Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


Priporočene objave

Objavljeno

@reesko:

ktere to lahko zrihtaš? karkoli?

Objavljeno

Bo že držalo, da je 20mm. V navodilih ima oznako mikuni VM20.

Objavljeno
msn :D

sm vidu ..

lahko ;)

točno oznako fergija mi povej boshfosdhfčsdh sdfjsd xxx 26mm :D

pa ti povem točno ceno ;)

Objavljeno (popravljeno)

A se da še kej popusta :whistle: Drugale pa danes tud js pošljem za nalepke! :naughty:

BTW, zdej ko je hladen lepo laufa pod štandgasom, ko pa se ogreje oz po par minutnem teranju pa bl slabo oz crkne :unsure: Ma itq ga je treba skos mal navijat k ma tak leep zvok :alien1: Pa še upošteval semkovijec nasvet, do skor polnih obratov, mal da samo nese, pol pa prestavo nižje.. sam to ni vredu k za trenutek zablokira zadnja.. :huh: Pa dans sm ga tud stisnu.. kolkr gre na hitrco, iz ovinka ga zarad MOČI tud spodnaša (lol, mokra cesta) hehe

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

pa ni treb sklopke na hitr spuščat in pri visokih obratih dol šaltat, to delaj tko da bo motor normalno tekel pa da ne bo zdrsavala guma

Objavljeno
pa ni treb sklopke na hitr spuščat in pri visokih obratih dol šaltat, to delaj tko da bo motor normalno tekel pa da ne bo zdrsavala guma

Ja saj sem pol videl da ni to ravno vredu, in je potem blo kul :)

Objavljeno

Ej k0ci, ti k si mod, dej predlog da tako naredijo da boš lahko po dlje časa tudi urejal poste, ali pa vsaj še dodajal tekst, ne pa da pol tkle dvojne, trojne pišemo, in vam delamo dodatno delo :unsure:

Glede tistega, k sm pisal da nekaj ropota.. sem danes bolj podrobno poslušal, pa nekje zadaj nekaj škripa,....

Objavljeno

to lahko samo mod dela, jaz lahko urejam vse poste na forumu, tudi tiste več let stare

Objavljeno
Ej k0ci, ti k si mod, dej predlog da tako naredijo da boš lahko po dlje časa tudi urejal poste, ali pa vsaj še dodajal tekst, ne pa da pol tkle dvojne, trojne pišemo, in vam delamo dodatno delo :unsure:

Glede tistega, k sm pisal da nekaj ropota.. sem danes bolj podrobno poslušal, pa nekje zadaj nekaj škripa,....

preveri ketno

Objavljeno

Hmm, a je možno da je kej z diskom? k neki spredi se zdi tk k da ful trese :rolleyes:

Objavljeno

disk vedno mal drsa, tud če nimaš stisnene ročke...

Objavljeno

Drsa tudi zadnji, cvilita oba" WD 40 :naughty: ( DA NEBI KDO SLUČAJNOOOO ) No danes k sm ga žgal malo čez ležeče pa to.. mislim da je nekaj pri vilcah, da nio čisto tihe.. pa tako ko se peljem recimo v drugi, spustim gas, tisto nekej čudno brni, dam gas, spet spustim, brni.. našponam do konca skor, dam v trejo.. tam je pa že kul. To dela samo v prvi in drugi.. :unsure:

Objavljeno

ko gas spustiš pa brni pa včasih tud poč...iz avspuha :D

disk mora vedno malo drsat, sam ne sme pa preveč

Objavljeno

Vem da poka, to me sploh ne mot, to je zakon :worship: Samo ne morem pogruntat kaj je tisto spredaj.. Če bi se peljal par km bi videl.. nevem no :unsure: Mogoče kaj drsa skupaj kar nebi smelo.. kaj pa vem :wacko:

Objavljeno

ko sm js motor dobu, se mi je tud zdelo, da vse nekje neki drsa pa da naj nebi smelo...to ker je bil motor nov...po moje je mal psihe tud zraven, ker se ti zdi, da neb smelo bit nič...zdej vse stvari bolj opaziš pa bolj slišiš in si takoj živčen...

ne vem no...upaj, da je to to, če pa je nekaj očitnega narobe, potem ti ne preostane drugega kot serviser...sploh, ker maš garancijo

Objavljeno

samo v info: tomos bil drugi v enduru v Kumrovcu amaterji E1; generalno med amaterji pa 6.

Objavljeno
samo v info: tomos bil drugi v enduru v Kumrovcu amaterji E1; generalno med amaterji pa 6.

Bravo uroš :D :worship:

Objavljeno

Čestitke :worship: Pa nej še kdo reče da ni Tomos za nikamor :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Drsa tudi zadnji, cvilita oba" WD 40 :naughty: ( DA NEBI KDO SLUČAJNOOOO ) No danes k sm ga žgal malo čez ležeče pa to.. mislim da je nekaj pri vilcah, da nio čisto tihe.. pa tako ko se peljem recimo v drugi, spustim gas, tisto nekej čudno brni, dam gas, spet spustim, brni.. našponam do konca skor, dam v trejo.. tam je pa že kul. To dela samo v prvi in drugi.. :unsure:

Mogoce kak del pride v resonanco in se potem slis to...prever spoje in vijake na sprednjih delih, ce je kaj ohlapno al pa se kje mal povrsno stika...pomojm nc hujsga

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno
Hmm, a je možno da je kej z diskom? k neki spredi se zdi tk k da ful trese :rolleyes:

Problem pri osnovnem modelu 125ke so ZAVORE. Prednji desk( kateri ni plavajoči(pri velikih dimenzijah)) in radialni zavorni čeljusti nastanejo veliki problemi zaradi pregrevanja. Pri disku se pojavijo trajne deformacije zaradi slabega ohlajanja. Radialna zavorna čeljust pa povzroča močno pregrevanje zavorne tekočine.

Zato se pojavlja moteč problem, da ostanejo zavorni batki stisnjeni ob ploščicah tudi ko ne zaviramo(raztezanje pregrete zavorne tekočine). Ta problem je odpravljen na 125 CUP. Priporočam (če je to možno) zamenjavo prednjega diska z plavajočim ali pa vsaj temeljito prečisti zavorni sistem in menjaj olje z bolj kvalitetnim z oznako dot 5.0

Objavljeno (popravljeno)

Kje pa bi dobil tak disk in koliko pride? Aja, pa v navodilih mislim da piše da mora nujno bit dot 4.0..

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Kje pa bi dobil tak disk in koliko pride? Aja, pa v navodilih mislim da piše da mora nujno bit dot 4.0..

Prašaj na tomosu za disk od CUP-a replica, ki je plavajoči in se zelo dobro obnese(izkušnje iz dirk). Jaz ti priporočam da uzameš dot 5.0 dobre znamke. Jaz sem probal z dot 4.0 in dot 5.0. In dot 4.0 se mi takoj pregrela zavora.

Objavljeno
Kje pa bi dobil tak disk in koliko pride? Aja, pa v navodilih mislim da piše da mora nujno bit dot 4.0..

V navodilih piše tud, da nesmemo vinjeni vozt...pa vseen vozmo :D

sky_21: a pa je to kot "serijska" napaka in zakaj ti tega ne zamenjajo na servisu? :unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!