Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

:lol1: lagati ni lepo budacki :nono:

1. 4 t motor je lažji za vzdrževanje kot 2t

2. Če že primerjaš Tomosa in Husquarno si se v višini in udobnosti sedenja in vožnje zmotil za zelo veliko, ker je namreč tomos dosti višji

3. Na Husquarni kaže števc preveč, tako da ko se peleš ti 116 je to glih ene 105 največ, tako da ni neke razlike v končni hitrosti ozr. gre tomos še lahko mimo.

Objavljeno

ej če gre pa tomos mimo husqvarne potem more bit pa s husqvarno neki hudo narobe

Objavljeno

ah dej no mir, ni je 125ke ki bi tomosa prehitela

Objavljeno
ah dej no mir, ni je 125ke ki bi tomosa prehitela

ja, to je dirkalni motor :worship: isto kot da bi pač z apn organizirali ligo

Objavljeno

ja husquarna je zablokirana na 11kw, druga pa ni nč narobe z njo.. ne bit pametni tak, kr je to preizkušeno na terenu in ne vaše pametvanje o firmah :slap:

Objavljeno

Odločam se med MZjem, Huskyjem in Tomosom. Tomos trenutno vodi :whistle: .

To, da je Tomos malo višji(verjetno potem tudi večji) mi zelo ugaja!

Kak pa bi lahko komentirali med MZjem in Tomosom?

Saj MZ ma več moči? Zakaj ste tak trdno prepričani v Tomose čeprav je blo kr dosti slabega rečeno prek Tomosa? Pa vidim, da dost več uporabnikov ma tomosa kot MZja.

Tomyboy je že na grobo opisal karakteristike obeh motorjev. 

rečmo tak: zakaj bi rajš meli tomosa SM 125 F kot pa MZ SM 125? :unsure:  

Pa kak je lahko tomos "edini pravi dirkalnik" če je mz moćnejši?

zanimam se samo :whistle:  

lp

Objavljeno

še enkrat si preber tomyboyev post pa boš vidu :whistle: se boš pa mogu sam odločit ka ti bol ugaja.. pa se mogoč usedit na enga pa na drugega pa boš vidu ;)

Objavljeno (popravljeno)
Odločam se med MZjem, Huskyjem in Tomosom. Tomos trenutno vodi :whistle: .

To, da je Tomos malo višji(verjetno potem tudi večji) mi zelo ugaja!

Kak pa bi lahko komentirali med MZjem in Tomosom?

Saj MZ ma več moči? Zakaj ste tak trdno prepričani v Tomose čeprav je blo kr dosti slabega rečeno prek Tomosa? Pa vidim, da dost več uporabnikov ma tomosa kot MZja.

Tomyboy je že na grobo opisal karakteristike obeh motorjev. 

rečmo tak: zakaj bi rajš meli tomosa SM 125 F kot pa MZ SM 125? :unsure:  

Pa kak je lahko tomos "edini pravi dirkalnik" če je mz moćnejši?

zanimam se samo :whistle:  

lp

Prvo zato ker ma z akrapovičem(brez dB kilerja) najhujsi zvok.Drugo ker ce pogledas tekmovnja v supermototu 125 ccm je vecina tomosov.Tretje:tut ce so tezave je zakon motor.......zato ti ga priporočam(jst z mojim se nism mel tezav).Ker daje dobur občutek ko se gor vsedeš ker je dost visok.

je cenejši kot MZ....

lp

Popravljeno . Popravil Tabo
Objavljeno

pa rezervni deli so prakitčno skor zastojn in takoj vse dobiš :whistle:

Objavljeno
Odločam se med MZjem, Huskyjem in Tomosom. Tomos trenutno vodi :whistle: .

To, da je Tomos malo višji(verjetno potem tudi večji) mi zelo ugaja!

Kak pa bi lahko komentirali med MZjem in Tomosom?

Saj MZ ma več moči? Zakaj ste tak trdno prepričani v Tomose čeprav je blo kr dosti slabega rečeno prek Tomosa? Pa vidim, da dost več uporabnikov ma tomosa kot MZja.

Tomyboy je že na grobo opisal karakteristike obeh motorjev.

rečmo tak: zakaj bi rajš meli tomosa SM 125 F kot pa MZ SM 125? :unsure:

Pa kak je lahko tomos "edini pravi dirkalnik" če je mz moćnejši?

zanimam se samo :whistle:

lp

Če si iz Gorenjske se lahko dobiva pa se malo zapelješ.

MZ je močnejši za ene 2 konjička, ampak to pride do izraza samo pri končni hitrosti. katera ja pa za SM 100km/h čisto dovolj.

