hotschko Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 (popravljeno) prosim poglejte si nekatere novosti na spletni strani www.MotoristiPredParlament.com Dodal sem nekaj novosti, potrebujem pa kakšno kritiko ali oceno na vsebino ... več glav več ve. Potrebujem tudi, čimveč fotografij s posledicami trkov v zaščitne ograje in konkretne podatke o primerih trkov v zaščitne ograje v Sloveniji, ki jih poznate. Popravljeno Januar 21, 2005. Popravil hotschko
ixs Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 Dne 27.10.2004 poslano na Direktorat za ceste in v vednost g.Križniku. Dne 19.11.2004 je poklical po telefonu gospod XXXXX, da še ni dobil odgovora, obvestili smo ga o poteku in da je zadeva posredovana DIrektoratu za ceste. Gospodu smo dali tudi telefonsko številko direktorata za ceste. 19.11.2004 so mi na Direktoratu za ceste povedali, da so odgovor za ministra že pripravili in mu ga posredovali sedaj pa mi ga morajo posredovati oni saj sem direktno na ministra naslovil svoj dopis! Odgovora do včeraj ni bilo zato sem ponovno posredoval in kasneje popoldan prejel odgovor. Spoštovani gospod XXXXXXX, Najprej se vam opravičujemo, očitno je prišlo do nesporazuma. Neko obdobje smo imeli težave z elektronsko pošto in možno je, da je tudi vaša padla v ta nesrečni čas in da zaradi tega pošte niste prejeli. Še enkrat se vam opravičujemo in vam pošiljamo odgovor, ki so ga na Direktoratu za ceste pripravili že 23.11.2004: Določila pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah so za področje varnostnih ograj dovolj splošna, da omogočajo izvedbo varnostnih ograj v različnih izvedbah in cenovnih razredih. Ker med vozila prištevamo tudi motorna vozila z dvemi kolesi, so varnostne ograje namenjene tudi preprečitvi zdrsa teh vozil s ceste. Pri določanju dejanske izvedbe varovalne ograje na terenu je strokovnjakom omogočeno, da ob upoštevanju določil veljavnih prepisov izberejo izvedbo varovalne ograje v odvisnosti od prometnega režima, gostote prometa in v končni fazi tudi razpoložljivih finančnih sredstev in vseh ostalih vplivnih parametrov. Ne moremo se strinjati, da so določila pravilnika na obravnavanem področju ali tudi na kateremkoli drugem področju v neskladju z zakonom. Strinjamo pa se, da ta splošnejša določila ne pogojujejo natančne izvedbe in tudi ne zahtevajo takih izvedb varovalnih ograj, ki bi bila posebej prilagojena najnovejšim strokovnim spoznanjem in ugotovitvam na področju izdelave varnostnih ograj. Na področju prometne opreme si v okviru razpoložljivih finančnih sredstev prizadevamo za čimbolj varno izvedbo na slovenskih cestah. Na številnih področjih pa so še mogoče izboljšave in vaše elektronsko sporočilo sprejemamo ravno v tej smeri in ga bomo kot takega tudi obravnavali. Žalostne statistike prometnih nesreč nas zavezujejo k nadaljnim vlaganjem v čimbolj varno opremljene ceste v državi. Žal pa na koncu ne moremo mimo dejstva, ki je razvidno iz statistik in ga vsakodnevno opažamo tudi sami ob vožnji po slovenskih cestah, to pa je, da vsakdo za svojo varnost in za varnost soljudi lahko veliko stori sam z upoštevanjem predpisanih prometnih režimov (hitrost in druge omejitve). Nevarna prehitevanja kolon, bistveno presežene dovoljene hitrosti, prekomeren hrup, prehitevanja stoječih vozil pred križišči, za vsa taka ravnanja ne bo nikoli mogoče izvesti ukrepov, ki bi popolnoma zaščitili take voznike, prvenstveno pa tudi njihove žrtve, ki so kljub pravilnemu in ustreznemu ravnanju žrtve prometnih nesreč. Zato nas čaka še veliko dela tudi pri izboljšanju kulture voznikov, za kar pa ni odgovorno zgolj Ministrstvo za promet. Lep pozdrav! Damijan Križnik Odnosi z javnostmi Dne 27.10.2004 poslano na Direktorat za ceste in v vednost g.Križniku. Dne 19.11.2004 je poklical po telefonu gospod XXXXX, da še ni dobil odgovora, obvestili smo ga o poteku in da je zadeva posredovana DIrektoratu za ceste. Gospodu smo dali tudi telefonsko številko direktorata za ceste. 