Skoči na vsebino

Honda CB 1300


Priporočene objave

Objavljeno
... če je ne prodam, bom zamenjal prednje vzmetenje in križe, skupaj bodo prišle radialne čeljusti, zadnje amorti...

Karbonske ščitnike boš dal delat?

Objavljeno (popravljeno)

@NX650

verjemi, da se ne more primerjat 900-ka s 1300 ;)

ja okvir je drugačen..pri horneti poteka le po zgornji strani motorja, medtem ko pri 1300 objame motor..

gre pa 1300 tam od 6.000 do 8.500 obratov res dobro..

in ko se enkrat navadiš nanjo, bo motorček igračka..razen na mestu je vseeno težak..

Rok, karbonski ščitniki bodo, če slučajno honde ne prodam..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

To me je zanimalo, glede agregata, prožnost, dovolj moči.. Tudi 900 hornet ima lepo prožen agregat

in to mi je všeč, višje pa še bolj zaživi.. :smoke:

Samo še glede ciklistike, drugačen okvir, to pomeni? Podobna vodljivost, se bolj čuti teža...? :rolleyes:

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tudi sam sem prišel do faze nakupa mojega prvega motorja in sem se totalno zaljubil v CB 1300. Tako sem postal resni kupec za rabljeno CB 1300 in ker opažam, da sta vsaj dva člana, ki sta sodelovala v tejle temi, doma dokaj blizu mene (iz okolice Velenja in Šmartna ob Paki) in ker sem nekoga z rdeče-belo CB 1300 v zadnjih parih dneh že 2x opazil, da se je peljal mimo moje hiše in mi je vedno ušel, da bi ga lahko ustavil :rolleyes: , me zanima, če se mogoče kdo od vas vozi zadnje dni mimo Poljč (pri Braslovčih)? Namreč, če bi se mu ob priliki dalo malce ustavit na kakšen kafe ali sok, da bi si motor lahko malce od blizu pogledal in se malce pogovoril o samem motorju predno grem v dejanski nakup, bi bilo super. Če je kdo takšen prosim za kontakt na ZS! Hvala!

Objavljeno

Zakaj se ne pozanimaš na As-u v Domžalah? Ziher imajo testno. :unsure:

Objavljeno

Nimajo.

Če prav razumem, kupuješ prvi motor. Orenk zverino si misliš omisliti. Kolikor pravijo lastniki zna prehitro ugrizniti če nisi dovolj spoštljiv do nje. Super motor, sploh če misliš veliko motorirati in s sopotnico.

Objavljeno
Ko se navadiš na CB1300, in ko se potem vsedeš na katerikoli drug motor, se ti zdi neprožen....

:yes:

Objavljeno
Tudi sam sem prišel do faze nakupa mojega prvega motorja in sem se totalno zaljubil v CB 1300. Tako sem postal resni kupec za rabljeno CB 1300 in ker opažam, da sta vsaj dva člana, ki sta sodelovala v tejle temi, doma dokaj blizu mene (iz okolice Velenja in Šmartna ob Paki) in ker sem nekoga z rdeče-belo CB 1300 v zadnjih parih dneh že 2x opazil, da se je peljal mimo moje hiše in mi je vedno ušel, da bi ga lahko ustavil :rolleyes: , me zanima, če se mogoče kdo od vas vozi zadnje dni mimo Poljč (pri Braslovčih)? Namreč, če bi se mu ob priliki dalo malce ustavit na kakšen kafe ali sok, da bi si motor lahko malce od blizu pogledal in se malce pogovoril o samem motorju predno grem v dejanski nakup, bi bilo super. Če je kdo takšen prosim za kontakt na ZS! Hvala!

Upam, da ti bosta povedala, da je motor dokaj težek in tudi dokaj močan. Če je za začetnika primeren, ti pa težko rečemo. Večina bi jih rekla, da ne ...

Objavljeno (popravljeno)

... če te kaj zanima, pa vprašaj ... lahko tukaj ali pa na PM ... :winkiss: :naughty:

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno

... še brez dodatkov ...

