kaligera Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Ali ima kdo mogoče shemo motorja in delov motorja. Zanima me predvsem, kako je oljni filter vtaknjen v ohišje. Se mi zdi, da so ga na servisu narobe obrnili, je bil del filtra kar malo zmečkan. Pa brez nepotrebnega šolanja prosim! Sporoči e-pošto in ti pošljem podroben katalog z vsemi deli.
Guest Brumer Objavljeno Januar 31, 2009 Opozori Objavljeno Januar 31, 2009 Sporoči e-pošto in ti pošljem podroben katalog z vsemi deli. Po e-pošti se je :lol1: že meni zahvalil,da nisem spodnjega stavka prebral!!! :hmm: Se neupa javno komunicirat!!! :eek:
bojko bezenšek Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Sporoči e-pošto in ti pošljem podroben katalog z vsemi deli. ali lahko pošlješ še meni lp bb
SOLO1 Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 če rabi kdo orginal nosilec kufra za bulldoga ga prodam za 30 eur(srebrn) tel.031352938 nenad
SOLO1 Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 bulldi je zdej na servisu-rednem,težave so jedino s sklopko štarterja lani zamenjal(500eur),vendar še vedno ni ok. beje je še tam en magnet ki ma luft in se zdej kregamo z delto(reklamacija).Drugač pa motor odličen. Smo pa bli lani v Bosni tam baje tip obnovi sklopko za 50 eur,baje je pol boljša kot orginal,sam sem jo nažalost tik pred tem zamenju. p.s.fajn bi blo da se lastniki tega motorja enkrat dobimo na drinku lp
doggie Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 če kdo rabi digitalni priročnik bi se pri meni tudi kje našel, pa mogoče kaj dodatne opreme za doggija se najde :-)
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 (popravljeno) bulldi je zdej na servisu-rednem,težave so jedino s sklopko štarterja lani zamenjal(500eur),vendar še vedno ni ok.beje je še tam en magnet ki ma luft in se zdej kregamo z delto(reklamacija).Drugač pa motor odličen. Smo pa bli lani v Bosni tam baje tip obnovi sklopko za 50 eur,baje je pol boljša kot orginal,sam sem jo nažalost tik pred tem zamenju. p.s.fajn bi blo da se lastniki tega motorja enkrat dobimo na drinku lp Ta problem je pri vseh Yamahah z večjo kubaturo tudi sam na V-maxu sem to popravljal pa ne samo enkrat.Pazi samo kaj ti bodo natvezli,namreč za 500 EU bi morali to 100%-no popravit in dati min.1 leto garancije.Sicer pa če boš šel po motor kako soboto dopoldan bi lahko šel stabo pa da vidimo kaj bojo natvezli. :whistle: Ps: moj GSM 040/702370 Popravljeno Februar 11, 2009. Popravil Brumer dore 1
SOLO1 Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Ta problem je pri vseh Yamahah z večjo kubaturo tudi sam na V-maxu sem to popravljal pa ne samo enkrat.Pazi samo kaj ti bodo natvezli,namreč za 500 EU bi morali to 100%-no popravit in dati min.1 leto garancije.Sicer pa če boš šel po motor kako soboto dopoldan bi lahko šel stabo pa da vidimo kaj bojo natvezli. :whistle: Ps: moj GSM 040/702370 mam ga pr juretu in tudi lani ko mi je zamenju mi je dal 1 leto garancije,sam je problem v tem da so včasih dajal komplet(sklopka+magnet)on je pa dobu samo sklopko tko da zdaj se kregamo okrog tega in še nič ne vem kaj bo oz. kok bo. upam da se bo ugodno rešilo,vseen pa hvala za nasvet. p.s ful so prasci ker je to serijska napaka določenih yamah in nočejo brezplačno popravit,pa še ko plačaš te nategujejo lp
Guest Brumer Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 mam ga pr juretu in tudi lani ko mi je zamenju mi je dal 1 leto garancije,sam je problem v tem da so včasih dajal komplet(sklopka+magnet)on je pa dobu samo sklopko tko da zdaj se kregamo okrog tega in še nič ne vem kaj bo oz. kok bo.upam da se bo ugodno rešilo,vseen pa hvala za nasvet. p.s ful so prasci ker je to serijska napaka določenih yamah in nočejo brezplačno popravit,pa še ko plačaš te nategujejo lp Problem je v tem,da se vijaki odvrnejo in ko zamenja to sklopko(prostitek)je treba obvezno vijake namazat z loktitom in dovolj zategnit, pa ni problema.Na magnetu se da navoje tudi popravit ni nujno nov magnet (z helikol vložki)verjetno pa je večji problem spet v sklopki,ker jo je sigurno spet zjebalo in zdaj boš plačal za magnet toliko,da bodo še ostale dele zraven zaračunal.Ti samo poglej vijake če so zjeban potem ni bilo dovolj stegnjeno in je to njihov problem,namreč če so že zadnjič,ko je delal bili navoji slabi bi moral dat notri te helicol vložke ali pa zamenjat magnet kar pa apsolutno ni nujno. :whistle: Ps.ne se dat zjebat - to je njihov problem,kako bojo popravili njihovo nestrokovno delo!!!! Če bi moral ti plačat daj vse skupaj (magnet,vijake in sklopko)v škatlo in se pripelji k meni,pa te navoje popraviva.Ali pa vsaj malo poslikaj in mi pošlji na PM. dore 1
SOLO1 Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 evo danes dobu bulldoga vse pod garancijo zrihtal,sklopka štarterja +magnet-nova izboljšana verzija baje-boljši materijal in to. jut3 pa prvi km letos, upam vsaj.
