Skoči na vsebino

Yamaha BT 1100 Bulldog


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj vaju je pa pičilo?

Ojla!

Predno prodamo, se moramo še zbrati vsi Dogiji in kakšno dorečt!

Zdaj, ko je konec dopustov, bi bil že čas, da se kje dobimo.

Lokacija naj bi bila na ZBILJAH, datum moramo pa uskladit.

lp

Marko

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Na stara leta (l. 66) sem končno naredil izpit A kategorije, sedaj pa mi še najbolj diši Bulldog. Ko sem bral ta forum, pa sem dobil nekaj pomislekov glede navora, saj sem praktično začetnik. Pri 16 sem vozil Husqvarno 125, pozneje KTM 250, potem za motorje ni bilo več časa, razen občasno s sposojenim Transalpom.

Zato me zanima koliko je Bulldog primeren za ponovna učna leta na motorju in v kolikšni meri bo NAŠA uživala zadaj?

Kolega vozi TDM, ki ima podoben navor in več KM, testiral je MotoGuzzija z več kot 100 Nm, in pravi da mu V motorji ne odgovarjajo, zato prosim še za kakšno drugo mnenje.

Hvala

Popravljeno . Popravil yuhu
Objavljeno
Živjo!

Na stara leta (l. 66) sem končno naredil izpit A kategorije, sedaj pa mi še najbolj diši Bulldog. Ko sem bral ta forum, pa sem dobil nekaj pomislekov glede navora, saj sem praktično začetnik. Pri 16 sem vozil Husqvarno 125, pozneje KTM 250, potem za motorje ni bilo več časa, razen občasno s sposojenim Transalpom.

Zato me zanima koliko je Bulldog primeren za ponovna učna leta na motorju in v kolikšni meri bo NAŠA uživala zadaj?

Kolega vozi TDM, ki ima podoben navor in več KM, testiral je MotoGuzzija z več kot 100 Nm, in pravi da mu V motorji ne odgovarjajo, zato prosim še za kakšno drugo mnenje.

Hvala

Po mojem je odličen za začetnika, mnogo bolj, kot 125 in 250ccm motocikli, ravno zaradi navora, saj navor večinoma rešuje življenja, medtem ko konjiči spravljajo življenje v nevarnost. BT je umirjen motor, je nezahteven za vožnjo, ne utruja voznika, ravno zaradi navora ter ne ogroža, zaradi zmerne količine konjičev. Sicer pa je potrebno motor osebno preizkusiti, če vam odgovarja.

Objavljeno (popravljeno)

.....a ni ,da začetnik ne sme(po zakonu) vozit sopotnika!! :hmm: :? ...dve leti... :huh:

post-11527-1225146294_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DESIM
Objavljeno
.....a ni ,da začetnik ne sme(po zakonu) vozit sopotnika!! :hmm: :? ...dve leti... :huh:

Sopotnika ne. Sopotnico pa lahko.... :whistle:

p.s.

Sicer pa ne vem, Jaz nisem tega nikjer zasledil.

LPD

Objavljeno
.....a ni ,da začetnik ne sme(po zakonu) vozit sopotnika!! :hmm: :? ...dve leti... :huh:

lahko a mora biti vsaj eden trezen :whistle:

Objavljeno
lahko a mora biti vsaj eden trezen :whistle:

Ptredvsem je važno,da je sopotnik trezen sicer obstaja možnost,da ga izgubiš!!!! :whistle:

Objavljeno
Živjo!

Na stara leta (l. 66) sem končno naredil izpit A kategorije, sedaj pa mi še najbolj diši Bulldog. Ko sem bral ta forum, pa sem dobil nekaj pomislekov glede navora, saj sem praktično začetnik. Pri 16 sem vozil Husqvarno 125, pozneje KTM 250, potem za motorje ni bilo več časa, razen občasno s sposojenim Transalpom.

Zato me zanima koliko je Bulldog primeren za ponovna učna leta na motorju in v kolikšni meri bo NAŠA uživala zadaj?