post-423-1249033200_thumb.jpg

Objavljeno

...sem si sposodil lani testno pri AS... in motor me je dobesedno PREVZEL... žal le brez oklepa, ki sem ga tam nad 180 km/h resnično pogrešal... sploh se mi je zdela zelo zanimiva primerjava z mojo "čebelico"... ko sem teden dni prej, na enak način vzel na test CBF-100O SA... ma zanimivo, glede na mojega Kaweka, sploh ni impresionirala, oziroma sem bil glede na njeno ceno, in kaj ponuja, skoraj malo razočaran - ena sama linearnost, gladkost, mehkost, skoraj dolgčas (za najbolje prodajan motor!), normalno da znatno boljša od ER-6F AMPAK ne glede na takšno razliko v ceni!... 1300 se mi je pa pokazala resnično v čisto drugi luči... - en sam užitek! Ki ga pa oklep po mojem samo še potencira... In motor sploh ni težak, no, vsaj občutka ne daje... Ko je nanj sedla moja žena s svojimi dobrimi 50 kg sem jo vprašal "Ajde kolk je težja od Kawasakija?"... njen odgovor: Enih 5 do 10 kg!... in resnično nisem imel občutka med vožnjo, da bi bila veliko težja... skratka KUPI! KUPI! KUPI! :rolleyes::rolleyes::rolleyes: in ne se je bat... samo PAMET V ROKE in NOGE!... Za moje pojme je to ena najboljših HOND in tudi veliko uporabnejša in udobnejša od slovite VFR, kjer me moti malo prehudo slonenje na rokah...

Zakaj je še nimam? ...Glede na komplet potovalno opremljenega Kaweka, ki je do srede avgusta še v garanciji, sem se odločil da ga to sezono zvozim temeljito - tja do enih 40000... ter presedlam na nekaj drugega naslednjo sezono... CB 1300 sicer morda ne bo več v igri, saj se je kolikor mi je znano proizvodnja končala... Morda pa, če bom našel kje še kakšno s preverjeno minimalnimi km, morda salonsko...

:rolleyes:

Aja na ABS se le spomni - je koristen, sploh za "turiste" in "začetnike"... - ne poslušaj veleumnih SS pametovalcev... :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno (popravljeno)
Tudi sam sem prišel do faze nakupa mojega prvega motorja in sem se totalno zaljubil v CB 1300. Tako sem postal resni kupec za rabljeno CB 1300 in ker opažam, da sta vsaj dva člana, ki sta sodelovala v tejle temi, doma dokaj blizu mene (iz okolice Velenja in Šmartna ob Paki) in ker sem nekoga z rdeče-belo CB 1300 v zadnjih parih dneh že 2x opazil, da se je peljal mimo moje hiše in mi je vedno ušel, da bi ga lahko ustavil :rolleyes: , me zanima, če se mogoče kdo od vas vozi zadnje dni mimo Poljč (pri Braslovčih)? Namreč, če bi se mu ob priliki dalo malce ustavit na kakšen kafe ali sok, da bi si motor lahko malce od blizu pogledal in se malce pogovoril o samem motorju predno grem v dejanski nakup, bi bilo super. Če je kdo takšen prosim za kontakt na ZS! Hvala!

V tej temi je nekoč nekdo že sodeloval s podobnimi idejami in celo več - zadevo je tudi uresničil. Kako se je simbioza končala (če se seveda je?), nismo nikoli izvedeli...

Skratka: če bi to naj bil res tvoj prvi motor, si ga vsekakor dobro oglej, globoko vdihni, potem pa poišči temo o izbiri motocikla za začetnike. Pa srečno vozi!

Z res dobrimi željami,

S

Popravljeno . Popravil Sirni
Objavljeno (popravljeno)

bom tako rekel..

edino, kar je problematično pri tem motorju je njegova teža NA MESTU!!

le, in samo na mestu, pa še to le za nekoga, ki se motorja ne upa prijeti tako kot se zagre.

pustmo to, da so nekateri res švoh in tak motor komaj s tačke dajo, za tiste pač ni.

vendar pa je cb1300 tako prijazen motor, da je povsem brez težav primeren tudi za začetnika...seveda če ta začetnik ni meter in čevap z rokico 9-letnika..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

predvsem je cb1300 sanjski motor vsakega najstnika :P

je pa polno začetnikov ki so že dali čez bakusa in podobne bedarije..

in začetnic..ki si bi tudi lahko cb1300 omislile če jim ne bi razni pametnjakoviči v roke turili diagramov in tehničnih podatkov..

Objavljeno
Je, ja. Če je visoka 180cm in težka vsaj 100 kg, ali pa je metala kuglo za Vzhodno Nemčijo. :kva2:

neumnost. jest mam 60 kil in ni bila baš neka težava.

če ima dama željo vozit, ga bo vozila..če je lutkica, naj si omisli frajerja z avtom.

Objavljeno
neumnost. jest mam 60 kil in ni bila baš neka težava.

če ima dama željo vozit, ga bo vozila..če je lutkica, naj si omisli frajerja z avtom.

Domnevam da imaš Hondo CB 1300, in da jo obvladaš s svojimi 60 kg. Drži?

