Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Najprej lep pozdrav, sem nov na forumu, v sredo pa sem pripeljal domov tud novga bandita :D . Kot je povedal že pjotr, motor resnično vleče od štandgasa dalje, ni važno katera prestava in kakšni obrati, samo gas obrneš in se dobro primeš balance... položaj na motorju odličen, smerna stabilnost sedi pet, ko se premakneš z mesta o 250kg ni več ne duha ne sluha. Tud kakšnih nenavadnih vibracij nisem opazil, ima pa ročica za gas malo lufta levo desno (cca 1mm) - sicer skoraj ni moteče, ampak me vseen zanima, če je to normalno? :hmm: Kakšno mate lastniki novga bandita 1250S porabo? Po prvih 200km mam vtis, da ne bo ravn šparovc, kot so ugotovil tule ---> http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_816. Upam, da se bo po začetnem utekanju mal unesla... Prvi vtisi torej - :OK: Komaj čakam prvi servis, da se ga bo lahko mal prtisnl B) . Edino s prostorom pod zicem je bolj švoh, glih za glih sem spodaj zbasal najmanjši paketek za prvo pomoč, ki sem ga dobil (rdeči od Louisa), pa še to sem moral prestavt orodje... Da bi spravil še kaj drugega razen dokumentov, ni govora.

Zdej pa čakam lepo vreme... O:-)

Objavljeno

Veliko srečnih kilometeov z novim "mopekom"... :naughty:

Kar se porabe tiče sem bral test da so pri normalni vožnji (načeloma po omejitvah, z občasnimi "izpadi", kesl pa drži 19L) naredili švoh 250 km. Ne vem no, ampak jaz z enikim načinom vožnje z CBF-ko (CBF 1000 SA) nardim glih 100 km več, ravno tako z 19 litri...

Objavljeno
Veliko srečnih kilometeov z novim "mopekom"... :naughty:

Kar se porabe tiče sem bral test da so pri normalni vožnji (načeloma po omejitvah, z občasnimi "izpadi", kesl pa drži 19L) naredili švoh 250 km. Ne vem no, ampak jaz z enikim načinom vožnje z CBF-ko (CBF 1000 SA) nardim glih 100 km več, ravno tako z 19 litri...

Meni prejšnja Baditlina zelo redko pekorači 5,5l običajno se vrti na potovanjih med 4,8 in 5,2l. Novi bi moral met kak dl. nižjo porabo.

Ajd

Objavljeno

Pa je tole mal moteče da na vsakih 250km moraš tankat :hmm:

Je kdo že poskušal naredit nov/večji rezervoar za Bandita?

Objavljeno
Je kdo že poskušal naredit nov/večji rezervoar za Bandita?

v nemciji je bila ena firma. naredili so jih za Mk.I, za druge ne, ker:

1. potrebujejo ateste (druckprüfung)

2. ta atest toliko podrazi stvar, da ni vec vredno nakupa (ca. takratnih DM 2.500.-)

3. je pri "ekonomicnem" povecanju volumna tanka stvar izgledala obupno (kot grba na kameli). z ekonomicno mislim povecanje za toliko, da se izplaca vecati tank (ca. 10 l). za liter ali tri nima smisla.

raje vzemi kantico zraven. npr. 2x 2,0 l te pride pri louisu € 15.-. ali pa eno 5 ali 10 litrsko kanto.

za Mk.II tega niso vec poceli, tudi zaradi poostrenih pogojev za atest.

po testu (motorrad, ce se ne motim) bi naj 1250 "pil" ca. 0,5 - 1,0 manj na 100 kot Mk.II; odvisno o desne roke.

Objavljeno

Ne vidim pretirane panike v porabi. Mani papca 6,5 l/100km.

Komaj čakam, da ga do konca pritisnem. Danes naredim prvi servis potem pa gasaaa....

Objavljeno
A to pomeni da nad 1000 ccm ostanejo je dvovaljniki?

Sploh ni slabo, da ne bo pomote :trance_33_sleep:

To trditev demantira Hayabusa, ki pa ni klasični naked. Očitno bo klasika ostala klasika, polaganje pri 200 pa bo rezervirano za druge motorje.

Objavljeno
Veliko srečnih kilometeov z novim "mopekom"... :naughty:

Kar se porabe tiče sem bral test da so pri normalni vožnji (načeloma po omejitvah, z občasnimi "izpadi", kesl pa drži 19L) naredili švoh 250 km. Ne vem no, ampak jaz z enikim načinom vožnje z CBF-ko (CBF 1000 SA) nardim glih 100 km več, ravno tako z 19 litri...

Pozdravljeni!