Kolega vozi TDM, ki ima podoben navor in več KM, testiral je MotoGuzzija z več kot 100 Nm, in pravi da mu V motorji ne odgovarjajo, zato prosim še za kakšno drugo mnenje.

Hvala

Pozdravček vsem!

Če sem odkrit, morem priznat, da nisem opazil velike razlike v samem načinu vožnje med prejšnjim motorjem (Fazer-star model) in Bulldogom (V-motor) zaradi (PONAVLJAM) zaradi V-motorja. Dobro, pozna se razlika pri športnosti v prid Fazerke, pozna se razlika v navoru v prid Bulldoga, pa še bi lahko naštevalen kup razlik, a vendarle se mi zdi, da je Bulldog primeren za nekoga, ki je umirjen, ki mu ni priuriteta športnost; ki mu ustrezajo dolgi kilometri, enostavna vožnja, enostavno vzdrževanje,... Moje lastno mnenje je, da če kupiš Bulldoga kupiš zraven kanček prestiža, drugačnosti (kar dokazuje tudi to, da ni veliko Bulldogov;pa ne me narobe razumet, prosim), kupiš motor, na katerem se bo obrnilo zelooooo veliko kilometrov in ki naj bi bil (kot že rečeno) zelo vzdržljiv in enostaven za vzdrževanje. Poleg vsega pa je tudi oblika takšna, ki bo gotovo vedno aktualna (če ti je seveda naked stil všeč).

Mislim, da vi ne bi smeli imeti problema pri samem navoru, saj glede na vašo letnico verjamem, da imate "pospravljeno podstrešje" pa tudi poznate vaše sposobnosti in meje obvladovanja motorja! Velikokrat se tudi namreč zgodi, da ljudje kar precenijo(mo) svoje sposobnosti ali pa sposobnosti zunanjih okoliščin (hladen asfalt, pesek, umazana cesta, megla,...) in potem plačujejo(mo) davek z zvito pločevino, raztrganimi jaknami in kančkom strahospoštovanja do ceste in motorja.... Seveda so lastne izkušnje najboljša šola, če le ni predraga in se ne plačuje z zlomi, invalidnostjo ali celo s smrtjo

Bodi dovolj... :rolleyes:

Objavljeno

...mater Žiži čist si not padu--a si se ful zalubu v dogija :unsure: ...sej je prav ja --taprav motor za pelat--sam če te je dost med rameni,kajti drugač zna kar po svoje iti.....rabiš se ga navajat kr neki časa samo ko je čvrsto med nogam se da tudi malo bolj ovinke pelat..!!! :worship:

ajd

post-11527-1225437642.jpg

Objavljeno

tudi jaz, kot začetnik, ki je pri svojih 31letih prvič sedel na motor, imam motor z relativno veliko navora. 150Nm kolikor jih ima moja MT-01 pri 1670ccm omogoča res uživaško in nezahtevno vožnjo, kjer so prirastki navora in moči pravi balzam za dušo, saj se vse dogaja povsem in predvsem predvidljivo, linearno. paziti je potrebno edino pri prestavljanju navzdol, da ne pride do zdrsa zadnjega kolesa...

Objavljeno
Živjo!

Na stara leta (l. 66) sem končno naredil izpit A kategorije, sedaj pa mi še najbolj diši Bulldog. Ko sem bral ta forum, pa sem dobil nekaj pomislekov glede navora, saj sem praktično začetnik. Pri 16 sem vozil Husqvarno 125, pozneje KTM 250, potem za motorje ni bilo več časa, razen občasno s sposojenim Transalpom.

Zato me zanima koliko je Bulldog primeren za ponovna učna leta na motorju in v kolikšni meri bo NAŠA uživala zadaj?

Kolega vozi TDM, ki ima podoben navor in več KM, testiral je MotoGuzzija z več kot 100 Nm, in pravi da mu V motorji ne odgovarjajo, zato prosim še za kakšno drugo mnenje.

