Picture (1).bmp

- napravo je treba naučit katera prestava je katera, da jih potem lahko pokaže, pa določit moraš obrate, pri kateri bi rad videl, da se šift lučka prižge.

Objavljeno

-hvala,pa kakšno slikco nalimaj :)

-zanima ma ali to paše na vse motorje,tudi na moj fergazer SV650S?

-ali ni več načinov montaže,ta ki ga ti imaš je edini,ali najboljši?

SV (in menda kar večina Suzukijev) ima že vgrajen 'senzor' za prestave, tako da je prikazovalnik lahko bistveno enostavnejši (in tudi cenejši).

-zakaj moraš učit napravico?

Ta GPT je 'univerzalen', ne potrebuje posebnega senzorja za prestave. Dela tako, da meri hitrost (zato ga moraš priklopiti na žico od prikazobalnika hitrosti) in št. obratov (zato ga moraš priklopiti še na žico od obratomera) ter iz tega izračuna, v kateri prestavi je.

Seveda ga pa moraš enkrat naučiti, kakšna prestavna razmerja imaš...

Slabosti tega prikazovalnika so, da ne prikazuje prestave, ko stojiš na mestu ter da je počasen (no, vsaj počasnejši od tistega, ki uporablja vgrajen senzor). Tako da za Suzukije ga jaz ne bi uporabljal...

D.

Objavljeno

Js sm svojga dobil z originalnim konektorjem, odklopil ECU in ga vmes vklopil + ena žička na + od akumulatorja.

Objavljeno

Imam GPT instrumente na katerih je tudi prikazovalec prestav, pa mi še do zdaj ni uspelo ugotovit kako se programira/nauči prikazovalnik. Sem se nekaj matral z navodili-tale njihova angleščina je milo rečeno katastrofa rolleyes.gif, probaval itd. pa mi nekak ni uspel. Kakšna ideja?

Dokaj simple držiš zičko (ponavadi bela) cca 5sec ter ti začne utripat P ali L odvisno od modela takrat se programira lucka -shift na katerih obratih se ta lučka naj prižge držiš gas do tistih obratov kjer želiš da se prižge in nato ugasneš motor z stikalom na krmilu (ne z ključem ) in to je to za nastavit prikaz prestav pa držiš spet belo žico na minusu samo malo več časa cca 20sec se ti pojavi S vsaj na mojemu se nato pa z belo žičko toliko krat na maso dokler ne prideš do številke koliko prestav imaš počakaš ter se ti pokaže 1 prestava takrat daš v 1 in gas do cca 4000obr. dokler se na prikaže 2 zamenjaš in spet do 4000obr. in tako do zadnje prestave. In to je to!Upam da sem vsaj malo pomagal.

Objavljeno

Danci1973 moj prikaže in vsak če prestaviš v ler pa potem v prvo je tudi res da se ti števci kakšni krat zajebejo pa pokažejo napačno prestavo vendar par krat pretakneš go in dol pa spet pride k sebi res ni neki točen prikaz zaradi tega vendar bolje kot nič z kombinacijo obratov in hitrosti(in seveda ušes) hitro ugotoviš da kaže narobe.

Objavljeno (popravljeno)

Dokaj simple držiš zičko (ponavadi bela) cca 5sec ter ti začne utripat P ali L odvisno od modela takrat se programira lucka -shift na katerih obratih se ta lučka naj prižge držiš gas do tistih obratov kjer želiš da se prižge in nato ugasneš motor z stikalom na krmilu (ne z ključem ) in to je to za nastavit prikaz prestav pa držiš spet belo žico na minusu samo malo več časa cca 20sec se ti pojavi S vsaj na mojemu se nato pa z belo žičko toliko krat na maso dokler ne prideš do številke koliko prestav imaš počakaš ter se ti pokaže 1 prestava takrat daš v 1 in gas do cca 4000obr. dokler se na prikaže 2 zamenjaš in spet do 4000obr. in tako do zadnje prestave. In to je to!Upam da sem vsaj malo pomagal.

Hvala za odgovor!!

