m@dness Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 (popravljeno) ja res ima magnet in razdaljo sem najprej preveril in malo prilagodil, pa ni spremembe.. v prvi in 2 načeloma še koliko toliko dobro dela vse prestave naprej pa ne.. zato sem prvo pomislil na napačno naučeno razmerje.. ..sem že na internetu iskal manual za ta prikazovalnik pa ga nisem našel.. ga ima morda kdo doma? Popravljeno Avgust 1, 2011. Popravil m@dness Bremzer in STAR 1 1
jemcek Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 zanima me, če morda kdo ve kak je izhodni signal pri Suzukiju, ki se uporablja za prikazovalnik prestav? rabim, ker sem zadevo zase naredil na klasičen način s preračunavanjem razmerja med hitrostjo in obrati in mi dela ok na moji Hondi, ki tega nima. Ampak kolega bi pa rad da mu to nardim za Suzukija Bandit, ki ta senzor baje že ima vgrajen, samo prikazovalnika nima. Seveda je način z vgrajenim senzorjem bolj zanesljjiv predvsem pa hitrejši. zato sprašujem, če je že kdo priklapljal osciloscop, da ga meni ne bo treba tnx, miha
m@dness Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Prosim za pomoč, Biketronix prikazovalnik ki sem oz. je še na motorju sem danes vzel dol in videl da je bil tako pocarsko gor naret da bi moral tistega ki je to delal malo žičke gr tako skupaj povite nič pospajkane ali privijačene... v gavnem šalabajzer!! no.. ko sem odvil izolirni trak je vse skupaj razpadlo (nisem bil preveč pazljiv saj na to nisem računal..) in zdaj niti ne vem kaj mora biti kam priklopljeno. prosim lepo za service manual ali vsaj shemo za ta prikazovalnik prestav.. lp
Bremzer Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Prosim za pomoč, Biketronix prikazovalnik ki sem oz. je še na motorju sem danes vzel dol in videl da je bil tako pocarsko gor naret da bi moral tistega ki je to delal malo žičke gr tako skupaj povite nič pospajkane ali privijačene... v gavnem šalabajzer!! no.. ko sem odvil izolirni trak je vse skupaj razpadlo (nisem bil preveč pazljiv saj na to nisem računal..) in zdaj niti ne vem kaj mora biti kam priklopljeno. prosim lepo za service manual ali vsaj shemo za ta prikazovalnik prestav.. lp Normalen,ki je malo hobi mehanika kable "označi - popiše" ,
raza Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Prosim za pomoč, Biketronix prikazovalnik ki sem oz. je še na motorju sem danes vzel dol in videl da je bil tako pocarsko gor naret da bi moral tistega ki je to delal malo žičke gr tako skupaj povite nič pospajkane ali privijačene... v gavnem šalabajzer!! no.. ko sem odvil izolirni trak je vse skupaj razpadlo (nisem bil preveč pazljiv saj na to nisem računal..) in zdaj niti ne vem kaj mora biti kam priklopljeno. prosim lepo za service manual ali vsaj shemo za ta prikazovalnik prestav.. lp Ko sem ti par postov više napisal, da preveri kontakte sem pokasiral minus za to mnenje!!!!
m@dness Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 (popravljeno) od mene ne, zakaj bi dal minus nekomu, ki mi želi pomagat? :unsure: (dobiš plusek =) ...sem pa predvideval da so spajkani glede na to da mi je prejšnji lastnik zatrdil da je to delal avtoelektričar... Popravljeno September 15, 2011. Popravil m@dness
kiki89 Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 ima kdo izkušnje s tem? http://tiny.cc/s9u5l ali se še da kje drugje dobiti to pri nas al bodo problemi pri pretikanju na mestu? fz6-n
danci1973 Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 zanima me, če morda kdo ve kak je izhodni signal pri Suzukiju, ki se uporablja za prikazovalnik prestav? rabim, ker sem zadevo zase naredil na klasičen način s preračunavanjem razmerja med hitrostjo in obrati in mi dela ok na moji Hondi, ki tega nima. Ampak kolega bi pa rad da mu to nardim za Suzukija Bandit, ki ta senzor baje že ima vgrajen, samo prikazovalnika nima. Seveda je način z vgrajenim senzorjem bolj zanesljjiv predvsem pa hitrejši. zato sprašujem, če je že kdo priklapljal osciloscop, da ga meni ne bo treba tnx, miha Ne vem, če si že dobil odgovor na to... Pri Suzukiju ne potrebuješ osciloskopa, ker gre za preprost uporovni delilnik, pri čemer je en upor pač vedno drugačen glede na prestavo. Tako imaš na voljo 6 oz. 7 ('neutral') različnih napetosti... Nekako tako: 1st gear = 1.782v 2nd gear = 2.242v 3rd gear = 2.960v 4th gear = 3.630v 5th gear = 4.310v 6th gear = 4.660v Neutral = 5.000v D.
