Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 25 minutami, Snecer pravi:

Še enkrat, ne razumeš, kaj je to zavorni učinek.

Nek motor lahko ima vse najjaće nametano not, ampak ker je "pretežek", bo imel enak zavorni učinek kot lažji motor z zavorami iz lidla.

Testi v priznanih revijah to potrjujejo, tako da tvoja gostilniška teorija ne drži, prav imaš le glede tega, da na tankih montirane boljše zavore, vendar zavorni učinek ni boljši v primerjavi z lažjimi izdelki.

Sam pa itak ne znaš pojasniti, kaj so to "boljše" zavore, ampak samo neko hvalisanje, kaj vse si vozil in koliko si prevozil...

Pa še sedaj ne znaš opisati razlik, kaj šele da bi ponudil kakšno izmeri zavorne poti ipd.

Gostilniška debata.

Če bi bili kakšni grafi bi jih ti že nalimal ......gledaš v globalu in tu se po fiziki strinjam s tabo ,toda papir in internet preneseta vse tudi tvoj drugačen in večkrat zgrešen pogled na motorizem .

Sam znam pojasnit vse za razliko od tebe ki samo podcenjuješ in se kuješ v zvezde . Kilometre in motorje omenim ker sem se dejansko z njimi vozil in tudi prevozil veliko več kot ti in to mi daje večjo verodostojnost komentirat modele ki sem jih vozil za razliko od tebe ki tu zlivaš revije,grafke itd...... a veš da v Sloveniji prikazujejo (na papirju ) rast in oh in sploh smo da best .........sam tega ne občutim pa tudi ljudje ki jih poznam ne ,Mramor in njegove gostilniške debate.....

Motor K1200ali 1300S ima boljši zavorni učinek ..........pa dokaži nasprotno ! Pa ne mi s tistimi prvošolskimi forami o lažjem itd ,težji kot si več je trenja na podlago ,ABS ,servo,telelever in para....  pa dodajo da je zavorni učinek boljši kot pri standardnih modelih ,motor ima 240kg še enkrat da ti gre v lajšto (servo ,ABS ,telelever in para.....ki motor dobesedno pritisnejo ob tla in ima zadnja pnevmatika veliko večji zavorni učinek kot vsak japonec in tu je še integralni ABS (upam da si toliko razgledan ,da boš vedel kaj je to oz. poguglaj ,ne morem ti vse razlagat ko otroku)  

Motor SX pa ima ABS(navaden in vrjetno najcenejši da je dostopen ljudem ki mislijo da je ABS,ABS) in 230kg ......razlika v teži(ki jo izpostavljaš ) 10kg

Treba še kaj dodat ,ti je jasno ,oba sem tudi vozil ,ti je tudi to jasno ,ker če ti ni in vem da ti ni pojdi na zrak dihaj pridi nazaj in spet nabij meglo .....

Tolk pihaš mim da si mi res smešen ,sam mi krajšaš čas :OK:

 

P.S. Mi lahko razložiš z fiziko dokument ki je preverljiv  BMW K1300S VS Ducati 1198R ,prvi ima 176hp in 240kg,slednji pa slabih200hp in 184kg a oba imata od 0-100kmh 2,8s ..........no pa dej brez megle plisss!

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Pri k1200s me je najbol cudlo, da motor zelo dobro zlajfa samo s stiskom rocke. Sej sodobni supersport motorji zlajfajo se bol.  Ampak je treba gor prav sedet, stisnt rezervar s koleni, zavirat na obe kolesi..dost dela je.  Bmf je pa zlajfal ne glede kako si sedel in kaj si pocel gor.  

Ker sm v "rani mladosti" mal eksperimentiral s samogradnjami mi je rahlo jasno kako na zaviranje vplivajo kot vilic, medosna razdalja, polozaj motorja v grustu....

 

Ta bmf ima par specifik. Je dolg, motor ima nizko in precej vodoravno, med zaviranjem se malo posede in ne spremeni predteka....pa se servo integralne  zavore.  Jez menim da je to motor s katerim je zelo enostavno zelo mocno zlajfat.

