Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vozil sem yamaho xt125x, MZ125SM ter v lasti imam tomos 125SM

Moje mnenje....

Yamaha ....

-dokaj majhna

-solidno narejena

-komponente niso ravno ne vem kaj-vzmetenje, zavore...

-naravnana bolj na udobje v primerjavi z drugima dvema

MZ....

-kvalitetno sestavljen

-kar vredu komponente

-močnejši od ostalih, kar pa se pozna samo pri končni hitrosti

-verjetno malo slabši servis in dobava delov

-visoka cena

- ni ravno dirkalnik

Tomos...

-izdelava ni na najvišjem nivoju

-komponente so višjega ranga

-pelje so še najboljše od vseh

-ozek in neudoben sedež, čeprav se da narest tudi več kot 300km dnevno

-žlehtnoben izgled

-edini pravi dirkalnik

-ima nekaj težavic, ki pa se odpravijo pod garancijo

po 10000km dela kot urca.

Odločitev je pa tvoja in to je moje osebno mnenje

Objavljeno

Vi na Tomosih se sploh ne prtožujte nad sedežom ker je super udoben!

Po eni strani: Če že moraš res nujno kupiti 4t ti zate svetujem eMZeja ker je veliko bolj udoben in veliko bolj "turističen" od ostalih.

Po drugi strani: Ampak raje se odloči za 2t pa ko jebe tiste tvoje opravke, velik več boš mel od motorja!

Pa upoštevaj nasvete od bivših lastnik 2t bomb ki jim niso ribale.

Po prvi strani: Če kupiš rabljen 2t je veliko večja loterija kot če kupiš rabljen 4t.

post-16264-1214919275_thumb.jpg

Objavljeno

Ja. Najboljše bo, če se z vsakim peljem pa bomo vidli kak bo, 100 glav 100 misli al kak je že on pregovor.

Drgač pa naj tema samo laufa, vsaka informacija, vsaka izkušnja k jo čujem mi je zlata vredna O:-)

Nimam niti pojma kaka razlika je to v moči med 2 in 4 taktnimi občutek pa mam da je kr velika. treba vidit kaj mi bo zadostovalo in bolj izpolnjevalo pogoje. O:-)

Objavljeno (popravljeno)
razlika v moči je x2 ali več

Ja če maš odprto verjanto ki se bo še prej zjebala kot zaprta. Če se boš pa legalno vozu (11 kw) pa ma 2t približno 3-4 KM več od 4T (izjema je MZ, mrbit še kšn). Tko da se morš res sam odločt. Sam sm enkt vozu ktm sx 125 in morm rečt da je zadeva brutalna v primerjavi s tomosom sam tazga navitga/odprtga stroja (govorim nasplošno za 2T) k ga morš ORNK vzdrževat ne morš met lih za vsakdanja opravila, bolj je primeren za kaj drugega.

To je samo moje mnenje in s tem nič ne trdim da nau kšn mislu in me še zmeri lahk popravte.

Popravljeno . Popravil Kvasko
Objavljeno

ja sam ker idiot bo kupu 2T stroj in ga pustil zaprtega :hmm: če je 2T ma da trga, blokade nimajo kaj delat noter....legalno gor/dol, itak te ne morejo dobit

Objavljeno
razlika v moči je x2 ali več

itaq da je x2 pr odprtem če ma tut x2 več kw :slap: husquarna sm 125s zablokirana na 11kw gre pa čist isto ko tomos z 8kw

Objavljeno
razlika v moči je x2 ali več

itaq da je x2 pr odprtem če ma tut x2 več kw :slap: husquarna sm 125s zablokirana na 11kw gre pa čist isto ko tomos z 8kw

ne ga je..., v čem pa se meri moč kot v kW oz. konjih :headbang: če kupiš 2T ga boš odprl, če ga ne je isto kot bi imel doma na postelji porno zvezdo z deviškim pasom

Objavljeno
če je 2T ma da trga, blokade nimajo kaj delat noter....legalno gor/dol, itak te ne morejo dobit

hahaha a pelješ pa se s prikolico na Mobikrog oddaljen 5 kilometrov pa po cestah se ne upaš vozit do zadnjega dneva dokler ja ni vse pošlihtano pa papirji pa kilovati pa tralala

Objavljeno

:lol1: ker debil si ti čolniček, daj mi povej kako te bodo dobili, če imaš odprto 2T 125 in v prometni 11kW :hmm:

zakaj pa ti voziš tisto prdalo na prikolici a

PS: mobikrog je 50km od mene

Objavljeno
itaq da je x2 pr odprtem če ma tut x2 več kw :slap: husquarna sm 125s zablokirana na 11kw gre pa čist isto ko tomos z 8kw

Js sm se z obema vozu, pa gre tomos bolš ko husqvarna zablokirana.

