Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Za bandita bi jaz dal 15w-50 polsintetiko, ker je zračno hlajena mašina.

recimo motul 5100, 7100, ali motorex Formula 4T ali Top Speed 4T.

Oljno, oz.zračno oljno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sklopka stara 73k km deluje najbolje z mineralnim oljem 10W-40 API SF ali SG.

polsintetika sprobana pri ca. 50k km in je sklopka drsela. podobno pricajo tudi na banditforum.de.

drugace kot je brumer napisal; vse lamele (pogojno tudi fedre) zamenjati in naliti olje po SAE API SF ali SG.

10W-40, 20W-50, 15W-50, 10W-50 ali 10W-30. razlika je v temperaturnem razponu pri startu delovanja masine. odlocilen trenutek je zagon, kjer je obraba masine najvecja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V knjigi in tudi drugod je zahtevano olje 10W-40 :? Zakaj 15W-50?

Ja hlajenje je pa oljno in zračno...

Za zračno hlajen motor je vedno boljše dat malo bolj vizkozno olje npr.15w-50,je pa ravno tako vredu 10w-40 ni pa toliko pomembna znamka olja važno je,sintetično z T-4 dodatkom.Veliko je bilo že pametovanja okoli sintetičnih olj samo na kratko sintetika je boljša zato,ker bolje maže pri visoki temperaturi in njen OLJNI FILM se ne TRGA pri visokih obratih.Nesintetična-mineralna olja zadostujejo nekje do 7K obratov(čoperji,trajki,štirikolesniki,avti) pol sintetična ca 2K obratov več kar se vrti nad 10K obratov pa obvezno samo sintetična olja.Mislim,da sem dosti jasno tole napisal,sklopka pa rada zadrsi z sintetiko zaradi DOBREGA-perfektnega mazanja sintetičnega olja,da se pomagati tako ,da se malo izi spelje,ko pa enkrat prime pa več nemore zadrseti seveda,če je 100%izpravna. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce vemo, da ima B12 pri 10.900/min blokado, pri 6.250/min max. navor in pri ca. 9.000/min max. moc se lahko vprasamo kolikokrat potrebujes to masino zvrteti nad 8.000/min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem izpuh Two Brothers za mojga banditka, ki je dober, lep, glasen... ampak, pride previsoko in zato ne bi mogel uporabljat stranskih kovčkov.

Odločil sem se, da ga bom prodal kar takoj; če koga zanima naj si pogleda zadevo med oglasi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me kje se da dobit ležaje za prednji obroč ... zanima me cena in kje se jih da dobit ...po možnosti bi rad dobil tudi oznako ležajev da potem pobrskam naokoli..

Imam namreč problemček na prednjem kolesu ki kljub popravilu in balancu obroča (predhodnik je najverjetneje kam zajahal) pri določeni brzini če balanco spustiš trese.

Zrihrtal sem si nov obroč ki pa je brez ležajev...

Hvala za pomoč v naprej!!!

Popravljeno . Popravil Moby
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so zdej gor Dunlop 208

... samo mislim da niso gume krive...

Bom obroč zamenjal ker ga imam na pri strani drugega zato sprašujem po oznakah ležajev (žal je drugi obroč brez ležajev ) ...pa da vidimo...trese pa približno cca. z kuferom pri 60-70km/h brez pa med 80-90km/h :unsure:

Popravljeno . Popravil Moby
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni naredi isto. Pa je motor 1 leto star, 100% nič udarjen, skrivljen,...

Bom pa zdej tudi gume menjal, tko da ti bom lahko iz prve roke povedal.. In ko sm ze pri gumah:

Odlocil sem se za Dunlop pilot road zadnja in sprednjo bi dal pa eno mehkejso, da bo "bolj drzal". Kero priporočaze?

Prvič ga preubuvam, tko da bi bil vsak nasvet dobrodošel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni naredi isto. Pa je motor 1 leto star, 100% nič udarjen, skrivljen,...

Bom pa zdej tudi gume menjal, tko da ti bom lahko iz prve roke povedal.. In ko sm ze pri gumah:

Odlocil sem se za Dunlop pilot road zadnja in sprednjo bi dal pa eno mehkejso, da bo "bolj drzal". Kero priporočaze?

Prvič ga preubuvam, tko da bi bil vsak nasvet dobrodošel :)

Pilot road je Mišelinka in boš z njo težko naredil kaj več kot 6000 km. Jaz uporabljam Dunlop D220ST in sem zelo zadovoljen z njimi.

Nova zadnja guma ima preko 7mm profila in se da narediti z njo preko 8000 km. Seveda z zmerno turing vožnjo, močna pospeševanja iz ovinkov jo lahko hitro zdelajo, ker naj bi bila ob robovih mehkejša.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pilot road je Mišelinka in boš z njo težko naredil kaj več kot 6000 km. Jaz uporabljam Dunlop D220ST in sem zelo zadovoljen z njimi.

