Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
A koga zanima kako se sliši zdej nov izpuh od g. Akrapoviča?

Ja, seveda! link na youtube si pozabil postat?? :rolleyes:

Objavljeno
A koga zanima kako se sliši zdej nov izpuh od g. Akrapoviča?

Jest tut !! :worship: :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Nastal je problem,še minuto pomojem ni dolg posnetek vendar ima kar 100mb velikost.

Kaj zdaj? Pa treba je povedat, da se v živo še 5 krat bolj sliši kot na video posnetku.

p.s. bom ravno tako poskusil gor spravit.

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno

Tkole nekak no,sam ne vem zakaj se basov tok slabo sliši, ker kot sem že rekel je v živo veliko bolj basovski :yes:

Morm rečt, da je zadeva OBČUTNO drugačna kot pa original izpuh.

Posnetek sem naredil zato, ker preden sem naročil akrapota sem iskal po netu, kak posnetek novega bandita z akrapovičem vendar brez sreče.

Objavljeno

Zakaj ni basov?

1) mikrofon v kameri niti približno ni mišljen za tako dinamiko zvoka, kot jo zmore izpuh.

2) na zvočnikih poleg računalnika sicer lahko piše 200W, vendar je od tega mogoče 1/2W realne moči

3) frekvenčna karakteristika zvočnika je tudi precej uboga, takih basov sploh ne more predvajat

4) visoka kompresija zvoka tudi malo "ubije" base

Bo treba v živo videt .)

Objavljeno
Bo treba v živo videt .)

Slišat bo treba! :trance_33_sleep: .)

Ostalo pa sj vem sj vem,sem pač tako napisal, da ne bi imel kdo napačno predstavo, da nč ne da od sebe tale auspuhek.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Tkole nekak no,sam ne vem zakaj se basov tok slabo sliši, ker kot sem že rekel je v živo veliko bolj basovski :yes:

Morm rečt, da je zadeva OBČUTNO drugačna kot pa original izpuh.

Posnetek sem naredil zato, ker preden sem naročil akrapota sem iskal po netu, kak posnetek novega bandita z akrapovičem vendar brez sreče.

hi!

Mene pa zanima kje si ga kupil in cena?

Objavljeno (popravljeno)

Imel sem dve ponudbi. In sicer: Štern Kranj za 530€ in Panigaz za 550€, odločil sem se za slednjega,saj je bil krajši dobavni rok.

Popravljeno . Popravil Ladjar28
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Se je že kdo mogoče lotil homemade predelave sedeža v nekaj bolj udobnega?

Objavljeno
Se je že kdo mogoče lotil homemade predelave sedeža v nekaj bolj udobnega?

al si softič, ali pa voziš hard enduro ali pa hočeš zmagat na iron butt? :whistle:

Objavljeno
2) na zvočnikih poleg računalnika sicer lahko piše 200W, vendar je od tega mogoče 1/2W realne moči

200W? To je prej poraba... :whistle:

Objavljeno
al si softič, ali pa voziš hard enduro ali pa hočeš zmagat na iron butt? :whistle:

Al pa bi se človek mogoče samo rad mal bolj udobno peljal kam dalj (kot do prvega kafiča?)

Objavljeno
Al pa bi se človek mogoče samo rad mal bolj udobno peljal kam dalj (kot do prvega kafiča?)

Jaz sem zadevo na svojem er-6f rešil kompromisno, se mi pa ful obnese: Na škatlo akumulatorja, ki je točno pod sedežem sem s sekundnim lepilom nalepil "ježka" (se nikjer ne vidi). Doma sem pa poiskal volnen poušter (ovčka) od Bavaria Voltex, ki smo ga enkrat dobili na neki predstavitvi. Na vsako stran je gospa zašila 6 cm širok "ježek" trak. Ko se odpravim na daljše potovanje enostavno "ovčko na sedež", trake pod zicom "zahaklam" za ježka in zadeva je res "nepopisno" udobna. Poušter je po nekaj daljših furah lepo prevzel obliko zica in ga na kratkih vožnjah prav pogrešam. Sedež je z njim malenkost širši, višji in mehkejši. V rit ne švicaš in tudi po 600 km dnevno je "rit" še vedno v dobri formi. Mislim, da je zadeva nekje v ER-6 temi slikana, če pa želiš javi na PM, pa ti pošljem slike. Na tak način 17000 km v 14 mesecih res ni bil problem! :worship:

Objavljeno
Jaz sem zadevo na svojem er-6f rešil kompromisno, se mi pa ful obnese: Na škatlo akumulatorja, ki je točno pod sedežem sem s sekundnim lepilom nalepil "ježka" (se nikjer ne vidi). Doma sem pa poiskal volnen poušter (ovčka) od Bavaria Voltex, ki smo ga enkrat dobili na neki predstavitvi. Na vsako stran je gospa zašila 6 cm širok "ježek" trak. Ko se odpravim na daljše potovanje enostavno "ovčko na sedež", trake pod zicom "zahaklam" za ježka in zadeva je res "nepopisno" udobna. Poušter je po nekaj daljših furah lepo prevzel obliko zica in ga na kratkih vožnjah prav pogrešam. Sedež je z njim malenkost širši, višji in mehkejši. V rit ne švicaš in tudi po 600 km dnevno je "rit" še vedno v dobri formi. Mislim, da je zadeva nekje v ER-6 temi slikana, če pa želiš javi na PM, pa ti pošljem slike. Na tak način 17000 km v 14 mesecih res ni bil problem! :worship:

Sem vesel za vse vas tri s pouštrom in ritjo, ne morem verjet da nič ne švicaš :OK:

Objavljeno
Sem vesel za vse vas tri s pouštrom in ritjo, ne morem verjet da nič ne švicaš :OK:

Ovčka je naravni material, zato je za pod rit še kako primerna! Treba probat! :rolleyes:

Objavljeno
Al pa bi se človek mogoče samo rad mal bolj udobno peljal kam dalj (kot do prvega kafiča?)

Ja, to je plan... par 100 km še gre, pol se pa začne rit pritoževat

Jaz sem zadevo na svojem er-6f rešil kompromisno, se mi pa ful obnese: Na škatlo akumulatorja, ki je točno pod sedežem sem s sekundnim lepilom nalepil "ježka" (se nikjer ne vidi). Doma sem pa poiskal volnen poušter (ovčka) od Bavaria Voltex, ki smo ga enkrat dobili na neki predstavitvi. Na vsako stran je gospa zašila 6 cm širok "ježek" trak. Ko se odpravim na daljše potovanje enostavno "ovčko na sedež", trake pod zicom "zahaklam" za ježka in zadeva je res "nepopisno" udobna. Poušter je po nekaj daljših furah lepo prevzel obliko zica in ga na kratkih vožnjah prav pogrešam. Sedež je z njim malenkost širši, višji in mehkejši. V rit ne švicaš in tudi po 600 km dnevno je "rit" še vedno v dobri formi. Mislim, da je zadeva nekje v ER-6 temi slikana, če pa želiš javi na PM, pa ti pošljem slike. Na tak način 17000 km v 14 mesecih res ni bil problem! :worship:

Dobra ideja... bom probal kaj v tej smeri

Objavljeno
Ja, to je plan... par 100 km še gre, pol se pa začne rit pritoževat

vec se vozi. se ti potem rit utrdi.

Objavljeno

12.076 km od julija letos ni dovolj? :unsure:

Objavljeno

ja ne vem. ti se pritozujes o boleci riti.

mogoce samo sedez malo predelas ? BTW tudi o tem ze obstaja tema.

Objavljeno
ja ne vem. ti se pritozujes o boleci riti.

mogoce samo sedez malo predelas ? BTW tudi o tem ze obstaja tema.

Ja, bo treba nekej nardit v tejle smeri.

post-2792-1227290717_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
ultrazvočno čiščenje uplinjačev

Kdo opravlja to storitev oz. ima banjo, da bi dal noter kar komplet 4ih uplinjačev?

Objavljeno

Zdravo!

Imam Bandit-a 1200 letnik 05 in bi rad zamenjal izpušni lonec. Potrošil bi 250-300 eurov več finance ne dopuščajo. Ali mi lahko svetujete?

Objavljeno

Kaj bi pa rad zvedel ?

Za ta denar boš kvečjemu kaj rabljenega dobil... seveda samo lonec.

Izbire med rabljenimi ravno ne bo, tko da boš bolj moral vzet kar boš dobil, če že hočeš.

Js sem imel na Banditu Wingsa in je mel kr hudo štimo, zaradi kubikaže dobi res globok zvok.

Sploh ko je bila že volna prežgana je še bolj noro sekalo. Čeprav je za redno uporabo postajalo preglasno.

Objavljeno
Zdravo!

Imam Bandit-a 1200 letnik 05 in bi rad zamenjal izpušni lonec. Potrošil bi 250-300 eurov več finance ne dopuščajo. Ali mi lahko svetujete?

Od Strica Igorja pride 470 € (Slip On).

Pa saj se bo Kmalu Deda Mraz kej oglasil.

Upam !! O:-)

Drgač pa kolikor je meni znano pride Leovince tam okol 300.

Objavljeno
Zdravo!

Imam Bandit-a 1200 letnik 05 in bi rad zamenjal izpušni lonec. Potrošil bi 250-300 eurov več finance ne dopuščajo. Ali mi lahko svetujete?

Če imaš 300 EU pol boš imel še ce 120 EU in si kupi pravi Akrapovič!!!!Pokliči na gsm ti mogoče zrihtam pravo ceno OK!!!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!