Skoči na vsebino

Ostalo

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.


2.384 tem v kategoriji

  1. smeti v tanku 1 2

    • 35 odgovorov
    • 4,8k ogledov
  2. KTM vs Yamaha v Sloveniji 1 2

    • 32 odgovorov
    • 5,7k ogledov
  3. Mi lahko kdo prevede "Banjo bolt"?

    • 3 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  4. Novi predpisi in postopek registracije 1 2 3

    • 66 odgovorov
    • 6,4k ogledov
  5. hvala neznancu

    • 13 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  6. PODRAŽITEV ZAVAROVANJA !!!! NE ČAKAJTE !!! 1 2

    • 42 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  7. CE = mesto Velikega Brata 1 2

    • 48 odgovorov
    • 4,1k ogledov
  8. moto guzzi -- nov uvoznik?

    • 9 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  9. Ducati Monster 620 "Capirex"

    • 21 odgovorov
    • 3,1k ogledov
    • 92 odgovorov
    • 10,1k ogledov
  10. Problemi z vožnjo v zimskih dneh ...

    • 10 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  11. Buell XB12S - letnik 2004

    • 15 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  12. moto koledar 2004

    • 7 odgovorov
    • 2k ogledov
  13. Honda XR 600

    • 6 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  14. Nastavitev ventilov

    • 7 odgovorov
    • 3,6k ogledov
  15. airbike

    • 6 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  16. Potovanje v večno poletje 1 2

    • 36 odgovorov
    • 7,2k ogledov
    • 214 odgovorov
    • 14k ogledov
  17. BMW R 1150 GS SuperMoto 1 2 3

    • 63 odgovorov
    • 6k ogledov
  18. Priročnik za "šraufanje" Rotaxa 650

    • 15 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  19. ŽIROSKOP

    • 5 odgovorov
    • 7k ogledov
  20. zavarovanje yamaha dragstar 1100

    • 5 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  21. Razprodaja

    • 21 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  22. Tinker Toy 1 2

    • 33 odgovorov
    • 3,8k ogledov
  23. Yamaha xj 600 N manual

    • 3 odgovorov
    • 1,7k ogledov


  • Zadnje objave

    • Matjaž10
      Se mi je zdelo, ma nisem upal razstavit tiste ključavnice, da ne razpadejo zobi, grr, sem odprl del v notranjosti kovčka ampak sem videl da je tisti vložek drugačen in sem raje vprašal tistega ki se je že mantral z tem, vsekakor imaš drink in čevape v dobrem 😁
    • Kugelschreiber
      Dej stari, mal se updataj.  Zdaj je jawa u bistvu kove, z minimalnimi razlikami. Vem, pol leta nazaj je blo to drgač. Je bil kove blazno edinstven. Novo stalisce  pa jawo pozegna kot kul.    de ne pol nisam znao...   Ps:tako na pakkingu mi je delovalo lično. Zaresn motor. Pa relativno velik za 500ccm. Mal mi je na benelija trk502 potegnilo, tud relativno velik bajk in  prostorn zic. 
    • miran985
      Obrnil 1000km na mojem 800x regular verzija.  Manjši za 3cm. Vožnja do 5k obratov. 4L poraba. Motor je natančen, bolj odziven od 500x glede zavojev. Je pa trik da na način kot pelješ 500x tukaj ne gre.  800tka se pelje drugace. Bolj z boki. Isto kot 450rally. Zelo sta si podobna v vožnji. Stabilen natančen zelo direkten motor. Ciklistika sploh k ima spredaj 21" ki se je narod boji, je pa izjemna. Tle ni kaj. Kako sem zadevo gnal in dobesedno norca delal čez razne ovinke,precej hitreje kot z vso mojo bivšo konjenico. Z balanco ne rabiš nič,samo trznes z bokom in zadevo držiš celoten ovinek in čutiš celoten motor, sprednji in zadnji konec. Res stabilen priliman motor (aja pa cst pnevmatike, škoda k jih pri nas ni). Na rallyju sem že opazil da so se zelo izkazale. CST proizvajalec dela res dobre gume na motorje in kolesa. (Jih imam na MTB-ju gor). 500x recimo je gosposki motor. Pogrešal sem to udobnost kar nekaj časa. Vendar se je potem rit navadila in sem spoznal da tale trdota kar koristi. Vetrna zaščita je malenkost slabša kot pa na 500x. Pa pri 500x mirno spustiš sklopko in on gladko gre kot traktor recimo. Tukaj treba biti previden pri speljevanju in zelo počasni vožnji. Odzivnost agregata na zelo nizkih obratih (med 1400-2000rpm) je tudi malenkost občutljiva kot je omenjal @mladen vendar je pa res da nimam ok nastavljen "prosti hod" gasa. Ker je preveč "lufta" očitno cuknem malenkost preveč z roko (navajen na 500x). Glede na to da nisem koristil obrate do konca sem se zelo dinamično lahko peljal skozi ovinke naših Alp, ubistvu kar preveč dinamično na momente 🙈.  Nekemu začetniku tale motor ravno ne priporočam ker lahko rečem da konkretno pospeši iz nizkih obratov in zelo hitro lahko pride do težav.  500x je prava izbira za večino voženj ki jih ima večina Slovencev in širom. Sem pa takole ob poti opazoval gruče motoristov. Tujci z starimi motorji, nizko kubikazo potujejo vsepovsod. Slovenski bajkerji pa sami top modeli zadnjih letnikov. Noro. Smo bogati 💪. Za teren pa vsaj za moj občutek bo tole overdose preveč zame (morda). Nekdo z večjim skilom bo tole peljal kot za hec. Jaz pa zaenkrat najbrž samo makadam, kaj težjega pa ne vem še. (Tezava je v meni). Za večino terenske ture pa pride na vrsto 450 rally. To je moj glavni cilj. Tisto pa mi je tako fajn da ne znam opisat. Torej  500x za vsesplošno uporabo 800x za vsesplošno uporabo na steroidih  450 rally za raziskovanja po terenih in transferje do tja. Nekak tko 😉
    • Zivnorc
      ... ampak ti pa si en sadomazo... se mi zdi, da prov trpiš.. ... gledaš samo reklame od Herte po televiziji.... na forumu pa KOVE temo... ..pa sej obstajajo tut drugi programi po televiziji... recimo NovaTV 24 al neki tazga... na forumu so pa tut kake druge, manj obremenjujoče teme, ala Jawa motorji... Ural... Dnepr... DKW... pa še kake druge zanimive znamke...    
    • gift
      ...je pa nekaj res. Tako lepih motorjev se po navadi ne krade...vsaj en + 🤣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!