Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


igralec

Priporočene objave

danci1973,praviš da tudi moj stari tip SV650S letnik 2000 ima senzor prestav?

-kateri še razen suzukija,menda kawe tudi,kaj pa ostali?

-ta sistem kateri opisujete se mi zdi malo kompliciran,pa tudi najbolj natančen ni,boljši od tega pa najbrž ne obstaja (razen če že ima senzor)?

Starejši model, ki ima vplinjače, tega senzorja verjetno nima. Pri novejših se uporablja za izbiro različnih 'map' glede na prestavo...

Tudi v service manual-u za 'starega' te senzor ni omenjen.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hej

Zanima me če ima gdo izkušnje z tem gear indicatorjem ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-digital-gear-indicator-yamaha-suzuki-honda-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f7889402QQitemZ300505666562QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

zaznaval bi naj premik prestavne ročice mimo senzorja.

Kaj mislite deluje to kot mora ali je bolj tak tak?

Hvala že vnaprej za vsak odgovor.

Lp

Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videt je zanimiv !! Če kdo pozna zadevo kak deluje in na kater moped paše bi lahk skupinsko naročil :OK:

LP

Pred leti, ko sem se odločal za montažo indikatorja sem našel na netu električno shemo za nekaj podobnega. Testno na mizi je zadeva celo delovala, ko pa je bilo treba ob prestavno ročico postaviti stikala sem obupal!

En kup problemov z postavitvijo v pravo pozicijo, nosilci , kabli, vodotesnost, ranjivost stikal....... Na koncu sem kupil Acoumen, priklopil v armaturi in zadeva špila.

Sicer je delovanje te naprave zelo preprosto. V poziciji lera (zelena lučka) je za napravo reset in kaže nulo. Ko prestaviš v prvo magnet preklopi spodnje stikalo in elektronika zapiše 1. Ko prestaviš v drugo greš preko reseta do zgornjega stikala, ki vklopi 2. Vsak naslednji kontakt navzgor prišteje enko in kontakt navzdol odšteje enko od trenutno prikazane prestave, prehod čez ler- kontakt od zelene lučke zadevo resetira. Toliko na kratko, upam, da razumeš delovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pred leti, ko sem se odločal za montažo indikatorja sem našel na netu električno shemo za nekaj podobnega. Testno na mizi je zadeva celo delovala, ko pa je bilo treba ob prestavno ročico postaviti stikala sem obupal!

En kup problemov z postavitvijo v pravo pozicijo, nosilci , kabli, vodotesnost, ranjivost stikal....... Na koncu sem kupil Acoumen, priklopil v armaturi in zadeva špila.

Sicer je delovanje te naprave zelo preprosto. V poziciji lera (zelena lučka) je za napravo reset in kaže nulo. Ko prestaviš v prvo magnet preklopi spodnje stikalo in elektronika zapiše 1. Ko prestaviš v drugo greš preko reseta do zgornjega stikala, ki vklopi 2. Vsak naslednji kontakt navzgor prišteje enko in kontakt navzdol odšteje enko od trenutno prikazane prestave, prehod čez ler- kontakt od zelene lučke zadevo resetira. Toliko na kratko, upam, da razumeš delovanje.

Pozdravljen!

Ali mogoče veš zakaj ja rdeča tipka ? (ali je mogoče reset)?

Doc2.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej

Zanima me če ima gdo izkušnje z tem gear indicatorjem ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-digital-gear-indicator-yamaha-suzuki-honda-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f7889402QQitemZ300505666562QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

zaznaval bi naj premik prestavne ročice mimo senzorja.

Kaj mislite deluje to kot mora ali je bolj tak tak?

Hvala že vnaprej za vsak odgovor.

Lp

Gregor

Misliš na to zadevo?

http://www.simatik.si/908-indikator-prestav-za-motorno-kolo-izvedba-6b.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekipa....res ni za temo GPT......je pa v zvezi Gear indicator-jem tako, da mi ni da bi odpiral novo temo....:surrender:

Imam PZRacing indikator in sem vse lepo skonektal po navodilih....a problem je v Calibraciji,ga je treba naucit prestav......in nikakor ne zagrabi, da bi špilalo kot mora

.... ima kdo istega-se še kdo spomni koliko "rpm" je bilo treba med prestavami dodat, ko se uci abecede....

aja...imam Yamaho R6 07 za info...

Če je kdo imel konkretni primer z omenjenim indikatorjem....please help....

post-14181-0-87294300-1299915795_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ekipa....res ni za temo GPT......je pa v zvezi Gear indicator-jem tako, da mi ni da bi odpiral novo temo....:surrender:

Imam PZRacing indikator in sem vse lepo skonektal po navodilih....a problem je v Calibraciji,ga je treba naucit prestav......in nikakor ne zagrabi, da bi špilalo kot mora

.... ima kdo istega-se še kdo spomni koliko "rpm" je bilo treba med prestavami dodat, ko se uci abecede....

aja...imam Yamaho R6 07 za info...

