Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

sama menjava zracnega filtra (za original airbox) z raznimi long life filtri "prinese" samo dejstvo, da en in isti filter lahko (ob primerni negi) uporabljas vec let. papirnega pa vsakic stran vrzes in zamenjas z novim. racunica je (lahko) ekonomicna - po tretjem ciscenju n.pr. K&N ali BMC filtra imas nalozbo povrnjeno.

sam filter za serijski airbox ne prinese skoraj nobene dodatne konjenice ali moci; za to so potrebni se posegi v elektroniko/vbrizg in sesalni/izpusni del sistema. odvisno od vlozenega truda/denarja so rezultati manj ali bolj ocitni.

ca. 20 KM z zamenjavo izpuha ne pricakuj pri 1250 banditu. to je bilo mozno pri B12 mk.I (do 2000), ze pri mk.II je potrebnih vec posegov za doseganje zeljenega. ker je 1250 popolnoma druga masina z vbrizgom (stari imajo se vplinjace) stara pravila glede tega ne drzijo ali samo delno.

garancija ostaja nespremenjena.

Objavljeno (popravljeno)

Očitno je izpadlo tako, da jaz hočem motorju povečati KM in navor. Vendar ni tako. Mene je samo zanimalo glede na to, da lahko ta filter dobim direktno od uvoznika, če se ga sploh zaradi kateregakoli vzroka splača kupit in vgradit.

Se pa seveda ne bi branil, če bi moj bandit dobil kakšne konjičke več. Veliko pa tudi omenjate izpuh, to je pa do sedaj meni res edina stvar, ki me moti pri tem motorju, pa ne to kot pravijo nekateri, da je original izpuh grd ampak za tako kubitažo kot jo ima ta motor, res ni primerno (vsaj zame), da ne da od sebe nobenega glasu. Ko se pelješ praktično sploh ne slišiš nič, kot bi se vozil z motorjem na elektro pogon. Mogoče si bo zdaj kdo mislil, nov motor pa bi že menjal izpuh. Mogoče res ampak, motorju res manjka sound. Drugače pa zaenkrat čez njega nimam kej za rečt, še vedno ko odprem plin do konca, začutm mravljince v trebuhu :yes:

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno
Očitno je izpadlo tako, da jaz hočem motorju povečati KM in navor. Vendar ni tako. Mene je samo zanimalo glede na to, da lahko ta filter dobim direktno od uvoznika, če se ga sploh zaradi kateregakoli vzroka splača kupit in vgradit.

Se pa seveda ne bi branil, če bi moj bandit dobil kakšne konjičke več. Veliko pa tudi omenjate izpuh, to je pa do sedaj meni res edina stvar, ki me moti pri tem motorju, pa ne to kot pravijo nekateri, da je original izpuh grd ampak za tako kubitažo kot jo ima ta motor, res ni primerno (vsaj zame), da ne da od sebe nobenega glasu. Ko se pelješ praktično sploh ne slišiš nič, kot bi se vozil z motorjem na elektro pogon. Mogoče si bo zdaj kdo mislil, nov motor pa bi že menjal izpuh. Mogoče res ampak, motorju res manjka sound. Drugače pa zaenkrat čez njega nimam kej za rečt, še vedno ko odprem plin do konca, začutm mravljince v trebuhu :yes:

Ladjar imaš prav, motr res potegne in ima moment, ampak original izpuh res nima glasa in izgleda kot pravi dimnik, zato tudi jaz sedaj ravno nabavljam drugega za boljši izgled, sound in manjšo težo. Sem že prebral kar precej o tem in bom najverjetneje vzel LeoVinci SBk EVo2 z odstranljivim db kilerjem - dobra izdelava, zmogljivosti in ugodna cena. Verjetno ga bom naročil iz Nemčije, sem našel firmo kjer Titan verzija stane manj kot Alu pri nas!!(309EUR, pri nas Alu-330 EUR,Titan 456 EUR)).

Drugače če znaš nemško, najdeš ogromno podatkov in nasvetov za vse verzije Banditov na nemškem forumu www.banditforum.de, kjer je glede na to, da je bilo pri njih do zdaj prodano cca. 60.ooo Banditov obstaja kar ogromna baza lastnikov in znanja. :worship:

Tako da ne bi bilo slabo, če bi se tudi pri nas lastniki malo bolj organizirali in povezali - a je že kdo razmišljal o npr. kakem Bandit klubu ali kaj takega?! Mislim da ne bi bil slaba ideja, samo rabim še kaj somišljenikov! Kaj praviš na to Ice, glede na to da si v istem Bandit taboru? :naughty:

Objavljeno

Še to - glede dodatne moči se popolnoma strinjam z Icem.

