Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne bodi no dlakocepec... Si morda kje videl kak vijak za nastavitev pretoka olja? :headbang:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Naj takoj na začetku povem da sem zelo zadovoljen lastnik ER6n.

Me pa nekaj zelo skrbi: olje. V povprečju mi ga zmanjka dobre 3dl na 1000 km. Od servisa, ki sem ga imel na 6000 km pa do slabih 12000 km sem moral dotočiti kar 2 litra olja, kr znese dobre 3 dl na 1000 km.

Je kdo spremljal porabo olja? Imam tak čuden občutek da ga moj pije preveč...

Vprašam samo toliko, da ne bom na servisu zastonj zganjal panike. In seveda da se morebitne sitnosti porihtajo preden mi poteče garancija...

Koliko vam pije ojla vaš ER6n?

Objavljeno

no očitno nism edini s slabim občutkom:) očitno je požrešn tale motorčič pa dobr sej drugih slabosti pa nima:)

pa bomo mu to olje spregledal...

Objavljeno
Je kdo spremljal porabo olja?

Koliko vam pije ojla vaš ER6n?

Ne glede na redne servise sem do 12k km dotankala 15,5dcl, se pravi ga je spil 1,3dcl na 1000km.

Lp

Objavljeno
Ne glede na redne servise sem do 12k km dotankala 15,5dcl, se pravi ga je spil 1,3dcl na 1000km.

Lp

Lepo prosim, olje sem jaz tankal, ker moram delat usa umazana dela (čistit in podmazovat verigo, točit olje, odstranjevat mrtve muhe), ženske bi se pa samo vozile :grrr

Je blo pa natankanega malo manj kot pol litra med 1000 in 6000 km in točno 4dl med 6000 in 11.500 km. Olje pa je blo motul 5100 15/50.

Objavljeno
Lepo prosim, olje sem jaz tankal, ker moram delat usa umazana dela (čistit in podmazovat verigo, točit olje, odstranjevat mrtve muhe), ženske bi se pa samo vozile

Sva že dva ... :naughty:

Kar se pa porabe olja tiče: ni omembe vredno; verjetno je sama poraba olja odvisna od "ganjanja" motorina v obrate - mi2 sva oba bolj na izi in je mogoče zato tako ...

Objavljeno
Lepo prosim, olje sem jaz tankal, ker moram delat usa umazana dela (čistit in podmazovat verigo, točit olje, odstranjevat mrtve muhe), ženske bi se pa samo vozile :grrr

Je blo pa natankanega malo manj kot pol litra med 1000 in 6000 km in točno 4dl med 6000 in 11.500 km. Olje pa je blo motul 5100 15/50.

Veš kaj, umazanega perila se ne pere v javnosti! :angry: :lol1:

Vsaj si se izdal, da si mi olje ukradel! (6,5dcl) :hmm:

In ne laži o mušicah! :lol:

Skratka, moj motorin ni ravno žejne sorte, največ ga spije, ko naenkrat naredim po 700km+. Na kratke relacije pije samo benzin :)

Objavljeno
no očitno nism edini s slabim občutkom:) očitno je požrešn tale motorčič pa dobr sej drugih slabosti pa nima:)

pa bomo mu to olje spregledal...

Ja res je. Edina slabost ki sem jo do sedaj opazil, pa ga vozim že 2 sezoni. Glede na to, da se požrešnost po olju samo še stopnjuje sem pač upal da nisem edini. Glede na to da garancija gre čez 2 meseca se bom kar takoj odpravil do serviserja - lani sem olja dotankoval cca. 2dl na 1000 km - in serviser je rekel da to ni kaj takega, da je še do cca. 2.5 dl / 1000 km po specifikacijah proizvajalca vse OK.

Upam da ni kaj hudega, čeprav me zadeva res čudi. Nikjer ne pušča, nikjer nič mastnega na agregatu, nobenega mastnega dimčka nikoli... Skratka agregat dela kot najboljši možen stroj, le slabega občutka se ne morem in ne morem znebiti...

