Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Mene zanima kako je s tipi motorjev pri ER-6n. Obstajata dva tipa, ER650A in ER650C. Zanima me, če je tip motorja pogojen z letnikom samega motocikla, ali so bili pač izdelani čisto naključno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima kako je s tipi motorjev pri ER-6n. Obstajata dva tipa, ER650A in ER650C. Zanima me, če je tip motorja pogojen z letnikom samega motocikla, ali so bili pač izdelani čisto naključno...

Tip motorja je pogojen z letnikom motocikla. ER650A 06-08, ER650C pa 09-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo!

Že ima kdo ER-6f/n blokiranega na 35 kW?

Pomoje bos tezko nasel koga, ki bi ze imel blokado na 35kW, nisem preprican ce za er6 sploh ze je ta opcija. Lahko ga tovarnisko ali pa aftermarket blokiras na 25kW. Za 35kW se pa lahko pozanimas pri generalnem uvozniku za kawasaki DKS, ce ze imajo kaj takega, ali pa pri Alpha technik glede aftermarket blokade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bos tezko nasel koga, ki bi ze imel blokado na 35kW, nisem preprican ce za er6 sploh ze je ta opcija. Lahko ga tovarnisko ali pa aftermarket blokiras na 25kW. Za 35kW se pa lahko pozanimas pri generalnem uvozniku za kawasaki DKS, ce ze imajo kaj takega, ali pa pri Alpha technik glede aftermarket blokade.

Pri uradnem zastopnika, dobil potrditev, da tovarniška blokada 35kw ni mogoča. Je pa mogoča 25kw, ob nakupu novega motorja, le tako dobiš prometno z vpisom 25kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri uradnem zastopnika, dobil potrditev, da tovarniška blokada 35kw ni mogoča. Je pa mogoča 25kw, ob nakupu novega motorja, le tako dobiš prometno z vpisom 25kw.

Od uradnega zastopnika sem tudi jaz dobil odgovor, da originalna blokada na 35 kW ne obstaja. Alphatechnik pa izdeluje tudi blokade, ki omejijo moč tega motocikla na 35 kW. Mene samo konkretno zanima, če je že kdo to storil, da dobim par informacij glede vsega skupaj. Obstajajo pa! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je za 35kW potem potrebno pri nas posebe homologirat.

Tako je, ko dobiš papirje o vgradnji pri uradnem zastopniku, se odpelješ na LPP, kjer ti predelavo vpišejo na homologacijo, plača in odpelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prišlo je slovo od mojga prjatla KAWASAKIJA :))

Če kdo kupuje, ga ugodno prodam... z njim nisem imela nobenih težav... prodajam, ker kupujem stanovanje :) Potem pa pride na vrsto kaj močnejšga :)

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4555074

Pozdravček, Romana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prišlo je slovo od mojga prjatla KAWASAKIJA :))

Če kdo kupuje, ga ugodno prodam... z njim nisem imela nobenih težav... prodajam, ker kupujem stanovanje :) Potem pa pride na vrsto kaj močnejšga :)

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4555074

Pozdravček, Romana

Delujoc link .)

Moja povezava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav

Zanima me pri koliko kilometrih se začne resnejše-dražje vzdrževanje tega motorčka?

lp tonek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje od 20 000km naprej se slej kot prej menja, zobniki in veriga, ploščice, svečke....

Je pa res, da je to zelo relativno, saj če je bila ketna negovana kot je potrebno in motor ni bil vožen na hard, se to vse zamakne na kasnejše kilometre... enako velja za zavorne ploščice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, svečke se pred 5000-60000 ne menjavavjo, ker niso "navadne" ampak laser irridum, te pa imajo precej daljšo življenjsko dobo. Razen če ima prvi model "stare" svečke. Pa še te dobiš dve preko ebaya za kakšni 18 EUR (iz UK se splača).

Veriga če normalno voziš in vzdržuješ pred 30.000 tudi nimaš kaj za čarat. Potem pa menjaš iz varnostnih razlogov, saj ni takšen strošek (dobrih 100 EUR za set).

Enako tudi zavorne pliščice = odvisno od porabe.

Po servisni knjigi ima motor sevise na 1000, 6000, 12000, 24000 ... (servisr sicer reče na 6000, takrat itak samo menja olje in filter pa malo "pogleda").

