Mutika Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Zanimivo je vse tole prebirat :worship: ; Kot oldika, ki naj ne bi imela pojma o tehniki in motorjih :whistle: , pa dodam tole: ... nimam nobenih argumentov, obstaja le dejstvo, da sem si lani kupila tale hecen in malce šaljiv motorček. Sploh luč in števec sta tako smešna, da vedno znova, ko ga "v oči pogledam" pomislim, kako se je njegovemu ustvarjalcu tisti dan kakšen golaž malce pošrek v želodcu postavil; ... ampak, vozim ga z užitkom, daje mi občutek vodljivosti, varnosti in tudi živahen je čisto dovolj. :winkiss: Od aprila sva skupaj naklepala 12.000 km in obnaša se že kot pravi street fighter ... heeec! :rolleyes: Ni največji lepotec, je pa dovolj lep; verjetno ni nekakšno čudo tehnike, je pa korekten dosežek; tudi ni perla konstrukcijskih zamisli, je pa stabilna zverinica za pod tiste riti, katerim je takšen stil motorja pač všeč. In če zmore razen vse prej omenjene prtljage prevažati še ribiško palico in plavutke, pridobi celo na aerodinamiki. ;)
Osama Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 (popravljeno) Moram reči - zanimivo prerekanje (okoli nosilnosti). Da dodam še svoje mnenje: Veliko manjših motorjev je pravih "mopedov". Kaj pa naj rečem na to, da sem na SV zgledal kot na oslu, ker je tako majhen? Moj kolega si je npr. kupil mazdo MX5. On je bolj pritlikav in avto je super za njega. Ko pa sem se jaz spravil not, nisem mogel več zlesti ven brez pajserja?!? Jebiga - zato vozim golfa - ko dam zic čisto nazaj, ne dosežem stopalk. In XJR 1,3, ki je končno po moji meri narejen motor. Kaj sploh hočem povedat? ER5 je krasen motor za suhe mladce, morda ne prevelike rasti, ki ne vozijo okoli na tone prtljage. Jebiga - tudi s poršem je težko iti kampirat, pa zato ni zanič in nekvaliteten avto. Pa seveda krasen motor za deklice, ki veselo popolnjujejo motoristične rede. Popravljeno Avgust 31, 2007. Popravil Osama
SF Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 (popravljeno) Ma sploh me niste razumel... Žalostno je, da ma tanovejši ER5 v praksi boljšo nosilnost za manj denarja. Človek pričakuje, da bo novejši motor imel odpravljene neke napake. Enako se je namreč dogajalo pri ER5. Modeli do letnika 99 so imeli slabo vzmetenje, novejši model je imel potem mal spremembe na okvirju, da so lahko vpel druge amortizerje. Nekako bi človek pričakoval, da bi imel njegov naslednik za več denarja te stvari vsaj na enaki ravni. Se mi zdi, da ga bojo čez kake 2 do tri leta pol popravljal... Osama ER5 se čist spodobno pelje dobro obložen. Popravljeno Avgust 31, 2007. Popravil SF
Osama Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Ma sploh me niste razumel... Žalostno je, da ma tanovejši ER5 v praksi boljšo nosilnost za manj denarja. Človek pričakuje, da bo novejši motor imel odpravljene neke napake. Enako se je namreč dogajalo pri ER5. Modeli do letnika 99 so imeli slabo vzmetenje, novejši model je imel potem mal spremembe na okvirju, da so lahko vpel druge amortizerje. Nekako bi človek pričakoval, da bi imel njegov naslednik za več denarja te stvari vsaj na enaki ravni. Se mi zdi, da ga bojo čez kake 2 do tri leta pol popravljal... Osama ER5 se čist spodobno pelje dobro obložen. Ja razumem - misliš reči, da so namenoma zajebali motor, da ga bojo pol zrihtal. Marketing. Meni pa se je prikradla napaka - mišljen je bil ER6
