Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Men je tut zarad tega MZ ql motorčk.Edin mal me mot kr nima une cevi za odtok goriva pa ka je brez klučavnce na rezervarju.

Velik plus je pa to kr so res minimalni stroški vzdrževanja,pa mal pokur,pa še agregat se šteje v sam vrh 125 kubičnih 4T mašin.Ta na MZ-ju je narjen do 350 kubov--->baje de bo MZ 350SM al neki tazga biv narjen na isti osnovi (mašina) sam veči celindr pa kapa pa to.

Če so teli tanovi MZ ka so zej pršl vn vzeti kej po tastarih (etz 250,.... pa teli),bi mogl bit to zlo zlo uzdržlivi motorji.

:topic: Poznam tipa ka ma etz 250 l.88(sem zdi) že ene 10 let pa se polet kr velik prevoz pa še zej ni mev nobene generalke narjene.Mislm de je sam gume,ketno pa zajle menu do zej.Motor je pa 2T

PS:MZ je pozabljena legenda,ki se prebuja :D

Popravljeno . Popravil zmek
Objavljeno

Ja ja MZ je kul motorck. Glede pospeskov: a ni tko da grejo 4 takterji bols kt 2 takterji ........... vlecejo tud v nizkih vrtljajih. Ce bi dal 4takterja 15 konjov pa 2 takterja 20 konjov bi sla pomoje kr enak. mogoce bi 2 takter mel bolso koncno sam itaq se zdej pogovarjamo o SM-jih k pa itq niso hitri. Popravte me ce se motm.

Objavljeno

motiš se!

2T mašina trže, medtem ko je 4T umerjena- govorimo o 125kah

Objavljeno (popravljeno)
Men je tut zarad tega MZ ql motorčk.Edin mal me mot kr nima une cevi za odtok goriva pa ka je brez klučavnce na rezervarju.

Velik plus je pa to kr so res minimalni stroški vzdrževanja,pa mal pokur,pa še agregat se šteje v sam vrh 125 kubičnih 4T mašin.Ta na MZ-ju je narjen do 350 kubov--->baje de bo MZ 350SM al neki tazga biv narjen na isti osnovi (mašina) sam veči celindr pa kapa pa to.

:topic: Nevem kako bi povedu ampak na kurac mi grejo eni k nekje nekj preberejo pol so pa pametni kukr televizor. Ti si vrjetn to prebral v reviji MotoSi in že misliš d se agregat šteje v sam vrh 125 ccm razreda. :topic: :slap:

Ni treba vsega verjet.

Popravljeno . Popravil EuroBiker
Objavljeno

No pol pa ti argumentirej drgač, če že TI veš...

Vsi so povedali, testi, revije, folk ki je sprobal te SMe da je MZ najbolši, zakaj nebi verjeli :blink:

Objavljeno

Ker folk jih je probal? Mogoče tisti k so pisali teste ra revije itd.

Kaj pa če jim je Motor Jet mastno plačal da tko napišejo? :unsure: ;)

Objavljeno

Nism reku da motor ni dobr, ampak kritiziram osebe ki govorijo tko ker so prebral in ne PROBAL vozt. ;)

Objavljeno

EuroBiker!Nč nism pametn!!!

Motorja še nism v živo vidu,prznam.

Vem,de mi ni treba vsega verjet sam jst sm tak tip človeka!Itak pa se predn kupm vse prepričam če je res.

Sej pol tut men ni treba verjet pa kšnmu druzgmu ka kej ki reče.

Zaenkrat sam pr sem mislem da je,ko pa ga bom vidu in sprobav (veretn u kratk)ti bom pa povedu kaj je res in ki ni.

Sicer pa lahk kšnga druzga prašaš,ka se mi zdi de jih že kr neki folka ma.

Mi je prou žuo če ti grem na k...

:topic:

Objavljeno
EuroBiker!Nč nism pametn!!!

Motorja še nism v živo vidu,prznam.

Vem,de mi ni treba vsega verjet sam jst sm tak tip človeka!Itak pa se predn kupm vse prepričam če je res.