MZ je vodno hlajen, čeprav se tudi teli zračno hlajeni mlinčki nič ne pregrevajo.

Tomosu jaz zamerim, slabe luči-sem dal noter danes nov žaromet za 25€ in sveti super in pa nekaj malenkosti-hib, ki pa se jih da odpraviti, brez večjih stroškov.

Objavljeno
Odločam se med MZjem, Huskyjem in Tomosom. Tomos trenutno vodi :whistle: .

To, da je Tomos malo višji(verjetno potem tudi večji) mi zelo ugaja!

Kak pa bi lahko komentirali med MZjem in Tomosom?

Saj MZ ma več moči? Zakaj ste tak trdno prepričani v Tomose čeprav je blo kr dosti slabega rečeno prek Tomosa? Pa vidim, da dost več uporabnikov ma tomosa kot MZja.

Tomyboy je že na grobo opisal karakteristike obeh motorjev.

rečmo tak: zakaj bi rajš meli tomosa SM 125 F kot pa MZ SM 125? :unsure:

Pa kak je lahko tomos "edini pravi dirkalnik" če je mz moćnejši?

zanimam se samo :whistle:

lp

če te zanima tomos SM 125 replica cup poglej na avtonet, kolega/sosed prodaja za 2900 se mi zdi, ima pa 3400km realnih

Objavljeno
ja, to je dirkalni motor :worship: isto kot da bi pač z apn organizirali ligo

Ja to je pa dobesedno čist apn :D

Objavljeno
ah dej no mir, ni je 125ke ki bi tomosa prehitela

lej če prehitiš husqvarno wr 125 s tomosom res svaka ti čast. mogoče ti razlagaš kolko je tomos močnejši od wre ne pa od wr. in tomos najhitrejša 125...se je za bat ja.nč ne bom govoru čez tomos...svaka jim čast in ponosn sm da mamo tudi v slovenii dobro formo ki izdeluje dobre in kvalitetne motorje, ampak pretiravat pa spet ni treba.

Objavljeno

O kvaliteti bi se spet dalo razpravljat ja :D

Objavljeno
Če si iz Gorenjske se lahko dobiva pa se malo zapelješ.

MZ je močnejši za ene 2 konjička, ampak to pride do izraza samo pri končni hitrosti. katera ja pa za SM 100km/h čisto dovolj.

MZ je vodno hlajen, čeprav se tudi teli zračno hlajeni mlinčki nič ne pregrevajo.

Tomosu jaz zamerim, slabe luči-sem dal noter danes nov žaromet za 25€ in sveti super in pa nekaj malenkosti-hib, ki pa se jih da odpraviti, brez večjih stroškov.

To ni res. Na MZ-ju imam dosti daljše prenose kot jih ima Tomos, pa sta v pospeških enaka. Tako da bi mogel imeti MZ SM boljše pospeške kot Tomos, ker ima tudi krajše prenose kot jaz.

Tomos se kdaj pa kdaj tudi greje. Vprašaj koga, ki je šel na kakšno daljšo furo. Recimo tad3yu je menda slabše laufal, ko smo naredili cca. 300km. Tudi TADEJ46 mislim, da se je pritoževal nad tem, da malo slabše laufa, ko smo šli na Mangart in čez Vršič naprej.

Tomos Cup replica naj bi imel boljše komponente (jah, mogoče so na papirju res boljše), v praksi pa tudi MZ ne zaostaja dosti.

Slabost, ki jo vidim pri MZ-ju je dimenzija zadnje gume (130/70-17). Cup replica ima 150/70-17, če se ne motim. Zvok je tudi slabši (čeprav ima MZ SM že v originalu Sebringa).

Tomos res seka z Akrapovičem. :worship:

Sicer je pa agregat MZ-ja bogovski. (prestal je 27000km BP)

Še ena slabost pri MZ-ju je, da je šla tovarna v stečaj in bodo rezervni deli dobavljivi samo še 7 let, s strani MZ-ja seveda. Mogoče se bo pa kakšna tovarna našla, ki bo začela delat rezervne dele posebaj za MZ-jeve mopede.

Objavljeno
Sicer je pa agregat MZ-ja bogovski. (prestal je 27000km BP)

Upam da se šališ.

Če pa 4T ne bo delal 27000kilometrov pol pa res nevem...Poglej 600tke k BRUHAJO v primerjavi s tvojim MZ-jem pa se vozjo po 80k km...še 125 2T se vozjo eni po 50k km ;)

Bistvo: ne izpostavli 27k km ker ni nobena velika številka, sploh pa če bi vsi tko vozili kot ti :)

Objavljeno
Upam da se šališ.

