Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Neke bistvene razlike ni, 600 tka je par kil lažja, dimenzije se razlikujejo v milimetrih, za agregat nisem čisto prepričan ampak mislim, da so zunanje dimenzije bloka motorja in cilindrov enake.(če kdo ve naj me popravi), potem so tu malo manjši zavorni koluti.. Ampak okvir mislim da je enak pri obeh omenjenih modelih.

Drgače pa lahko tule malo primerjaš med obema:

1200: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21221

600: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21222

Objavljeno

Najprej: Ne vozim Bandita ampak pravi motor : -SS, itak! :yea1: Mal heca mora bit.

Vidim, da ste se pogovarjali o menjavi verige in zakaj/kdaj menjava ...

1.-Na življensko dobo verige in zobnikov NE vpliva STIL vožnje ampak SAMO njihovo vzdrževanje/stanje. Ne se slepit, da se bo veriga "obtegnila" itd., itd., še furaš wheelije ali zapelješ v jamo itd., itd. !!! :nono:

2.-Glavni vzrok za "relativno" hitro obrabo verige je, če se na verigi ne premikajo valjčki v členih verige, ki nalegajo na zobnika. Do tega pride, ker kljub, da se veriga spreja z ketnsprejem, se na verigo prijemlje (najmanj) prah, ki difundira med člene in v skrajnosti skoraj zablokira omenjene elemente. Ti se tako lahko skoraj ali čisto prenehajo gibati in povečujejo trenje med verigo in zobnikom (posledična večja T in obraba zobnika). Da vidite, če se vam to dogaja, s prsti poskusi zavteti te zadevice v verigi in/ali probaj temperaturo verige po vožnji. Še enkrat: glej točko 1! Ketna mora biti največ mlačna, nikakor pa vroča!

3.-Prav tako kot mazanje, priporočam tudi čiščenje verige (in ne mislim, ob straneh, da je lepa svetla (zmotno je mišljenje posameznikov, da dekleta "padajo" na blišč! :lol1: ) ampak, da se vsi členi mehko in gladko pregibajo brez (velikih človeških!) naporov !

4.-Odgovor zakaj se veriga stegne "tako" hitro: -ker ti valjčki (ali karkoli) obmirujejo ali imajo omejeno gibanje ter se obrabijo samo lokalno (tisti, ki so verigo zamenjali, jim priporočam, da par členov odprejo in preverijo sami) ter tako (kar večinsko) pridonesejo, da pridete z napenjalcem do konca..., pri 25.000 km.

4.-Ali zraven menjati tudi zobniki?

Zadeva je taka: -oceniti je treba koliko je zobnik "oster" in kako veriga nalega nanj. Pravil ni, so samo subjektivni kompromisi.

5.-Vse zgornje točke nehajo veljat, če ti rata z ketno prevozit 50.000km! .)

6.-Izjeme so dovoljene.

6.-Komentarji niso dobrodošli od oseb z več kot 8.000 posti, nepismenih, oseb z duševnimi motnjami ali oseb, ki ne vejo kaj je "ketna". :P

Objavljeno

vseeno spesni tole tvoje se v temo o verigah. hvala. :)

Objavljeno
....... :P

Tole si pa temeljito napisal... :hmm: Bravo. Moram enkrat res preverit kakšna je temperatura verige po vožnji.

Kar se pa pravih motorjev tiče...upam da hitr bežiš, pa daj pospravi tist plastičn sesalc v dnevno sobo, da ti ne zmrzne čez zimo. :P

Objavljeno

probaj na kakšnem nemškem forumu malo prečekirat, pri njih so tudi Fazerco 1000 oklepili.

LP bajsi

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

novi Bandit 1250A (ABS)

:wub:

in cena

:yea1:

Objavljeno

Pozdrav!

Imam bandita 1200s l.02 in me zanima, kje bi lahko nabavil dodatne bočne plastike, in sicer te:

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/foto/1017726/2.jpg

Nekaj imajo v Hein Gericke od Five Stars. Sicer ni na internetni strani, je pa v katalogu. Cena 319 evrov, naročilo pa v njihovih trgovinah (bestellung uber jeden Hein Gericke-Shop)

Objavljeno

KAj je že kdo zasledil kake uradne podatke o Kw/KM?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes mi je Suzuki (my man) polepšal turoben dan. Postregel mi je z nekaj neznankami o novem banditu, direktno iz tanovega Motorrada, ki ga je že testiral.