Nova zadnja guma ima preko 7mm profila in se da narediti z njo preko 8000 km. Seveda z zmerno turing vožnjo, močna pospeševanja iz ovinkov jo lahko hitro zdelajo, ker naj bi bila ob robovih mehkejša.

Ajd

khm, s pilot road samo 6000 km? :blink: Si ziher da imaš primeren motor za svoj til vožnje? Šalo na stran, michelinke so mi zdržale dlje kot dunlop 220. Govorim pa o 20k + kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni zdrži D220 cca 9 kkm.

Lucky tvoj stil vožnje je zares lagan, če ti uspe naredit preko 20 ooo km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pilot road je Mišelinka in boš z njo težko naredil kaj več kot 6000 km. Jaz uporabljam Dunlop D220ST in sem zelo zadovoljen z njimi.

Nova zadnja guma ima preko 7mm profila in se da narediti z njo preko 8000 km. Seveda z zmerno turing vožnjo, močna pospeševanja iz ovinkov jo lahko hitro zdelajo, ker naj bi bila ob robovih mehkejša.

Ajd

In ker je michelinka je z njo nemogoče naredit več kot 6000 km? :headbang:

Če bi kdaj vozil Michelin Pilot Road bi vedel, da z njo narediš ob normalni vožnji in tudi ob malo hitrejši (kolikor se s pilot road sploh da) precej več kot 6000km (sem jih imel na bivšem, bivšem motorju. Z njo naredil okoli 6000km potem sem ga prodal, na gumi pa ni bilo blaznih znakov obrabe, brez problema bi prevozil več kot še enkrat toliko). Za primer: 6000km narediš s Pilot power, ki so precej bolj športne gume...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ker je michelinka je z njo nemogoče naredit več kot 6000 km? :headbang:

Če bi kdaj vozil Michelin Pilot Road bi vedel, da z njo narediš ob normalni vožnji in tudi ob malo hitrejši (kolikor se s pilot road sploh da) precej več kot 6000km (sem jih imel na bivšem, bivšem motorju. Z njo naredil okoli 6000km potem sem ga prodal, na gumi pa ni bilo blaznih znakov obrabe, brez problema bi prevozil več kot še enkrat toliko). Za primer: 6000km narediš s Pilot power, ki so precej bolj športne gume...

Original makadamko sem zamejal pri 5500 s pilotroad sem naredil res 8000, sem šel preverit v temo o mišelinkah kjer sem to že pisal pred dvema letoma. Bla je pa res že bolj boga. So pa praktično vsi km v dvoje in večinoma polno naložen.

Dunlop d220st sem pa sezul letos pri 7200, ni kaj so Dolomiti naredili svoje.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo zamenjal original makedamke z Dunlop 220. Vožnja je dobila drugo dimenzijo. Ne morem vrjeti da je takšna razlika. Motor kar sam pade v ovink. Fulll sem zadovoljen. :)

Kar sem pa tiče treslajev ko spustiš balanco so izginili. Bi si upa trditi, da je bila sprednja feltna slabo obtežena (original).

Se je pa pojavil drug problem. Po zamenjavi gum, mi je začela škripat prva zavora. Slišati je kot bi bila zarjevela. Sliši se ko stisnem zavoro čisto malo. Sicer pa bremza čist ok. Bi znal bit to problem? :unsure: Poleg tega da škripa... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem pa tiče treslajev ko spustiš balanco so izginili. Bi si upa trditi, da je bila sprednja feltna slabo obtežena (original).

Velik si upaš, sploh, če pomislim, da je že na forumu napisanih ogromno analiz tresenj prednjega konca itd .... samo čas si je treba vzet, pa prebrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Oj!

Vidm da nobenih problemov, noben ne piše...

Jaz bi rad kej naredil, glede darajsanja tačk v oviku. Na grobniku je drajsal štender (ki bo letu dol), stransko stojalo, tačka, in prestavna ročka.

Kaj bi lahko naredil, da mi nebi toliko drajsal? Obstaja kaka cheap rešitev da dvignem tačke? Amortizerje imam tovarniško naštimane. Bi bila trša nastavitev boljša?

btw...gume sem imel na 2.0 napumpane, ali je to tudi vzrok, da mi je toliko drajsal?

Vsaka ideja dobrodošla....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Vidm da nobenih problemov, noben ne piše...

Jaz bi rad kej naredil, glede darajsanja tačk v oviku. Na grobniku je drajsal štender (ki bo letu dol), stransko stojalo, tačka, in prestavna ročka.

