Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

pa bo 100% vredu.Na bivšem V-maxu sem moral to narediti vsako leto in na ženinem Kawasakiju ER-5-N zdaj na novem ER-6-N in mojem BMW-eju(tretja sezona) to še nibilo potrebno naredi :hmm::hmm:

Na moji 6 let stari gari s 85000km tudi ne... :hmm:

Za zategovanje križa pa je predpisan določen postopek, tako da kar na pamet jaz tega ne bi zategoval.

D.

Objavljeno

Na moji 6 let stari gari s 85000km tudi ne... :hmm:

Za zategovanje križa pa je predpisan določen postopek, tako da kar na pamet jaz tega ne bi zategoval.

D.

Zategneš na določn moment potem pa malo odtegneš. Pri mojem je če se prav spomnim 0,25-0,5 obrata-po občutku.

Objavljeno

Zategneš na določn moment potem pa malo odtegneš. Pri mojem je če se prav spomnim 0,25-0,5 obrata-po občutku.

Suzuki ima to malo drugače:

post-2208-125495301867_thumb.jpg

D.

Objavljeno

Ja maš prov. Tisto pritegovanje pa odtegovanje matice je potrebno zgleda samo ko menjaš ležaj, da vse skupi lepo sede. No vsaj jst to tko razumem... Drugače pa je za mojga v service manualu opisan podoben postopek z silomerom-ampak sem jst to naredu kr mal po filingu :) Je pa treba vseen pazit ker če pritegneš preveč ti baje hitro uniči ležaj če pa premalo pa pleše.

Objavljeno

če zategneš preveč motor sam zavija, če pa premalo pa poka.

Jaz vedno zategnem po občutku. Sprednje kolo v zrak, zategnem toliko da se čuti upor na balanci, potem pa odtegnem toliko, da balanca sama zavije do konca.

Objavljeno

Hvala vsem za poduk.

Gume so Dunlop Sportmax qualifier.

Bom danes poskusil še brez kovčka vzadaj.

Če pa še to nebo pomagalo, pa res na servis ...

Objavljeno

Brez kovčka = ista pesem.

In sicer največ treslajev pri pojemku med 70 in 80 km/h. Najbrž sledi ponovno centriranje gum.

Objavljeno (popravljeno)

Problem pri dotegovanju je če ima motor oba kroglična ležaja ali samo zgornjega je treba res bolj previdno dotegnit.Sicer pa pri obeh valčnih ležajih v križu je manjši problem, dotegnaš pač toliko, da malo upora čutiš in brez popuščanja,ko je kolo dvignjeno in ko balanco zasučeš levo desno mora lepo teči, pri kakršnem koli zatikanju je potrebno zamenjati ležaje.To sem napisal zato, ker se tako ali tako vsega lotite sami, to dotegovanje v primerjavi z posegom v mašino(nastavitve ketne odmične,nastavitev ventilov,dr..nje po vplinjačih,menjanje magneta,statorja itd.) ali popravilo zavor(zavornih klešč, zavornih cilindrov,prezračevanje,itd.) res nebi smelo biti primerljivo z dotegovanjem križev, ki je popolnoma nenevarno,če dotegneš malo preveč se neboš mogel lepo peljat,če premalo pa postopek ponoviš.V skrajnem slučaju, da vničiš ležaje kupiš nove in zamenjaš, pa še vedno nebo kakih posledic nesreče kot npr.pri popravilu zavor,ko ti nenadoma odpovedo ali mašine(menjalnika), ko zablokira!!! :headbang:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Ali ima kdo na banditu stranske kovcke od givija V-35N? Zanima me kako se obnesejo in če je dejasnko kaj ožji kot pa če bi imel obične stranke.

lp

Takole zgledajo kufri (slike od strani nimam, če te zanima lahko pofotkam).

post-20562-125502604931_thumb.jpg

Obnesejo se... kaj pa vem, nekih problemov nisem imel z njimi. Mogoče jih je malce nerodno dat na nosilec, ker je treba res močno pritisnit,da zaskoči mehanizem.

Objavljeno

A, se pr teb veriga že kaj sliši?

Ajd

evo, sem se pozanimal. dokler ne slisis verige ali napenjalca v mrzli masini ni potrebno odpirati/nastavljati. slisi se en kovinski tk-tk-tk-tk.

moj pri 96k+ km tega simptoma se nima (ceprav vsem zadnjic pred semaforjem debelo pogledal, je tocno to bilo slisati. pa odpelje vectra pred menoj in je bilo spet vse tiho. phew. :)).