Popularna objava jemcek Objavljeno December 16, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno December 16, 2011 (popravljeno) Hojla, preveč časa (?) me je lani enkrat napeljala na idejo, da bi si doma izdelal prizavalnik prestav. Seveda se ga da kupiti ampak ker je zadeva ne preveč zahtevna mi je žilca rekla, da bi naredil kar sam. In če že delam, a ne bi morda naredil zraven že prikazovalnik temperature, pa povprečne hitrosti, pa lap timerja... pa potem enkrat je nekje kapnila ideja o tem, da so lahko zraven še testi pospeševanj in zaviranj... ... vmes je minilo leto, vloženih ur je bilo kar nekaj (vsak tehnični direktor bi me že davno odpustil), pa tudi dnarja je šlo po moje že tok, da bi si lahko kupil najboljši display na trgu... ampak to ni važno, ker je bilo veselje precejšnje... spodaj je nekaj slik, kaj je nastalo, zraven pa še kak opis, kaj zadeva dela. 1) Board computer tkole nekak zgleda board computer. ker enkrat v trgovini niso imeli majhnega ampak samo velik zaslon, je nastala še večja varijanta. ima pa naslednje funkcije vedno vidno: - prikazovalnik prestav menu: - trenutna temperatura - max in min temperatura - prevožena razdalja - max, trenutna in povprečna hitrost - lap timer (zaenkrat samo ročno proženje, lahko se doda zunanje) - test pospeška in pojemka (0-100km/h, 0-200km/h, 0-400m, 100-0km/h) * ps: slednje še ni bilo stestirano, ker je bilo narejeno po koncu moje sezone... 2) LED prikazovalnik prestav prikaz trenutne prestave s pomočjo gumba izbira dveh nivojev svetilnosti 3) LCD 7 segmentni prikaz prestav enako kot zgoraj, le da je svetilnost samo ena, pa vsaj z zaslonom ki sem ga sam dobil nima osvetlitve Pa še nekaj splošnih podatkov: Sistem je bil v osnovi razvit za mojo Hondo (CBR1000), idejo sem dobil od enga angleža (glej GPI gear indicator na netu), od njega je povzeta tudi kakšna rešitev. Računanje izbire prestave deluje na podlagi signala hitrosti in obratov, ki sem ga odvzel pred konektorjem ki gre v števec (pa še + pa - pa Neutral). Je bil pa en prototip narejen za Suzuki, ki že ima notri stikalo, ki da ven podatek o prestavi in kjer je zadeva samo še bolj enostavna. Ampak mi dela kar v redu, sploh pri hitrem prestavljanju se zadeva zelo hitro osveži. Če pač držiš sklopko pa ima seveda enake omejitve kot jih imajo vsi prikazovalniki tega tipa. Učenje poteka praktično ob stand gasu, ni potrebno priganjanje v obratih. Je pa res, da sem probal samo na mojem motorju, tako da ne dam ravno roke v ogenj... Vezje je bilo narisano v Eaglu, sprogramirano pa v okolju Arduino na čipu Atmel328. Razlog je preprost, ker gre za zelo enostavno, opensource okolje, ki je še poceni (30e s čipom vred). še daleč največ težav je z ohišjem, ki kot vidite na sliki ni glih profi, ampak do spomladi mi kane kaka boljša ideja. Skratka, če koga zanima, v telih nemotorističnih dneh kaj podobnega, mu rade volje pošljem načrt vezja, shemo, program itd... itd... Na uč bi rekel, da pride znesek materijala cca 20€ za oba board računalnika in pa nekaj manj za samo prikazovalnika. ne vem, morda bi prišel s telim zadnjim LCD prikazovalnikom celo pod 10€ za vse elemente... Vse je kupljeno v naših elektronskih trgovinah. In še najbolj pomembno: NE, NE prodajam tega in NE izdelujem tega... to je samo en DIY projekt, ki bi morda koga utegnil zanimat tako kot je mene in mu ponudim, kar je nastalo iz mojga projekta. Eden izmed razlogov je tudi ta, da je tole precej amatersko narejeno in je na temle forumu gotovo kar nekaj ljudi, ki znjo to mnogo bolje. ampak to ni tok važno, zadeva kar dela )) tole je res namenjeno ljubiteljem samogradnje, ker gre precej časa in sploh ohišje se na koncu izkaže problem naredit, da tudi zgleda. tko da, zgolj tisti, ki bi radi prišli do prikazovlnika, so Kitajci boljša varijanta. Edin morda če bi se šli tole skupinsko, pa da kdo izdela tudi ohišja kot se zagre, ampak to prepuščam komu drugemu... imam pa doma nekaj prototipov, če bi koga zanimalo potestirat mu to pošljem, če bo zadovoljen, mi bo pa ob priliki vrnil za materijal... za dokaz da zadeva dela, prilagam še tole fotko, da vidte s kero prestavo vozim zagrebškega Popravljeno December 16, 2011. Popravil jemcek payback, suzuki, iom in 14 others 17
MiNa Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 3 prestava, kaj pa vrtljaji motorne gredi? Drugače pa za BC.
