spidybaw Objavljeno December 30, 2010 Objavljeno December 30, 2010 Jaz sem menjal prašni semering na vilci, okrog osi in teh ležajev nisem nič prčkal, le vzel felgo dol, in dal nazaj gor. Aha, torej je očitno to normalno? Ok.... Hvala za odgovor : ) LP Jan
simonsi Objavljeno December 30, 2010 Objavljeno December 30, 2010 (popravljeno) Tole mi negre skupaj... Ko akso zategnem do konca, je tule še vedno luft vmes. A morem ta "pokrovček" okrog obrnit?? Ker se mi zdi čudno da bi bil luft vmes, da bi prah letel noter v loger.... :surrender: LP Jan tale distančnik je še od tastarih banditov, ki so imeli števc na zajlo. tkole je kar v redu, itak semering tesni. Popravljeno December 30, 2010. Popravil simonsi 1
Gloga Objavljeno Januar 7, 2011 Objavljeno Januar 7, 2011 bila bi naj napaka na batnih obrockih pri letnikih 2001.pri 2002 se ta problem naj ne bi problem pojavljal.interesantno je,da se to ne dogaja pri vseh ´01-letnikih. Tole je vse kar sem najdu na temo porabe olja kot serijska napaka. Mi zna mogoce kdo kaj vec povedat? mogoce s kaksnega tujega foruma, strani? Je mogoce iz stevilke sasije razbrat "sfaljeno" serijo? Ker nazalost 1200 pre 00' niso prodajal v sloveniji, jih je zelo malo, tako da mi ne prostane drugega, kot kupit 01'-05' letnik, pa se s financam bo slo ravno skozi. Mogoce se kksn nasvet, pri kupovanju rabljenega Bandita WvA9, oz "Pop" kot nemci klicejo? Sem vozil 3 sezone 600N, tko da mi motor ni tuj, vendar kljub temu je bil vseeno stari Gn77b "Kult" model. Hvala + lep pozdrav!
Gloga Objavljeno Januar 7, 2011 Objavljeno Januar 7, 2011 Emm.. Ja Ce kdo ve za lepo ohranjenega Bandita 1200, ni vazno S ali N, samo da ni kake "divje" barve, naj mi magari poslje kar mail. Kilometri naceloma niso vazni, ce je zgodovina znana, lastnik xx let in je motor primerno servisiran. axiongti@yahoo.com lp
simonsi Objavljeno Januar 8, 2011 Objavljeno Januar 8, 2011 Tole je vse kar sem najdu na temo porabe olja kot serijska napaka. Mi zna mogoce kdo kaj vec povedat? mogoce s kaksnega tujega foruma, strani? Je mogoce iz stevilke sasije razbrat "sfaljeno" serijo? problem je bil v batih, ker so bile površno narejene luknje za drenažo olja in je olje zahajalo nad oljni obroček in v cilinder. ko sem se sam pozanimal, so bile te serijske cifre bolj za ameriške modele. malo pobrskaj po tujih forumih, so to detajlno obdelali
Gloga Objavljeno Januar 10, 2011 Objavljeno Januar 10, 2011 Mislm da bo tole resilo marsikogar teh muk okoli porabe olja. Nekaj ljudi "resi" problem porabe olja, s tem da vliva 20W50 noter. Nevem pa kako bi se to poznalo na hladnih zagonih. Torej glavni problem se nahaja v "novih" batih, zgleda je suzuki priznal serijsko napako, ki se je pod garancijo menjalo z starimi 97-00 bati. Torej ce ste v dilemi, vam nakup Bandita 01' in 02' 1200 z vin stevilko , ki je nizja od (JS1GV77A) * 22102179, odsvetujem, razen ce obstaja potrdilo, da je bil problem odpravljen pod garancijo. Lep pozdrav! 2