Po meritvah ima 1250 Bandit z original dimnikom 108-111KM, z drugimi(homologiranimi seveda!) pa 113-117KM, v povprečju +5-6 KM.

Še tole Ice - sem bolj nov tukaj, zakaj mi pri odgovorih stalno kaže opozorilo-0%?! :unsure:

Objavljeno

Tudi sam sem že razmišljal od akrapota ali podobnega, vendar je dobra lastnost originalnega ta (in tudi edina), da te miličarji ne slišijo tako hitro in pripravijo pištolo (to je tudi razlog, da ga še nisem kupil). Sem se že nekajkrat peljal proti Kočevju, pa sta se miličarja pogovarjala, ko sem se pripeljal iz ovinka, potem sta pa le gledala za mano.

Po skupno prevoženih 2700km lahko rečem, da lepo vleče, sploh ga ni potrebno navijat čez 5000-6000 obratov, že to je vrh glave, tudi do tačke gre brez problema, kritiziram lahko le zavore, zdijo se mi preslabotne za tako maso. Tudi za večje hitrosti ni najboljši (tudi ni namenjen temu), pri 210km/h sem imel občutek, da je prednji konec povsem lahek in da ga bo odneslo na ovinku. Nasplošno pa sem zelo zadovoljen z njim.

Srečno vožnjo želim vsem.

Objavljeno

Sam sem imel v mislih akrapoviča hexagonal iz titana, le na koncu ima kapo iz karbona. Cena je praktično ista, če je cel iz karbona ampak glede na to, da imam srebrnega oz. sivega bandita bi bolj pasal prvi.

Tudi sam sem že to opazil kot sasosa, glede modrih angelov, da te slišijo šele takrat ko je prepozno za merjenje z radarjem. Ampak saj veste kako pravijo za lepoto oz. užitek je treba potrpet.

Objavljeno

Sam sem nabavil izpuh "two brothers" (kot sem napisal že pred meseci v tej temi), ampak je težava, da pride previsoko in ne morem namontirati stranskih kufrov.

Sicer lep in glasen kot hudič, ampak se ga bom moral losat čeprav sem ga samo namontiral in odmontiral :(

A je ta problem, da športni izpuh pride previsoko, generalno pri vseh izpuhih?

Ali se povečana moč dejansko čuti ali je to premalo?

Objavljeno (popravljeno)
Sam sem nabavil izpuh "two brothers" (kot sem napisal že pred meseci v tej temi), ampak je težava, da pride previsoko in ne morem namontirati stranskih kufrov.

Sicer lep in glasen kot hudič, ampak se ga bom moral losat čeprav sem ga samo namontiral in odmontiral :(

A je ta problem, da športni izpuh pride previsoko, generalno pri vseh izpuhih?

Ali se povečana moč dejansko čuti ali je to premalo?

Verjetno bo to kdo demantiral vendar samo izpuh ne da veliko in se skoraj ne občuti razlike. Opazil sem, da so nekateri omenjali kar zajeten kup konjskih moči, ki naj bi jih pridobil s tem vendar je to vse farsa. Nobeden ni omenil na kakšen način so to merili, kdo in kje. Če merijo brez trenj je logično, da bo več KM ampak so le navidezne saj jih na cesti kjer je dejanska obremenitev motor ne bo iztisnil iz sebe. Na uradni strani denimo akrapoviča imaš podatek, da dobiš z novim izpuhom (samo lonec) okrog 5KM za katere pa spet ni jasno na kakšen način so bile izmerjene.

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno
Sam sem nabavil izpuh "two brothers" (kot sem napisal že pred meseci v tej temi), ampak je težava, da pride previsoko in ne morem namontirati stranskih kufrov.

Sicer lep in glasen kot hudič, ampak se ga bom moral losat čeprav sem ga samo namontiral in odmontiral :(

A je ta problem, da športni izpuh pride previsoko, generalno pri vseh izpuhih?

Ali se povečana moč dejansko čuti ali je to premalo?

Športni v glavnem pridejo skoraj vsi preblizu kovčkov, tako da jih žgejo ali se celo dotikajo, na kar opozarjajo tudi Motorradu (razen Holeshot Master in Hurric RAC1), kjer imajo bandita 1250 na daljšem testu na 50.000 km.