Če je kdo imel konkretni primer z omenjenim indikatorjem....please help....

Imam istega, samo moram ga skonektati na Yamaho Fazer 2008. Ne vem kao z žicami, tam piše white/yellow, green/black...

teh žic pa ni .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vprašanje. nikakor mi ne rata sprogramirat GPT indikatorja. Zanima me, če ga je kdo že prestavil iz enga motorja na drugega. kako je resetiral prejšnje nastavitve. Sem precej prepričan, da nisem falil nobene barve. Ampak hudič ne pokaže enke. začne s 4?!?!?!?

Tenkju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. nikakor mi ne rata sprogramirat GPT indikatorja. Zanima me, če ga je kdo že prestavil iz enga motorja na drugega. kako je resetiral prejšnje nastavitve. Sem precej prepričan, da nisem falil nobene barve. Ampak hudič ne pokaže enke. začne s 4?!?!?!?

Tenkju

Pejdi se zapeljat pa probat, men tudi na mestu kaže 4 pa 3 in tako... ko pa se peljem oz takoj ko speljem in spustim sklopko dela bp.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkril napako. Stvar ne paše na moj VTR. Če kdo rabi G.P.T. GI 3001=naprodaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Kadar hočem prestavz v sedmo, to se dogaja na avtocestah, se mi zdi, da bi ga mel, ampak saj iz obratomera vidiš če si v pravi prestavi, če že ne čutiš.Gledat preveč na armaturo namesto na cesto pa itak ni pametno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadar hočem prestavz v sedmo, to se dogaja na avtocestah, se mi zdi, da bi ga mel, ampak saj iz obratomera vidiš če si v pravi prestavi, če že ne čutiš.Gledat preveč na armaturo namesto na cesto pa itak ni pametno.

Problem s temi naknadno vgrajenimi indikatorji je to, da ko stojiš npr: v križišču kaže 0 in ne kaže v kateri prestavi je,namreč najbolj ga potrebuješ kadar stojiš in imaš dovolj časa gledat v kateri prestavi je in ne rabiš šaltat navzdol,da se prepričaš ali je v prvi prestavi.Sicer pa tudi večkrat na AC pogledaš na njega ali je v najvišji prestavi brez da bi izkal najvišjo prestavo!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem s temi naknadno vgrajenimi indikatorji je to, da ko stojiš npr: v križišču kaže 0 in ne kaže v kateri prestavi je,namreč najbolj ga potrebuješ kadar stojiš in imaš dovolj časa gledat v kateri prestavi je in ne rabiš šaltat navzdol,da se prepričaš ali je v prvi prestavi.Sicer pa tudi večkrat na AC pogledaš na njega ali je v najvišji prestavi brez da bi izkal najvišjo prestavo!! :hmm:

No, to seveda ne drži pri vseh. Meni kaže v križišču prestavo v kateri sem se ustavil, če pa potem na mestu šaltaš dol pa se pokaže ler 0 ko prideš do njega. Sicer pa moraš malo popustiti sklopko da ugotovi v kateri je. Sicer pa v križišču če šaltaš dol itak slej ko prej prideš do lera, potem pa do prve ni več težko.

Jaz ga gledam pred rondoji pa po kakšni zaviti cesti pred ovinki.

http://www.healtech-electronics.com/ tale je prava zadeva, brez programiranja in posebnega priklopa. Samo vtakneš v vtič za ECU in je rešeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem s temi naknadno vgrajenimi indikatorji je to, da ko stojiš npr: v križišču kaže 0 in ne kaže v kateri prestavi je,namreč najbolj ga potrebuješ kadar stojiš in imaš dovolj časa gledat v kateri prestavi je in ne rabiš šaltat navzdol,da se prepričaš ali je v prvi prestavi.Sicer pa tudi večkrat na AC pogledaš na njega ali je v najvišji prestavi brez da bi izkal najvišjo prestavo!! :hmm:

Odvisno kakšen indikator imaš..

Veliko Suzukijevih in Kawasakijevih motociklov ima že serijsko nameščen senzor za prestave, le prikazovalnika nimajo. Za te motocikle obstajajo razni aftermarket prikazovalniki, npr GiPro, ki se zgolj priključijo na orginalen konektor, ki gre od senzorja prestav v računalnik in ti 100% pravilno prikazujejo prestave, braz kakršnegakoli zamika..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to seveda ne drži pri vseh. Meni kaže v križišču prestavo v kateri sem se ustavil, če pa potem na mestu šaltaš dol pa se pokaže ler 0 ko prideš do njega. Sicer pa moraš malo popustiti sklopko da ugotovi v kateri je. Sicer pa v križišču če šaltaš dol itak slej ko prej prideš do lera, potem pa do prve ni več težko.