Pri meni je sicer zadeva mal drugačna, glede na to da imam klomplet instrumente G.P.T. in je prikazovalnik prestav le ena od funkcij. Za shift lučko tud ni problema, se jo nastavi v programu.

kar se tiče ˝učenja prestave˝je zadeva dokaj podobna tvoji z izjemo, da ni treba operirati z žičkami. Kolikor jaz razumem moram it v sistem nastavitve (ni problema) ko pokaže 1. prestavo dat gas do 2000 rpm, ko se pojavi druga na zaslonu prešaltat itd. dokler se ne pojavi ena višje od tiste kolikor jih motor ima (v mojem primeru, dokler se ne pojavi 6-imam 5 prestav). Nato pa zgolj izključiš motor in konec.- skoraj isto kot pri tvojem/samostojnem prikazovalniku

Problem pa nastane, ker se v prvi prestavi nikakor noče pokazati 2... (če vmes prestavim se po nekaj časa nauči-seveda za napačno prestavo npr. za 1. prestavo kaže 1.) Možno pač, da v prvi ne morem dovolj natanćno držat 2k obratov-glede na to da je prost tek 1200

Še navodila (v neki čudni italo-angleščini rolleyes.gif )-odebeljeni del je pomemben.

GEAR INDICATOR SET UPAt the first time you have to program the gears:If previously you have selected ( in general menu) at point nr 10 GEAR the parameter LEARN and stored, to the right side of the speed you’ll se the digit regarding Gear Indicator; The Gear Indicator show “1”Inset the first gear, leave the clutch,and go to 2000 rpms at this time waint untill the Gear indicator show “2” , insert the second gear and repeat the operation untill will appear “3”, repeat untill the last gear you have avaiable.When display will show the gear more than yours,turn off the engine and D4.The set up is complete, beware if there are something wrong in reading the gear, please repeat the set up fron the begenning.We suggest during the set up to keep the rpm uniform possible.

še slikca instrumentov:

post-20343-025931600 1288314213_thumb.png

P.S.-upam da nisem preveč zakompliciral :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Hvala za odgovor!!

Pri meni je sicer zadeva mal drugačna, glede na to da imam klomplet instrumente G.P.T. in je prikazovalnik prestav le ena od funkcij. Za shift lučko tud ni problema, se jo nastavi v programu.

kar se tiče ˝učenja prestave˝je zadeva dokaj podobna tvoji z izjemo, da ni treba operirati z žičkami. Kolikor jaz razumem moram it v sistem nastavitve (ni problema) ko pokaže 1. prestavo dat gas do 2000 rpm, ko se pojavi druga na zaslonu prešaltat itd. dokler se ne pojavi ena višje od tiste kolikor jih motor ima (v mojem primeru, dokler se ne pojavi 6-imam 5 prestav). Nato pa zgolj izključiš motor in konec.- skoraj isto kot pri tvojem/samostojnem prikazovalniku

Problem pa nastane, ker se v prvi prestavi nikakor noče pokazati 2... (če vmes prestavim se po nekaj časa nauči-seveda za napačno prestavo npr. za 1. prestavo kaže 1.) Možno pač, da v prvi ne morem dovolj natanćno držat 2k obratov-glede na to da je prost tek 1200

Hej, vem da je Starline imel probleme s tem, da si potreboval za vsako prestavo več obratov, za šesto prestavo je bilo treba zavrtet do blokade da je prijela prestava , mogoče lahko tud pri GPTju poskusiš z malo več obrati?

Objavljeno (popravljeno)

ja res je imam tudi jaz starline vendar tega problema nisem imel sem pa moral imet več obratov kot ga je predpisal izdelovalec provaj z višjimi obrati kot ti je svetovala svobodnaptica01

aj kje pa si videl in slišal da je kak italjan sploh dobro ali sploh govoru ang. kaj šele pisal :)

lp

Popravljeno . Popravil kala
Objavljeno

Hvala obema. Bom poskusil z višjimi obrati-ampak zgleda šele naskledno pomlad....

Objavljeno

danci1973,praviš da tudi moj stari tip SV650S letnik 2000 ima senzor prestav?

-kateri še razen suzukija,menda kawe tudi,kaj pa ostali?

-ta sistem kateri opisujete se mi zdi malo kompliciran,pa tudi najbolj natančen ni,boljši od tega pa najbrž ne obstaja (razen če že ima senzor)?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!