Večja moč se začuti, ker motor laže zadiha, saj so originalni lonci zelo zadušeni oz. nudijo zaradi vseh teh dušilcev in komor precej večji notranji upor izpušnim plinom, ni pa to za dol past, saj samo lonec doda 5-6KM in do 5 Nm navora, tako da za kaj več kot je pisal že Ice rabiš kake bolj korenite posege v motor. Glede na izmerjenih cca. 115 KM in predvsem najvažnejših 120 Nm navora od 3000-7000 o/min pri večini športnih izpuhov, pa mislim, da večina nas navadnih smrtnikov za normalno uporabo na cesti ne rabi več! :naughty:

Objavljeno
Verjetno bo to kdo demantiral vendar samo izpuh ne da veliko in se skoraj ne občuti razlike. Opazil sem, da so nekateri omenjali kar zajeten kup konjskih moči, ki naj bi jih pridobil s tem vendar je to vse farsa. Nobeden ni omenil na kakšen način so to merili, kdo in kje. Če merijo brez trenj je logično, da bo več KM ampak so le navidezne saj jih na cesti kjer je dejanska obremenitev motor ne bo iztisnil iz sebe. Na uradni strani denimo akrapoviča imaš podatek, da dobiš z novim izpuhom (samo lonec) okrog 5KM za katere pa spet ni jasno na kakšen način so bile izmerjene.

se strinjam s tabo, da samo lonec ne prinaša čudežev, ampak samo 5-6KM in do 5 Nm.

Kar se pa tiče meritev jih izvajajo v enakih pogojih z različnimi izpuhi tako, da rezultati so primerljivi med sabo. V Motorradu 10/2008 je bil objavljen primerjalni test 8 izpuhov-loncev za bandita 1250.

Originalni lonec je pokazal 111 KM/8800 o/min in 118Nm/3400 o/min navora, ostali pa takole:

- Akrapovič Hexagon: 112 KM/8800 in 119 Nm/6000 min, Titan, 682 EUR

- Bos Oval: 116 KM/8800 in 122 Nm/5700 min, ALu, 399 EUR

- Devil Magnum: 116 KM/8800 in 121 Nm/6000 min, Inox, 449 EUR

- Hashiru: 109 KM/7500 in 117 Nm/3400 min, Inox, 249 EUR

- Holeshot Master: 116 KM/8800 in 122 Nm/5900 min, Inox, 334 EUR

- Hurric RAC1: 114 KM//8800 in 119 Nm/6000 min, Inox, 269 EUR

- LeoVinci SBK EVO2: 115 KM/8800 in 121 Nm/5800 min, Titan, 449 EUR

- SR-Racing: 117 KM/8800 in 123 Nm/5900 min, Inox, 444 EUR

Kot vidiš sem bil malo razočaran nad Akrapovičem, saj je za skoraj dvojno ceno pokazal najmanj in je bil skoraj isti kot original?! :unsure:

pozdrav vsem!! :rolleyes:

Objavljeno
Športni v glavnem pridejo skoraj vsi preblizu kovčkov, tako da jih žgejo ali se celo dotikajo, na kar opozarjajo tudi Motorradu (razen Holeshot Master in Hurric RAC1), kjer imajo bandita 1250 na daljšem testu na 50.000 km.

Večja moč se začuti, ker motor laže zadiha, saj so originalni lonci zelo zadušeni oz. nudijo zaradi vseh teh dušilcev in komor precej večji notranji upor izpušnim plinom, ni pa to za dol past, saj samo lonec doda 5-6KM in do 5 Nm navora, tako da za kaj več kot je pisal že Ice rabiš kake bolj korenite posege v motor. Glede na izmerjenih cca. 115 KM in predvsem najvažnejših 120 Nm navora od 3000-7000 o/min pri večini športnih izpuhov, pa mislim, da večina nas navadnih smrtnikov za normalno uporabo na cesti ne rabi več! :naughty:

Če nimaš in neznaš rabit potem res nerabiš,sicer pa večkrat vsak kojn več in večji navor sploh pri prehitevanju zelo prav pride.Še malo,da te pri navajanju podatkov popravim.Original ima ta Suzuki 72 Kw in 108 Nm navora. Kot praviš +5 Nm je to 113 Nm,z Akrapovičem hexagonal izpušnim sistemom,pa ima 106.7 Ps in 112,2 Nm.