Če pa 4T ne bo delal 27000kilometrov pol pa res nevem...Poglej 600tke k BRUHAJO v primerjavi s tvojim MZ-jem pa se vozjo po 80k km...še 125 2T se vozjo eni po 50k km ;)

Bistvo: ne izpostavli 27k km ker ni nobena velika številka, sploh pa če bi vsi tko vozili kot ti :)

Hotel sem poudariti, da ni kvaliteta na nivoju nekega xinling kitajskega sranja, ampak da lahko BP konkurira japončkom.

Kako boš pa ti vedel za moj stil vožnje?

... si že rahlo dolgočasen in nezanimiv s temi svojimi provokacijami.

Objavljeno
O kvaliteti bi se spet dalo razpravljat ja :D

...tvojga nrg-ja?? Sigurno bi se dalo :lol:

Objavljeno
Upam da se šališ.

Če pa 4T ne bo delal 27000kilometrov pol pa res nevem...Poglej 600tke k BRUHAJO v primerjavi s tvojim MZ-jem pa se vozjo po 80k km...še 125 2T se vozjo eni po 50k km ;)

Bistvo: ne izpostavli 27k km ker ni nobena velika številka, sploh pa če bi vsi tko vozili kot ti :)

Pa dej Stafuc no fnt je naredu 27k km k se pa men zdi kr visoka cifra glede na 6k km k jih mam jst. No sej agregat baje zdrži še dl če uredu z njim delaš... segrevanje pred vožnjo pa to. Kr tko naprej. Me prou zanima kdaj crkne 125 4T :whistle:

Objavljeno
:lol1: lagati ni lepo budacki :nono:

1. 4 t motor je lažji za vzdrževanje kot 2t

2. Če že primerjaš Tomosa in Husquarno si se v višini in udobnosti sedenja in vožnje zmotil za zelo veliko, ker je namreč tomos dosti višji

3. Na Husquarni kaže števc preveč, tako da ko se peleš ti 116 je to glih ene 105 največ, tako da ni neke razlike v končni hitrosti ozr. gre tomos še lahko mimo.

1. ne ni lazje za vzrzevat ampak ima MANJ vzdrzevanja. na 4 taktnem motorju nimas kaj odpirat in gledat medtem ko 2 taktnega lahko sam doma podres in zrihtas.

to je razlika med LAZJIM in bolj POGOSTIM vzdrzevanjem. Pa tudi cross motor je 4taktni enako kolicinsko vzdrzevanje kot 2 takten.

2. V mislih sem imel Yamaho XT 125X in mojo husqvarno. Husky je VELIKO VECJI!

3. Pa tudi da leti 105 je to se vedno vec kot hitrost ki jo doseze tomos. ( ker tudi menda laze stevec). Nekdo je celo omenil da sploh nima hitrosti med 40 in 50 na uro ampak iz 40 skoci na 50. xD

Tako da prosim ce si v bodoce bolj pazljiv. Ce pa te kaj moti in mislis bit zaljiv se lahko pogovorica preko PMja, ker zame je da mi nekdo rece da lazem zalitev. Sorry :alien1:

Objavljeno
1. ne ni lazje za vzrzevat ampak ima MANJ vzdrzevanja. na 4 taktnem motorju nimas kaj odpirat in gledat medtem ko 2 taktnega lahko sam doma podres in zrihtas.

to je razlika med LAZJIM in bolj POGOSTIM vzdrzevanjem. Pa tudi cross motor je 4taktni enako kolicinsko vzdrzevanje kot 2 takten.

2. V mislih sem imel Yamaho XT 125X in mojo husqvarno. Husky je VELIKO VECJI!

3. Pa tudi da leti 105 je to se vedno vec kot hitrost ki jo doseze tomos. ( ker tudi menda laze stevec). Nekdo je celo omenil da sploh nima hitrosti med 40 in 50 na uro ampak iz 40 skoci na 50. xD

Tako da prosim ce si v bodoce bolj pazljiv. Ce pa te kaj moti in mislis bit zaljiv se lahko pogovorica preko PMja, ker zame je da mi nekdo rece da lazem zalitev. Sorry :alien1:

1. ta 4 t motor tak skos laufa da sploh ni treba nič razdirat in odpirat

2. to je vrjetno res kr ta yamaha je res za pritlikavce nareta zgleda

3. mam js števc od kolesa gor ki kaže čisto natančno. Pa tudi če laže števc, gre še vseeno več ko pa husquarna za kakšen km/h. To pa prvič slišim da bi kej skakal.

potem pa ne govori na pamet če ne veš, mogoče si samo neveden in ne lažeš.. kaj js vem :)

Objavljeno (popravljeno)
1. ta 4 t motor tak skos laufa da sploh ni treba nič razdirat in odpirat

2. to je vrjetno res kr ta yamaha je res za pritlikavce nareta zgleda

3. mam js števc od kolesa gor ki kaže čisto natančno. Pa tudi če laže števc, gre še vseeno več ko pa husquarna za kakšen km/h. To pa prvič slišim da bi kej skakal.

potem pa ne govori na pamet če ne veš, mogoče si samo neveden in ne lažeš.. kaj js vem :)

se ti je resnicno tako tezko soocit? TOmos je v kurcu? jebiga...zakaj je firma propadla ce ne zaradi drugega ker je v kurcu.