Objavljeno

Imam vprasanje za lastnike Banditov 1200cc do 99'<-- glede stevca za prikaz goriva.

Namrec na ebay.de sem zasledil kompleten stevec za ugoden znesek, vendar pa me zanima kako je potem glede prikaza porabe, saj (predvidevam) da 600cc nima plovca v tanku, niti bencinske pumpe. Bi moral menjat se bencinski tank, saj najbrz ni tako preprosto vgradit plovca vanj.

Lep pozdrav vsem lastnikom Kultnega mopeda!

Če prav razumem - imaš GSF600, ki nima prikaza za gorivo, kupil pabi instrumente od GSF1200, pri katerih je tudi prikazovalnik za gorivo...

Levo je tank od '97 GSF600, desno je tank od '97 GSF1200:

post-2208-125510225459_thumb.jpg post-2208-125510226573_thumb.jpg

Edina vidna razlika je prav luknja za plovec, ki pa bi se jo verjetno dalo narediti tudi v tvoj tank.

Potem bi potreboval le še to:

post-2208-125510227172_thumb.jpg

D.

PS: Seveda pa je možno, da so še kakšne druge razlike med instrumenti... Čeprav malo dvomim.

Objavljeno

Obnesejo se... kaj pa vem, nekih problemov nisem imel z njimi. Mogoče jih je malce nerodno dat na nosilec, ker je treba res močno pritisnit,da zaskoči mehanizem.

Stranske kufre, če se težko pripnejo j ponavadi stvar nastavitve vsaj pri mojih se to da lepo mnastavit!!! :whistle:

Ps:Če stvar ni nastavljiva, malo pošpricaj po vodilih z silicon spreyem.

Objavljeno

Takole zgledajo kufri (slike od strani nimam, če te zanima lahko pofotkam).

Bo kar vredu, me je zanimalo o odzadaj koliko je to široko, no če kdo rablene prodaja jih kupim.

Objavljeno

prosil bi vse lastnike S-verzije, letniki 01-05, da si malo poblizje ogledajo zaromet (predvsem leci v njem) in na kratko sporocijo v kaksnem stanju se vam zdijo lece.

problem je v dejstvu, da so doloceni zarometi oz. lezaji lec v njih slabo izdelani/konstruirani in pride do mehanske obrabe lece, s cimer se stekleni prah nabira na notranji strani lece. posledicno mocno pesa "svetilnost" zarometa oz. izkupicek svetlobe na cesti je tudi do 80% manjsi.

sem ravno menjal zaromet za mlajsi letnik (ca. 04-05), kjer je ali ta problem manjsi ali pa ni bil toliko v uporabi (z motociklom). zato tudi sprasujem ostale lastnike.

ce stari zaromet malo potresem se slisi kovinski zvenket kako leca kratke luci "plese" v svojem lezaju.

hvala vnaprej.

Objavljeno

prosil bi vse lastnike S-verzije, letniki 01-05, da si malo poblizje ogledajo zaromet (predvsem leci v njem) in na kratko sporocijo v kaksnem stanju se vam zdijo lece.

problem je v dejstvu, da so doloceni zarometi oz. lezaji lec v njih slabo izdelani/konstruirani in pride do mehanske obrabe lece, s cimer se stekleni prah nabira na notranji strani lece. posledicno mocno pesa "svetilnost" zarometa oz. izkupicek svetlobe na cesti je tudi do 80% manjsi.

sem ravno menjal zaromet za mlajsi letnik (ca. 04-05), kjer je ali ta problem manjsi ali pa ni bil toliko v uporabi (z motociklom). zato tudi sprasujem ostale lastnike.

ce stari zaromet malo potresem se slisi kovinski zvenket kako leca kratke luci "plese" v svojem lezaju.

hvala vnaprej.

Sem ga lani razkopal, pa kot vidim ga bom moral zopet in se zdeve lotiti malo drugače.

Sicer še ne vem kako lečo bolj fiksirati.

Ajd

Objavljeno

Sem ga lani razkopal, pa kot vidim ga bom moral zopet in se zdeve lotiti malo drugače.

Sicer še ne vem kako lečo bolj fiksirati.

Ajd

Probaj jo fiksirat z Aralditom in potem si namontiraj xenon. Temperatura v reflektorju je 1/2 manjša poraba samo 35W luč(svetlobo) pa imaš 3X močnejšo!!! :whistle:

Objavljeno

Probaj jo fiksirat z Aralditom in potem si namontiraj xenon. Temperatura v reflektorju je 1/2 manjša poraba samo 35W luč(svetlobo) pa imaš 3X močnejšo!!! :whistle:

Araldit, ja sam pol nikol več podret. :nono:

Bom vidu, k bom razkopal, mogoe pa tud to varianto uporabim.