Damian Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 ...imam višek zadnji nov del plastični originalni za bulldoga tako ,da lahko iz tega nekaj skombiniraš...ti prodam za simbolično ceno...ker ne rabim.....lahko si pa sam narediš iz rostfrai materijala tako kot sem si jaz...!!!!za info več na PM..!!! Desim, kako pa ta nosilec tablice na motorju montiran izgleda ? LP Damjan
doggie Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 evo nekaj za bulldoga če kdo kaj rabi piši na pm
slash83 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 težave so jedino s sklopko štarterja lani zamenjal(500eur),vendar še vedno ni ok.beje je še tam en magnet ki ma luft in se zdej kregamo z delto(reklamacija). Kot nepoznavalec - moto tezhnike - bi vprašal: kako se pozna okvara sklopke štarterja? Kaj so 1.znaki, a lahko zaradi tega ostaneš kje ali je problem samo pri vžigu? Jaz tudi peljem v petek Bulldoga na predsezonski servis in menjavo gum, potem pa v ponedeljek KONČNO registracija in prva konkretna vožnja :P Katero motorno olje nalivate v Bulldoga? Tnx vsem za ponudbe za nosilec tablice - bom pripopal slikco kako sem na koncu zadevo rešil. Pa varno vožnjo vsem!
doggie Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Kot nepoznavalec - moto tezhnike - bi vprašal: kako se pozna okvara sklopke štarterja? Kaj so 1.znaki, a lahko zaradi tega ostaneš kje ali je problem samo pri vžigu? Jaz tudi peljem v petek Bulldoga na predsezonski servis in menjavo gum, potem pa v ponedeljek KONČNO registracija in prva konkretna vožnja :P Katero motorno olje nalivate v Bulldoga? Tnx vsem za ponudbe za nosilec tablice - bom pripopal slikco kako sem na koncu zadevo rešil. Pa varno vožnjo vsem! pojma nimam o okvari sklopke štarterja, meni vžge brez problema, ponavdi mi nalijejo kar yamahino bučno olje :whistle: , ker tega ima bulldog najraje, drugače pa gas in varno vožnjo, jaz sem tehničnega že opravil b.p.
slash83 Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 No, pa je Bulldog registriran, opravljen je servis (olje, filter, kardan olje) in menjani obe gumi - pa tudi prvi tank se je že spraznil skozi vikend :P Varno vožnjo še 1x vsem pa se srečamo kje!
bojko bezenšek Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 ali lahko pošlješ še meni lp bb najlepša hvala... mam kasno paljenje lp bb
SOLO1 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) Kot nepoznavalec - moto tezhnike - bi vprašal: kako se pozna okvara sklopke štarterja? Kaj so 1.znaki, a lahko zaradi tega ostaneš kje ali je problem samo pri vžigu? Jaz tudi peljem v petek Bulldoga na predsezonski servis in menjavo gum, potem pa v ponedeljek KONČNO registracija in prva konkretna vožnja :P Katero motorno olje nalivate v Bulldoga? Tnx vsem za ponudbe za nosilec tablice - bom pripopal slikco kako sem na koncu zadevo rešil. Pa varno vožnjo vsem! sklopka se sliši tko kot da bi mel slab akomulator,se ustav vse skup med vžigom ,mal zaropota.To pač dela dokler ti čist ne crkne,pol ga lahko prižgeš na porivanje,ker se štarter vrti v prazno(sliši se ko mlinček) glede olja pa po moje -MOTUL POZDRAV ,PA UPAM DA SE BOMO LASTNIKI LETOS DOBIL VSAJ NA ENI PIJAČI Popravljeno April 2, 2009. Popravil SOLO1
Guest Brumer Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Sklopka zaganjača je zanič takrat ko ti zaganjač zavrti v prazno ali ko pri vžiganju spodrsne in zaropota.Ukrepati (popravljat)je potrebno TAKOJ kajti dlje čakaš slabše je namreč v mašino pride mnogo železnih opilkov od te sklopke kar pa sigurno ni dobro za mašino.Vsako napako je najbolje čimprej sanirati kajti dlje odlašaš dražje pride in neposlušaj nekih prodajanj buč ! ! ! :headbang: dore 1
Kawl Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Sklopka zaganjača je zanič takrat ko ti zaganjač zavrti v prazno ali ko pri vžiganju spodrsne in zaropota.Ukrepati (popravljat)je potrebno TAKOJ kajti dlje čakaš slabše je namreč v mašino pride mnogo železnih opilkov od te sklopke kar pa sigurno ni dobro za mašino.Vsako napako je najbolje čimprej sanirati kajti dlje odlašaš dražje pride in neposlušaj nekih prodajanj buč ! ! ! :headbang: Podoben problem sem imel tudi jaz na svoji aprili. Zgleda ima veliko dvovaljnikov te probleme... Le da je pri aprili možno zadevo dobit bistveno ceneje.