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Cartman pravi:

Pri k1200s me je najbol cudlo, da motor zelo dobro zlajfa samo s stiskom rocke. Sej sodobni supersport motorji zlajfajo se bol.  Ampak je treba gor prav sedet, stisnt rezervar s koleni, zavirat na obe kolesi..dost dela je.  Bmf je pa zlajfal ne glede kako si sedel in kaj si pocel gor.  

Ker sm v "rani mladosti" mal eksperimentiral s samogradnjami mi je rahlo jasno kako na zaviranje vplivajo kot vilic, medosna razdalja, polozaj motorja v grustu....

 

Ta bmf ima par specifik. Je dolg, motor ima nizko in precej vodoravno, med zaviranjem se malo posede in ne spremeni predteka....pa se servo integralne  zavore.  Jez menim da je to motor s katerim je zelo enostavno zelo mocno zlajfat.

 

 

Bi lahko rekel da ima boljše zavore in zavorni učinek kot VFR ki jo imaš ?

Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, Kmet2 said:

Bi lahko rekel da ima boljše zavore in zavorni učinek kot VFR ki jo imaš ?

 

On 16. januar 2016 at 11:01 AM, Cartman said:

no, žjafi v kombinaciji z njihovimi patenti v vzmetenju, servotom in ABSom so res hudo ustavlali. Stoping power je biu grozn. 

 

Enkat sm se z morja prpelal z bmflom, ga pustu u garaži ker sm ga bil sit, in s hondo pičil v Idrijo. dobesedno sm sam presel. Itak, hondič v primerjavi ne gre nikamor, pa sm ji zavijal vrat, in ko sm pod viaduktom raubarkomanda hotu mal zažlajfat za lev ovinek, me je spreletelo, na, pa sm jo skuhal, žlafi so crknili, sesul se bom!! Z mal športne sreče sm se zbral, žlajfal na obe kolesi in odpelal, Mi je pa lepo pokazalo, kolk hude so bmflove bremze, in kako hitro se človek navadi dobrega hehe

Mam VTR, in bol kot tako ne znam napisat kolk bolse zlajfa ta bmf napram moji Hondi, ki je letnik 97 in je bla takrat budget ST. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, gretzky pravi:

Se pravi da lahko tudi na MotoGP dirkalnike dajo zavore kot jih ima Versys, saj je po tvoje učinek enak. 

So pa res trapasti ti razvojniki, ker razvijajo vse boljše zavore. Pojdi jim razložit da je njihovo delo zaman.

MotoGp ma slabš zavore kot K1200 k ma nadpovprečno dobre.

Lp

Kmet2 :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 30 minutami, Kmet2 pravi:

Če bi bili kakšni grafi bi jih ti že nalimal ......gledaš v globalu in tu se po fiziki strinjam s tabo ,toda papir in internet preneseta vse tudi tvoj drugačen in večkrat zgrešen pogled na motorizem .

Sam znam pojasnit vse za razliko od tebe ki samo podcenjuješ in se kuješ v zvezde . Kilometre in motorje omenim ker sem se dejansko z njimi vozil in tudi prevozil veliko več kot ti in to mi daje večjo verodostojnost komentirat modele ki sem jih vozil za razliko od tebe ki tu zlivaš revije,grafke itd...... a veš da v Sloveniji prikazujejo (na papirju ) rast in oh in sploh smo da best .........sam tega ne občutim pa tudi ljudje ki jih poznam ne ,Mramor in njegove gostilniške debate.....