spidybaw Objavljeno Januar 11, 2011 Objavljeno Januar 11, 2011 Mene zanima če lahko fergazerje poljubno med sabo menjaš al je lahko kaka panika?? Namreč na fergazerju mi je odlomil tisti zatič za zauh zajlo, zdej bi bila pa najlažja rešitev zamenjat 2 fergazerja med seboj.... LP Jan
Bremzer Objavljeno Januar 12, 2011 Objavljeno Januar 12, 2011 Mene zanima če lahko fergazerje poljubno med sabo menjaš al je lahko kaka panika?? Namreč na fergazerju mi je odlomil tisti zatič za zauh zajlo, zdej bi bila pa najlažja rešitev zamenjat 2 fergazerja med seboj.... LP Jan Če sta identična in bojo gor pasali tudi vzvodi za plin in ostali priključki, potem jih med seboj lahko zamenjaš neigra nobene vloge levi ali desni seveda,kot že rečeno, če vse ostalo paše. Vidiš to je ta problem,če se učite(hobi mehaniki) na svojih motorjih, mi izučeni mejhaniki se tega naučimo v šoli,pri mojstru,z dolgoletno prakso,z tečaji-dodatnim izobraževanjem in iz knjig,pa še se nam kaj zgodi vendar saj za sebe vem,da zlomim pa res ne tako hitro, kot kak hobi mehanik!! 1 4
spidybaw Objavljeno Januar 13, 2011 Objavljeno Januar 13, 2011 Nisem jaz odlomil zatiča :wallbash: Motor sem že kupil takšen. Zato pa sprašujem na forumu preden kaj "večjega" delam, da nebo kake pizdarije
MihaJ Objavljeno Januar 14, 2011 Objavljeno Januar 14, 2011 (popravljeno) Vidim, da vas je nekaj novih lastnikov tu; za prodat imam pletene jeklene zavorne cevi za spredaj, za Bandita 1200, letnik 01-05, morda pa paše tudi na druge. So oplaščene v prozorno plastiko, pri priključkih pa imajo dodano še neko črno zaščitno plastiko, da rob priključka ne more opraskati česa. Nove so bile cca. 100 €, če bi jih kdo želel, jih dobi za 65 €. Te so nove, nikoli montirane. Sem jih naročil za prijtelja, ki je motor prej prodal, preden sva jih uspela namontirat. Zraven so še nove podložke/tesnila in celo TUV certifikat ima reč. Vem, da ima ta Bandit bolj slabe zavore, zato mu privoščite vsaj takšnole izboljšanje. Če kdo želi, naj mi napiše privatno sporočilo, pa bo. Še slika: Popravljeno Januar 14, 2011. Popravil MihaJ 1
Gloga Objavljeno Januar 23, 2011 Objavljeno Januar 23, 2011 Imamo tukaj kaksnega lastnika 03' letnika? Rabil bi prvih 8 stevilk VIN kode.
spidybaw Objavljeno Februar 3, 2011 Objavljeno Februar 3, 2011 Zanima me še ena stvar, čist iz firbca.. Čemu služijo tiste cevke napeljane iz tanka? Zdej za dovod bencina mi je jasno , potem gre ena na pipco, ta mi ni čisto jasna, spodaj pa so še dve, ena je speljana direktno proti tlom, za ibercug, zraven pa gre še ena, tudi proti tlom, vmes pa ima še en T, in gre en delček cevi nekam... Nevem točno kam Predvsem ta zadnja me zanima čemu služi. LP Jan
trojan69 Objavljeno Februar 3, 2011 Objavljeno Februar 3, 2011 Zdej ne vem kako točno ima bandit razporejene cevke... Je pa ena vakum cevka od pipice do ferga. Namenjena je avtomatskemu odpiranju pipice.
spidybaw Objavljeno Februar 3, 2011 Objavljeno Februar 3, 2011 Ja, za to mi je jasno, zanima me samo tista, katera gre iz tanka naravnost dol proti tlem, vmes pa ima en T kolen, in gre en konec proti tlom, drugi pa nekam zavije...