Hvala vsem za info.

Objavljeno

Naša ropotulja pa olja ne pije nič.

Do sedaj je doživela 2 menjavi olja. Prvo tisto, po utekanju, pri 1000 km in potem drugo pri 12000 km. Sedaj hiti proti 19000 km in ni opaziti nobene porabe.

Očitno je poraba odvisna od posameznega agregata ali pa od načina vožnje.

:?

Objavljeno

Par stvari vam bom napisal o porabi olja.Ko kupite nov motor ga lepo utečite po navodilih proizvajalca.Ko ste opravili prvi servis in se,da v mašino sveže olje pa motor lahko že malo pritisnete vendar vedno samo takrat,ko ima motor delovno temperaturo,to je po ca 5-tih prevoženih kilometrih.Do naslednjega servisa si točno izmerite porabo olja-motor naj bo vedno topel in merite po možnosti na istem mestu tako,da je motor na ravnem in popolnoma pokonci ali (po navodilih proizvajalca). Če ima motor porabo na 1K kil več kot 1-1,5 dl je poraba prevelika in to vam morajo v garanciji odpraviti.Ponavadi se tega posega vsi serviserji branijo,kajti nikoli neveš zakaj točno rabi olje,lahko je napaka samo na glavi motorja (tefloni +vodila ventilov) ali je poraba zaradi zračnosti batov ali obročkov(v batu samem ali cilindru).Zato dokler je garancija vztrajajte na tem,da to odpravijo ali vam naj za porabo olja podaljšajo garancijo.Namreč radi vam natvezijo,da se mora še vteči,kar sploh nedrži.

Nekaj zelo važnega NIKOLI negasiraj na mestu neobremenjene mašine in NIKOLI če je le mogoče NEPREGREJ mašine to velja še posebno za zračno hlajene motorje v hrib vedno raje z eno prestavo nižje tako,da se mašina nematra in stem manj greje,kajti pregreješ ga samo enkrat in bo VEDNO rabil olje.Pa še nekaj na olju NEŠPARAJTE dajte motorju najboljše olje KDOR MAŽE TA VOZI !!!!!!!!! :beer2:

Objavljeno
Očitno je poraba odvisna od posameznega agregata ali pa od načina vožnje. :?

Ali pa od utekavanja :?

Samo ugibam..

@lukas: Naj ti pregledajo moped in če ne bodo ničesar našli, ti bomo drugi svetovali koga, ki bi ti znal pomagati..

Objavljeno

Hmmm, ko je moja imela ER6-ko, ta ni papala do 4900km nič olja. Za dalje ne vem, ker je motor šel od hiše.

Je pa res, da se nikdar v teh kmjih ni vrtel ful v obrate, ampak je bila vožnja mirna (malo nad omejitvam).

Objavljeno

Hvala Brumer. Sem ujel tvoje namige. Če bi bil sam kriv za preveliko porabo olja ne bi težil s tem po forumu...

Motor je bil utečen po navodilih proizvajalca. Saj zato pa sem kupil nov motor, da bom vedel da je bil zelo dobro utečen... Po utekanju je na prvem servisu bilo menjano olje in filter, tudi po tem še nisem pretiraval.

Na mestu še nikoli ni bilo turiranja. Preden sem speljal je agregat vedno tiktakal nekaj časa, da se je malce segrel in da se je zaug izklopil.

Po prvem uradnem servisu pa, ja, tu in tam orenk ožamem gas - pri "dinamični" vožnji ga držim med 6000 in 8000 obrati, sicer pa se vozim med 3000 in 5000.