Motor K1200ali 1300S ima boljši zavorni učinek ..........pa dokaži nasprotno ! Pa ne mi s tistimi prvošolskimi forami o lažjem itd ,težji kot si več je trenja na podlago ,ABS ,servo,telelever in para....  pa dodajo da je zavorni učinek boljši kot pri standardnih modelih ,motor ima 240kg še enkrat da ti gre v lajšto (servo ,ABS ,telelever in para.....ki motor dobesedno pritisnejo ob tla in ima zadnja pnevmatika veliko večji zavorni učinek kot vsak japonec in tu je še integralni ABS (upam da si toliko razgledan ,da boš vedel kaj je to oz. poguglaj ,ne morem ti vse razlagat ko otroku)  

Motor SX pa ima ABS(navaden in vrjetno najcenejši da je dostopen ljudem ki mislijo da je ABS,ABS) in 230kg ......razlika v teži(ki jo izpostavljaš ) 10kg

Treba še kaj dodat ,ti je jasno ,oba sem tudi vozil ,ti je tudi to jasno ,ker če ti ni in vem da ti ni pojdi na zrak dihaj pridi nazaj in spet nabij meglo .....

Tolk pihaš mim da si mi res smešen ,sam mi krajšaš čas :OK:

 

P.S. Mi lahko razložiš z fiziko dokument ki je preverljiv  BMW K1300S VS Ducati 1198R ,prvi ima 176hp in 240kg,slednji pa slabih200hp in 184kg a oba imata od 0-100kmh 2,8s ..........no pa dej brez megle plisss!

SX ima ABS od Boscha, zadnjo generacijo +, tako kot ostali kawasakiji.

Jaz verjamem testom in ne tebi, žal ali k sreči :)

Yamahin skuter se prej ustavi kot GSka z vsemi pomagali = daj mi to razloži. Pa ma revica en disk, zadaj bobenček, 2batno čeljust, nix tele/para lever itd..

p.s.

glede vprašanja, ni vse v konjih in teži, navor, prenosi itd..

Sicer bi morala bmw in ducati, če primerjam s svojim, leteti okoli 500 km/h.

Objavljeno
pred 34 minutami, Cartman pravi:

Pri k1200s me je najbol cudlo, da motor zelo dobro zlajfa samo s stiskom rocke. Sej sodobni supersport motorji zlajfajo se bol.  Ampak je treba gor prav sedet, stisnt rezervar s koleni, zavirat na obe kolesi..dost dela je.  Bmf je pa zlajfal ne glede kako si sedel in kaj si pocel gor.  

Ker sm v "rani mladosti" mal eksperimentiral s samogradnjami mi je rahlo jasno kako na zaviranje vplivajo kot vilic, medosna razdalja, polozaj motorja v grustu....

 

Ta bmf ima par specifik. Je dolg, motor ima nizko in precej vodoravno, med zaviranjem se malo posede in ne spremeni predteka....pa se servo integralne  zavore.  Jez menim da je to motor s katerim je zelo enostavno zelo mocno zlajfat.

 

 

Torej smo ugotovili, bmw dobro žlajfa, četudi na njem sedi bedak, medtem ko japonci dobro žlajfajo samo v primeru če človek zna zavirati(se pravi da zna stisnit tudi zadnjo zavoro, preden pokne prvo)? 

Vedno sem trdil, da dobre mopede je potrebno znat vozit :D

Objavljeno
pred 59 minutami, gretzky pravi:

Ja, priznam. Kmet2 je imel prav. Ampak sem imel trenutek slabosti in ti odgovoril. Itak sem že vnaprej vedel, da s tem ne bom naredil nič.

Najbrž imam res premalo motorističnih izkušenj da bi bil verodostojen pri tem, ko mislim, da ima kakšen motor boljše zavore kot drugi. Očitno je bila moja roka prešvoh da bi primerno stisnil ročico in niso bile slabše zavore.

Eden izmed forumašev (čeprav se mi zdi, da ima kar nekaj znanja o tem in da se je malo šalil) je napisal da so zavore na vseh motorjih ok, saj če jih dovolj stisneš, kolo zablokira. Torej je razlika samo v moči stiska ročice zavore.

Skuter Yamaha 125 ima zanič zavore in se ustavi prej kot GSka.

In zdaj me močno zanima, zakaj je temu tako...

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Torej smo ugotovili, bmw dobro žlajfa, četudi na njem sedi bedak, medtem ko japonci dobro žlajfajo samo v primeru če človek zna zavirati(se pravi da zna stisnit tudi zadnjo zavoro, preden pokne prvo)? 