hirabbit Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Ma sploh me niste razumel... Pa naj še tolko berem, pa še vendo ne razumem. :? Če motor ni mišljen za potovanja in nakladanje, zakaj bi ga poskušal nakladati ? Zakaj bi dal na osla enako količino prtljage kot na slona ? Ker argumentov slabe izdelave še vedno ni, bom komentiral samo to o slabi nosilnosti. Že samo ime ER pomeni Essential Riding - torej že marketinško ni predstavljen kot nek potovalni motor, na katerega bi dal debelo babo in 50 kil prtljage, ampak je predstavljen kot motor za vsakdanjo uporabo, za v trgovino, šolo, krajši izlet iz mesta med ovinke. Torej marketinško ne vsiljujejo potovalnika, temveč točno to, kar je - essential riding. Stranskih torb ni niti v katalogu dodatne opreme. Poleg tega pa je ponujen po fer ceni. Zato mi sploh ni jasno, zakaj bi nekdo pričakoval dosti več od tega, kar dejansko je in za kar ga prodajajo. Po tej logiki tudi CBR 600 RR ni dober motor, ker ni namenjen stranskim torbam in zadnji torbi. Ampak kdo bo na motor za na pisto tlaču kovčke, razen ekstremistov ? In zakaj bi si ga kupu nekdo, ki se prevaža po svetu s kupom prtljage ? V mojem konkretnem primeru ima ER6 punca, jst imam pa malo bolj potovalno usmerjen motor, na katerega naložimo prtljago. Tako da se jst med ovinki matram, ona pa uživa. In vse čisto lepo funkcionira in je ER6 več kot odličen motor. Nauk: če hočeš jest ribo, ne naročit zrezka, ker boš razočaran. Čeprav je oboje dobro. :yes:
ferek Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Pa naj še tolko berem, pa še vendo ne razumem. :? Že samo ime ER pomeni Essential Riding - torej že marketinško ni predstavljen kot nek potovalni motor, na katerega bi dal debelo babo in 50 kil prtljage, ampak je predstavljen kot motor za vsakdanjo uporabo, za v trgovino, šolo, krajši izlet iz mesta med ovinke. Po tej logiki tudi CBR 600 RR ni dober motor, ker ni namenjen stranskim torbam in zadnji torbi. Ampak kdo bo na motor za na pisto tlaču kovčke, razen ekstremistov ? In zakaj bi si ga kupu nekdo, ki se prevaža po svetu s kupom prtljage ? Bravo! Se podpišem pod tole... Jaz sem 35 let star dec pa ravno tako uživam na njemu...nič dosti bolj nisem užival na cbf 600... Malo manj sem užival na ER 5 (bolela rit), ...to je pač ta razred in ta filozofija in kvaliteta za vložen denar... in čeprav vsi čivkamo in pametujemo o kvaliteti gor in dol sem nenazadnje kot lastnik motorčka prav vesel - Nihče od lastnikov do sedaj ni navedel neke bistvene pripombe, težave, okvare, pomanjkljivosti...(razen praznjenja akumulatorja čez zimo - UUaaauu, res zanič motor) ...vse kar se je pametovalo je bilo v stilu... videl, slišal, mislim, od kolega, na sliki,... bla, bla, bla...In kot nov lastnik po 1400 km se lahko naslednjih kilometrov prav veselim... in tudi ob mojih 75 kg in ženinih 53 bo še le ostalo nekaj placa za prtljago za kak daljši izlet... Torej nehajte pametovat pametovalci in ojunačite se lastniki, napišite iskušnje iz prve roke... Ob vsem napisanem vedno bolj ugotavljam, da sem pravilno izbral (predvsem razumsko) pa čeprav bi lahko v svojem proračunu pogrešal še kakšnih 2000 E več. A zakaj? Sem celoleten motorist v stilu dom, služba, izlet, trgovina... za kar pa se rabi lahkotnost, zanesljivost s čim nižjimi stroški vzdrževanja in primerna cena... In tu je ER 6 zadetek v polno...Zaenkrat menim tako, mogoče ga bom pa na zadovoljstvo nekaterih od vas čez eno leto popolnoma popljuval...