Zok Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 lepo, zelo lepo. samdelam nekaj podobnega, le da na bazi dveh atmeg 8 z medsebojno UART povezavo. Ena bo skrbela za logiko in vhode/izhode, druga pa za user interface (LCD, shiftlight in 4 tipke za vklop/izklop quickshifterja, hazard lights in sprehod po meniju.
Nategun Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.
Jure Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev. Mislim da bi tvoj nick name "Nategun" bolj pasal tistemu, ki ti je tole prodal Nekateri Kawasakiji in Sizukiji sicer imajo že serijsko vdelan senzor, ki bere prestave in se dejansko da kupit plug and play indikator prestav, ampak tak indikator ne more biti univerzalen, saj mora imeti konektor, ki paše za tisti konkretnen model motocikla za katerega je narejen. Univerzalni gear indikatorji pa ponavadi niso plug and play, ampak jih je treba sprogramirat, da izračunavajo prestave glede na hitrost in obrate (so namenjeni tistim motorjem, ki nimajo že serijsko vgrajenih senzorjev za prepoznavanje prestave - takih je veliko motorjev). Se pravi jih je treba zvezat na napeljavo od števca in "naučit", da pravilno prikazujejo. Meni se ne zdi, da bi bil tale prikazovalnik namenjen temu, glede na to da ima zgolj 1 6-pinski konektor. Pomoje je to plug and play varianta vendar bogsigavedi za kateri motor. Lahko pa da se seveda tudi motim Ampak če ne drugega bi morala biti zraven priložena navodila.
honda cbr 600f Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 živjo vse drži kot je napisal jure,eden te je fajn nat....gnil tud jest sem prej enega kupil,kao univerzalnega pa ga ni blo variante namontirat,kaj šele da bi ta zadeva delala. potem sem kupil gp indikator in ga sam zvezal-navodila so zraven,samo žice po barvi moraš pravilno priklopit. potem pa jasno ga je treba sprogramirat da ti kaže prave prestave-in to je to. zadeva funkcionira, kolk si pa dal za indikator? l.p.
Nategun Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Ja bil je 20€ sej zato me je primamila cena. Jure ja zgleda, da me je nekdo... bral sem pa tudi okoli teh indikatorjev in se precej razlikujejo imaš jih tudi na nekakšne magnete, je pa tudi cena temu primerna okoli 100€. To mi pa že skor ni za dat,zato se mi je zdela ta varijanta dosti ugodna.
Snečer Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev. Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila. Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.
raza Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 (popravljeno) Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila. Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen. Mogoče pa zadeva celo deluje, če jo pravilno priklopiš in sprogramiraš. Pri ceni 20€ se nimaš kaj sekirat, če tudi kaj zaj..š. Sigurno so priključne žice in njihova barvna shema skopirana od nekoga bolj prepoznavnega. Jaz bi pogledal barvno priključno shemo od Acoumen-a (in še koga) in primerjal. Če maš recimo rdečo in črno za napajanje, ti ostanejo še tri in to signal od obratomera, signal tahometra in signal za ler. Omenjaš še eno žico posebaj ki verjetno služi programiranju in sicer z njo daješ inpulze na maso in s tem prekinjaš oz. potrjuješ faze programiranja. Prikljapljanje signalov ni problematično tudi, če fališ. Zadeva pač ne dela, kot je treba in pač zamenjaš žice. Popravljeno Februar 29, 2012. Popravil raza
raza Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 (popravljeno) Še to. Vse potrebne kontakte za priključitev najdeŠ na konektorju instrumentne ploŠče. Je pa dobro imeti shemo el. vezave za tvoj motor. Popravljeno Februar 29, 2012. Popravil raza
Nategun Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm madrider 1
raza Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje. v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal. Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.
Zok Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 (popravljeno) mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761 In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = + zelena = ler (prikazuje 0) rjavo-rumena = 1. prestava crno zelena = 2. prestava zeleno modra = 3. prestava rumeno modra = 4. prestava rdece rjava = 5. prestava Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev: a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade) b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi. Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. Popravljeno Marec 1, 2012. Popravil Zok
raza Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761 In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = + zelena = ler (prikazuje 0) rjavo-rumena = 1. prestava crno zelena = 2. prestava zeleno modra = 3. prestava rumeno modra = 4. prestava rdece rjava = 5. prestava Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev: a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade) b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi. Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU. Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.
Zok Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=GIND Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.
Nategun Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje. v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal. Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable. Ja seveda nimam pojma okoli te elektrike, zato mislim, da bom opustil to zadevo. Bom pač malo bolj pozoren v kateri prestavi vozim. Je pa res, da za gor ni problem razen včasih pač probam v sedmo ruknat, za dol me pa včasih nese, ker mi ne prestavi vedno prvič v nižjo prestavo pol se pa zgubim v kateri je. Če ga pa prtisnem v drugo mi pa že itak hoče mašino dol vržit.
Nategun Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/...x.php?page=GIND Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok. Zok: vse skupaj se ne splača velik nastavljat in preizkušat, ker mislim, da bom še samo to leto vozil ta motor potem pa nekaj močnejšega.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se