To o ksenonki je pa zarazmislt, čeprav so tam bolj problematične vibracije.

By

Objavljeno

Araldit, ja sam pol nikol več podret. :nono:

Bom vidu, k bom razkopal, mogoe pa tud to varianto uporabim.

To o ksenonki je pa zarazmislt, čeprav so tam bolj problematične vibracije.

By

Nevem zakaj bi bile problem vibracije jaz imam na obeh motorjih že tretjo sezono xenon brez kakršnih koli problemov.Sicer pa imaš enoletno garancijo na balast in 6 mesecev na žarnico!!! :whistle:

Objavljeno

prosil bi vse lastnike S-verzije, letniki 01-05, da si malo poblizje ogledajo zaromet (predvsem leci v njem) in na kratko sporocijo v kaksnem stanju se vam zdijo lece.

problem je v dejstvu, da so doloceni zarometi oz. lezaji lec v njih slabo izdelani/konstruirani in pride do mehanske obrabe lece, s cimer se stekleni prah nabira na notranji strani lece. posledicno mocno pesa "svetilnost" zarometa oz. izkupicek svetlobe na cesti je tudi do 80% manjsi.

sem ravno menjal zaromet za mlajsi letnik (ca. 04-05), kjer je ali ta problem manjsi ali pa ni bil toliko v uporabi (z motociklom). zato tudi sprasujem ostale lastnike.

ce stari zaromet malo potresem se slisi kovinski zvenket kako leca kratke luci "plese" v svojem lezaju.

hvala vnaprej.

Moj je eden izmed zadnjih iz leta 2005, opažam samo temen prah v sami luči, ( v konici, kjer je žarnica za parkirno luč), da bi bila sama leča kaj umazana pa ni opaziti.

Kar se sposobnosti luči tiče pa itak raje nebi izgubljal besed, najverjetneje bom namontiral HID kit da bo mir.

Objavljeno

Sem ga lani razkopal, pa kot vidim ga bom moral zopet in se zdeve lotiti malo drugače.

Sicer še ne vem kako lečo bolj fiksirati.

Ajd

jaz sem ga razkopaval (in cistil) 2x letno. v soboto nabavil rabljen zaromet od (baje) K4. upam, da bo kaj bolje.

to z steklenim prahom sem izvedel v sredo prejsni teden. sem prej leta skakal okoli suzuki servisa glede prasenja v notranjosti zarometa, pa noben nikoli omenil leco.:glare:

@ xynznanixyz:

ta crn prah je od ohisja, kjer notranji kromirani del riba ob zunanji prozorni plasticni del zarometa; enostavno barvo pobira in ta se lepo nastelje kjer ji je vsec. lepo vidno pri starem zarometu kje je barvo pobralo.

obe luci sta s HID-kitom naenkrat zelo uporabni. priporocam.

@ wilson:

vozim ze cetrto leto s HID-kitom in se vedno prvi zarnici. vecji problem so plasticni navoji v samem zarometu, kjer je pritrjena tista kromirana "blenda" (kar vidis, ce pogledas v zaromet); tri od stirih navojev sem zadnjic stresel iz zarometa. ali sem jih prevec zategnil enkrat ali vibracije.......

ima kdo kaksno ideja kako se imenuje tesnilna masa, ki drzi oba dela ohisja zarometa skupaj? in kje bi se dalo kaj podobnega ali enakega dobiti? (nisem se vprasal pri suzukiju O:-).)

Objavljeno

jaz bi uporabil navadni silikonski brezkislinski kit. Ampak potem tut s segrevanjem ne popusti, je treba prerezat.

Objavljeno

meni osebno je vseeno ali prerezati ali segrevati, vprasanje je kako z rezilom do kita, ki je v utoru ene polovice in ga druga zakriva.

samo na poteg silikon tudi ne sme popustiti.

(wilson, heeeeelp. razlozi v slovenscini, da bo za razumeti kako je zlepljen zaromet.)

Objavljeno

Možakar pravi, da ponovno segreješ obe polovici in sestaviš skupaj.

Objavljeno

[quote name='Ice' date='12. October 2009 - 06:19 PM'

(wilson, heeeeelp. razlozi v slovenscini, da bo za razumeti kako je zlepljen zaromet.)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!