yack_ass Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Zgolj iz firbca :rolleyes: , a ga je že kdo po kolenu pelu? Ne, da bi se spuščal v "takšne vode", ampak zanima me koliko se ga da pravzaprav nagniti ? p.s.: tisti ki je drsal, koliko je dol z motorja splezal :whistle:
aids Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Zgolj iz firbca :rolleyes: , a ga je že kdo po kolenu pelu? Ne, da bi se spuščal v "takšne vode", ampak zanima me koliko se ga da pravzaprav nagniti ? p.s.: tisti ki je drsal, koliko je dol z motorja splezal :whistle: Do danes sem imel še original gume Dunlop D221, se mi zdi, in z njimi je bolj težko šel do stopalke. Danes sem namontiral Qualifier ampak vreme in sveža guma nista omogočala extremnih nagibov :)
hirabbit Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Zgolj iz firbca :rolleyes: , a ga je že kdo po kolenu pelu? Ne, da bi se spuščal v "takšne vode", ampak zanima me koliko se ga da pravzaprav nagniti ? p.s.: tisti ki je drsal, koliko je dol z motorja splezal :whistle: Na koleno gre zelo enostavno (igračka), gume pa so Metzeler M3. Celo aftermarket avspuh (ixil) drsa po tleh :naughty:
SF Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 ferek in hirabbit več kot očitno je, da ne vozita dolgo, motorje pa ocenjujeta po reklamnih testih iz slovenskih motorevij. :naughty: Dejstvo je, da je motor dober v kolikor se vozi en sam, agregat dobro vleče. Da nisem napisal argumenta? Mar zadnja vilica, preslaboten okvir v predelu sedenja in slab amortizer niso argumenti? Zelo mi je žal, vendar po uporabnosti ta motor zaostaja za predhodnikom in to tovarni nebi smelo biti v ponos. Od novejšega modela pa človek vendarle pričakuje izboljšave? Sicer pa sta dokazala, da velja tisti pregovor, da vsak cigan svojega konja hvali. Skratka sta kot fijakerska konja, ovci, ali pa morda prodajata Kawasakije? :whistle:
Robertos664 Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 SF: daj ne tečnari več. nihče te ne sili kupit ER6, tak da idi lepo kupi motor po tvojih zahtevah pa mir. lp robi
hirabbit Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 ferek in hirabbit več kot očitno je, da ne vozita dolgo, motorje pa ocenjujeta po reklamnih testih iz slovenskih motorevij. :naughty: Dejstvo je, da je motor dober v kolikor se vozi en sam, agregat dobro vleče. Da nisem napisal argumenta? Mar zadnja vilica, preslaboten okvir v predelu sedenja in slab amortizer niso argumenti? Zelo mi je žal, vendar po uporabnosti ta motor zaostaja za predhodnikom in to tovarni nebi smelo biti v ponos. Od novejšega modela pa človek vendarle pričakuje izboljšave? Sicer pa sta dokazala, da velja tisti pregovor, da vsak cigan svojega konja hvali. Skratka sta kot fijakerska konja, ovci, ali pa morda prodajata Kawasakije? :whistle: Lahko, da ne vozim dolgo, ampak ti pa ne veš, kaj je to argument. Človek božji, razloži ZAKAJ je vse to slabo, kar ti naštevaš. Kaj je tako težko to razumet ?? :unsure: Jst, ki imam motor tako rekoč pri hiši, ocenjujem po testih iz motorevij, ti, ki si ga samo povohal, pa vse veš o njemu? Čestitam. In jst tebe ne prepričujem v nič, zaradi mene verjemi kar hočeš. Ampak ti izpadeš tisti, ki ocenjuje po revijah. In mi je žal, da mora vsako temo zasmetit en tolovaj, ki naklada v prazno.
SF Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 (popravljeno) Si ti totalen kreten al kaj? Spet me sprašuješ zakaj? Odgovorim najprej s starim štosom... Ženska prehiti kamion zapelje predenj in začne tukit na šoferja. Pesek ti leti s kasona. Tip se ustavi na semaforju, ženska se postavi zraven odpre okno in spet uli da mu pesek leti s kamiona. Na naslednjem semaforku ženska reče: Tretjič vam že povem da vam pesek leti s kamiona! Tip pogleda in zine: Gospa jest pa vam že tretjič povem da posipam cesto... Mar nisem napisal, da je vse našteto na ravni predhodnika ali pa slabše? Ne razumeva midva mogoče logike v slogu: višja cena - boljša kvaliteta? Praktično trdiš, da ti prodajajo manj motorja za več denarja in da višja cena opravičuje nazadovanje pri določenih sklopih? :headbang: Mar nakladam če povem preizkušena dejstva? Sploh pa po kakšnih revijah ocenjujem motor, če se je naložen peljal slabše od ER5, Obtežuil in peljal sem namreč oba torej govorim o dejstvih. Popravljeno September 1, 2007. Popravil SF
hirabbit Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Si ti totalen kreten al kaj? Spet me sprašuješ zakaj? Odgovorim najprej s starim štosom... Ženska prehiti kamion zapelje predenj in začne tukit na šoferja. Pesek ti leti s kasona. Tip se ustavi na semaforju, ženska se postavi zraven odpre okno in spet uli da mu pesek leti s kamiona. Na naslednjem semaforku ženska reče: Tretjič vam že povem da vam pesek leti s kamiona! Tip pogleda in zine: Gospa jest pa vam že tretjič povem da posipam cesto... Mar nisem napisal, da je vse našteto na ravni predhodnika ali pa slabše? Ne razumeva midva mogoče logike v slogu: višja cena - boljša kvaliteta? Praktično trdiš, da ti prodajajo manj motorja za več denarja in da višja cena opravičuje nazadovanje pri določenih sklopih? :headbang: Mar nakladam če povem preizkušena dejstva? Sploh pa po kakšnih revijah ocenjujem motor, če se je naložen peljal slabše od ER5, Obtežuil in peljal sem namreč oba torej govorim o dejstvih. Modrec pravi, da pametnejši odneha. Veseli se s tvojim mopedom še naprej. In bodi vesel, da nisi kupil tega drekeca od ER6. In lepše se obnašaj. Lep dan želim.