SOLO1 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Sklopka zaganjača je zanič takrat ko ti zaganjač zavrti v prazno ali ko pri vžiganju spodrsne in zaropota.Ukrepati (popravljat)je potrebno TAKOJ kajti dlje čakaš slabše je namreč v mašino pride mnogo železnih opilkov od te sklopke kar pa sigurno ni dobro za mašino.Vsako napako je najbolje čimprej sanirati kajti dlje odlašaš dražje pride in neposlušaj nekih prodajanj buč ! ! ! :headbang: jaz sem se leto in pol vozu s tako sklopko pa ni popolnoma nič narobe z mašino pa tud ne vem kaki opilki bi to bli ker sem videl zadevo popolnoma razstavljeno.leto in pol mi je pač malo pokala pri vžiganju ko gre pa v prazno je pa itak že konec ker se samo štarter vrti. PRODAJANJE BUČ?????????
SOLO1 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) evo slash83 2 fotke tega orginal nosilca Popravljeno April 2, 2009. Popravil SOLO1
Guest Brumer Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 (popravljeno) jaz sem se leto in pol vozu s tako sklopko pa ni popolnoma nič narobe z mašino pa tud ne vem kaki opilki bi to bli ker sem videl zadevo popolnoma razstavljeno.leto in pol mi je pač malo pokala pri vžiganju ko gre pa v prazno je pa itak že konec ker se samo štarter vrti.PRODAJANJE BUČ????????? Če jih kdo prodaja potem si to ti namreč,če se znucajo valčki od te sklopke so morali ti opilki (jekleni) čez oljno črpalko(zelo zdravo)in nato šele pristanejo v filtru zato tega ti nemoreš videt verjetno bo to opazil šele drugi lastnik,ko bo začela zaradi risov v oljni pumpi goret lučka pod prostim tekom: Zdaj pa ti meni opiši kje so šli pri tvoji mašini ven ti opilki-PA GLEJ DA NEBOŠ BUČE PRODAJAL :lol1: bi ti prej odgovoril pa me je ICE spet utišal za par dni!!! :headbang: Popravljeno April 5, 2009. Popravil Brumer SCORPIONS in dore 1 1
simonsi Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Pred oljno pumpo je mrežica, ki pobere večje delce, kar gre pa čez pa ne naredi neke hude škode oljni pumpi.
Guest Brumer Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Pred oljno pumpo je mrežica, ki pobere večje delce, kar gre pa čez pa ne naredi neke hude škode oljni pumpi. Daj še ti neprodajaj nekih buč,sem vedno mislil,da se vsaj malo spoznaš na mehaniko.Namreč NIKOLI negre vse olje TAKOJ v oljno črpalko in preko filtra večina olja se razpodeli po celi mašini kakor tudi po menjalniku in v pumpo gre samo toliko kolikor pumpa vleče pri določenih obratih ostalo olje pa kroži plajha po mašini in menjalniku in tudi če ostanejo ti opilki pred mrežico oljne črpalke še vedno krožijo po mašini dokler se naprimer neujamejo na magnet(če ga ima)vijak za izpust olja,tato je vedno dobro pregledat kaj vse se najde od metalnih delcev na tem vijaku in se večkrat zlahka ugotovi napako. Ps: še tole mrežica nič nepobere samo nepusti notri večje delce zato ti večji delci še vedno krožijo po celi notranjosti mašine in menjalnika. :hmm: dore, Be wild, SCORPIONS in 2 others 4 1
simonsi Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Opilki ne plavajo po mašini, se vedno nekam v en kot usedejo ali pa v mrežico oljne pumpe. Menjalnik je mazan prisilno s prefiltriranim oljem, tako kot vsi ostali deli mašine in nič ne plava v olju karterja, ker je toliko nižje, pa še olje bi se preveč penilo. Pa četudi kakšen opilk zaide v menjalnik ni nobene škode. Drsni ležaji od gredi in ojnic so pa mnogo bolj občutljivi za nečistoče, ampak itak se prej prefiltrirajo. Pa ni rečeno, da se vsi opilki primejo na magnet, recimo blazinice od drsnih ležajev ali aluminij od sklopke, ležajev odmične se ne primejo na magnet. Včasih če se mi da razrežem rabljen oljni filter in pogledam kaj se je kaj nabralo. Na srečo se ni še nikoli nič. dotem 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se