DELPHI Objavljeno Avgust 6, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2004 Ja, tesnenje tudi mene malenkost heca... sploh ko smo se vozili po pesku v Tuniziji pod visokimi obremenitvami, sem moral doliti deci hladilne na dan... No, sedaj je KTM poslal obvestilo, da bodo stvar takoj poštimali... PS: Zakja pa bi kaj brusil in razdiral? Noise Data, tudi motorradovci so na začetku dolivali hladilno po decilitrih. Menda pa potem prvo daljše divjanje s polnim plinom dokončno obračuna z tesnilom. Brušenje: poberejo se ostanki tesnila in "lepila" Razdira se pa glavo motorja stran od bloka. No, v zadnji številki Motorrada so se popravili, da veriga v glavi ni preskočila, pač pa pride pri daljšem zaganjanju do padca tlaka olja, napenjalec verige popusti in od tu potem hrup v motorju. Je pa zato spet crknila pred kratkim menjana bencinska črpalka. Na vztrajnostnem testu imajo 7 motorjev pišejo pa samo o dveh: KTM-u in Ducatiju 999. O preostalih ni menda kaj pisati, omenjena dva pa stalno skrbita za presenečenja.
IKE Objavljeno Avgust 6, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2004 ... omenjena dva pa stalno skrbita za presenečenja. Presenečenja so vedno na pladnju ... dobra ali slaba ... pa tudi vozniki imajo kar nekaj prstov vmes. CAPIROMZY 1
frankie Objavljeno Avgust 8, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2004 ... problem je v prednjih vilicah ( predolge in premehke ) pa tudi zavore in mešanica oblog ne bi prenesla vseh obremenitev kot je potrebno. :huh: Eh no...Pa sej nism mislu sam koles, seveda tut drugo vzmetenje, al pa to dodelano, vsekakor 4batne čeljusti. To ktmjevci vejo in bi lah takoj prpasali vse to, ker majo sigurno kej po predalih spravlenga .)
lukec Objavljeno Avgust 17, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2004 a lahko kdo napise razliko u voznji lc8 ter honda varadero?hvala
Noise Objavljeno Avgust 17, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2004 a lahko kdo napise razliko u voznji lc8 ter honda varadero?hvala Čisto drugi feeling oz. čisto drugačna namembnost. Varadero stil vožnje je nekaj v smislu BMW GS oz. še malo "udobnejši", "mehkejši" itd. Primerjavo KTM LC8 z R1150 GS v vožnji pa si lahko prebereš nekaj strani nazaj (med drugim tudi tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...65#entry285931) in pa nekaj komentarjev tudi v tej temi na forumu: --> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=7833
lukec Objavljeno Avgust 17, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2004 varadero se po asfaltu zlo dobr pele sam na makadamu pa res nism meoni,zato sm jo tud prodau ravno zaradi gorskih poti itd.bi kupu lc8.ceprou za dolomite je pa verjetno se najbol zakon super moto-duke.a je tebi cez prelaze kej slabse dihau zarad visine,ka pr duku se kar pozna ko ga sopas ad podna pa do vrha
GUMY Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 Meoni šola lastnike LC8: Meoni LC8
Noise Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 ceprou za dolomite je pa verjetno se najbol zakon super moto-duke.a je tebi cez prelaze kej slabse dihau zarad visine,ka pr duku se kar pozna ko ga sopas ad podna pa do vrha 100konjski litrski agregat, ki vleeeeeče LC8, nima problemov v Dolomitih. Leti kot zmešan.