Hvala za namige glede vztrajnosti. Bom neizprosna stranka. Vendar pričakujem da mi bojo itak zatežili kak sem nemaren voznik da ga nisem dobro utekel in tak naprej :unsure: ... Predolgo sem moram v službo hodit da sem ga lahko kupil, potem pa ga ne bi dobro in pravilno utekel... :headbang:

Par stvari vam bom napisal o porabi olja.Ko kupite nov motor ga lepo utečite po navodilih proizvajalca.Ko ste opravili prvi servis in se,da v mašino sveže olje pa motor lahko že malo pritisnete vendar vedno samo takrat,ko ima motor delovno temperaturo,to je po ca 5-tih prevoženih kilometrih.Do naslednjega servisa si točno izmerite porabo olja-motor naj bo vedno topel in merite po možnosti na istem mestu tako,da je motor na ravnem in popolnoma pokonci ali (po navodilih proizvajalca). Če ima motor porabo na 1K kil več kot 1-1,5 dl je poraba prevelika in to vam morajo v garanciji odpraviti.Ponavadi se tega posega vsi serviserji branijo,kajti nikoli neveš zakaj točno rabi olje,lahko je napaka samo na glavi motorja (tefloni +vodila ventilov) ali je poraba zaradi zračnosti batov ali obročkov(v batu samem ali cilindru).Zato dokler je garancija vztrajajte na tem,da to odpravijo ali vam naj za porabo olja podaljšajo garancijo.Namreč radi vam natvezijo,da se mora še vteči,kar sploh nedrži.

Nekaj zelo važnega NIKOLI negasiraj na mestu neobremenjene mašine in NIKOLI če je le mogoče NEPREGREJ mašine to velja še posebno za zračno hlajene motorje v hrib vedno raje z eno prestavo nižje tako,da se mašina nematra in stem manj greje,kajti pregreješ ga samo enkrat in bo VEDNO rabil olje.Pa še nekaj na olju NEŠPARAJTE dajte motorju najboljše olje KDOR MAŽE TA VOZI !!!!!!!!! :beer2:

Objavljeno

mene zanima za kakšne gume ste se odločili, jaz namreč zdaj moram nujno menjat, ker je že čist zlizana.

zanima me za katero znamko se naj odločim, pa cena naj tudi nebi bila pretirana....

hvala za odg.

lep pozdrav

Objavljeno

Pri nas nič extravagantnega. Smo kar Dunlop D220 namontirali.

Objavljeno
mene zanima za kakšne gume ste se odločili, jaz namreč zdaj moram nujno menjat, ker je že čist zlizana.

zanima me za katero znamko se naj odločim, pa cena naj tudi nebi bila pretirana....

hvala za odg.

lep pozdrav

Po 12.000 km, ki jih je, roko na srce, zadnjih 1000 km še komaj, komaj zdržala, sem iz Dunlop gume prešaltala na Bridgestone, pa ne, da bi si te gume posebej želela, ali se nanje posebej spoznala, ali vozila kot kakšen dirkač, ampak zato, ker je serviser hkrati pošlihtal redni servis ter tudi gumi menjal.

In iz prejšnjega drsanja po cesti sem ponovno "prlimana" na asfalt. Spet občutek varnosti.

Res gre fajn, tale mala zverinica.

Le dobro jo obuj, pa ti bo nudila užitkarsko vožnjo.

:yea1:

Objavljeno
mene zanima za kakšne gume ste se odločili ...

Po vsej verjetnosti preko zime dobi ali Metzeler Z6 ali pa Michelin Pilot road 2 ...

Objavljeno

Moj je obut v Metzeler M1. Bom še pred koncem sezone obul iste, ker sem zelo zadovoljen.

Mimogrede: debata okrog olja, ki se je zadnjič odvijala: sem pouzkušal biti neizprosna stranka... Vendar sem takoj na DKS doživel hladen tuš: trdijo da poraba olja lahko naraste tudi do 6 dl/1000 km, odvisno od "stila" vožnje. Ste divjak. Nisem. Pretiravate. Ne pretiravam. iste ga pravilno utekali. Sem ga perfektno utekel. Lažete. Ne lažem. Mi vam ne moremo pomagati, drugič pa bolj po pameti. Svašta.