Sej pol tut men ni treba verjet pa kšnmu druzgmu ka kej ki reče.

Zaenkrat sam pr sem mislem da je,ko pa ga bom vidu in sprobav (veretn u kratk)ti bom pa povedu kaj je res in ki ni.

Sicer pa lahk kšnga druzga prašaš,ka se mi zdi de jih že kr neki folka ma.

Mi je prou žuo če ti grem na k...

  :topic:

Uno sm res u MotoSi prebrav,ma sm tut od drugih slišu de je visoka klasa glede 4t 125 mašin,tku de ni sam revija izvirnik.

Uglavnem-->tema naj govori o raznih SM ne pa o prepiranju in kritiziranju drug čez druzga,ok :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A je mogoče že kdo menjal gume in platišča na enduri, s takmi za supermoto? A se to kje prodaja rabljeno in koliko je sploh možnosti, da sede na vilice? :unsure:

Objavljeno
A je mogoče že kdo menjal gume in platišča na enduri, s takmi za supermoto? A se to kje prodaja rabljeno in koliko je sploh možnosti, da sede na vilice? :unsure:

Na avotnetu ti je en prodajal oz mogoce se prodaja komplet vilive in felgne in gume za supermoto!En je pa prodajal sam felgne in gume!

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Pozdrav!

Ker sem še novinec na tem področju me zanimajo vaša mnenja. Zanimam se za nakup 125 kubičnega motorja in upam, da mi lahko pri tem olajšate delo in mi pomagate pri odločitvi. Motor bi služil vsakodnevni vožnji do šole in domov(20km, asfalt), ter rekreacijska vožnja ob vikendih (vožnja po mestu, offroad, učenje trikov, etc.)

Izkušenj z supermotojom nimam, vendar pa mislim, da bi bil SM najboljša opcija. :rolleyes:

Če mojim kriterijam nebi ustrezal SM bi pa pol vzel Sport, čeprav mi je SM veliko bolj pri srcu :worship:

Motor bi kupil rabljen, od letnika 2005 naprej. Ne vem še točno ali naj kupim 2 ali 4 taktnega. :whistle:

Moji kriteriji so slednji:

  1.  Kvaliteta! Z tem mislim na kvalitetno zgradbo, (čim manj domačega servisiranja (razen kake manjše stvari, za katere ne rabim neke nevem kake spretne roke)), ter da bo vredno svojega denarja.
  2. Performance! Ko dam po gasu ima da potegne! Ne pričakujem visoke končne, pospeškov pa nesme manjkat. (Verjamem, da bo tu prišlo do nasprotovanja 2T ali 4T. (2T BI se naj kvarili več kot 4T, oz bi bili potrebni večjega vzdrževanja. Seveda... Ni problem plačati popravila, nočem pa, da mi crkne na sredini poti!(vzdrževal bi ga najboljše kot se le da: segreval pred vožnjo, uporabljal najbolša olja etc.). Akceptiram visoke zneske za vzdrževanja, servisiranja pa hočem v minimalnih mejah. Seveda bi se sproti učil servisirat, nočem pa, da bo kaj takega kar sam ne bom mogel popraviti.(nisem še nikoli šraufal motora)). Za gorivo mi je vseeno katerega bi trebalo tankat.
  3. Vzdržljivost: Pričakujem, da zdrži kake daljše ture z vmesnimi postanki. Motor bi bil vedno v pogonu (v sezoni)  in bi bil vožen 70% na cesti 30% pa offroad (zamenjal bi gume ko bi šel offroad).

Sem spremljal forum kar nekaj časa in mislim, da bi mi najbolj ugajal MZ SM125....nakar me je presenetil članek na internetu. Pisalo je, da lahko pozabim na kake daljše vožnje zaradi neprijetno trdega sedeža(bi ga zamenjal, toda me zanima ali se sploh da). Toda še vedno sem prepričan, da je to najboljša izbira saj je deležen veliko pohval, čeprav je tomos zmagal na tistem testu. Test nevem kaki je bil, videl sem pa rezulate.  :alien1:

Torej, če povzamem: Večino cajta vožen na asfaltu, dobri pospeški in bi služil učenju fint. Čim manj servisiranja razen to, da bi ga rahlo predelal do meja, katera nebi škodila motorju (da bi dalboljše dele kot serijske naprimer, vzel vn kako blokado).