Hvala

Bulldog je nekaj podobnega Harley-u in mogoče tudi V-maxu sam sem vozil 10-let V-maxa in šele zdaj vidim,da sem vozil kup železa sicer zelo lepega vendar še posebno v ovinkih in pri višjih hitrostih mi je delal precej preglavic.Sicer pa takole,če ti je ta motor res všeč ga kupi,všeč bo bolj tebi kot ostalim motoristom kajti motor se neodlikuje z voznimi lastnostmi razen z navorom,čeprav ga tudi pri mojem nemanjka 130 Nm.in motor je za starejšega voznika,ki ima pošlihtano v glavi in mu denar nepovzroča preglavic 1A.To je moje osebno mnenje brez da bi koga žalil sicer pa razmisli veliko uspeha pri nakupu in varnih kilometrov z motorjem.

Objavljeno

Lep pozdrav

nekako so me buldogi pritegnili, pa iščem najugodnejšo varianto :trance_33_sleep: .

zanima me ali kdo pozna motor :

h*t*tp://www.avto.*net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2289030.

ali pa ve za kakšnega, kjer bi menjal staro za staro?

lp Sebastjan

Objavljeno

Kako, da delta-team(kot generalni zastopnik) nima na spisku bulldoga?

Prosim ne me zdaj za jajca, če jih ne delajo več!

Objavljeno

.motorji se izdelujejo v firmi Belgarda v Milanu in se še zmeraj lahko naročijo..!!Delta iz Krškega pa ga nima na seznamu zato ker promovirajo naprej serijo MT-1..itd...!!!Vsaj jaz sem od njih tak odgovor dobil!!! :krneki:

post-11527-1225807562_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Bulldog je nekaj podobnega Harley-u in mogoče tudi V-maxu sam sem vozil 10-let V-maxa in šele zdaj vidim,da sem vozil kup železa sicer zelo lepega vendar še posebno v ovinkih in pri višjih hitrostih mi je delal precej preglavic.Sicer pa takole,če ti je ta motor res všeč ga kupi,všeč bo bolj tebi kot ostalim motoristom kajti motor se neodlikuje z voznimi lastnostmi razen z navorom,čeprav ga tudi pri mojem nemanjka 130 Nm.in motor je za starejšega voznika,ki ima pošlihtano v glavi in mu denar nepovzroča preglavic 1A.To je moje osebno mnenje brez da bi koga žalil sicer pa razmisli veliko uspeha pri nakupu in varnih kilometrov z motorjem.

Jaz imam drugačne izkušnje.Prej sem imel sicer customa, vendar se mi zdi Bulldog kljub temu zelo lepo vodljiv tudi v ovinkih. Ima normalen močan okvir ter ni prehranjen s konji, kot je bil stari V-max.

Ni neki cestak, vendar je v ovinkih zelo "poslušen" in "prijazen". Edino kakšnega konja več bi lahko imel......ali pa tudi ne....

Objavljeno
Jaz imam drugačne izkušnje.Prej sem imel sicer customa, vendar se mi zdi Bulldog kljub temu zelo lepo vodljiv tudi v ovinkih. Ima normalen močan okvir ter ni prehranjen s konji, kot je bil stari V-max.

Ni neki cestak, vendar je v ovinkih zelo "poslušen" in "prijazen". Edino kakšnega konja več bi lahko imel......ali pa tudi ne....

Če bi imel več konjev spet nebi bil v ovinkih poslušen.Damjan zate je motor z deltaboxom, vsaj 1000 ccm 100 KW in kardanom. :hmm:

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Če ne bo kakšnih zapletov se vam pridružim (lastnikom bulldogov) v sredi januarja - kužek je zaaran, zdaj še imam edino 2 tedna časa da svojega ER-5 prodam, če ne pa bo pač šel v ceno.

