Jump to content

Yamaha XT 125 X


veveritos

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • boga

    114

  • NejcZ

    100

  • and051602

    62

  • Noiser69

    57

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z arrow full sistemom gre po ovinkih realnih 100 km/h (110 po števcu), po dolgi ravnini pa po števcu tudi do 130 (realno okoli 110-120)

Dpns sm videl ta motor. sem si ga mal večjega prestavljal. Je pa isto kot moja ybr. kolk ste veliki vi ki jo imate? lp

Lep pozdrav! Ali kdo proda yamaho xt 125x za okoli 1500€ odlično ohranjeno?

Posted Images

Klele mal tele komentarje berem v tej temi pa sm zasledu tut dva svoja na 2. strani, ki sem jih napisal v temi tomos samo sem jih pa nisem dau. Je to možno da administratorji delajo??

Aja pa še ena zadevca... sej vem da smo o tem že razglablal pa useeno. Tomos je men zelo fin motor. Naredil sem z njim približno 4k km in nisem imel popolnoma nobenih tehničnih težav z njim. Meni osebno se zdi super zadeva. Položaj sedenja je odličen, saj je balanca zelo široka in pa tudi visoka. Zic je zelo udoben in me začne rit boleti šele po 150km. Sem sedel na xt in mi položaj ni preveč ušeč, saj je balanca precej nižja in sediš kot na mini motu (sem kar visok). In zelo pripomorejo k dodatnemu plusu tudi boljše komponente in pa seveda akrapovič izpuh. Newem zakaj nekateri mislite da akrapovič nima kaj delati na 125 :whistle: sami se ga pomoje nebi branili. Pa tudi lepši mi je motor nasploh (seveda kakor komu). No tok z moje strani.

Edited by Kvasko
Link to post
Share on other sites
Že že akrapovič sam kaj ko se ga na yamaho ne da kao dat.

Ja lahk daš sam lonc gor ne sam nwm no :whistle: k en je pa prej napisu da se sam mal cevi prilagodi in je to to. Sam če pogledaš kako mata oba motorja speljan izpuh boš vidu da je kr ogromna razlika... Pa tut modificiranje krivine izpuha pomoje vpliva na samo zmogljivost le tega.

Link to post
Share on other sites
ja zakwa pa pol pri akrapoviču pride največ moči iz krivin in le lonca??

Oh, pr tej 125 cc 4t prduli se ti ne bo čist nč poznal al boš kej krivil al nč.

Pr motorjih, k majo 170, 180 konjev!!! dobiš nekje max 8 konjev s komplet sistemom. Se prav je to okol 4.5% izboljšanje. Dej poglej kok je 5% pr 10ih konjih?

Vsega skup pol konja mogoče.

Uglavnm, ja sej, razlika je, ampak toooook minimalna da je brezveze govort o razliki.

Link to post
Share on other sites
Oh, pr tej 125 cc 4t prduli se ti ne bo čist nč poznal al boš kej krivil al nč.

Pr motorjih, k majo 170, 180 konjev!!! dobiš nekje max 8 konjev s komplet sistemom. Se prav je to okol 4.5% izboljšanje. Dej poglej kok je 5% pr 10ih konjih?

Vsega skup pol konja mogoče.

Uglavnm, ja sej, razlika je, ampak toooook minimalna da je brezveze govort o razliki.

Dobiš 1,xx konja na tomosu :o

Link to post
Share on other sites
Dobiš 1,xx konja na tomosu :o

jap, 0,5 kW ... in se kr pozna a ma akrapota al pa ne ... z enmo ko ma xt (07) sma veckrat ''tekmovala'' in ga na ravninah pustim zadi, prav tak ce je on spreda, pa grema prehitevat, nima tolk moci, tak da tisti kujn se kar pozna :winkiss:

Link to post
Share on other sites
Na ravninah ga zadi pustiš? Pol maš pa ti tomos raketo hehe :)

Še men se je čudno zdelo, prav po 5 min vožne po ravnini ga ni blo več niker :krneki:

1x sma se po enmo klancu navzdol pelala in sm ga prehitevo je rek da je on 115 pelu, kolk sm tej js? :krneki:

Link to post
Share on other sites

Ka pa vem, 115? Tolko sm js dobil samo na avtocesti, za kombijem :whistle: Po ravnem brez sklanjanja, verjetno so bli več kot ugodni pogoji. Spet drugič je bil pa hudič, k ni šol več k 85 zarad vetra, me je šol pa tovrnjak prehitevat :headbang: :closedeyes: Pa sm ga motu naprej spustit hehe

Link to post
Share on other sites
jap, 0,5 kW ... in se kr pozna a ma akrapota al pa ne ... z enmo ko ma xt (07) sma veckrat ''tekmovala'' in ga na ravninah pustim zadi, prav tak ce je on spreda, pa grema prehitevat, nima tolk moci, tak da tisti kujn se kar pozna :winkiss:

Torej da akrapovič tomosu 10% več moči. Torej SE pozna!

Link to post
Share on other sites
Ka pa vem, 115? Tolko sm js dobil samo na avtocesti, za kombijem :whistle: Po ravnem brez sklanjanja, verjetno so bli več kot ugodni pogoji. Spet drugič je bil pa hudič, k ni šol več k 85 zarad vetra, me je šol pa tovrnjak prehitevat :headbang: :closedeyes: Pa sm ga motu naprej spustit hehe

Prit poleti enkrat sm na Golico, grema po tistmu klancui navzdol, bos vido kk lepo zgleda ko gre kazalc z tja cez stevilke :whistle:

Torej da akrapovič tomosu 10% več moči. Torej SE pozna!

Da da, se pozna

Link to post
Share on other sites
Komplet akrapo ja. A sm kje rekel da se ne?

Začelo se je s tem, da se samo modifikacija cevi pozna. Tm pa še vedno trdm da je sprememba neopazna.

sploh nevem kaj si ti rekel :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!