Jaz ga gledam pred rondoji pa po kakšni zaviti cesti pred ovinki.

http://www.healtech-electronics.com/ tale je prava zadeva, brez programiranja in posebnega priklopa. Samo vtakneš v vtič za ECU in je rešeno.

Če mi že daš minus ti bom še jaz enega dal.Ti še enkrat razložim v čemu je problem,ko pripelješ v križišče neglede v kateri prestavi in motor ustaviš kaže 0-lo in kaj ti ni tu jasno Npr.pri motorjih, ki imajo originalno vgradnjo kaže VEDNO v kateri prestavi je momentalno motor (1,0,2,3,4,5,6,)Res pa je da nekateri imajo ta indikator v menjalniku že vgrajen in potem seveda kaže pravilno.Sam sem montiral na Kawasakija ER-6-N in tega indikatorja NIMA !!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mi že daš minus ti bom še jaz enega dal.Ti še enkrat razložim v čemu je problem,ko pripelješ v križišče neglede v kateri prestavi in motor ustaviš kaže 0-lo in kaj ti ni tu jasno Npr.pri motorjih, ki imajo originalno vgradnjo kaže VEDNO v kateri prestavi je momentalno motor (1,0,2,3,4,5,6,)Res pa je da nekateri imajo ta indikator v menjalniku že vgrajen in potem seveda kaže pravilno.Sam sem montiral na Kawasakija ER-6-N in tega indikatorja NIMA !!

Pa kaj si obseden s temi minusi, itak nimajo funkcije, to si folk pač tala, ne bi rekel da bi od tega imel kakšen popust pri nakupu v kakšni trgovini.

Jaz ti pa še enkrat povem, da če se ustaviš v križišču, ti kaže v kateri prestavi si se ustavil. In če potem dol šaltaš ti ne kaže 6,5,4..., ampak še vedno npr. samo 6, ko pa prideš do lera pokaže 0.

In tako kaže na er6n, če seveda imaš izdelek, ki sem ga omenil. Skratka pri ustavljanju ne gre avtomatsko na 0.

screenshot614.jpg

Izdelek deluje po drugem principu, prestavo "prebere" iz računalnika (če ga motor pač ima). S priklopom pa je minuta dela.

Zato pač "previdno" z nakupom, če ok kupiš se izogneš električarju, programiranju in podobnim neprijetnim zadevam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mi že daš minus ti bom še jaz enega dal.Ti še enkrat razložim v čemu je problem,ko pripelješ v križišče neglede v kateri prestavi in motor ustaviš kaže 0-lo in kaj ti ni tu jasno Npr.pri motorjih, ki imajo originalno vgradnjo kaže VEDNO v kateri prestavi je momentalno motor (1,0,2,3,4,5,6,)Res pa je da nekateri imajo ta indikator v menjalniku že vgrajen in potem seveda kaže pravilno.Sam sem montiral na Kawasakija ER-6-N in tega indikatorja NIMA !!

moj indikator ne kaže 1-0-2-3-4-5 ... moj kaže 1- tema - 2-3-4-5.. in to kaže vseh pet številk posamično z leve-1 - do desne - 5 - ... .. zelena lučka za ler se prižge , ko je na indikatorju "tema".. pr suzukiju l.81 ...bwahahaha ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izdelek deluje po drugem principu, prestavo "prebere" iz računalnika (če ga motor pač ima). S priklopom pa je minuta dela.

Kolikor je meni znano ta elektronska pomagala (Acoumen in podobni) delajo s pomočjo mikroprocesorja, katerega sprogramiraš za vsak motor posebaj. Procesor preračunava hitrost vozila in obrate motorja, signal nevtrala (ler lučka služi za reset in hkratni prikaz 0, N, u po predhodni izbiri. Dokler se procedura odvija po programu, zadeva kaže kolikor toliko točno (z nekoliko zakasnitve zaradi preračuna). Ko pa pri zaustavljanju stisneš sklopko in šaltaš do recino 3. prestave rabi prikazovalnik spet dva relevantna podatka -obrate motorja in hitrosti, kar pomeni spuščena sklopka in premikanje motocikla, da izračuna primerno vklopljeno prestavo. Odvisno od programiranja, pa ta izračunana prestava lahko odstopa eno gor ali eno dol, vendar na dol ne preko 2. ker za 1. mora biti vmes signal reset (ler lučka). Če procesor nima podatkov za izračun se na displeju pojavi kroženje črtic displeja v smeri urinega kazalca. V križišču, ko stojimo, zato velikokrat gledamo to vrtenje črtic vse dokler ne prestavimo v N in nato v 1 ali pač speljeno, da računalnik dobi ustrezne podatke.