Prosim, da argumentirate svoje izjave in jih podprete z svojimi izkušnjami (in prosim da napišete čimveč, da nebo nejasnosti!). 

Za pomoč se vam že vnaprej zahvaljujem! :afro2:

Lp! :yea1:

Objavljeno
Pozdrav!

Ker sem še novinec na tem področju me zanimajo vaša mnenja. Zanimam se za nakup 125 kubičnega motorja in upam, da mi lahko pri tem olajšate delo in mi pomagate pri odločitvi. Motor bi služil vsakodnevni vožnji do šole in domov(20km, asfalt), ter rekreacijska vožnja ob vikendih (vožnja po mestu, offroad, učenje trikov, etc.)

Izkušenj z supermotojom nimam, vendar pa mislim, da bi bil SM najboljša opcija. :rolleyes:

Če mojim kriterijam nebi ustrezal SM bi pa pol vzel Sport, čeprav mi je SM veliko bolj pri srcu :worship:

Motor bi kupil rabljen, od letnika 2005 naprej. Ne vem še točno ali naj kupim 2 ali 4 taktnega. :whistle:

Moji kriteriji so slednji:

  1.  Kvaliteta! Z tem mislim na kvalitetno zgradbo, (čim manj domačega servisiranja (razen kake manjše stvari, za katere ne rabim neke nevem kake spretne roke)), ter da bo vredno svojega denarja.
  2. Performance! Ko dam po gasu ima da potegne! Ne pričakujem visoke končne, pospeškov pa nesme manjkat. (Verjamem, da bo tu prišlo do nasprotovanja 2T ali 4T. (2T BI se naj kvarili več kot 4T, oz bi bili potrebni večjega vzdrževanja. Seveda... Ni problem plačati popravila, nočem pa, da mi crkne na sredini poti!(vzdrževal bi ga najboljše kot se le da: segreval pred vožnjo, uporabljal najbolša olja etc.). Akceptiram visoke zneske za vzdrževanja, servisiranja pa hočem v minimalnih mejah. Seveda bi se sproti učil servisirat, nočem pa, da bo kaj takega kar sam ne bom mogel popraviti.(nisem še nikoli šraufal motora)). Za gorivo mi je vseeno katerega bi trebalo tankat.
  3. Vzdržljivost: Pričakujem, da zdrži kake daljše ture z vmesnimi postanki. Motor bi bil vedno v pogonu (v sezoni)  in bi bil vožen 70% na cesti 30% pa offroad (zamenjal bi gume ko bi šel offroad).

Sem spremljal forum kar nekaj časa in mislim, da bi mi najbolj ugajal MZ SM125....nakar me je presenetil članek na internetu. Pisalo je, da lahko pozabim na kake daljše vožnje zaradi neprijetno trdega sedeža(bi ga zamenjal, toda me zanima ali se sploh da). Toda še vedno sem prepričan, da je to najboljša izbira saj je deležen veliko pohval, čeprav je tomos zmagal na tistem testu. Test nevem kaki je bil, videl sem pa rezulate.  :alien1:

Torej, če povzamem: Večino cajta vožen na asfaltu, dobri pospeški in bi služil učenju fint. Čim manj servisiranja razen to, da bi ga rahlo predelal do meja, katera nebi škodila motorju (da bi dalboljše dele kot serijske naprimer, vzel vn kako blokado).

Prosim, da argumentirate svoje izjave in jih podprete z svojimi izkušnjami (in prosim da napišete čimveč, da nebo nejasnosti!). 

Za pomoč se vam že vnaprej zahvaljujem! :afro2:

Lp! :yea1:

te morm pohvalit, za novinca si dober post napisal ;)

em o husvarni si razmišlal kaj ? :)

Objavljeno

wow hiter reply :worship:

Niti ne. Prebral sem vse to kar je blo na forumu napisano o SM in prišel do nekega stališča pač.