Objavljeno
Če nimaš in neznaš rabit potem res nerabiš,sicer pa večkrat vsak kojn več in večji navor sploh pri prehitevanju zelo prav pride.Še malo,da te pri navajanju podatkov popravim.Original ima ta Suzuki 72 Kw in 108 Nm navora. Kot praviš +5 Nm je to 113 Nm,z Akrapovičem hexagonal izpušnim sistemom,pa ima 106.7 Ps in 112,2 Nm.

halo, kaj spet pelješ vodo na svoj BMW K1200R mlin-haha?! :naughty: Saj je močnejši, ampak za dvojno ceno!! :evilgrin:

kar se pa tiče moči: Suzuki ima uradno po papirjih 72 Kw oz. 98KM in 108NM, kar je dobro za zavarovanje, v praksi pa meritve pokažejo 108-111KM z original izpuhom, kar je spet dobro za nas - se pravi imamo +10-12% moči dobre vage. Razne meritve dajo razne rezultate, ker je dovoljena tovarniška toleranca motorjev +-10%, pa kako srečo pač imajo s kakim primerkom - ali je že v originalu + ali - 10%!!!! :trance_33_sleep:

Objavljeno (popravljeno)

Kdo od vaju, glede na to, da veliko govorita o meritvah in testih ve podrobnosti o tem na kakšen način se opravljajo ti testi in pod kakšnimi pogoji?

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno

p.s. A se men samo zdi, da tale bandit dobr potegne? :rolleyes:

Objavljeno
Kdo od vaju, glede na to, da veliko govorita o meritvah in testih ve podrobnosti o tem na kakšen način se opravljajo ti testi in pod kakšnimi pogoji?

Meritve se opravljajo ponavadi z motorjem vpetim na valjarje-role podobno kot imaš na tehničnem za test zavor, samo da je motor fiksno pripet-zavarovan z trakovi(da ne bi skočil in naredil sranja) nekateri pa tudi direktno na sklopko in potem se v povezavi z uporom oz. silo in navorom, ki jo proizvaja motor računalniško meri in preračunava moč in navor le tega pri različnih oz. rastočih vrtljajih in iz teh točk je potem sestavljena ta krivulja, ki jo potem vidiš v poročilih - testih. Pogoji morajo biti čimbolj enaki - ista temperatura zraka-20"C in motorja, ista vlažnost zraka,ista sila pritiska koles na role..., da je potem rezultat lahko primerljiv med sabo (npr.temp. zraka - če bi enkrat testiral zjutraj pri 5"C in drugič popoldan pri 35"C, to ni več isto - motor ima pri nižji temperaturi večjo moč, ker ima boljši izkoristek, zaradi večje razlike med vstopno in izstopno temp. zraka, ki ti da boljši termodinamični izkoristek motorja...tako da bil rezultat istega izpuha lahko precej drugačen). To je na kratko približno to :rolleyes: .

Objavljeno
Meritve se opravljajo ponavadi z motorjem vpetim na valjarje-role podobno kot imaš na tehničnem za test zavor, samo da je motor fiksno pripet-zavarovan z trakovi(da ne bi skočil in naredil sranja) nekateri pa tudi direktno na sklopko in potem se v povezavi z uporom oz. silo in navorom, ki jo proizvaja motor računalniško meri in preračunava moč in navor le tega pri različnih oz. rastočih vrtljajih in iz teh točk je potem sestavljena ta krivulja, ki jo potem vidiš v poročilih - testih. Pogoji morajo biti čimbolj enaki - ista temperatura zraka-20"C in motorja, ista vlažnost zraka,ista sila pritiska koles na role..., da je potem rezultat lahko primerljiv med sabo (npr.temp. zraka - če bi enkrat testiral zjutraj pri 5"C in drugič popoldan pri 35"C, to ni več isto - motor ima pri nižji temperaturi večjo moč, ker ima boljši izkoristek, zaradi večje razlike med vstopno in izstopno temp. zraka, ki ti da boljši termodinamični izkoristek motorja...tako da bil rezultat istega izpuha lahko precej drugačen). To je na kratko približno to :rolleyes: .

Lepo si to napisal ali pa prepisal. Kakorkoli,vse to sem imel v mislih in zato sem tudi vprašal, kaj vesta o tem, ker sta toliko omenjala neke konjske moči, ki pa jih v resnici sploh ni, saj boš zelo malokrat oz. nikoli dosegel iste pogoje kot pa jih tisti na testiranjih.