Objavljeno
Js sm se z obema vozu, pa gre tomos bolš ko husqvarna zablokirana.

zares ne vrjamem :grrr

Objavljeno
itaq da je x2 pr odprtem če ma tut x2 več kw :slap: husquarna sm 125s zablokirana na 11kw gre pa čist isto ko tomos z 8kw

Js sm se z obema vozu, pa gre tomos bolš ko husqvarna zablokirana.

Objavljeno
Js sm se z obema vozu, pa gre tomos bolš ko husqvarna zablokirana.

:worship: :yea1:

Objavljeno
zares ne vrjamem :grrr

kr vrjam sm se js tut z obema pelu ;)

Objavljeno
:lol1: ker debil si ti čolniček, daj mi povej kako te bodo dobili, če imaš odprto 2T 125 in v prometni 11kW :hmm:

zakaj pa ti voziš tisto prdalo na prikolici a

PS: mobikrog je 50km od mene

Jaz jo vozim na prikolici na Marof, ki je v drugi državi, preko pa se ne morem peljati, ker preverjajo dokumente in nimam ustreznega izpita.

Bo kr Čamac in ne čolniček, ti valj debilni

Objavljeno (popravljeno)
:lol1: ker debil si ti čolniček, daj mi povej kako te bodo dobili, če imaš odprto 2T 125 in v prometni 11kW :hmm:

zakaj pa ti voziš tisto prdalo na prikolici a

PS: mobikrog je 50km od mene

hahahah in ti naenkrat pametuješ o policajih in kak koga nebojo dobili a čakal si eno leto ko budalo da si neki vpis v homologacijo dobo da si kao zdaj legaln, pa še zaj neke nabijaš kak si boš neko ročko dal na belanco, ko kao zapre hod plina, da ne bi ugotovili da maš blokado odstranjeno haha...in ti boš pol govoril o nekih pobegih policajem hahahah...jočem res, ja in tak ko je čamiz reko, na tisti mobikrog si se vozo s prikolico cel posran da te ne bi slučajno kje dobili :lol1: , zaj ko si pa končno legalen pa cel srečn delaš po 500km na dan, kot da maš potovalnik....smešn si res

sploh pa je ta da te z 2T 125 ne morjo dobit tud bosa, sploh na kaki ravnini si res zmagal ja, proti yamahi fjr 1300 :bounce:

Popravljeno . Popravil chunga
Objavljeno

Ne morjo ti dokazat da maš odprto, ne da te ne morjo ustavt/ujet :rolleyes:

Objavljeno
Pozdrav!

Ker sem še novinec na tem področju me zanimajo vaša mnenja. Zanimam se za nakup 125 kubičnega motorja in upam, da mi lahko pri tem olajšate delo in mi pomagate pri odločitvi. Motor bi služil vsakodnevni vožnji do šole in domov(20km, asfalt), ter rekreacijska vožnja ob vikendih (vožnja po mestu, offroad, učenje trikov, etc.)

Izkušenj z supermotojom nimam, vendar pa mislim, da bi bil SM najboljša opcija. :rolleyes:

Če mojim kriterijam nebi ustrezal SM bi pa pol vzel Sport, čeprav mi je SM veliko bolj pri srcu :worship:

Motor bi kupil rabljen, od letnika 2005 naprej. Ne vem še točno ali naj kupim 2 ali 4 taktnega. :whistle:

Moji kriteriji so slednji:

  1.  Kvaliteta! Z tem mislim na kvalitetno zgradbo, (čim manj domačega servisiranja (razen kake manjše stvari, za katere ne rabim neke nevem kake spretne roke)), ter da bo vredno svojega denarja.
  2. Performance! Ko dam po gasu ima da potegne! Ne pričakujem visoke končne, pospeškov pa nesme manjkat. (Verjamem, da bo tu prišlo do nasprotovanja 2T ali 4T. (2T BI se naj kvarili več kot 4T, oz bi bili potrebni večjega vzdrževanja. Seveda... Ni problem plačati popravila, nočem pa, da mi crkne na sredini poti!(vzdrževal bi ga najboljše kot se le da: segreval pred vožnjo, uporabljal najbolša olja etc.). Akceptiram visoke zneske za vzdrževanja, servisiranja pa hočem v minimalnih mejah. Seveda bi se sproti učil servisirat, nočem pa, da bo kaj takega kar sam ne bom mogel popraviti.(nisem še nikoli šraufal motora)). Za gorivo mi je vseeno katerega bi trebalo tankat.
  3. Vzdržljivost: Pričakujem, da zdrži kake daljše ture z vmesnimi postanki. Motor bi bil vedno v pogonu (v sezoni)  in bi bil vožen 70% na cesti 30% pa offroad (zamenjal bi gume ko bi šel offroad).

Sem spremljal forum kar nekaj časa in mislim, da bi mi najbolj ugajal MZ SM125....nakar me je presenetil članek na internetu. Pisalo je, da lahko pozabim na kake daljše vožnje zaradi neprijetno trdega sedeža(bi ga zamenjal, toda me zanima ali se sploh da). Toda še vedno sem prepričan, da je to najboljša izbira saj je deležen veliko pohval, čeprav je tomos zmagal na tistem testu. Test nevem kaki je bil, videl sem pa rezulate.  :alien1:

Torej, če povzamem: Večino cajta vožen na asfaltu, dobri pospeški in bi služil učenju fint. Čim manj servisiranja razen to, da bi ga rahlo predelal do meja, katera nebi škodila motorju (da bi dalboljše dele kot serijske naprimer, vzel vn kako blokado).

Prosim, da argumentirate svoje izjave in jih podprete z svojimi izkušnjami (in prosim da napišete čimveč, da nebo nejasnosti!). 

Za pomoč se vam že vnaprej zahvaljujem! :afro2:

Lp! :yea1:

:headbang:

Pisati ste se že naučili :worship: . Naučite se še uporabljati besede :trance_33_sleep:

Ne bojte pametni. Raje pripomnite kaj pametnega.

Peace out

Objavljeno

Upam da si moje prebral :winkiss:

Objavljeno
ter odzval :winkiss:

S poljubom na usta :unsure:

Objavljeno (popravljeno)
Upam da si moje prebral :winkiss:

:huh:

:lol1:

to je samo simbolika :D

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

SM motorji ponavadi v vseh primerih ( se posebej manjse kubikaze) niso primerne za daljso pot, vendar sama klasa SM spada med ene najbolj udobnih motorjev.

Manjsi motorji so ozji in imajo trsi sedez ki je predstavlja kar velik trn v peti ( zadnjici).

125ccm bi ti po mojem bolj ugajal 2 takten saj po pospeskih IN koncni premaga 4 taktnega.

Vse servise lahko opravis doma vendar ni priporocljivo. Je zelo ENOSTAVEN ZA VZDRZEVANJE.

Za razliko pa je firtakter kot svicarska ura. Rajsi ga das mojstru pa naj se on zajebava. In ponavadi ko pride do problemov so stroski obnov ZELO veliki ( tudi do nekajkrat vecji kot pri 2 taktnem motorju).

Po velikosti pa so tudi 2 taktni SMi veliko vecji od 4 taktnih ( Visina) medtem ko so 4 taktni tudi tezji kar pomeni tezje ucenje "fint".

Pa tudi zaprta Husqvarna SM 125 leti po ravnici 110 ( po avtocesti 116) kar se lahko dokaze s stevcem ki ocita maximalno brzino in jo shrani. ( imam doma Husqya SM 125 in vem)

Se pravi je prakticno tudi v veliki vecini primerov hitrejsi od Tomosa vendar primerjat ta dva motorja se neda. Prevelike razlike so.

No pa ce ma kdo Husqvarno SM 125 odprto ze naj mi prosim PM poslje.

:trance_33_sleep:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!