tomazin Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 ja pr tomosu po dougi vožni postane premehek.. tak da te že kr fain boli vse.. mene tam nad 100km začne mal.. da morm počakat mal :D
rok24 Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 EEj a je kdo že vrgu na yamaho xt r kros gumo uzad '?????
duli Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 lep pozdrav prosim če mi pomagate in mi pošljete kakšen link izpušnih sistemov za yamaho xt125x!!!!!!!!!
2sintek Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 (popravljeno) Torej a na yamahi kej bolijo jajca, kot pravite da pri Tomosu. :closedeyes: Popravljeno December 11, 2007. Popravil 2sintek
NejcZ Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Mah sej tud pri tomosu ni take krize, sam js sm vedno mel take bl tsne kavbojke, pa pol vse tišči skupej :rolleyes: Je pa vseen yamaha enkrat bl udobna...vsaj kolikor berem.
Kvasko Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 (popravljeno) Klele mal tele komentarje berem v tej temi pa sm zasledu tut dva svoja na 2. strani, ki sem jih napisal v temi tomos samo sem jih pa nisem dau. Je to možno da administratorji delajo?? Aja pa še ena zadevca... sej vem da smo o tem že razglablal pa useeno. Tomos je men zelo fin motor. Naredil sem z njim približno 4k km in nisem imel popolnoma nobenih tehničnih težav z njim. Meni osebno se zdi super zadeva. Položaj sedenja je odličen, saj je balanca zelo široka in pa tudi visoka. Zic je zelo udoben in me začne rit boleti šele po 150km. Sem sedel na xt in mi položaj ni preveč ušeč, saj je balanca precej nižja in sediš kot na mini motu (sem kar visok). In zelo pripomorejo k dodatnemu plusu tudi boljše komponente in pa seveda akrapovič izpuh. Newem zakaj nekateri mislite da akrapovič nima kaj delati na 125 :whistle: sami se ga pomoje nebi branili. Pa tudi lepši mi je motor nasploh (seveda kakor komu). No tok z moje strani. Popravljeno December 11, 2007. Popravil Kvasko
rok24 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Že že akrapovič sam kaj ko se ga na yamaho ne da kao dat.
Kvasko Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Že že akrapovič sam kaj ko se ga na yamaho ne da kao dat. Ja lahk daš sam lonc gor ne sam nwm no :whistle: k en je pa prej napisu da se sam mal cevi prilagodi in je to to. Sam če pogledaš kako mata oba motorja speljan izpuh boš vidu da je kr ogromna razlika... Pa tut modificiranje krivine izpuha pomoje vpliva na samo zmogljivost le tega.
_Fingi_ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Ne vpliva. Ni to 2takt :whistle:
Kvasko Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Ne vpliva. Ni to 2takt :whistle: ja zakwa pa pol pri akrapoviču pride največ moči iz krivin in le lonca??
NejcZ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Finfi je eno neumesno vn butno... se nardi. :rolleyes: Je pa res, da pri teh 125cc prdalicaHHHHH brum brum, čiha čiha, brum, se nebo toliko poznalo kot pri močnejših motorjih, normalno :)
_Fingi_ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 ja zakwa pa pol pri akrapoviču pride največ moči iz krivin in le lonca?? Oh, pr tej 125 cc 4t prduli se ti ne bo čist nč poznal al boš kej krivil al nč. Pr motorjih, k majo 170, 180 konjev!!! dobiš nekje max 8 konjev s komplet sistemom. Se prav je to okol 4.5% izboljšanje. Dej poglej kok je 5% pr 10ih konjih? Vsega skup pol konja mogoče. Uglavnm, ja sej, razlika je, ampak toooook minimalna da je brezveze govort o razliki.