Se slišimo če bom rabil kakšen nasvet :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No, pa sem tudi jaz lastnik Bulldoga - prvi vtisi - fenomenalni! :P

Objavljeno
No, pa sem tudi jaz lastnik Bulldoga - prvi vtisi - fenomenalni! :P

vžge tudi pri - 40 :worship:

Objavljeno (popravljeno)

..kot vemo se drugi cilinder malo pregreva če nima dovolj zraka za hlajenje---(to je bilo ugotovljeno po testu na 25.000 km ko so mašino razstavili in potem so letnikom 2005 in naprej dodali še na drugi strani usmerjevalec zraka na cilinder..) in ker imam letnik 2003 in tega nima sem naredil nekaj kar ni mogoče prav estetsko vendar je funkcionalno bolj kot da tega ni..!!(glej slike--so z mobijem slikane --mal slabše se vidi .)..!!! :unsure:

post-11527-1231587261_thumb.jpg

post-11527-1231587292_thumb.jpg

post-11527-1231587306_thumb.jpg

post-11527-1231587329_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DESIM
Objavljeno

No evo, pa že imam prvo vprašanje - oz. prošnjo za info.

Na mojem Bulldogu so namontirani neoriginalni mini smerokazi z LED diodicami in pa vzadaj drugačen nosilec tablice, kot je razvidno iz priložene slike. Problem je da zadnjega levega smerokaza ne morem pritrditi na ta nosilec tablice - saj je le ta odlomljen.

Polek tega pa sem danes nabavil vse 4 nove smerokaze - saj so le ti trenutni z LED diodicami - daleč premalo vidni, še posebej čez dan.

Zanima me če kdo ve, kje se dobijo kakšni nosilci tablic z vgrajenimi priključki,luknjami za smerokaze - kateri bi lepo pasali k Bulldogu?

Lahko so plastični ali alu - samo da se dajo lepo namontirat.

TNX

post-12230-1232245873_thumb.jpg

Objavljeno

...imam višek zadnji nov del plastični originalni za bulldoga tako ,da lahko iz tega nekaj skombiniraš...ti prodam za simbolično ceno...ker ne rabim.....lahko si pa sam narediš iz rostfrai materijala tako kot sem si jaz...!!!!za info več na PM..!!!

post-11527-1232252121_thumb.jpg

post-11527-1232252151_thumb.jpg

post-11527-1232252205_thumb.jpg

Objavljeno
No evo, pa že imam prvo vprašanje - oz. prošnjo za info.

Na mojem Bulldogu so namontirani neoriginalni mini smerokazi z LED diodicami in pa vzadaj drugačen nosilec tablice, kot je razvidno iz priložene slike. Problem je da zadnjega levega smerokaza ne morem pritrditi na ta nosilec tablice - saj je le ta odlomljen.

Polek tega pa sem danes nabavil vse 4 nove smerokaze - saj so le ti trenutni z LED diodicami - daleč premalo vidni, še posebej čez dan.

Zanima me če kdo ve, kje se dobijo kakšni nosilci tablic z vgrajenimi priključki,luknjami za smerokaze - kateri bi lepo pasali k Bulldogu?

Lahko so plastični ali alu - samo da se dajo lepo namontirat.

TNX

lahko ti ponudim originalni nosilec

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali ima kdo mogoče shemo motorja in delov motorja. Zanima me predvsem, kako je oljni filter vtaknjen v ohišje. Se mi zdi, da so ga na servisu narobe obrnili, je bil del filtra kar malo zmečkan. Pa brez nepotrebnega šolanja prosim!

Objavljeno
Ali ima kdo mogoče shemo motorja in delov motorja. Zanima me predvsem, kako je oljni filter vtaknjen v ohišje. Se mi zdi, da so ga na servisu narobe obrnili, je bil del filtra kar malo zmečkan. Pa brez nepotrebnega šolanja prosim!

To bo sigurno držalo,da ga servis serje in ti boš zanjimi popravljal. :headbang:

Javi se na razpis za Yamahin servis,Delta tim išče po celi Slovenuji serviserje tebe kot zgleda sploh ne bo potrebno šolat .izobraževat samo računalnik v delavnico pa boš servisiral in denar na kup zgrebal. :whistle:

Ps;pa še tole motorja sploh nepoznam samo kolikor jaz vem ima filter (vložek),kot vsi Yamahini čoperji in filter(vložek) ima z ene strani gumico in ta mora biti obrnjena (ponavadi)na notranjo stran motorja,na pokrovčku pa je ponavadi vzmet in pokrovček z O ringom, ki ga privijačiš :eek:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!