19.11.2004 so mi na Direktoratu za ceste povedali, da so odgovor za ministra že pripravili in mu ga posredovali sedaj pa mi ga morajo posredovati oni saj sem direktno na ministra naslovil svoj dopis! Odgovora do včeraj ni bilo zato sem ponovno posredoval in kasneje popoldan prejel odgovor. ← S skupnimi močni izoblikovan in danes poslan odgovor na ministrstvo za promet: Spoštovani, Zahvaljujem se vam za odgovor in pojasnila v zvezi z našimi vprašanji in zahtevami o zaščitnih ograjah. Verjetno se boste strinjali z menoj, da problem nezaščitenih količkov zaščitnih ograj ni in ne more biti povezan z spoštovanjem prometnih predpisov in cestnim bontonom. Zaščitne ograje pač preprečujejo zdrs vozil iz cestišča ob nepredvidenih, neobičajnih, izrednih situacijah na cestišču (vreme, gostota prometa, reakcije, obnašanje ostalih udeležencev v prometu, ovira na cesti, okvara na vozilu ... ), zdrsi pa se žal dogajajo tudi ob upoštevanju vseh okoliščin in pogojev na cesti. Vaš argument o prilagojeni hitrosti in glasnosti vožnje zatorej nikakor ni na mestu. Težava na katero opozarjamo je, da so zaščitne ograje (oziroma nezaščiteni nosilni količki teh ograj) takšne kot jih poznamo pri nas, smrtno nevarne za voznike enoslednih vozil(motoriste, mopediste, skuteriste,....), saj varno preprečujejo le zdrs osebnega ali tovornega dvoslednega vozila iz cestišča ne pa tudi zdrs voznika enoslednega vozila pod takšno ograjo. Obsežne raziskave v tujini dokazujejo, da takšen nezaščiten količek že pri hitrosih višjih od 30km/h postane smrtno nevarno rezilo, ki reže in pohablja telesa in ude voznikov enoslednih vozil, ki zdrsnejo iz cestišča pod ograjo ali ob ograji. Vse kar želimo je, da se 74. člen "Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah" uskladi z 25. členom "Zakona o javnih cestah" (ZJC) na način, da bo zaščitna ograja VARNO preprečevala zdrs vozila IN TUDI VOZNIKA (ter sovoznika) enoslednega vozila iz cestišča saj nam ZJC v 25. členu to zagotavlja, realno stanje na cestah pa žal ne. Dejstvo je, da so enosledna vozila (motorna kolesa, kolesa z motorjem ...) vedno pomembnejši del vsakdanje realnosti na naših cestah, zato nas je potrebno obravnavati enakopravno in enakovredno tudi v vseh zakonih in podzakonskih aktih. Tudi argument o ekonomičnosti gradnje cest ni na mestu. Po doktorswki raziskavi iz leta 1999 o vrednosti človeškega življenja v Sloveniji je vrednost človeškega življenja 2.000.000 EUR. S takšno vsoto je mogoče varno dopolniti preko 160km zaščitnih ograj, saj v svetu že obstajajo dobre in cenovno ugodne rešitve, ki jih je mogoče implementirati za ceno okoli 12 EUR na tekoči meter. Tehnične rešitve dodelave ograj si lahko ogledate v priloženih fotografijah ali na spletni strani nemškega združenja motoristov Mehrsi (www.mehrsi.de), ki je tudi v Nemčiji zelo aktivno an tem področju in dosega dobre rezultate. V primeru, da najdete še kakšen argument, ki bi ga morali upoštevati pri naših zahtevah, ali če potrebujete dodatne informacije in pojasnila, vas prosim, da nam te podatke čimprej posredujete. Hvala za odgvovor in Lep Pozdrav. Matej Repanšek za MotoristiPredParlament neformalno združenje voznikov enoslednih vozil http://www.motoristipredparlament.com http://www.mehrsi.de
hotschko Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 potrebujem tudi web link od FEMA-e ... ga nekako ne najdem :hmm:
ixs Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 pojdi na prvo stran tega topica...pa na prvem postu čisto spodaj vidiš link FEMA(final report....)...za tiste bolj lene pa http://fema001.kaalium.com/crashbarrier/index.html ljep vikjend pa čimmanj burek mastni sploh
gebre Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 (popravljeno) Po doktorswki raziskavi če še niste poslali bi opozoril na majhno slovnično napako Popravljeno Januar 21, 2005. Popravil gebre
fazerer Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 (popravljeno) ce se ni slo naprej se to: motorji zdrsnejo s cestisca, ker se vozijo po cestiscu in ne iz cestisca, ker se ne vozijo v cestiscu. (napaka je ponovljena 4x) moderatorje pa prosim da zbrisejo tole, da ne bom svinjal po nepotrebnem. drugace pa samo pohvala na sestavljen tekst, ki sloni na dokazljivih dejstvih. :yes: Popravljeno Januar 21, 2005. Popravil fazerer
Petzl Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 podpise na gorenskem koncu ze pridno zbiramo :OK: , zanima me samo do kdaj jih je treba zbrat? lp, david
Jure007 Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 Tud u našmu koncu smo jih že začel :OK: Sam da naumo pozni ja, do kdaj je treba zbrat :hmm:
Petzl Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 Delo, Pet 27.08.2004, 20:49 Koper - Na glavni cesti Koper - Šmarje - Dragonja pri kraju Paderna se je ob 18.35 zgodila prometna nesreča, v kateri je umrl 29-letni Tržačan. Po doslej zbranih podatkih je nesreči botrovala prevelika hitrost. Tako naj bi motorist trčil v stebriček zaščitne ograje :BUA: :BUA: :BUA: , ob tem pa je utrpel tako hude poškodbe, da je poškodbam podlegel, so povedali na koprski policijski upravi. Zaradi prometne nesreče je bila cesta uro in pol zaprta, pri tem pa je nastala večkilometrska kolona. http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,1735,5968
fazerer Objavljeno Januar 23, 2005 Opozori Objavljeno Januar 23, 2005 predlagam, da se podpisi zbirajo do konca februarja, potem imamo pa dva meseca casa, da postavimo parlamentarce pred dejstvo in da organiziramo opozorilni strajk v maju. hocko, ixs in einheirjar na www.MotoristiPredParlament.com manjkajo datoteke v vezi s podpisi, bi bilo fino da se jih obesi na stran in se jih naredi se posebej vidne.
hotschko Objavljeno Januar 24, 2005 Opozori Objavljeno Januar 24, 2005 ce se ni slo naprej se to: motorji zdrsnejo s cestisca, ker se vozijo po cestiscu in ne iz cestisca, ker se ne vozijo v cestiscu. (napaka je ponovljena 4x) Sorry, too late. :doze: :unsure: predlagam, da se podpisi zbirajo do konca februarja, potem imamo pa dva meseca casa, da postavimo parlamentarce pred dejstvo in da organiziramo opozorilni strajk v maju. Podpisi najs e zbirajo neprekinjeno, strajk pa bo organiziran, ko bo 100% jasno, da ne moremo ničesar doseči skozi "uradniško/strokovni" del ministrtsva. Šele potem se bomo lotili politike ... :fredy: Manjkajo datoteke v vezi s podpisi, bi bilo fino da se jih obesi na stran in se jih naredi se posebej vidne. ← urejeno. B)
kp-kp Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Bi bilo uredu, da se začne zbirat vsaj simboličnih 500 SIT in se uredi najbolj črn odsek v Sloveniji. Samo, da se stvar premakne. Bo lažje za v naprej. Al pa privatnike pritegnit. Naj postavi pleh in naj ima reklamo gor magari deset let. Ima vsaj funkcijo. In če so Jumbo plakati že na vsaki fasadi mislim, da bi se dalo kako uredit dovoljenje za postavitev "reklam" (seveda standardnih) pod ograje. Volk sit in koza cela.
simon Objavljeno Januar 27, 2005 Opozori Objavljeno Januar 27, 2005 Dobra zamisel, sploh tole s privatniki, mislim da bi jih kar nekaj bilo takoj za to.
ixs Objavljeno Januar 28, 2005 Opozori Objavljeno Januar 28, 2005 zaenkrat to ni dovoljeno! Morda pa se bodo zadeve uredile da bomo lahko posegali tudi po tovrstnih zadevah!