GiPro, ki se samo všteka in se sam programira je na voljo samo za Suzuki, Kawasaki in Triumph

Sicer pa tudi za Acoumen obstojijo adapterji, ki se vklopijo med konektor za armaturno ploščo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor je meni znano ta elektronska pomagala (Acoumen in podobni) delajo s pomočjo mikroprocesorja, katerega sprogramiraš za vsak motor posebaj. Procesor preračunava hitrost vozila in obrate motorja, signal nevtrala (ler lučka služi za reset in hkratni prikaz 0, N, u po predhodni izbiri. Dokler se procedura odvija po programu, zadeva kaže kolikor toliko točno (z nekoliko zakasnitve zaradi preračuna). Ko pa pri zaustavljanju stisneš sklopko in šaltaš do recino 3. prestave rabi prikazovalnik spet dva relevantna podatka -obrate motorja in hitrosti, kar pomeni spuščena sklopka in premikanje motocikla, da izračuna primerno vklopljeno prestavo. Odvisno od programiranja, pa ta izračunana prestava lahko odstopa eno gor ali eno dol, vendar na dol ne preko 2. ker za 1. mora biti vmes signal reset (ler lučka). Če procesor nima podatkov za izračun se na displeju pojavi kroženje črtic displeja v smeri urinega kazalca. V križišču, ko stojimo, zato velikokrat gledamo to vrtenje črtic vse dokler ne prestavimo v N in nato v 1 ali pač speljeno, da računalnik dobi ustrezne podatke.

GiPro, ki se samo všteka in se sam programira je na voljo samo za Suzuki, Kawasaki in Triumph

Sicer pa tudi za Acoumen obstojijo adapterji, ki se vklopijo med konektor za armaturno ploščo.

Tudi za Hondo Varadero je, pod sedežem oz. tam nekje imaš ECU vtič, morda je čep gori, da se takoj ne vidi. :)

Maš na strani od gi pro, compatibility in vidiš kateri vsi modeli so podprti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motorju ki sem ga kupil je že bil nameščen biketronix prikazovalnik prestav, vendar ta ne deluje pravilno - včasih kaže prav (redko) včasih se ne more odločit v kateri brzini je in skače gor in dol, včasih pa kaže preprosto n.

je že kdorda nastavljal ta prikazovalnik oz. ga učil na novo?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motorju ki sem ga kupil je že bil nameščen biketronix prikazovalnik prestav, vendar ta ne deluje pravilno - včasih kaže prav (redko) včasih se ne more odločit v kateri brzini je in skače gor in dol, včasih pa kaže preprosto n.

je že kdorda nastavljal ta prikazovalnik oz. ga učil na novo?

lp

Ponavadi se nastavi z enim belim kablom, ki ga daješ na maso in najprej izbereš barvo svetlobe potem vdigneš zadnje kolo vžgeš motor daš v 1-vo prestavo in daš spet maso s tem belim kablom, ko začne utripat št.1 odmakneš od mase daš v 2-go in spet beli kabel na maso pržge se št.2 in ko utripa spet odmakneš itd. pač do 5-e ali 6-te kolikor pač prestav imaš.Sicer pa kot sem že napisal meni, ko se ustavim kaže 0-lo pa čeprav je neglede v kateri prestavi to pa zato ker nedobi podatkov od prednjega verižnika ker takrat verižni miruje(se nevrti) zato moram vedno pazit, da npr.pred semaforjem dam v 1-vo prestavo in predno se motor popolnoma ustavi mi kaže 1-vo, ko pa se popolnoma ustavim mi kaže 0-lo pa čeprav je v 1-vi prestavi !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motorju ki sem ga kupil je že bil nameščen biketronix prikazovalnik prestav, vendar ta ne deluje pravilno - včasih kaže prav (redko) včasih se ne more odločit v kateri brzini je in skače gor in dol, včasih pa kaže preprosto n.

je že kdorda nastavljal ta prikazovalnik oz. ga učil na novo?

lp

Najprej preveri vse kontakte, kjer je priključen. Slab kontakt je pogosto vzrok za simptome kot jih navajaš. Spoji naj bi bili spajkani, vsaj tako priporočajo nekateri proizvajalci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima biketronix namesto priključka na merilnik hitrosti, izvedeno magnetno stikalo na kolesu je možno, da impulzi s tega stikala ne pridejo. Preveri oddaljenost senzorja od magneta in konstantnost impulzov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!