Objavljeno
Lepo si to napisal ali pa prepisal. Kakorkoli,vse to sem imel v mislih in zato sem tudi vprašal, kaj vesta o tem, ker sta toliko omenjala neke konjske moči, ki pa jih v resnici sploh ni, saj boš zelo malokrat oz. nikoli dosegel iste pogoje kot pa jih tisti na testiranjih.

Tule imaš diagram od BMW-eja K-1200-R pa si ga preglej to je moč in hitrost na zadnjem kolesu pri določeni prestavi,temperaturi ozračja in gostoti zraka (nadmorska višina) to vedno piše na diagramu. :whistle:

Ps: Plava krivulja merjeno pri 1003-15 mBar. in rudeča krivulja merjeno pri 999,6-15 mBar.kot boš opazil pa ni nevem kakšne razlike,je pa logično saj,če je gostota zraka manjša tudi računalnik da mašini manj goriva in zato ta razlika. :hmm:

post-9445-1215897530_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Še nekaj stvari za barabo.

So pa še druge stvari na tej strani http://www.holeshot.com/

post-20621-1215925768_thumb.jpg

post-20621-1215925914_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno
Še tole Ice - sem bolj nov tukaj, zakaj mi pri odgovorih stalno kaže opozorilo-0%?! :unsure:

nekje v motosvet.com zadeve bi moralo pisati. ali iskalnik.

srecanja, smenki o furah v svoji temi.

to ni za v to temo.

........da veliko govorita o meritvah in testih ve podrobnosti o tem na kakšen način se opravljajo ti testi in pod kakšnimi pogoji?

testi se opravljajo ko se opravljajo. poanta je, da morajo na vsakem izpisu meritve biti zapisani doloceni podatki (datum, cas, temperatura okolja, zracni pritisk, merilna naprava, nacin meritve itd.), sele potem postanejo posamezni podatki primerljivi.

Objavljeno

cez vikend "testiral" ponovno sestavljen zaromet. zadovoljen, dela kot pred posegom (ce ne celo bolje, ker je vse cisto v notranjosti).

operacija uspela, volk sit, koza cela.

Objavljeno
Lepo si to napisal ali pa prepisal. Kakorkoli,vse to sem imel v mislih in zato sem tudi vprašal, kaj vesta o tem, ker sta toliko omenjala neke konjske moči, ki pa jih v resnici sploh ni, saj boš zelo malokrat oz. nikoli dosegel iste pogoje kot pa jih tisti na testiranjih.

pozdrav, nisem bil dva dni gor pa sorry za zamudo. Kar se tiče napisanega - tega nisem prepisal, ampak sem iz tega-strojnega področja, pa smo te zadeve delali sicer z avtomobilskimi motorji v srednji šoli in na faksu, pa že kakih 30 let sem navdušen nad motorji in preberem precej naših, pa še več tujih člankov s tega področja!

Kar se tiče pogojev - sigurno da se testiranja odvijajo v enakih -idealnih pogojih, ampak cca. 20"C ti je ponavadi na razpolago, je pa vse skupaj osnova da se pri tej vsej poplavi proizvodov lažje odločiš za tistega, ki ti bolj odgovarja, glede na to kaj hočeš !!

Lp :rolleyes:

Objavljeno

No sej važn je, da se zastopmo

Objavljeno

HELLOU

dans sem nardil izpit za A!! :yea1:

jutri pade polog za novega črnega banditeka 1250 :worship: :worship: :worship: :worship:

cel vikend vmes, da prevzamem zverinico :headbang:

drug teden pa.... še en bandit fahrer v SLO :whistle:

pol pa kr klub ustanovit pa se srečevat pa vozit :evilgrin:

mimogrede, a mate kake crashpadse gor al mate okvirje al nimate nič?

a je kdo dal bugspoiler spodaj gor? men se zadeva zelo lepo vidi..

pa če ma kdo kako sliko, bi bil hvaležen:)

pa če mate kake infote, kje se da to dobit pa za kakšen denar?

lep banditovski pozdrav

Objavljeno

Najprej lep pozdrav vsem!

Mene pa zanima, kako mate lastniki banditov nastavljeno vzmetenje?

Ste se mogoče poigravali z nastavitvami ali pustili na tovarniških?

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!