Vedno sem trdil, da dobre mopede je potrebno znat vozit :D

Sej zato greš na KTM jajca  ker ne znaš vozit "dobrih" mopedov :P 

P.S. ne razumem,GT je skoraj 1/3 dražji kot SX a misliš da je tudi 1/3 boljši ......al te bodo ostrigli hahahah

pred 9 minutami, Snecer pravi:

SX ima ABS od Boscha, zadnjo generacijo +, tako kot ostali kawasakiji.

Jaz verjamem testom in ne tebi, žal ali k sreči :)

Yamahin skuter se prej ustavi kot GSka z vsemi pomagali = daj mi to razloži. Pa ma revica en disk, zadaj bobenček, 2batno čeljust, nix tele/para lever itd..

p.s.

glede vprašanja, ni vse v konjih in teži, navor, prenosi itd..

Sicer bi morala bmw in ducati, če primerjam s svojim, leteti okoli 500 km/h.

Sej sem vedel spet megla.....ABS zadnje generacije za KAwo :OK: Integral si kot ponavadi izpustil  itd .....

Mi je zanimivo kako demantiraš sam sebe ,enkrat testom ki so napisani tebi v prid vrjameš ,drugiš ko niso ne vrjameš  itd....CAR 

Sem ti podal vprašanje,ko odgovoriš dobiš odgovor ,da te spomnim K1300S VS 1198R

Seveda se strinjam a ker ti to ni najbolj jasno imaš zgoraj vprašanje ,lahko podkrepiš z grafki itd  in  (glede vprašanja,ni vse v konjihin teži,navor prenosi itd)  če je to odgovor ti ga istega nudim nazaj o tvojem vprašanju ! Bi pa res želel da mi mal bolj razložiš ,sploh ker veliko veš ,predvsem pa veliko več kot jaz in si proti meni res top mehanik itd.....

BMW sploh ne tlači v ta tvoj rang (neprimerljivo ) kot da bi primerjal fičota z Ferarijem ,Ducati :hmm: ma mam rajši Versysa (resno):D

Objavljeno
pred 48 minutami, Kmet2 pravi:

Sej zato greš na KTM jajca  ker ne znaš vozit "dobrih" mopedov :P 

P.S. ne razumem,GT je skoraj 1/3 dražji kot SX a misliš da je tudi 1/3 boljši ......al te bodo ostrigli hahahah

 

Hm...danes sem jih že slišal od moje lubice, da GT nima ročajev in kam se bo ona prijela....prjatu ni vse v žlajfih, niti vrednosti, ogromno je tudi v ROČAJIH!!!!

 

Tako da, za sxa vem da je dober, za gtja bomo pa šele videli....

Pa še odgovor zakaj gt namesto sx? Ker sem si tako zmislu, definitivno ne zarad zavor in niti ne zarad ostale opreme, ki je seveda dobrodošla, niti ne zarad agregata, ker imam raje 4valce, ampak ker mi zgleda FUKIŠ, od prvega dne ko sem ga videl.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, luxsa pravi:

Se prau,povzetek u ibr vroce debate je,da moj moped bolj bremza k vs moped bremza al kaj.:OK:

Za malco si dolžen k ti reklamo delam za ta tvoj tank :Pteb ne pomagajo tud Nasa zavore  na Šatlu k se uležeš na ravni cesti ,isti si ko Dami :D

Skratka K1200R je dober motor in trenutno so ti motorji cenovno ugodni ,saj niso uspeli doseči neke vidne prodaje in so ukinili proizvodnjo .

Motor pa odlikujejo dobro vzmetenje,super zavore,super agregat z malo porabo ter nezahtevno vzdrževanje. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 18. 1. 2016 at 9:31, Kmet2 pravi:

Za malco si dolžen k ti reklamo delam za ta tvoj tank :Pteb ne pomagajo tud Nasa zavore  na Šatlu k se uležeš na ravni cesti ,isti si ko Dami :D

Skratka K1200R je dober motor in trenutno so ti motorji cenovno ugodni ,saj niso uspeli doseči neke vidne prodaje in so ukinili proizvodnjo .

