Skoči na vsebino

Priporočene objave

Vem, da so pri Moby line-u imeli krepke popuste, če si karto vplačal preko interneta mesec dni prej.

Sranje nastane če za termin ko imaš planirano pot napovejo deževno dobo ti pa si že plačal karto za trajekt pred mesecem.

Mi smo karte kupili 2 dni pred odhodom. Cena ista kot na strani prevoznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prostorih AMZS pri podjetju mediteran international ki tam prodaja trajektne karte

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

PRVOMAJSKA SICILIA 2006

27.4. - 9.5. 2006

Zaenkrat sva jaz in še en kolega, če je kak resen kandidat lahko gre zravn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vidva pa kar sama :? ,Upam da vajine boljše polovice ne berejo foruma,ker potem bo...... :( :angry2: :angry: :fight2: Drugače je pa ideja zelo zanimiva :OK: Kakšen je pa plan poti :hmm: L.P.Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vidva pa kar sama :? ,Upam da vajine boljše polovice ne berejo foruma,ker potem bo...... :( :angry2: :angry: :fight2: Drugače je pa ideja zelo zanimiva :OK: Kakšen je pa plan poti :hmm: L.P.Pero

Sama, sem trenutno brez polovice :D

Plan približno tak kot so ga imeli lanski Siciljanci

prvi dan do Chivitavecchie

drugi dan okrog Palerma

.

.

.

.

sedmi dan slovo od Sicilije

iz Barija v Bar

potem pa odvisno malo Črne Gore pa še malo Bosne

To je bolj na grobo :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sama, sem trenutno brez polovice :D

Plan približno tak kot so ga imeli lanski Siciljanci

prvi dan do Chivitavecchie

drugi dan okrog Palerma

.

.

.

.

sedmi dan slovo od Sicilije

iz Barija v Bar

potem pa odvisno malo Črne Gore pa še malo Bosne

To je bolj na grobo :yes:

Pa to ti je najboljše :kva2: manj vas je bolj se boste razumeli :worship: tura je pa tak idealna :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dans dobil karto Sicilije v merilu 1:450000 :OK: pa bolj ko gledam tiste zavite ceste, bolj se mi zdi, da bom šele dol videl kot se bo furalo :hmm:

zanima pa me, koliko ste lani plačali za karto Bari-Bar ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi tudi šel na Sicilijo. Tudi jaz sam. Motor Kawasaki KLE 500. Zdrawc posreduj še kaj več info o planih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi tudi šel na Sicilijo. Tudi jaz sam. Motor Kawasaki KLE 500. Zdrawc posreduj še kaj več info o planih

na PM-u :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne bi bilo slabo, da bi bilo želetos gotov.

Da ne bi bilo treba več s trajektom. :SS

Spljoh pa če poznaš njihov način dela, nekje čez približno 5 let. Če sploh! :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi bilo slabo, da bi bilo želetos gotov.

Spljoh pa če poznaš njihov način dela, nekje čez približno 5 let. Če sploh! :zzz:

Tole si poglej, :eek:

a si lahko vsaj približno zračunaš kdaj bo fertik :?

Project's history

1968 - International competition of ideas announced by the Italian national roads agency (ANAS) for the construction of a permanent road and rail link between Sicily and the Mainland.

1971 - 17 December: Law no.1158/71, setting up a public company for the design, construction and operation of a permanent road and rail link between Sicily and the Mainland.

1981 - Incorporation of the company Stretto di Messina S.p.A.

1985 - 27 December: agreement between ANAS, the state railway company Ferrovie dello Stato and Stretto di Messina S.p.A., to govern the concession stated by Law no. 1158/71

1986 - Stretto di Messina S.p.A. presented the feasibility study to the Grantors concerning different potential types of crossing: air, water, underwater.

1988 - Decisions of the Granting Authorities (ANAS and Ferrovie dello Stato) and the Consiglio Superiore dei Lavori Pubblici (High Council of Public Works) favouring the choice of a single or two S.p.A.n suspension bridge.

1990 - May: handover of the preliminary type projects (single or two S.p.A.n suspension bridge) to the Granting Authorities, which authorized the company to define the preliminary design of a single S.p.A.n suspension bridge by 31 December 1992.

1991 - Preparation of the preliminary project for the single S.p.A.n bridge: crossing structure, links to existing infrastructures, environmental impact, financial and transportation analyses.

1992 - 31 December: Stretto di Messina S.p.A. handed over the preliminary project. 1994/95 - Ferrovie dello Stato and ANAS gave their technical opinion on the project.

1997 - October: the General Meeting of the Consiglio Superiore dei Lavori Pubblici unanimously expressed its opinion, considering the project suitable to be developed into the final project.

1998 - At the motion of the Senate, the project was transferred to the Interministerial Committee for Economic Planning (CIPE) for its final opinion according to Law no. 1158/71. Directive of the President of the Council of Ministers stated that Stretto di Messina S.p.A. is a body governed by Public Law.

1999 - In order to obtain further information for the final assessment, the CIPE appointed two independent advisors, selected through an international tender: Steinman Int. - Parson Group for assessment of the technical aspects, and a joint venture, led by PricewaterhouseCoopers, for assessment of the territorial, environmental, economic and financial aspects.

2000 - Advisors' reports handed over to the Ministry for Public Works and the Ministry of the Treasury. Steinman Int. - Parson Group called the project "feasible and efficient".

2001 - 21 December: CIPE decision no. 121/2001 defined the work as a "strategic infrastructure" in accordance with Law no. 443 of 21 December 2001, the so called "Legge Obiettivo".

2002 - Preparation of the preliminary project to be submitted to the CIPE for its approval according to Law no. 443/2001 and following Legislative Decree no.190/2002.

- June: a joint venture was appointed to update and integrate the environmental impact study and to prepare all documentation necessary to ascertain urban conformity of the works.

2003 - 14 January: The Board of Directors of Stretto di Messina S.p.A. approved the preliminary project together with the environmental impact study and the documentation on urban development works.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Most med Reggio Calabrrio oz. S. Giovanni in Messino bi bil že davno zgrajen vendar je trajektni lobi premočan, preveč zaslužka se odteka v žepe raznih politikov in organizacij, ki izvedbo projekta zavlačujejo.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vendar je trajektni lobi premočan, preveč zaslužka se odteka v žepe raznih politikov in organizacij, ki izvedbo projekta zavlačujejo.

Itak, mafija :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

> Saj greš na Sicilijo a ne? :?

jap, 97 % :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: :blink:

na PM-u :yes:

kdo dela reklamo, lump?????? :blink: :blink:

Ja ma motoristek prav, ni ga hujšega kot da ima kdo s sabo tečno babo :P

se strinjam............. več žensk , več zdrahe :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: :blink:

kdo dela reklamo, lump?????? :blink: :blink:

še sam ne vem :blush:

se strinjam............. več žensk , več zdrahe

Ti si naša :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!