Kaj bi lahko naredil, da mi nebi toliko drajsal? Obstaja kaka cheap rešitev da dvignem tačke? Amortizerje imam tovarniško naštimane. Bi bila trša nastavitev boljša?

btw...gume sem imel na 2.0 napumpane, ali je to tudi vzrok, da mi je toliko drajsal?

Vsaka ideja dobrodošla....

Moja hitra in nestrokovna ocena:

- premalo zategnjeni amortizerji,(originalni niso bog ve kaj)

- premalo napumpane pnevmatike (odvisno od modela, ampak tako malo še nisem imel v nobenih)- najbrž nima velike veze z drajsanjem

- bandit ni namenjen temu, kar ti pričakuješ od njega, sploh pa ne za na resno dirkališče. Že na Marofu drgne vsevprek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- premalo napumpane pnevmatike (odvisno od modela, ampak tako malo še nisem imel v nobenih)- najbrž nima velike veze z drajsanjem

za dirkališče je nizek tlak primernejši, kolikor vem ... za cesto je pa druga pesem, ja.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Vidm da nobenih problemov, noben ne piše...

Jaz bi rad kej naredil, glede darajsanja tačk v oviku. Na grobniku je drajsal štender (ki bo letu dol), stransko stojalo, tačka, in prestavna ročka.

Kaj bi lahko naredil, da mi nebi toliko drajsal? Obstaja kaka cheap rešitev da dvignem tačke? Amortizerje imam tovarniško naštimane. Bi bila trša nastavitev boljša?

btw...gume sem imel na 2.0 napumpane, ali je to tudi vzrok, da mi je toliko drajsal?

Vsaka ideja dobrodošla....

Edino kar bi ti pomagalo so trše vzmeti odspredaj in odzadaj,tudi gume bi lahko malo bolj napumpal,vprašanje je če imaš slučajno nizkoprofilne(neoriginalne) gor,porem jih moraš apsolutno več pumpat jaz moje (190/50/17 )pumpam prednja 2,5 in zadnja 2,9 AT sicer pa kot je že nekdo napisal ta motor ni narejen za na pisto OK!!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za dirkališče je nizek tlak primernejši, kolikor vem ... za cesto je pa druga pesem, ja. :)

A to res drži? Kolikor jaz vem, se pri nižjem tlaku od nazivnega guma pregreva, hitreje obrablja in izgublja stabilnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to res drži? Kolikor jaz vem, se pri nižjem tlaku od nazivnega guma pregreva, hitreje obrablja in izgublja stabilnost.

in obratno, ko se guma greje, se tlak veča ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Vidm da nobenih problemov, noben ne piše...

Jaz bi rad kej naredil, glede darajsanja tačk v oviku. Na grobniku je drajsal štender (ki bo letu dol), stransko stojalo, tačka, in prestavna ročka.

Kaj bi lahko naredil, da mi nebi toliko drajsal? Obstaja kaka cheap rešitev da dvignem tačke? Amortizerje imam tovarniško naštimane. Bi bila trša nastavitev boljša?

btw...gume sem imel na 2.0 napumpane, ali je to tudi vzrok, da mi je toliko drajsal?

Vsaka ideja dobrodošla....

zamenjaj zadnji amortizer in fedre+olje za druge (najbolj kvalitetna resitev).

mogoce dvignes zadek motorja z dog-bones (dve sipki, ki se montirata namesto obstojecih in dvigneta rit; ne priporocam prervec, ce mislis harati po pistah, ker je originalni amortizer za dva k***a).

A to res drži? Kolikor jaz vem, se pri nižjem tlaku od nazivnega guma pregreva, hitreje obrablja in izgublja stabilnost.

ves prav in vseeno na pisti vozijo z manjsim tlakom (pri obremenitvi se guma ogreje in s tem se tlak visa), saj tam obraba ni toliko pomembna, dobra lega na asfaltu ze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava na mojem banditu pa je, da malo pušča olje na desni straniin to samo med vožnjo, kajti ko stoji ni pod njim nobenega madeža olja, med vožnjo pa dobim kakšnjo kaplico na škorenj in mašina je mastna.Ima pa 34k km in je star tri leta.Zanima me če je kdo imel podobno težavo in kako jo je odpravil. :?

LP Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podobno se dogaja pri mojem. se vedno ne vem zakaj. domnevam, da zaradi padca na desno stran (pokrov je pobrusen), toda...... vcasih masti vcasih ne.

ker zadeva ni katastrofalna je ne spremljam dosledno. na servisni interval pa tako ne popije zaradi tega vec; prej se poraba olja poveca zaradi kaksnega preganjanja in zaradi vgrajenih napacnih batov (yep, ta serija je moj).

lahko poskusas odpreti pokrov, zamenjati tesnilo itd. a je po moje izguba casa. tistih par kapelj (veliko vec pri mojem ni opaziti) pobrises in je ok.

trenutno 77+k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!