Torej izmerili so mu 107 KM, vendar ima uradno še vedno 72 kW. :OK: Navora ima več kot prejšnji model (žal sem za številke bolj slab, pisal si pa nisem :BUA: ) in pri nižjih vrtljajih motorja. Menda je krivulja navora ravna kot prekmurje in to vse do okoli 7000 obr/min, ko se zlomi. Baje iz nule pošteno vleče, podvozje pa naj bi imel bolj čvrsto (beri boljše) in je precej bolj naklonjen športni vožnji. Ta pride v poštev ob menjavi originalnih pnevmatik, kjer je Suzuki (my factory) naredil napako in montiral Dunlop D218. Z Michelin Pilot Road se je testni Bandit peljal mnogo bolje. Šest prestav je baje zelo dolgih, menijo da bi s šesto lahko šel okoli 280 km/h.

Tank ima, kot že vemo, samo 19 litrov, vendar mu vbrizgavanje občutno zmanjša porabo. Izmerili so mu nekje med 4,5 in 5,3 litra/100 km.

V glavnem novega Bandita kar hvalijo, ni pa še prestal motorradovega poglobljenega testiranja. Cena v Nemčiji je krepko pod 9000 EUR.

Jest sem čist navdušen. Bandit forever. :worship:

Objavljeno

:kva2: :kva2: NORO!!! :OK: To bo še zanimivo!

Jutr zjutri pa takoj po tanov Motorrad :010

Objavljeno

Superca tale Bandit :D Sam neki me zanima - a so pri nas že na zalogi - glede na to da je pri vseh Suzuki dilerjih v ceniku še kar Bandit 1200 (sicer s pripisom NOVO), o 1250 pa ne duha ne sluha...razen seveda če se jim ni dal unga jogurtovga lončka dopisat :P

Objavljeno

Mislim da na Avto netu oglašujejo tudi 1250, samo to so prednaročila, zaloge verjetno še ni. Ko ga pa kdo zasledi v naših salonih, pa prosim javite še tu ostalim, da ga vržemo pod drobnogled. :bounce:

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj povzetkov iz primerjave s CBF1000:

-pospeški so bolj ali manj enaki, suzuki močno vleče od 3500 do 6500, CBF malo višje od 5000 do 7500 in ne pusti suzukiju naredit razlike

- razlika nastane, če se sta voznika različne teže in pa če se vozi v dvoje. V katerikoli kombinaciji se suzukiju prav nič ne pozna in ohranja svoje zmogljivosti

- na dirkališču je bandit pokazal 240 km/h, teoretično 280 km/h po števcu oziroma 250 km/h realno

- zvok ima bandit precej boljši, občutki so izrazitejši, motor ima večji karatker

- CBF nudi vozniku udobnejši položaj, krmilo je bližje, za noge pa ima bandit več prostora

- CBF ima boljšo vetrno zaščito (primerjali so suzukija S) in je tudi za sopotnika udobnejša, ker ima bandit trše vzmetenje

- ABS se pri suzukiju vklaplja prej kot pri CBF, zato zahteva nežnejšo roko, prav tako pa je delovanje ABS pri suzi precej bolj grobo

- Zadnja zavora na suzi bi lahko bila natančnejša

- CBF je okretnejša v mestu, pnevmatike (bridgestone) slabše v mokrem

- oba motorja imata centralno stojalo, vendar je bandita težje dvignit. Izginila je namreč ročica pod okvirjem

- bandit ima manj točk za pritrditev prtljage

- bandit ima pod sedežem manj prostora kot prejšnji model in težko najdeš u-lock, ki gre pod njega. CBF ima blokado vžiga HISS, bandit nič takega

-CBF porabi cca liter manj na sto od bandita (domnevajo, da zaradi majhne kilometraže bandita, ki je bil popolnoma nov, še pred prvim servisom) - samo 180 km do rezerve, poraba na testu 7l/100

Overall: Suzuki Bandit je odličen motocikel, z nerverjetno odzivnim motorjem, manjka mu samo malo več udobja in zaščite. Cenovno je skoraj 1300 EUR pod CBF, zaradi česar jo tolče na celi črti kot eden najbolj vsestranskih motorjev za vsakodnevno rabo in potovanja. CBF se sicer dobro drži z agregatom CBR-ke, vendar je suzukijeva "lokomotiva" bila zasnovana posebej za cesto in tu kaže ves svoj potencial.

