Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

koliksan je cifra ne vem, so pa standard. enaki tistim na FJ in VT in VF in VS in........

ker vsi standardni benjo-i pasejo.

Objavljeno

Fantje mam vprašanje.. in sicer pri banditu sicer 600 je potrebno malo dotočit zavorno tekočino.

Je potrebna kakšna specifična ??

Objavljeno

Najverjetneje ti gor na pokrovčku piše use only DOT 4 brake fluid.

Objavljeno

1. obstajajo tako teme o zavornih tekocinah, kot o GSF 600.

2. v vse motocikle, ki serijsko uporabljajo DOT 4 zavorno tekocino, lahko uporabljas tekocino enake specifikacije tudi naprej ali DOT 5.1 (NE DOT 5 !!!!! ta je narejena na silikonski osnovi in ni kompatibilna z sistemi ki bazirajo na glilkolni !)

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ker me je motilo kako slabo vidim ponoci (kljub HID) sem se odlocil se prebiti na dno problematike.

in glej ga hudica, suzuki je slampiral pri materialih.

vzrok je sparanje pri tesnilih. in materialu v zarometu.

razstavil sem zaromet (S verzija), ga temeljito ocistil (leci, ohisje) in zasilikoniziral (loctite do 200°C) kromiran obroc ki drzi leco na ohisju (tu okoli prihaja prah na leco in v ohisje zarometa, ker ni tesnila oz. podlozke, ki bi preprecevala poskakovanje posameznih delov med voznjo; posledice so medsebojno brusenje in nastajanje praha, ki se kot receno, lepo vleze cez leco).

posledice: kljub HID zmanjasanje vidnega polja na cesti (zarometi so nasprotivozecim se vedno normalno vidni).

vse sestavil v obratni smeri in sedaj moram samo se ponoci sprobati rezultat. v mraku je razlika ze opazna, ponoci pa se nisem sprobal.

stranski ucinek: zaromet se sveti kot nov (upam, da se bo se kaj svetilo).

Objavljeno

Moja luč je tudi vsa motna od znotraj.

Kako si pa razstavil žaromet, a je zlepljen skupaj a se samo razšraufa.

Objavljeno

zlepljen s tesnilom.

ca. 10 min v pecici na 80-85°C vrocem zraku (!) lepo zmehca tesnilo, da se da razstaviti.

Objavljeno

Ebay ponavadi

:whistle: :whistle:

Objavljeno

kako je fantje - vse tiho okrog bandita 1250?! :unsure:

ravno dobim novega, pa sem še zagret. Zadnjič v Motorradu 10/08 je bilo kar nekaj uporabnih zadev oz. dodelav, pa napišem, ko bo kaj časa.

Ali je kdo dal gor LeoVinci SBK izpug EvoII in kake so izkušnje?! Akrapovič mi je malo predrag, pa še po testu na roli se ni odrezal najbolje, Leo pa je poceni in zmogljiv (Leo je imel 115KM in 121 Nm)

pozdrav vsem Banditosom! :worship:

Objavljeno

Prejšnji teden sem ga kupil in je že 1100km gor, ker sem pač na dopustu ^_^

Kaj pametnega sicer ne morem napisat, ker mi je to prvi motor...

Vleče noro, tudi pri nizkih obratih (vozim bolj turistično)

Objavljeno
kako je fantje - vse tiho okrog bandita 1250?! :unsure:

ravno dobim novega, pa sem še zagret. Zadnjič v Motorradu 10/08 je bilo kar nekaj uporabnih zadev oz. dodelav, pa napišem, ko bo kaj časa.

Ali je kdo dal gor LeoVinci SBK izpug EvoII in kake so izkušnje?! Akrapovič mi je malo predrag, pa še po testu na roli se ni odrezal najbolje, Leo pa je poceni in zmogljiv (Leo je imel 115KM in 121 Nm)

pozdrav vsem Banditosom! :worship:

Moj lopov ima leovincia.Nimam nekih pripomb,glas dober izgled tud(vsaj men)moči dovolj.Malo sem samo razočaran nad temi gumami kaj so prvotno na njem.naredo samo slabih 3.000 km.

Objavljeno
Moj lopov ima leovincia.Nimam nekih pripomb,glas dober izgled tud(vsaj men)moči dovolj.Malo sem samo razočaran nad temi gumami kaj so prvotno na njem.naredo samo slabih 3.000 km.

kako je pa kaj LeoVinci in stranski kovčki?! Menda pride malo preblizu(kot večina ostalih slip on izpuhov) in jih lahko zažge?!