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo sem menjal pri 24000 (cena 150 €)... s svečkami je tako kot je snecer napisal... motor sem prodal z 32000 premze in vse ostalo razen verige je bilo še prvo...trance_27_notworthy.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo sem menjal pri 24000 (cena 150 €)... s svečkami je tako kot je snecer napisal... motor sem prodal z 32000 premze in vse ostalo razen verige je bilo še prvo...trance_27_notworthy.gif

Premalo mažeš !! jaz sem pred leti prodal ER-5-N z 32 K Kil,razen gum,filtrov in svečk je bilo še vse original sploh ketna je bila kot nova in po izjavi serviserja ta motor še danes laufa z isto ketno in ima že ca 55Kil.Je pa res,da sem verigo mazal pri VSAKEM tankanju se pravi na ca 150 kilometrov "se splača" :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premalo mažeš !! jaz sem pred leti prodal ER-5-N z 32 K Kil,razen gum,filtrov in svečk je bilo še vse original sploh ketna je bila kot nova in po izjavi serviserja ta motor še danes laufa z isto ketno in ima že ca 55Kil.Je pa res,da sem verigo mazal pri VSAKEM tankanju se pravi na ca 150 kilometrov "se splača" :whistle:

Pa ti si samo teh sprejev porabu za 200€. :lol1:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premalo mažeš !! j

...JA TO maš pa prav... Mažem tako odprilike dvakrat na mesec... razen na kakem potovanju, morda na 500 ali 1000 km...blush.gif saj tut na XJRjki jo bom zdajle menjal, pa še tut ne bo 30000 km.... ma si moram res en dober "mazalnik" še umislit...trance_16_dozingoff.gif daj kak predlog, link?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...JA TO maš pa prav... Mažem tako odprilike dvakrat na mesec... razen na kakem potovanju, morda na 500 ali 1000 km...blush.gif saj tut na XJRjki jo bom zdajle menjal, pa še tut ne bo 30000 km.... ma si moram res en dober "mazalnik" še umislit...trance_16_dozingoff.gif daj kak predlog, link?

Nevem kaj bi ti rekel saj me bodo spet samo popljuvali!! Jaz VEDNO za verigo uporabljam Motula,res da pošprican na 150 Km ampak zelo na tanko,da mi preveč nepošprica naokoli.Pošpricam pa VEDNO verigo, ko je še topla in pustim,da se lepo posuši. Letno porabim en sprej prevozi pa(žena) ca. 4K Kil. 5 sezon 18K kil.

Mene nesprašuj za nasvete ker NIKOLI več nobom vozil motorja s ketno,vozim SAMO še kardan,žena pa dobi v kratkem BMW-eja F-800 ST z JERMENOM !!!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo sem menjal pri 24000 (cena 150 €)... s svečkami je tako kot je snecer napisal... motor sem prodal z 32000 premze in vse ostalo razen verige je bilo še prvo...trance_27_notworthy.gif

Mislim, da je gori original veriga d.i.d. 520, ta ketna pa je za mašine do 750ccm, tako da se lahko da malo "jaća" pri menjavi če je v tem problem.

Je pa zanimivo, da si jo menjal pr 24.000, pri meni je pri 20.000 še čisto ok, še nič se ni španala. Namažem pa tako kot piše, na 600km ali po potrebi (dež, umazanija idr.). Serviser je sicer rekel da je mazanje na 1500km dovolj.

Sem pa po eksperimentih s s100, pe še neko nigrin mastjo, šel nazaj na "olje". Prva dva sta poleg mazalne funkcije opravljala tudi funkcijo pobiranja smeti.

Potrošni material pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj bi ti rekel saj me bodo spet samo popljuvali!! Jaz VEDNO za verigo uporabljam Motula,res da pošprican na 150 Km ampak zelo na tanko,da mi preveč nepošprica naokoli.Pošpricam pa VEDNO verigo, ko je še topla in pustim,da se lepo posuši. Letno porabim en sprej prevozi pa(žena) ca. 4K Kil. 5 sezon 18K kil.

Mene nesprašuj za nasvete ker NIKOLI več nobom vozil motorja s ketno,vozim SAMO še kardan,žena pa dobi v kratkem BMW-eja F-800 ST z JERMENOM !!!

Pa ti ja skor več za ketenšprej potrošiš ko za benz ;D

To, da ketno mažeš na 150km je isto kot da bi reko, da boš za ziher menjal vsako leto oz na 10Mm kardan... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj bi ti rekel saj me bodo spet samo popljuvali!! Jaz VEDNO za verigo uporabljam Motula,res da pošprican na 150 Km ampak zelo na tanko,da mi preveč nepošprica naokoli.Pošpricam pa VEDNO verigo, ko je še topla in pustim,da se lepo posuši. Letno porabim en sprej prevozi pa(žena) ca. 4K Kil. 5 sezon 18K kil.

Mene nesprašuj za nasvete ker NIKOLI več nobom vozil motorja s ketno,vozim SAMO še kardan,žena pa dobi v kratkem BMW-eja F-800 ST z JERMENOM !!!

recimo da bi se ti izplacalo montirati enega mazaca.

but WTF do we technically challenged know.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam 26.000 km na tem motorju,....

DO sedaj sem menjal samo olje pa filtre. Aja pa gume :)

Mažem pa z Yamalube al kaj je, zadeva se dobro obnese...

Mažem 3x na mesec, max 4x... Ko pridem iz fure in je ketna vroča jo našpricam

in pustim lepo čez noč...

Ta moped je res vzdržljiv pa sej je vsak verjetno če ga po pameti voziš...

Je pa nekvalitetno plasitika (F varianta!!) skup sestavljena...

Brenči in rožlja :)

Ostalo je pa OK...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!