lukec Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 ta tedn grem gledat ena lc sa me prepricale tvoje pohvale motorja
Noise Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 ta tedn grem gledat ena lc sa me prepricale tvoje pohvale motorja Kako gledat...? Furraaaaattt..... :D
lukec Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 lc 8-moped z sto konji.odlicno.ja pa je res petarda,brojim sitno da ga dobim
lukec Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 ja,sm iskau tvojo stevilko za kak nasvet pa jo nism dubu,sm dau ara,kva pa vem a sm se naf....u.ma se pele fenomenalno,visoka pozicja,pospeski,doma se jim kar mesa u garaz lc8 pa duke osebi avto pa sto jurjeu uredn. biker for ever
Noise Objavljeno Avgust 29, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2004 Noise Data, tudi motorradovci so na začetku dolivali hladilno po decilitrih. Menda pa potem prvo daljše divjanje s polnim plinom dokončno obračuna z tesnilom. No, meni so sedaj zamenjali matice z drugačnimi (+ podložke), ker je bil popolnoma suh in že kar nekaj časa ni bilo nobenega problema s hladilno (pa ga vozim na polno), tesnila nismo menjali. Je pa res, da je bil en vijak na hladilniku masten in skoraj popolnoma odvit (in je zelo verjetno, da je hladilna takrat udarila ven tam). No, v zadnji številki Motorrada so se popravili, da veriga v glavi ni preskočila, pač pa pride pri daljšem zaganjanju do padca tlaka olja, napenjalec verige popusti in od tu potem hrup v motorju. Ja, znan problem pri nekaterih čisto prvih motorjih. Pri mojem se to ne dogaja, pri nekaterih lastnikih pa. Garancijsko je potrebno zamenjati eno izmed oljnih pumpic baje... Drugače pa fun fun fun.
lukec Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 super motor ki je vreden svojga dnarja,ki vleeeeeeeece in vlece.primerjava z hondo varadero-nemogoce saj je bistveno drugacen.beri,bolsi.lp
Bambi61 Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Na mojem plavcu mam 9500 km. gre brez vseh problemof , olja pije mogoče 1 dcl na jurja. :grim :wub: :wub: Zelo zadovoljen samo ko bi še bol rukno!! :SS
Bambi61 Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Sicer pa glede primerjave z varaderom. LC8 se ne da primerjat z nobenim ,ker podobnega sploh ni !!!!Je edini hard enduro :OK: / sn 12 let vozo 520 exc oz. njegove predhodnike / + POTOVALNI STROJ / v enem šubu 1400 km v Romunijo / veš kake so tam ceste ??? :SS pa je leto celo pot 160 do 180 / policija ne čitat tega / :grrr Ko vidi kante BMW& Co. pa tak prek njih skačem , da jih kap trofi :alien1: če vas kaj resno zanima pa pišite in me fprašajte !!! :) :)
bladzo Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Ko vidi kante BMW& Co. pa tak prek njih skačem , da jih kap trofi Hm........zanimivo, kaj pa je tisto kar ga dela na cesti toliko boljšega?? :hmm:
kađiva Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 no ja BMW GS bi ti znal hude preglavice delat, tako v končni hitrosti kot v pospeških,da ne govorim o okretnosti in legi na cesti,tko da ne kar neki govort .) govorim iz lastnih izkušenj, namreč frend ma GS1200 in se z lahkoto v vseh stvareh primerja z mojo cbro 900, le končna hitrost je malce manjša :D Pa ne me narobe razumet v vseh pogledih bi imel rajši KTM-a kot BMW-ja .) :grim lp cagiva
Robtech Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 vrjamem (že zaradi 80 kg manj)
kađiva Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 vrjamem (že zaradi 80 kg manj) ← kako to misliš 80 kg manj??
OverLorD Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 misli da ma motor okoli 80 kg manj. ni 80 ampak je malo manj
kađiva Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 BMW1200 GS: 225 kg KTM LC8 : 202 kg zdej ne vem kje je tukej taka razlika v teži .) podatki so iz MS kataloga vozil lp cagiva
SiR Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 BMW1200 GS: 225 kg KTM LC8 : 202 kg zdej ne vem kje je tukej taka razlika v teži .) podatki so iz MS kataloga vozil lp cagiva ← tanovi BMW GS ima še ene 20 kg manj od starega ... suh in brez ABSa naj bi tehtal 199 kg ...
Robtech Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 ups my bad. v mislih sem imel ta stari model. ta pa je za okoli 50 kg težji kot lc8
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se