Kar verjamem glede gum, sem videl par primerjalnih testov gum za Bandita in originalne Dunlop D 218 so se odrezale po vseh kriterijih najslabše od vseh :unsure: !

Zelo dobre in vzdržljive so: Metzeler Roadtec Z6, Pirelli Diablo Strada, Bridgestone Battlax BT 021(super v suhem, malo slabše v mokrem vremenu), tudi nove Dunlop Roadsmart so menda kar dobre. :rolleyes:

Objavljeno

Jaz nimam potrebe po stranskih kovčkih,tako da nebi vedo,če je previsoko ali ne glede tega.sem pa si že res "posmodil"-zažgal škorn na cevi-kar se še mi do sedaj ni uspelo na nobenem(tako,da mogoče je kaj na tem,da je previskoko).Kaj se pa gum tiče,sedaj montiral roadsmart in upam,da bom naredo več km.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem dratkarjem na forumu.

Zanima me, kaj bi pridobil oz. bi se izboljšalo, če bi menjal na svojem banditu 1250 SA zračni filter z boljšim?

Hvala

Objavljeno
Lep pozdrav vsem dratkarjem na forumu.

Zanima me, kaj bi pridobil oz. bi se izboljšalo, če bi menjal na svojem banditu 1250 SA zračni filter z boljšim?

Hvala

Nekaj navora,pa mogoče bi malo močnejši glas dobil ,(ko ga zavrtiš)lažje bi zadihal.

Objavljeno
Nekaj navora,pa mogoče bi malo močnejši glas dobil ,(ko ga zavrtiš)lažje bi zadihal.

Se pravi, da se splača!?

Objavljeno
Se pravi, da se splača!?

Aja še to, če bi ga menjal a se s tem kaj dotaknem garancije motorja?

Objavljeno
Se pravi, da se splača!?

Splače se samo trgovcu ti pa boš zapravil par Eu pridibiš edino malo na ropotu vse ostalo pa je = 0

Ps;zrak nemore nič dati,da ti samo:predvžig(čip),gorivo,odmične gredi itd. :hmm:

Objavljeno

kot je za filter rekel johan mogoče malo več navora in moči zaradi boljšega pretoka zraka, ni pa nujno in je vprašanje če se splača.

Par željenih KM in navora dobiš z drugim izpuhom (+5-10 KM, + 5-10Nm), če je že to tvoja želja, čeprav že v originalu vleče ko traktor!!

Objavljeno
Lep pozdrav vsem dratkarjem na forumu.

Zanima me, kaj bi pridobil oz. bi se izboljšalo, če bi menjal na svojem banditu 1250 SA zračni filter z boljšim?

Hvala

te velike mašine so ponavadi zadušene, zato se splača jim dati dihati skozi večji pretok zraka (ni nujno, da menjaš filter - sem videl v enem tuningu v reviji Motopuls, kjer so samo z nožem povečal neke lukne na airboxu) ter hkrati nujno menjat izpuh (karkoli aftermarket že da efekt). Iz 100 KM so samo s tem dvignili moč na 120KM (na zadnji gumi, so merili in objavili rezultate). To so sicer naredili na yamahi XJR 1300, ampak so napisali, da je ista štorija z vsemi znamkami v tem razredu (velike kubature, nakedi ala bandit, xjr, suzuki 1400, kawa 1200)

Objavljeno (popravljeno)

Po komentarjih sodeč ne bi bil čisto stran vržen denar poleg tega ga baje potem tudi ni več treba menjat.

Me pa še vedno zanima tudi to. Če menjam filter in s tem posežem v motor ali ogrozim garancijo, ki jo imam glede na to, da je motor praktično nov.?

Filter pa mislim, da je ta

http://www.kandn.com/images/l/SU-6505.jpg

http://www.knfilters.com/search/applicatio...px?Prod=SU-6505

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno
Po komentarjih sodeč ne bi bil čisto stran vržen denar poleg tega ga baje potem tudi ni več treba menjat.

Me pa še vedno zanima tudi to. Če menjam filter in s tem posežem v motor ali ogrozim garancijo, ki jo imam glede na to, da je motor praktično nov.?

Filter pa mislim, da je ta

http://www.kandn.com/images/l/SU-6505.jpg

http://www.knfilters.com/search/applicatio...px?Prod=SU-6505

mislim, da garancija velja, saj mehansko ne posegaš v motor, pa tudi po potrebi lahko vložiš nazaj originalnega če boš rabil kaj glede garancije, za 100% pa rajši vprašaj na kak servis! :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!