SF Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 In zakaj zdej hliniš užaljenost, če nekdo pove kej drugače tebi ljubem vozilu kot so ti napisal "trgovci" v propagandnem gradivu? Sem pač pošten, pohvalim tisto kar je za pohvalit in grajam tisto, kar je za grajat...
ferek Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 ferek in hirabbit več kot očitno je, da ne vozita dolgo, motorje pa ocenjujeta po reklamnih testih iz slovenskih motorevij. :naughty: Dejstvo je, da je motor dober v kolikor se vozi en sam, agregat dobro vleče. Da nisem napisal argumenta? Mar zadnja vilica, preslaboten okvir v predelu sedenja in slab amortizer niso argumenti? Zelo mi je žal, vendar po uporabnosti ta motor zaostaja za predhodnikom in to tovarni nebi smelo biti v ponos. Od novejšega modela pa človek vendarle pričakuje izboljšave? Sicer pa sta dokazala, da velja tisti pregovor, da vsak cigan svojega konja hvali. Skratka sta kot fijakerska konja, ovci, ali pa morda prodajata Kawasakije? :whistle: Torej, za začetek: ne berem motorevij, zato motocikle ocenjujem izključno po svoji presoji... Glede "hvaljenja", malo prelistaj nazaj... oziroma dodajam to kar sem že napisal: ...in še nekaj zamer: Ogledali sta preveč skupaj - gledam svoje komolce oziroma sosednja pasova, ne vidim pa kaj je za mano... Dodatni blatnik zadnje gume je nujen, sicer je v slabem vremenu pošpricano vse tja do akumulatorja. Če si po bliže pogledaš izpušno cev izgleda kvaliteta izdelave (zvarov, materiala) nikakršna... Čas bo pokazal resnično kvaliteto... Tudi oklep in ostala plastika je iz sumljivo tankega materiala... Na stopalkah pogrešam gumo... In še do sedaj najslabša izkušnja: Pri zdrsu stopala na mokri travi - ugasnjen, stoječ motor, se mi je skoraj prevrnil, a sem ga pred padcem obdržal, je bilo še kar nekaj rezreve, tudi do crash padsov... Rezultat - za cel cm zvit desni del belance! Nekaj pa nedvomno drži razlika med ER 5 in ER 6 je velika, oba imam na dosegu roke vsako dnevno, s kolegom jih tudi večkrat zamenjama... pa ne gre za eno razšklepetano petico ampak za odlično ohranjen motor s prevoženimi 18000 km. In tu je šestica velik korak naprej... ...sploh pa si nisem mislil da bom kupil Kawasakija, sam bi izbral V Stroma ali nekaj takega, ampak vozi tudi žena... v čem me je že ER 6 prepričal? Tudi to spet ponavljam: ...pred nakupom pa sva probala še CBF 600, FZ 6 in Bandita 650. CBF se nama je zdel sicer odličen, žal pa pretežak, preveč požrešen in glede na primerjavo z ER 6f precenjen. FZ 6, predvsem njegov motor mi je deloval totalno neuporaben (nenehno pretikanje, primanjkljaj navora), za moj bolj ležeren način vožnje in neudoben v primerjavi z ER 6. Bandit 650 se mi je zdel super v vseh pogledih, žal pretežak in občutno dražji, baje tudi kar se vzdrževanja tiče... ... in vsak od teh konkurentov je nedvomno v nečem boljši od ER 6... pa ne bi našteval... svojo izbiro sem namreč že utemeljil zgoraj... ...sicer pa ko kupuješ nov motor jih je treba probat več in če sta pri hiši dva motorista pa en motor, pač iščeš kompromis... ...ne vem pa kako lahko nekdo trdi nekaj o preslabi kvaliteti vilice oziroma blažilca, če na celem forumu ni lastnika, ki bi imel s tem težavo... in še to argument se napiše takole: "Blažilec je zanič, preslab, zato ker...bla...bla..bla...je crknil že ...." "Vilica je zanič, ker.......se izvije že bla bla bla....... ...in take informacije nam bodo koristile, ker bomo vedeli kje čuvat, kako vozit itd....