NejcZ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Razlika JE! Minimalna ali ogromna, JE :whistle: Hehe, sorry
_Fingi_ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Ja, maš res. Šeena blokada na telih prdulcah. Napumpejte gume, vm bo bol šlo :worship: Ne velik, ampak poznal se pa bo :rolleyes: :rolleyes:
NejcZ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Men sprednja spuša, vedno ko nafilam, mi po nekej cajta na 1 bar spusti :unsure: Pa sej veš da sm se hecu :P
_Fingi_ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Lej, vi na tomosih mate komplet akrapote an? al mate sam dušilc? komplet kukr jest vem? Pa vm da 0.7kw. Ne morte pol prčakvt da bi samo z ''moduficiranjem'' original cevi pridobil tok, kukr pa komplet akrapo.
sky_21 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Oh, pr tej 125 cc 4t prduli se ti ne bo čist nč poznal al boš kej krivil al nč. Pr motorjih, k majo 170, 180 konjev!!! dobiš nekje max 8 konjev s komplet sistemom. Se prav je to okol 4.5% izboljšanje. Dej poglej kok je 5% pr 10ih konjih? Vsega skup pol konja mogoče. Uglavnm, ja sej, razlika je, ampak toooook minimalna da je brezveze govort o razliki. Dobiš 1,xx konja na tomosu :o
Noiser69 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Dobiš 1,xx konja na tomosu :o jap, 0,5 kW ... in se kr pozna a ma akrapota al pa ne ... z enmo ko ma xt (07) sma veckrat ''tekmovala'' in ga na ravninah pustim zadi, prav tak ce je on spreda, pa grema prehitevat, nima tolk moci, tak da tisti kujn se kar pozna :winkiss:
NejcZ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Na ravninah ga zadi pustiš? Pol maš pa ti tomos raketo hehe :)
Noiser69 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Na ravninah ga zadi pustiš? Pol maš pa ti tomos raketo hehe :) Še men se je čudno zdelo, prav po 5 min vožne po ravnini ga ni blo več niker :krneki: 1x sma se po enmo klancu navzdol pelala in sm ga prehitevo je rek da je on 115 pelu, kolk sm tej js? :krneki:
NejcZ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Ka pa vem, 115? Tolko sm js dobil samo na avtocesti, za kombijem :whistle: Po ravnem brez sklanjanja, verjetno so bli več kot ugodni pogoji. Spet drugič je bil pa hudič, k ni šol več k 85 zarad vetra, me je šol pa tovrnjak prehitevat :headbang: :closedeyes: Pa sm ga motu naprej spustit hehe
sky_21 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 jap, 0,5 kW ... in se kr pozna a ma akrapota al pa ne ... z enmo ko ma xt (07) sma veckrat ''tekmovala'' in ga na ravninah pustim zadi, prav tak ce je on spreda, pa grema prehitevat, nima tolk moci, tak da tisti kujn se kar pozna :winkiss: Torej da akrapovič tomosu 10% več moči. Torej SE pozna!
Noiser69 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Ka pa vem, 115? Tolko sm js dobil samo na avtocesti, za kombijem :whistle: Po ravnem brez sklanjanja, verjetno so bli več kot ugodni pogoji. Spet drugič je bil pa hudič, k ni šol več k 85 zarad vetra, me je šol pa tovrnjak prehitevat :headbang: :closedeyes: Pa sm ga motu naprej spustit hehe Prit poleti enkrat sm na Golico, grema po tistmu klancui navzdol, bos vido kk lepo zgleda ko gre kazalc z tja cez stevilke :whistle: Torej da akrapovič tomosu 10% več moči. Torej SE pozna! Da da, se pozna
_Fingi_ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Da da, se pozna Komplet akrapo ja. A sm kje rekel da se ne? Začelo se je s tem, da se samo modifikacija cevi pozna. Tm pa še vedno trdm da je sprememba neopazna.
Noiser69 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Komplet akrapo ja. A sm kje rekel da se ne?Začelo se je s tem, da se samo modifikacija cevi pozna. Tm pa še vedno trdm da je sprememba neopazna. sploh nevem kaj si ti rekel :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se