Kaj pa bi bilo pri husi pripomnit? :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Pri vseh 4T 125-kah se boš žal moral odpovedati dobrim pospeškom. 2T je seveda veliko bolj zabaven glede vožnje, ni pa najbolj primeren za vsakodnevne opravke in podobno, zaradi stroškov, veliko segrevanja pred vožnjo, nekaj več "crkavanja",... Jaz ti kot začetniku svetujem nakup štiritaktnika, katerega se sam odloči, ampak od 125 kubičnih centimetrov ne pričakovati nekih pospeškov in moči... Najboljše bi ti bilo nekaj močnejšega, za začetnika bi bila idealna Yamaha XT 660, ki združuje vse, kar si naštel. Ne vem pa, če že imaš izpit... Od 125 pa sem zdaj pomislil, da bi bila zate super tudi XT 125.

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno (popravljeno)
wow hiter reply :worship:

Niti ne. Prebral sem vse to kar je blo na forumu napisano o SM in prišel do nekega stališča pač.

Kaj pa bi bilo pri husi pripomnit? :whistle:

http://www.motosvet.com/katalog/izpis.php?cid=600

da ti največ moči od 125ccm 2T SM motorjev ;)

mašine so vzdržljive, seveda ob pogoju da zanjo lepo skrbiš :)

bremze kolko sm bral so ql, motor ni pretežek, sm tut bral da se da z njim kakšno dalšo turco nardit :)

po mojem mnenju in po mnenju še koga drugega je ta SM med najboljšimi v svojem razredu :)

če pa razmišljaš bol o stvareh kere si sam prej napisal, pa kere je čamac povzel pa to nebo prava izbira :D

Popravljeno . Popravil D_u_H_e_C
Objavljeno (popravljeno)
XT 125.

Izpita še nimam, ga grem delat to leto.

Kaj se tiče 4T se tudi sam strinjam. Z pospeški nisem tako mislil. Čim boljše pospeške gledano, da ima motor 125 ccm. Prepričan pa sem, da z kako rahlo predelavo tudi 4T lahko spraviš do dobrih pospeškov. Ima pa vsakodnevna vožnja definitivno absolutno prednost pred skakanjem, etc.

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno (popravljeno)

Tudi sam si lastim MZ-jev 125ccm 4T proizvod (RT) in lahko agregat res pohvalim. Zdržal je do sedaj čudovitih 26000km v treh letih in še vedno teče tako kot more. Poraba je majhna (3,3l/100km), ima pa polnih 15KM.

Je pa res, da se ga hitro naveličaš. Tako, da če si bolj tip odkafanedokafane.press (pa ne mislim nič žalit s tem kogarkoli) in ne misliš večjih kilometrov delati z njim, kupi raje nekaj 2T.

P.S.: Kar se tiče pa udobja... Kateri supermoto pa je udoben?

P.P.S.: Če imaš kaj denarja odveč... Za MZ-ja obstaja 180ccm in 205ccm kit, ki poveča moč do 24KM. Več na www.mz-faber.de

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno (popravljeno)
Izpita še nimam, ga grem delat to leto.

Kaj se tiče 4T se tudi sam strinjam. Z pospeški nisem tako mislil. Čim boljše pospeške gledano, da ima motor 125 ccm. Prepričan pa sem, da z kako rahlo predelavo tudi 4T lahko spraviš do dobrih pospeškov. Ima pa vsakodnevna vožnja definitivno absolutno prednost pred skakanjem, etc.

Verjemi, da se ne splača. Potem je bolje kupiti Husqvarno SM 125.

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

aha. Torej bi se mogel odpovedat kakim daljšim turam. OK, ni problema. 

Če grem 1x na mesec na kako vožnjo 100km+-(v obe smeri gledam vedno) tudi nebi bilo tak katastrofalno...

Objavljeno (popravljeno)
aha. Torej bi se mogel odpovedat kakim daljšim turam. OK, ni problema. 