SF Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Ok napišem takole: ER6 je bil po obtežitvi na videz podoben gliserju, tako kot ER5 prve generacije, pri drugi generaciji so spremenili vzmetenje zadaj in popravili feler. Petico po letniku 2000 lahko namreč obtežiš kolikor ti srce želi. Če bi bila šestica podobna petici druge generacije nebi pomišljal vsaj kar se tiče višine in agregata. Zadovoljivo? :worship:
hirabbit Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 In zakaj zdej hliniš užaljenost, če nekdo pove kej drugače tebi ljubem vozilu kot so ti napisal "trgovci" v propagandnem gradivu? Sem pač pošten, pohvalim tisto kar je za pohvalit in grajam tisto, kar je za grajat... Ker ti je bonton očitno tuja zadeva, ti bom razložil še to zadnjo stvar. Prvo kar je, ti mene ne boš žalil, ker me niti poznaš ne. Drugo, zdi se mi primitivno, da ocenjuješ moje znanje o motorjih na pamet. In tretje, ko nivo debate pade pod mejo idiotizma, se umaknem, ker debata ni konstruktivna in nima nobene uporabne vrednosti za tiste, ki jih kaj o motorju zanima in ki bi radi kaj pametnega povedali. Prepričevat te pa tudi ne mislim, ker nimam niti časa niti volje. Najrajši bi videl, da se vse to sranje pobriše.
SF Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Naj sranje ostane ker je v njem tudi kej uporabnega... :whistle:
ferek Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Ok napišem takole: ER6 je bil po obtežitvi na videz podoben gliserju, tako kot ER5 prve generacije, pri drugi generaciji so spremenili vzmetenje zadaj in popravili feler. Petico po letniku 2000 lahko namreč obtežiš kolikor ti srce želi. Če bi bila šestica podobna petici druge generacije nebi pomišljal vsaj kar se tiče višine in agregata. Zadovoljivo? :worship: No, to je že bolj konstruktivno...ahtajmo pri obteževanju :worship: ...Sprašujem kot laik: Nobenega še nisem polno obtežil, priznam, pa vseeno... pri ER 6 se prednapetost blažilca enostavno nastavlja, a to ni pomagal? Res pa je, da ER 6 ni potovaljnik za, kako je že napisano voznika, 90 kilsko babo s 50 kg prtljage zadej... ... Sicer me pa to kaj dosti ne prizadane... če že potujem, tudi v dvoje... spim v prijetnih slovenskih gostilnah, pri prijatlih itd, tako da 50 l kufer, pa rukzak čist zadostujeta,...pač nisem po duši tabornik... moja 6 najbrž ne bo vidla polne obtežbe s spalko, šotorom, koherčkom, ribiško palco itd... HA HA HA.... :rolleyes:
SF Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 spim v prijetnih slovenskih gostilnah, pri prijatlih itd, tako da 50 l kufer, pa rukzak čist zadostujeta,...pač nisem po duši tabornik... Mehkužec... Drugače je bil pa amortizer zategnjen do konca.
ferek Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Mehkužec... No ja, bolj bi rekel, da sem raje komod, pa v naših letih že tudi zdravje nekaj velja... če bi bil mehkužec ne bi čez zimo delal po 2000 km. :closedeyes: ..
Robertos664 Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Mehkužec... Drugače je bil pa amortizer zategnjen do konca. kako se pa amortizer zategne do konca? :naughty:
ferek Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 kako se pa amortizer zategne do konca? :naughty: Preberi navodila, ključ imaš pod zicom...
Robertos664 Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Preberi navodila, ključ imaš pod zicom... ja ampak ne zateguješ amortizerja ampak nastavljaš prednapetost vzmeti. vprašanje je bilo mišljeno bolj za stručkota SF :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se