In zdej mamo tu enega majstra ki nabija da je tomos da best in podobno.

Lej tak ti bom povedau. Jst sm vec kilometrov na motorju naredu kot bo tvoj Tomos naredil zdaj in v naslednjem zivljjenju. Tak da mi ne pametovat.

Glede same velikosti. Po velikosti sta tomos in husqvarna v visini sedeza ENAKO visoka. Tako da nisi meu prou niti ti niti jst.

Glede seraufanja. Seveda da ni treba seraufat. Saj motor je pa ja yamahin. Ce bi bil tomosov ga nebi spustili v prodajo ker bi prevec osnezeval in bil preglasen.

Seraufat pa ni treba zato ker ima lepo malce vec kot 10 konjicev medtem ko jih ima pravilno zrihtan 2 taktni cross ( 125ccm) tudi do 50 in vec.

Vidis zdaj razliko? Yamaha DT 125 spada med ene bolj svohnih 125ek in z njo naredis 20k km brez ENE SAME GENERALKE. Potem naprej pa je odvisno od vzdrzevanja.

Pa glede stevca za bicikl...za je sigurno bolj natancen in primeren za voznjo 100 na uro ( skonstruiran pa je do 40 na uro). Sigurno bolj natancen kot Husqvarnin digitalc ki je narejen do 150

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

ne govrim da je tomos najbolši spljoh, to si sam ti reku, js samo odgovarjam na tvoje napisane bedarije.

Ja mogoče je po specifikacijah res višina sedeža enaka.. vendar se na tomosu počutiš dosti višje že zarati tega kr je balanca velik višja in širša.

Govriš da je mašina yamahina, seveda je, tut noben drug del ni od tomosa, razen grušt mislim da pa še to pomoje ni njihov, edin nalepke so tomosove hehe.

Sigurno je bolj natančen kolesarski števec.

Objavljeno
ne govrim da je tomos najbolši spljoh, to si sam ti reku, js samo odgovarjam na tvoje napisane bedarije.

Ja mogoče je po specifikacijah res višina sedeža enaka.. vendar se na tomosu počutiš dosti višje že zarati tega kr je balanca velik višja in širša.

Govriš da je mašina yamahina, seveda je, tut noben drug del ni od tomosa, razen grušt mislim da pa še to pomoje ni njihov, edin nalepke so tomosove hehe.

Sigurno je bolj natančen kolesarski števec.

toliko o nevednosti.

SI TI KDAJ V ZIVLJENJU VIDEL SPLOH KAKO HUSQVARNA ZGLEDA? ne nisi. Zato prosim lepo zadrzi komentarje zase ker si navaden IDI*********, ki misli da vse use. Jst sm nabavil pred 1 tednom huskya. Pred tem sem gledal od KTMa do Honde. Pa ves kaj...vmes sm meu tud moznost naredit 100 testnih kilometrov s Tomosom. IN JOJMEJOJPREJOJ ves kaj sem ugotovil. DA ima TOmos OZJO IN NIZJO balanco kot Husqvarna. Nemores verjet kaksno nakljucjo.

In ves kaj...pri kolesarskem stevcu je pri hitrosti nad 40km/h pa do 60 na uro 10% odstopanje pri 100 pa 20%. ;)

Nemorem verjet da ti primerjas digitalni stevec od motorja in digitalni stevec od bicikla. CAR da ni VECJEGA. Tko kot Tomos ;)

Nasplosno so 4 taktni motorji nizji od 2 taktnih.

Ce mislis se kakrsen koli komentar postat ki bo sel preko mojega rajsi ne.

Objavljeno

ne morem se zadržati ob takšnih bedarijah kot jih pišeš :slap:

husquarno ima kolega ki se veliko skupaj vozima in ju lahko skup postavim pa primerjam vse. nevem kaj ti ni jasno o balanci, ker ti čisto vsak lahko pove da je mnogo nižja kot pri tomosu. Ki si spet slišal te bedarije o takšni natančnosti? :slap:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!