Motor pa odlikujejo dobro vzmetenje,super zavore,super agregat z malo porabo ter nezahtevno vzdrževanje. 

Le merki da nous kaksne bedarije pisu,ker ga mislm u jesen prodat.:D

 

Objavljeno

No js sm ga pa dns kupu za 5550, rumene barve, 2006 letnik sz 28k km, abs, esa, ror od k1300s, gretje ročk, stabilizator, višja šipca, 12v vtičnica itd.

Servisna sz računi, motor ohranjen u nulo tko da mam js filing, pa tudi drugi so rekli da sm dubu ful dober deal :)

20160118_160855.jpg

Objavljeno

Km-ji so realni, pregledano po računih in preko uradnega servisa

Motor je biu uvožen iz ito z malo manj kot 8k km, ta od kirga sm ga kupu pa je naredu ostalo. Računi so, se pa tudi po obrabljenosti vidi da ni dau dosti km skozi.

Objavljeno

U jesen se bo prodaju K1300s,bel,cca 43000km,servisiran v Avtoval,cena bo okol 8000eur.

Objavljeno
Ob 18. 1. 2016 at 22:48, Bear pravi:

No js sm ga pa dns kupu za 5550, rumene barve, 2006 letnik sz 28k km, abs, esa, ror od k1300s, gretje ročk, stabilizator, višja šipca, 12v vtičnica itd.

Servisna sz računi, motor ohranjen u nulo tko da mam js filing, pa tudi drugi so rekli da sm dubu ful dober deal :)

20160118_160855.jpg

Čestitam :OK: kateri motor si pred tem vozil ?

Objavljeno
pred eno uro, luxsa pravi:

U jesen se bo prodaju K1300s,bel,cca 43000km,servisiran v Avtoval,cena bo okol 8000eur.

Z nadpovprečno dobrimi zavorami. Ne pozabi pripisat. :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, luxsa pravi:

U jesen se bo prodaju K1300s,bel,cca 43000km,servisiran v Avtoval,cena bo okol 8000eur.

Se pravi da že veš, koliko boš letos prevozil.

 

Letnik???

Objavljeno
Ob 19. 1. 2016 at 8:52, Kmet2 pravi:

5k pa ponyexpresa ti dam :D

Ce dodas se pol prasica,pa 500kil krompirja,pa gajbo jabuk,se bova mogoce kaj zmenila.:kva2:

Ob 19. 1. 2016 at 10:11, Tedybear pravi:

Se pravi da že veš, koliko boš letos prevozil.

 

Letnik???

2013,zdej ima 28000,delam med 12 do 15000 na leto,se pravi da bo u jesen med 40 in 45ooo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 50 minutami, luxsa pravi:

 

2013,zdej ima 28000,delam med 12 do 15000 na leto,se pravi da bo u jesen med 40 in 45ooo.

.:kva2:

Cena, ki si jo "predvidel", se mi za ta motor zdi celo nizka.

 

Sem kaj spregledal???

Objavljeno
35 minutes ago, Tedybear said:

Cena, ki si jo "predvidel", se mi za ta motor zdi celo nizka.

 

Sem kaj spregledal???

Niti ne,ce dodas se 500eur,pustim gor wilers amortizacijo + kufre.

Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

Cena, ki si jo "predvidel", se mi za ta motor zdi celo nizka.

 

Sem kaj spregledal???

Ja, nadpovprečne zavore + 1200€ :P

P s. Nč nisi sprgledal

Objavljeno
13 hours ago, Bear said:

No js sm ga pa dns kupu za 5550, rumene barve, 2006 letnik sz 28k km, abs, esa, ror od k1300s, gretje ročk, stabilizator, višja šipca, 12v vtičnica itd.

Servisna sz računi, motor ohranjen u nulo tko da mam js filing, pa tudi drugi so rekli da sm dubu ful dober deal :)

20160118_160855.jpg

srecno, pa dost ga vozi. 

 

 

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A je kdo menjal nosilec tablice ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!