CBF 1000

+ergonomija

+nezahtevna vožnja

+praktičnost

-1250 EUR več

-linearen značaj

-prikaz rezerve

Bandit 1250 s

+izrazitost agregata

+razmerje kakovost/cena

+homogenost

-teža

-čvrsto vzmetenje

-poraba goriva

Popravljeno . Popravil Lucky
Objavljeno

Mal ornk me že matra da grem eno furco, pa mi en kup neumnosti po glav tepe:

1. Kak se obnese wings auspuh? (cilam na zvok) Glavoboli? pa policaji? Kok kušta?

A je kdo že predelu sam auspuh? (volna pa to) kaksni so + in -

2. Kak nej naštimam amortizerje? (trdota, pa se neki)

3. A to: kok je dejansko težek? 239kg al 216kg? mislm na l.05 // kolk pa tehta 06?

4. A obstaja kaka stran kjer so ga stestiral l.05? sm googlu pa nc.

:unsure: ma dolgcajt k hudič.

Ice računam nate... :)

Objavljeno

Js mam wings izpuh... no malo je glasnejši, zvok je meni zelo všeč, pa tudi drugi kolegi motoristi so že pohvalili zvok. Kubatura in wings ror prispevata k zelo mogočnem globokem zvoku motorja. Glavobolov ni sploh. Morda pa bi bolela glava somotorista, nekoga ki se cel dan vozi za tabo par metrov zadaj. S policijo ni težav, pri registraciji tudi ne, saj motor pri nizkih obratih še vedno laufa dokaj tiho. Seveda pa turiranje na tehničnem in vpričo policije, ali pa na mejnem prehodu odsvetujem. Bandit je glede na kubaturo zelo zaprt motor in tovarniško so ga zablokirali precej tudi na izpuhih, tako da z menjavo izpuha precej prispevaš k povečanju moči. Glede cene ne vem točno, poglej po netu, vendar je med cenejšimi. Kar se vzmetenja tiče: jaz imam nastavleno na najtrše in je pri dokaj dinamični športni vožnji še vseeno skoraj malenkost premehak, verjetno deloma tudi zaradi zasnove okvirja motocikla. Če te zanima točna masa motocikla, ga moraš zvagat, ker v medijih najdeš zelo različne podatke in tako ne moreš vedet kateri so pravi. Poleg tega nekje podajo suho težo, drugje spet ne, potem je odvisno od opreme, ali je naked ali S izvedba itd...

Objavljeno

ni3ous car :photo: . ja wings-a dosedaj vsi hvaljo...relativn pocen, glas...sam cenika pa nimajo stran. Računam na ene 200-300eu. pomojem ga bom kr ubodu.

Za težo sm pa skoz mislu da je 239kg suha (N), sam po tanovem mam filing da 216 suhe teze. kva pa vem.

A boste olje menal po prezimitvi? men bo 4 mesce stal, olje je staro 2000km...hmmmm

Js mam amortizerje se na tovarnisko nastavlen, lansk let mi je slo sam za prezivetje. Letos nameravam mal zalagat ucit in sumim da je premehk...a kr na najtrs pol?

Full bi blo fajn en podrobnejsi test prebrat, da b sline mal pocedil. Neki je tuki klik

Objavljeno

Js mam wings izpuh... no malo je glasnejši, zvok je meni zelo všeč, pa tudi drugi kolegi motoristi so že pohvalili zvok. Kubatura in wings ror ....

...

.

Ja, moram še javno pohvalit, da zvok ma(š) pa res taprav. :OK:

(No, ni tak sound kot pri CBR a to je že druga zgodba... :P )

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!