Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


Priporočene objave

Objavljeno

To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU.

Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.

Nisem temu vešč pa , da ne naredim še kakšne večje škode raje pustim tako kot je. :)

Objavljeno

Hvala vsem za pomoč,pa upam še na veliko kilometrov tudi, če ni indikatorja. Tudi vam vsem, veliko varnih kilometrov...

Objavljeno

Na kakšnem servisu, ti to zmontirajo na hitrco ....

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

naletel sem na to zadevo:

http://www.ebay.de/itm/Rot-Universal-Digital-Gear-Gang-Indicator-Indikator-Motorcycle-Motorrad-/290610746455?pt=RC_Modellbau&hash=item43a9c01457#ht_4845wt_1140

če prav razumem maš 2 senzora, magnet pa pritrdiš na prestavno tačko.

zanimivo mi je, da je to kupilo 58 ljudi in so kot kaže vsi zadovolni z zadevščino.

je možno da bi to funkcioniralo? za 16€ s poštnino vred je sicer dokaj vseeno če funkcionira ali ne, je pa interesantno.

Objavljeno

naletel sem na to zadevo:

http://www.ebay.de/i...#ht_4845wt_1140

če prav razumem maš 2 senzora, magnet pa pritrdiš na prestavno tačko.

zanimivo mi je, da je to kupilo 58 ljudi in so kot kaže vsi zadovolni z zadevščino.

je možno da bi to funkcioniralo? za 16€ s poštnino vred je sicer dokaj vseeno če funkcionira ali ne, je pa interesantno.

Zakaj pa ne bi bilo možno?

Vprašanje je le, kako praktično je glede montaže, saj moraš nekam ob prestavno ročico montirat dva senzorja, pa na prestavno ročico moraš dat magnetek, pa ...

D.

Objavljeno
naletel sem na to zadevo: http://www.ebay.de/itm/Rot-Universal-Digital-Gear-Gang-Indicator-Indikator-Motorcycle-Motorrad-/290610746455?pt=RC_Modellbau&hash=item43a9c01457#ht_4845wt_1140 če prav razumem maš 2 senzora, magnet pa pritrdiš na prestavno tačko. zanimivo mi je, da je to kupilo 58 ljudi in so kot kaže vsi zadovolni z zadevščino. je možno da bi to funkcioniralo? za 16€ s poštnino vred je sicer dokaj vseeno če funkcionira ali ne, je pa interesantno.

Hehe zanimivo tole... če boš mogoče naročeval zase, naroči še men en indikator če lahko?

LP; Aleš

Objavljeno

Hehe zanimivo tole... če boš mogoče naročeval zase, naroči še men en indikator če lahko?

LP; Aleš

pa jaz bi tudi imel,mogoče bo skupinski popust,če boš naročal se priporočam

LP

Objavljeno

Jaz ga bom naročil... ko pridem domov :)

Tudi če naročimo več komadov, mora poslati vsakega posebej... zaradi DDV-ja!!

Objavljeno

zdravo

kupil sem motor z že ugrajen števec prestav ker sem obrnu tačko od menjalnika mi sedaj malo nagaja a ve kdo kako se ga resetira ,imam pa acumen DG8

Objavljeno

zdravo

kupil sem motor z že ugrajen števec prestav ker sem obrnu tačko od menjalnika mi sedaj malo nagaja a ve kdo kako se ga resetira ,imam pa acumen DG8

Če si samo tačko obrnil nima kaj nagajat, ker Acoumen nima veze z tačko! Točka N (ler-sveti zelena lučka na armaturi) je za napravo reset in postavi program v izhodišče. Naprej dela po sistemu preračunavanja motornih obratov in inpulzev hitrosti. Postopek "učenja" je napisan na njihovi internetni strani! Za talene. ki ne znajo uporabljat interneta : http://www.acumen-electronics.co.uk/pub/files/User%20Guides%20etc%20-%20PDF_s/1197907031_Acumen%20PD8%20Instrucions.pdf

Objavljeno

zdravo

kupil sem motor z že ugrajen števec prestav ker sem obrnu tačko od menjalnika mi sedaj malo nagaja a ve kdo kako se ga resetira ,imam pa acumen DG8

Pri večini recitiraš z eno belo žičko in ji daješ maso tako spremeniš tudi svetlobo in pravilno nastaviš hitrosti mora pa biti zadnje kolo dvignjeno motor naj laufa z ca 2K o/min. in šaltaš prestave daš npr.v 1-vo prestavo in z žičko daš tolikokrat maso, da se nažge št.1 in tako naprej v drugi 2 itd..Probaj vaja dela mojstra !

Objavljeno

hvala za odgovore bom probal

ko sem menjal tačko ko dam v 1 mi kaže 6 po par sekund mi gre v 1 in tako vse ostale brzine prvi prikaz ni točen po par sekund pa ja prej pa je delalo vse prv tak da to je malenkost in sem se navadu,montiral sem pa gpt na prijateljev motor in z navodilami dane smo ga programirali,resetiralitak da smo se malo(igrali) in ga nastavli kot mora delat,imeli standard tačko za menjalnika,obrnili in vsakič ga nastavli in dela brez problemov tak sem se odličil malo povprašati na forum in nastavit mojega

na stran acumen sem tudi najdu kak se resetira ma je nek ključ(zgleda kot žebljiček) za resetirat in nastavit sem pa malo popraševal po forumu preden si grem delat dodatnega dela

ko rešim va povem

Objavljeno

Pri večini recitiraš z eno belo žičko in ji daješ maso tako spremeniš tudi svetlobo in pravilno nastaviš hitrosti mora pa biti zadnje kolo dvignjeno motor naj laufa z ca 2K o/min. in šaltaš prestave daš npr.v 1-vo prestavo in z žičko daš tolikokrat maso, da se prižge št.1 in tako naprej v drugi 2 itd..Probaj vaja dela mojstra !