Ja en čas nisem kaj bral (sem raje vozil :naughty: ) in vidim, da ste začeli pisati malo več o tem modelu (tudi mojem modelu). Prevoženih približno 1600 km. poraba približno 5.1 litra/100km z kr nekaj "izpadi". Torej 19 literski tank; matematika = 370 Km - recimo 350 za ziher. Torej smo tu nekje. Lowrenc še piše o povečanju tanka. Še ga vedno potrebuješ? Se morem kr strinajt z Ice-om. Ne znam si predstavljat te kamele. :headbang:

Objavljeno
Ali je že kdo opazil, predvsem sopotnik da ima motor okoli 3500 o/min precej ostrih vibracij na stopalkah in sedežu. To je precej moteče že na kratkih vožnjah (mravljinčasta rit in noge) na dolgih vožnjah pa to zna biti kar problem.

Ajd!

Pozdravljeni!

Sem preveril pri boljši polovici in pravi da ne čuti kaj podobnega... motečega. Jaz bom rekel da določene manjše vibracije so.... ampak meni se ne zdijo moteče. Je pa čisto normalno, da pri takema agregatu zadeva kdaj pride tudi v resonanco. Bom še pa poskusil na stojalu. Poročam!

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A lahko lastniki kšno slikco prostora pod sedežem vržete gor, da mal vidm kolk je kej placa :photo:

Objavljeno

v_Storage1250_21.jpg

Placa ni. Ko boš spodaj zbasal prvo pomoč in dokumente, ti ne bo ostalo 0. Kaj konkretno pa bi rad porinil not?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Med mojimi naslednjimi motorji se mogoče pojavi tudi banditek 1250S ,za zdaj pa ostajam zaenkrat še na 600S,ki je sicer že malce starejši, ni pa ravno najbolj varčen se mi zdi...s polnim tankom do rezerve naredim nekje med 230-280km,odvisno od desnice...predhodni lastnik pravi,da le tam okoli 205km...

Zanima me pa nekaj...kje se bi dalo dobiti spodnji del oklepa? Nekje sem našel enkrat neke slike,pa ne vem kje bi jih dobil....po mojem okusu precej spremen izgled Banditka....

Za informacije bom zelo hvaležen...

post-6912-1183290346_thumb.jpg

post-6912-1183290376_thumb.jpg

Objavljeno
v_Storage1250_21.jpg

Placa ni. Ko boš spodaj zbasal prvo pomoč in dokumente, ti ne bo ostalo 0. Kaj konkretno pa bi rad porinil not?

Mal me je zanimal, da primerjam z mojmu SV-jem. Pod zic le-tega namreč spravim prvo pomoč(osebni komplet, ne za motoriste :whistle: ), ključavnico, varnostni brezrokavnik, 30 vezic različnih dolžin, 20cm silvertejpa, narolanga na 10 ključ, str štumf za kej obrisat, pol metra vrvi za obešanje in dva klinčka :) Zdej zakaj bi to človk rabu s sabo, se vprašate? hja, nikol ne veš kdaj ti prov pride :)

Objavljeno

Killroy: brez fleksarce in veliko domišljije ne bo šlo :lol: . Sicer pa se zapelji do najbližjega suzuki dilerja in se prepričaj na lastne oči, boš najboljši vtis dobil...

ponky: katalog originalne dodatne opreme za novega bandita dobiš na nemški suzukijevi strani - http://www.suzuki.de/prospekte/zubehoer_street_2007.pdf

Če te zanima tudi cena, na strani http://www.suzuki.de/content/index.html?WxH=1280x1024 vneseš v okence številko želenega artikla, ki se nahaja v katalogu.

Objavljeno
Pozdravljeni!

Med mojimi naslednjimi motorji se mogoče pojavi tudi banditek 1250S ,za zdaj pa ostajam zaenkrat še na 600S,ki je sicer že malce starejši, ni pa ravno najbolj varčen se mi zdi...s polnim tankom do rezerve naredim nekje med 230-280km,odvisno od desnice...predhodni lastnik pravi,da le tam okoli 205km...

Zanima me pa nekaj...kje se bi dalo dobiti spodnji del oklepa? Nekje sem našel enkrat neke slike,pa ne vem kje bi jih dobil....po mojem okusu precej spremen izgled Banditka....