Če grem 1x na mesec na kako vožnjo 100km+-(v obe smeri gledam vedno) tudi nebi bilo tak katastrofalno...

Vsake stvari se da navaditi- samo vztrajati je treba. Na forumu, recimo suzuki in SharpNinja delata kilometre na radikalnem športaku kot za šalo.

Najbrž bi bilo kakšnih 2000km malo muke, potem bi se pa že navadil.

P.S.: Sploh pa mislim da problemov pri 100km/tura ne bi smel imeti...

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno (popravljeno)
Je pa res, da se ga hitro naveličaš. Tako, da če si bolj tip odkafanedokafane.press (pa ne mislim nič žalit s tem kogarkoli) in ne misliš večjih kilometrov delati z njim, kupi raje nekaj 2T.

P.S.: Kar se tiče pa udobja... Kateri supermoto pa je udoben?

P.P.S.: Če imaš kaj denarja odveč... Za MZ-ja obstaja 180ccm in 205ccm kit, ki poveča moč do 24KM. Več na www.mz-faber.de

Motor bi registriral. A bi se dalo prešvercat to kak prek testov? Je dokaj interesantna ta povečava kubikaže!

Ne pričakujem nevem kakega udobja. Nočem pa da mi hrbet kolabira. Če pa je to cena za imetje supermotoja pa tudi to reskiram. :lol:

Z izbiro sport:SM.

Res bi rad mel SM, pač bi se odpovedal par stvarem. Touring npr.

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno
Motor bi registriral. A bi se dalo prešvercat to kak prek testov? Je dokaj interesantna ta povečava kubikaže!

Ne pričakujem nevem kakega udobja. Nočem pa da mi hrbet kolabira. Če pa je to cena za imetje supermotoja pa tudi to reskiram. :lol:

Mislim, da večjih problemov na tehničnem ne bi smel imeti. Tako ali tako valarjev za merjenje moči v Sloveniji ni. Drugače pa pretuhtaj, če se splača. Jaz sem zase ugotovil, da se ne. :)

Objavljeno

Jst bi ti priporoču tut Tomosa. Res da je blo že marsikej slabega rečeno na račun tega motorja sam men dela kot urca. 1x mi je edin šou semering na levi vilici sam to so odpravl z garancijo. Drgač mam mal mn k 6k km za sabo in sm fuul zadovoljen z motorjem. Agregat itak dela kot urca saj je od Yamahe pa tut ostale komponente so zelo solidne sploh bremze in pa vilice (USD, 40mm). Zic je lih tok udobn da nardiš približno 150 km (seveda s postanki) potem pa postane kar boleče za rit, hrbet pa sploh ne trpi. balanca je zelo visoka in pa široka in res je hud filling ko to vozš k naprimer Yamaha xt ma fuul nižjo pa ožjo tko da je kr mal čudn občutk k se gor zicnš. Kar se pa performanc tiče je pa tko: za vsakodnevne opravke je čist dost pa tut pospeški so men še vedno zadovoljivi (do 80 ma zlo hitr pol gre pa bol počas naprej) končna je pa okoli 95-100 čeprov je frend (z Hondo xr) reku da se je za mano pelu 110 ko sm šu jst samo 90 po svojem števcu zdj ker laže newem. Zdj prosm lastniki "zweitaktarejv" ne me zbrcat k vaše "rakete" itaak fuuul bolš letijo sam crkovanja je pa nasplošno več pri 2T kot pa pri 4T. Tko da za tako vsakdanjo rabo ti priporočam nakup 4T in boš vidu da kr uredu "potegne". Če čš pa še huj pospeške pa hitrost pol pa 2T. Aja no pa še zvoka ne smem pozabt oment zto k je na Tomosu res hud zard akrapoviča k ga dobiš že gor k ga kupš če pa uzamš navadnega te pa pride 300€ akrapo.

Še par slik:

6300007.jpg

63000152.jpg

6300037.jpg

6300057.jpg

tomos-sm-125f-001.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!