Recetiraš Prešernove pesmi recimo.......

Vse kar si napisal za ACOUMENA NE DRŽI!!!!!! Sem pripopal link za lene pa se vam ne ljubi niti linka odpret, potem pa traparije kvasite!

Acoumen ima s spodnje strani ohišja luknjo fi 3mm in posebni "štift" v kompletu s katerim resetiraš in programiraš napravico! Programiranje je opisano na spletni strani in ga je potrebno prebrati, čene boš težko sprogramiral.

http://www.acumen-el...en%20DG8%20.pdf

Pa še v pdf:

Objavljeno

hvala za odgovore bom probal

ko sem menjal tačko ko dam v 1 mi kaže 6 po par sekund mi gre v 1 in tako vse ostale brzine prvi prikaz ni točen po par sekund pa ja prej pa je delalo vse prv tak da to je malenkost in sem se navadu,montiral sem pa gpt na prijateljev motor in z navodilami dane smo ga programirali,resetiralitak da smo se malo(igrali) in ga nastavli kot mora delat,imeli standard tačko za menjalnika,obrnili in vsakič ga nastavli in dela brez problemov tak sem se odličil malo povprašati na forum in nastavit mojega

na stran acumen sem tudi najdu kak se resetira ma je nek ključ(zgleda kot žebljiček) za resetirat in nastavit sem pa malo popraševal po forumu preden si grem delat dodatnega dela

ko rešim va povem

Dokler naprava ne dobi vseh podatkov: hitrost in obrati in glede na sprogramirano bo kazal netočen podatek! Sprogramiraj po navodilih in bo v redu!

Objavljeno

Dokler naprava ne dobi vseh podatkov: hitrost in obrati in glede na sprogramirano bo kazal netočen podatek! Sprogramiraj po navodilih in bo v redu!

hvala

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

...je komu že "crknil" ta acoumen DG8? Meni je namreč zadnjič med vožnjo kar naenkrat nehal delat.

Objavljeno

prosam univerzalen indikator prestav

Objavljeno

...je komu že "crknil" ta acoumen DG8? Meni je namreč zadnjič med vožnjo kar naenkrat nehal delat.

Kaj je nehalo delat?

Sam sem imel najprej težave s kabli, ki so zgubljali stik na konektorju, ko sem to odpravul z priklopom brez konektorja, pa je stvar čez leto spet odpovedala. tokrat je šlo za resnejšo okvaro elektronike (hladen spoj na čipu). Ko sem stisnil displej je delalo ko sem popustil je mrknilo. Lotil sem se razdiranja in ugotovil, da je komplet elektronika zalita v silikon. Previdno sem z olfa nožem odstranil silikon in ponovno testiral. Iskazalo se je da je bila v zraku ena od nogic SMD čipa. Zaspajkal sem mrzu lot in elektronika deluje! Za vgradnjo v ohišje ne bo več, ker sem moral ohišje uničit, da sem sploh dobil elektroniko ven. Sem pa študiral da bi se dalo vgradit direkt v števec motorja.

Objavljeno

prosam univerzalen indikator prestav

dam 20€, ker mi ne paše na VTR :P

Objavljeno

dam 20€, ker mi ne paše na VTR :P

Hej na VTR paše vse, če slučajno ne pa zrihtamo ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A lohka nekaj vprašam: zakaj za hudiča to rabte?

Sploh nimam turncelerja, pa po brzini vem, v kateri mam.

Al je kaka druga fora?

Objavljeno

A lohka nekaj vprašam: zakaj za hudiča to rabte?

Sploh nimam turncelerja, pa po brzini vem, v kateri mam.

Al je kaka druga fora?

Ko sem Tomosa vozu je blo važn, da so ble gume polne, pa da je mašina kolikor toliko župe v kestlnu mela.

Zdej ko sem se postaral in mi zgoraj naštete stvari niso več bistvo, je fajn da vem da je mašina v 6. in da ne trgam brez veze levega škornja.

Objavljeno

Sam za kurčit naokol itak...

:smoke:

Objavljeno

Hej na VTR paše vse, če slučajno ne pa zrihtamo ;)

Tale najbrz ne pase, ker potrebuje signal za LCD stevec. Zeto sm ga lani prodal Sesirju. Ce seveda prodaja isfega....

@Buschl: vsako tele ima svoje veselje. Jaz bi ga rabil za pocasno voznjo ko na v2 vcasih pripeljem v previsoki brzini, in so protest motorja zelo neprijetni. Sploh se mi zdi na "proznih" v2 agregatih bol potreben kot na 4 valnikih.

Objavljeno

Zadeva je včasih koristna, ko se iz 6.7. približaš kakšnemu rondoju oz. križišču oziroma oviri, kjer je potrebno skoraj ustaviti ali ustaviti in vidiš da si še previsoko.

Sicer pa se da brez tega "živet" kakor tudi brez motornega kolesa.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!