Objavljeno
Domnevam da imaš Hondo CB 1300, in da jo obvladaš s svojimi 60 kg. Drži?

imela SVA jo in mi ni predstavljala težav.

bistvo, ki sem ga hotela poudarit je, da je motor mnogo bolj vozen in manj problematičen, kot bi mu prisodili in kot tak primeren tudi za začetnike..celo za ženske. morda ne ravno za štoraste začetnice s kratkimi nogami, za kako malo bolj odločno teto pa gotovo, če bi si zaželela ga imet. pa ni treba da ima ta teta 20 let vozniških izkušenj in da ima 100 kil...

motor je zelo user friendly.

Objavljeno

kako se boste pobirali z leve, z desne, malo v krogu ali linearno............... click me gently

Objavljeno

... motor vozim drugo sezono, prej osem sezon B1200 MK I ...

... teža motorja ne predstavlja prav nobene težave, jo je pa potrebno imeti v mislih, ko izvajaš manevre na mestu ali z zelo malo hitrostjo ...

... motor je zelo vodljiv in lahkoten za vožnjo in se njegova masa sploh ne občuti, še posebaj ne med vožnjo ...

... do sedaj sem prevozil 13 kkm ...

... prednja guma: D road smart je vzdržala 11 kkm ...

... zadnja guma: D 220 je vzdržala 4500 km, D Roadsmart traja že 8 kkm in ima še cca. 3 mm profila po celotni površini dezena ...

... servis na 1000, 6000 in 12000 km opravljen pri pooblaščenem serviserju: cena tam okoli 75 EUR (za vsakega) ...

... dodal sem mu crash pad-e (home made) in vario steklo spredaj - cena 110 EUR ...

... poraba med 5,2 do 5,9 l na 100 km ... stil vožje: lagano sportski ...

... zadovoljen, v skladu z mojimi pričakovanji ...

... ni na prodaj ... :whistle: :evilgrin: :whistle:

Objavljeno

to si pa res lagano sportski..

jest sm Q RR znucal v 6.000 km..

poraba pa ni šla pod 6.5 :D bolj 7.5-8

Objavljeno

Evo, tudi sam sem se pred dnevi pridružil "klubu" lastnikov CB1300 ;) Imam pa eno vprašanje, in sicer kater model GIVI-jeve šipce ima tale CB-jka na sliki spodaj, če mogoče kdo ve?

jestpamoped.jpg

Objavljeno
Evo, tudi sam sem se pred dnevi pridružil "klubu" lastnikov CB1300 ;) Imam pa eno vprašanje, in sicer kater model GIVI-jeve šipce ima tale CB-jka na sliki spodaj, če mogoče kdo ve?

jestpamoped.jpg

Givi A210

Objavljeno
V tej temi je nekoč nekdo že sodeloval s podobnimi idejami in celo več - zadevo je tudi uresničil. Kako se je simbioza končala (če se seveda je?), nismo nikoli izvedeli...

Skratka: če bi to naj bil res tvoj prvi motor, si ga vsekakor dobro oglej, globoko vdihni, potem pa poišči temo o izbiri motocikla za začetnike. Pa srečno vozi!

Z res dobrimi željami,

S

***********************************************************************

TAKOLE JE ŠLO:

Mel sem keš za neki cenejšga, pa sem si premislil in gre sedaj mal na knap.

Ja moj prvi motor, sam mislm, da sm že dost pametn, da bom delal z glavo in ne sam z gasom.

A ti si že vozu ta motor?

A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)?

LP Matej

Mam občutek da lahko z mašino bol zbremzam motor kot z zadnjo bremzo.

LP Matej

Oboje - zvrnu sem ga že, bremze pa tud delajo OK.

Ni blo hujšga dokler nism poklicu na Hondo kolk stane nov kestl : 240k.

Ga bo treba kr zrihtat.

LP Matej

Ja res je to primeren začetniški motor. Brez zamere toda idijoti ste, de kaj takega sploh sprašujete.

Barmatej bi si npr za 1000 EUR (kolikor stane nov kestl ) lahko prej omislil kakšen 600 ccm enduro in le s tem parkrat telebnil v pridobivanju občutka za motor, preden si je omislil toliko dražji težji in odzivnejši motor.

Objavljeno
***********************************************************************

TAKOLE JE ŠLO:

Ja res je to primeren začetniški motor. Brez zamere toda idijoti ste, de kaj takega sploh sprašujete.

Barmatej bi si npr za 1000 EUR (kolikor stane nov kestl ) lahko prej omislil kakšen 600 ccm enduro in le s tem parkrat telebnil v pridobivanju občutka za motor, preden si je omislil toliko dražji težji in odzivnejši motor.

no no..udihn mal :)

sej ni vsak začetnik barmatej ;)

zlo težko je vse v en koš zmetat..glede česarkoli..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!