Yoshimura Objavljeno Februar 3, 2011 Objavljeno Februar 3, 2011 Ja, za to mi je jasno, zanima me samo tista, katera gre iz tanka naravnost dol proti tlem, vmes pa ima en T kolen, in gre en konec proti tlom, drugi pa nekam zavije... A ni to cevka, po kateri odteka preveč nalito gorivo v rezervoarju... 1
Ice Objavljeno Februar 3, 2011 Objavljeno Februar 3, 2011 cevka, katera gre proti tlom je za odvajanje prevec tankanega bencina, druga za vracanje oljnih hlapov nazaj v airbox ker druge cevke moj nima (vec) generator ne more vec rjaveti.
spidybaw Objavljeno Februar 3, 2011 Objavljeno Februar 3, 2011 Ja, ena gre direktno k tlom, mi je jasno da je za odtekanje preveč bencina. Druga pa gre isto proti tlom, le da se kakšnih 15cm pod tankom razcepi, in naj bi šel en del nekam... ne vem kam. Drugi del pa gre proti tlom. Zanima me kam gre tisti prvi del, namreč trenutno ni pritrjen nikamor, vendar ne vem zakaj bi bil torej razcepljen, če če gre nikamor... Oz. drugače, ali MORA bit tisti del kam pritrjen ali ni potrebno?
Ice Objavljeno Februar 4, 2011 Objavljeno Februar 4, 2011 ? ocitno sem bil vceraj malo zmeden. sele zdaj prebral kaj si napisal. ena cevka - bencin ok. ampak dve cevki, obe iz rezervoarja dol? kolikor vem, ima bandit SK1 eno debelo cev (dovod goriva v vplinjace) in eno tanko, obe iz pipice. potem je se nekaj kablov (nivo goriva) in to je vse. poglej v service manual. evo, zbrskal. kot receno, debela cev je dovod goriva, ena tanka cevka podtlak. potem so tu se dve cevki: oddusnik rezervoarja in cevka za izpust vode (ko&ce se nabere v tanku).
spidybaw Objavljeno Februar 4, 2011 Objavljeno Februar 4, 2011 super to me je zanimalo... debela in tanka sta mi jasne, potem pa še kot si rekel oddusnik rezervoarja in cevka za izpust vode (ko&ce se nabere v tanku). Ena od teh je direktno do tal, oz. nekam da odteka, druga pa je malo pod vrhom razdeljena v 2 dela, in en del gre tudi do tal, isto kot pri prvi cevki, drugi del te cevke pa mi ni jasno, a ga je treba kam priklopit al kaj?? Logično bi mi bilo da ne, vendar zakaj je potem razdeljena?? LP Jan 2
spidybaw Objavljeno Februar 14, 2011 Objavljeno Februar 14, 2011 Kupim maste cilinder za sklopko od bandita l.01 oz. od česarkoli drugega kar paše gor, imam pa viška eno ročko za sklopko, srebrne barve če kdo potrebuje..
Alexx75 Objavljeno Marec 22, 2011 Objavljeno Marec 22, 2011 Pozdravljeni, lani sem nabavil Bandita 1250 SA. Motorček je huda stvar, a mi žal ni uspelo se veliko vozit, preden sem ga moral pospravit na zimovanje. Evo pomlad je tu in počasi ga bo potrebno prebuditi iz zimskega spanja. Pa se sprašujem, a bi mu zamenjal olje navkljub dejstvu, da sem lani od servisa na 6000 km uspel skupaj spraviti slabih 2500 (8500 po števcu) km ali brez slabe vesti lahko počakam na predvidenih 12.000 in grem z njim na servis kasneje? Hvala Lp Sašo
motofrik Objavljeno Marec 22, 2011 Objavljeno Marec 22, 2011 Lahko počakaš na servisni interval, lahko pa ga menjaš na začetku sezone (čeprav še ni toliko kilometrov). Sicer pa, preden ne bo tema zaklenjena, pod ''Olja -splošno'' imaš milijon strani o oljih in menjavi...
Jure Objavljeno Marec 22, 2011 Objavljeno Marec 22, 2011 Ti samo vozi, ni potrebe po menjavi olja itak je dovolj "sveže" če si lani naredil servis. Motor je pa tako in tako stal samo teh nekaj mesecev. 1
Blond Objavljeno Marec 22, 2011 Objavljeno Marec 22, 2011 tukaj boš naletel na preveč različnih mnenj .... moje mnenje, če imaš motor rad in bi ga rad nekaj časa imel, menjaj Blond 2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se