Za informacije bom zelo hvaležen...

http://www.louis.de/_20a71a04ad8cfe9953dd9...tnr_gr=10008123

Objavljeno

@ zZz : sej u kratkem res planiram mal h serviserju lubico prpelat, pa da mal pošnofam še Bandita od blizu, sam fajn je če že vnaprej mal vem kaj me čaka :) Čene se bomo pa na kšni pjački dobil pa da mal tvojga daš v vpogled :)

Objavljeno

Lahko takoj, ko bom spet lahko vozil motor :D Trenutno mam roko v mavcu (na srečo ne zaradi motorja, bil štorast, j**i ga... :wallbash: )

Objavljeno

Živjo

Odločil sem se za servis, pa me zanima, katero olje naj nabavim za Bandita 1200 S letnik 02. Neki mehanik mi je svetoval sintetično olje, on sam tudi dirka z GSX-R na raznih progah v Avstriji, pa pravi da naliva tega in da je za mojega Bandita tudi OK. Zdej pa sem mal v dvomih, drugi mi pravijo da je zame pravo polsintetično olje, da tako piše v knjigi. A bi blo kaj narobe če bi nalil sintetično olje al mora bit za Bandita polsintetično?

Hvala in LP

Objavljeno
Živjo

Odločil sem se za servis, pa me zanima, katero olje naj nabavim za Bandita 1200 S letnik 02. Neki mehanik mi je svetoval sintetično olje, on sam tudi dirka z GSX-R na raznih progah v Avstriji, pa pravi da naliva tega in da je za mojega Bandita tudi OK. Zdej pa sem mal v dvomih, drugi mi pravijo da je zame pravo polsintetično olje, da tako piše v knjigi. A bi blo kaj narobe če bi nalil sintetično olje al mora bit za Bandita polsintetično?

Hvala in LP

Po vsej verjetnosti bi tud polsintetika zadovoljila potrebe tvojga motorja, res pa da je cista sintetika se mal bolsa v dolocenih pogojih...Edina tezava okrog menjave polsintetike z cisto sintetiko k se obcasno pojavlja pri nekaterih motorjih (z mokro sklopko) je ta da pride lahko do zdrsavanja sklopke....

Objavljeno (popravljeno)

Primerjava z GSX R, ni ravno najprimernejša, ker je motor tehnološko višje kot pa že dobro preverjena Banditova mašina. Mislim, da se je pametneje držati tovarniških specifikacij. Jaz sem uporabljal najprej polsintetiko, potem mineralca, sedaj polsintetiko in je kul v obeh primerih. Sintetiko si pa ne upam not nalit, ker ti lahko gre preč sklopka (vsaj tako poročajo o svojih izkušnjah nekateri)ali pa mi bo verjetno pil več olja, kot mineralc ali polsintetika. Jaz sedaj uporabljam polsintetiko iz HG Willach, za 19 eur/4 litre. Pa deluje čist ok. Podobno zgodbo ti lahko pove tudi Ice, samo mislim da uporablja čisto mineralno olje.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Za vedeno vedite eno, vedno je dražje boljše .Ravno tako je z sintetičnimi olji so absolutno boljša,problem,pa je res s sklopko ,če je ta v oljni kopeli,ko kupujete sintetično olje mora imeti Aditiv za sklopko v oljni kopeli in je na embalaži označeno z T-4. Problem pa nastane,ko ima sklopka že precej kilometrov in mogoče že malo zdrsuje takrat bo z sintetičnim oljem sigurno drsela.Zato vedno,ko menjate lamele sklopke obvezno oboje(z oblogami in brez oblog) in potisno vzmet-i.nato pa brez razmisleka dajte motorju dobro sintetično olje OK. :beer2:

Objavljeno

Zanimivo.

Sprašujem se ali je lahko res velika/bistvena razlika olj enakih karakteristik, vendar različnih proizvajalev/cen...

Mislim to je težko objektivno ocenjevat..

Objavljeno

Za bandita bi jaz dal 15w-50 polsintetiko, ker je zračno hlajena mašina.

recimo motul 5100, 7100, ali motorex Formula 4T ali Top Speed 4T.

Objavljeno

Evo pravkar sem ga pripelo domov od omenjenega mehanika. Not mi je dal sintetično olje ELF MOTO 4hp eco 10W-40. Pravi da naj bi blo olje zelo dobro, naredil sem že kar nekaj testnih km in zaenkrat se mi zdi da motor teče kot urca (no občutki so dobri :rolleyes: ). Motor ima 25k kilometrov in je vožen na daljše ture (Istra, Dalmacija...), bomo vidli kako se bo olje obneslo...

Hvala vam za odgovore, če pa še kaj veste oz. priporočate pa kar z besedo na plan! :worship:

LP

Objavljeno
Za bandita bi jaz dal 15w-50 polsintetiko, ker je zračno hlajena mašina.

recimo motul 5100, 7100, ali motorex Formula 4T ali Top Speed 4T.

V knjigi in tudi drugod je zahtevano olje 10W-40 :? Zakaj 15W-50?

Ja hlajenje je pa oljno in zračno...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!