c0Li Objavljeno Februar 1, 2005 Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 (popravljeno) Dne 27.10.2004 poslano na Direktorat za ceste in v vednost g.Križniku. Dne 19.11.2004 je poklical po telefonu gospod XXXXX, da še ni dobil odgovora, , Najprej se vam opravičujemo, očitno je prišlo do nesporazuma. Neko obdobje smo imeli težave z elektronsko pošto in možno je, da je tudi vaša padla v ta nesrečni čas in da zaradi tega pošte niste prejeli... Žalostne statistike prometnih nesreč nas zavezujejo...vsakodnevno opažamo tudi sami obvožnji po slovenskih cestah, to pa je, da vsakdo za svojo varnost in za varnost soljudi lahko veliko stori sam z upoštevanjem predpisanih prometnih režimov (hitrost in druge omejitve). Nevarna prehitevanja kolon, bistveno presežene dovoljene hitrosti, prekomeren hrup, prehitevanja stoječih vozil pred križišči, za vsa taka ravnanja ne bo nikoli mogoče izvesti ukrepov, ki bi popolnoma zaščitili take voznike, prvenstveno pa tudi njihove žrtve, ki so kljub pravilnemu in ustreznemu ravnanju žrtve prometnih nesreč. Zato nas čaka še veliko dela tudi pri izboljšanju kulture voznikov, za kar pa ni odgovorno zgolj Ministrstvo za promet. Lep pozdrav! Damijan Križnik Odnosi z javnostmi ← Spostovani G. Kriznik. Glede vasega pojasnila se vam lepo zahvaljujem in sprejmem vase izkreno opravicilo. Seveda vem kako je z to sodobno elektroniko , vendar tako poceni odgovora si sam nebi upal privosciti. Osebno sem ogorcen in se pocutim, da me obravnavete, kot, da sem v svojih rosnih letih zizal vesla. Prosim, da se v bodoce vzdrzite, se ne smesite in nam ne posiljate cenenih odgovorov izven konteksta. Za taksno pisanje bi v osnovni soli se mogoce dobil pozitivno oceno (nisem pa cisto siguren)! Drzava nam je predpisala kazni za vse kar nam ocitate zgoraj, nas moralizirate in prazno besedicite, pa ceprav sami priznavate, da to sploh ni v vasi pristojnosti. Recimo, da bomo sprejeli ostrejse ukrepe, da se strinjamo, torej smo za vse zgoraj nasteto qvit! Vi pa nam boste za proti uslugo omogocili preziveti, s tem, da se boste lotili dela, izpolnili tisto kar je v vasi domeni tudi v naravi, in ne le na papirju, prav? S spostovanjem, Motorist Popravljeno Februar 1, 2005. Popravil c0Li
moto rider Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Dodal sem nekaj novosti, potrebujem pa kakšno kritiko ali oceno na vsebino ... več glav več ve. Potrebujem tudi, čimveč fotografij s posledicami trkov v zaščitne ograje in konkretne podatke o primerih trkov v zaščitne ograje v Sloveniji, ki jih poznate Na Izlakah (ali v Kisovcu), imate enega (motorista), ki mu je ograja odtragala roko nad komolcem. Mojega prijatelja je (sicer že pred leti) ograja pod Štampetovim mostom razkosala na dele. Pa ni peljal več kot 140 km/h !!!!!!!!!!!! Bilo bi dobro če bi "parlamentarci" videli te slike motoristov, ki bi bili v končni fazi lahko tudi njihovi otroci! P.S. Kje se zbirajo podpisi??? motorist
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Se bojim da bi odgovorili da se tam pač ne sme 140 peljat :BUA:
SiR Objavljeno Februar 5, 2005 Opozori Objavljeno Februar 5, 2005 Se bojim da bi odgovorili da se tam pač ne sme 140 peljat :BUA: ← ha, če so res vozilprehitro, p če je res ful nizka omejitev? who should know = =?
Jure007 Objavljeno Februar 5, 2005 Opozori Objavljeno Februar 5, 2005 Moj znanec, poznali smo se iz dirk, se je pred leti ubil na Črnem kalu, 100 metrou višje od tiste oštarije Burger ali nekaj podobnega. Ne boste verjeli- ubil ga je količek "zaščitne" cestne ograje. Ironija je hotela takrat, da sem se ravno peljal v Koper k mehaniku, ko sem ga srečal na poti proti Črnem kalu.... Ko sem prišel do Kopra, so že sporočili tragično novico... Ker je bil kombi poleplen z našimi logotipi in ga je poznal, me je tudi spoznal in mi pomahal. Kdo bi si mislil, da je bil tisto pozdrav v slovo :cry:
Jure007 Objavljeno Februar 8, 2005 Opozori Objavljeno Februar 8, 2005 Kje se zbirajo podpisi? :? ← Dej mal pobrski no, npr. eno stran nazaj
[izzy] Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 Spoštovani! Ker imamo ta vikend ravno eno prireditev, bomo to izkoristili tudi za pobiranje podpisov tele peticije. Avtorja letaka bi prosil, če lahko pripne tole zadevo v taki kvaliteti, da se bo dalo sprintati na A3. Hvala in lep pozdrav od MK Rokovnjači
ixs Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 NO tri podpisane liste že imamo..prvega je dostavil Klimbra! Svaka čast. Drugega MK Pik AS in tretjega Firestarterji. Kakšnega pričakujem še od Rokovnjačev....... Kaj pa ostali.........?!?!?
eliminator Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Kaj pa ostali.........?!?!? ← Dobite drug teden :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se