Sem šel k prijaznemu serviseru, ker moj prejšnji več ne dela za Kawasaki (mogoče je vsaka povezava z mojim požrešnim agregatom zgolj nakljuje...)

Mi je potrdil (glede na pregled izpuha) da nekaj res ni v redu. Zamenjala sva filter za olje, namesto Silkolene sintetike sva dala notri Motul polsintetiko in po prepeljanih 500 km olja ne manjka niti kapljice.

Tako da konec dber vse dobro.

Pri DKSu pa so se mi vseeno kar dobro zamerili zavoljo svoje nerazgledanosti.

LP!

Po vsej verjetnosti preko zime dobi ali Metzeler Z6 ali pa Michelin Pilot road 2 ...

Objavljeno

Erotika! Končno je na voljo v bolj človeških barvah ( v zeleni :) ) .

Sicer pa... vsako leto si nekaj namišljujejo s temi barvami... Pri Z1000 in Z750 so recimo zamenjali zeleno in oranžno :S

Kje pa je pri Z1000 tista lepa modra, ki je bila do sedaj?!?!?!? Moje oko pa je tako poželjivo pogledovalo za njim. Je pa res da je Z1000 črn veliko lepši kot je bil do sedaj. Bo pač treba črnega vzet :):):)

Kaj pa je s to BELO barvo na Z1000!?!?!? Streetfighter v beli? :o

Objavljeno

Sem zelo zadovoljen, da sem ga kupil letos...moder F mi je še vedno najbolj všečen... Črna se mi je že letos zdela nekako prežalostna, nov strupenozelen pa želi biti nekako bolj divji, kakor je v resnici... - mali NInja mogoče. Bo pa ta zelena varjanta verjetno idealna z tiste, ki ga radi bolj "pritisnejo", ...za "tradicionalne turiste" pa v 2008 verjetno ne bo ene prave barve (2006 - srebrn, 2007 - moder...), ...škoda...

Objavljeno
Sem zelo zadovoljen, da sem ga kupil letos...moder F mi je še vedno najbolj všečen... Črna se mi je že letos zdela nekako prežalostna, nov strupenozelen pa želi biti nekako bolj divji, kakor je v resnici... - mali NInja mogoče. Bo pa ta zelena varjanta verjetno idealna z tiste, ki ga radi bolj "pritisnejo", ...za "tradicionalne turiste" pa v 2008 verjetno ne bo ene prave barve (2006 - srebrn, 2007 - moder...), ...škoda...

Kakšna Ninja :devil: v petek sem šel z ženinim v Celje pri 190 Km/h čakaš kot na blagoslov,da še mal iz njega stisneš pri 205 Km/h(z Ninjo verjetno pri 200 Km/h v tretjo šaltaš) je pa vsega konc. :worship:

Objavljeno
Kakšna Ninja :devil: v petek sem šel z ženinim v Celje pri 190 Km/h čakaš kot na blagoslov,da še mal iz njega stisneš pri 205 Km/h(z Ninjo verjetno pri 200 Km/h v tretjo šaltaš) je pa vsega konc. :worship:

Zanimivo... moj ima 2200 prevoženih in sem ga ravno ta vikend prvič "pritisnil", brez kufra seveda, in zleknjen na kestl za oklep, z mojimi 75 kg sma potegnila kot bi mignil do 200 in potem še skoraj do 220, za moment sicer ker res nisem dirkač, ampak me je le firbec matral... pol sem se pa usral - dobro da take brzine niso zame...- takoj sem naštimal kufer za turizem nazaj... :winkiss:

... ja, se pa ta reč ponuja preko luže kot NINJA 650 R... - Pa na ameriških testih je zelo dobro ocenjena... :naughty:

... Pa v moji primerjavi nisem mislil na primerjavo s športnostjo prave Ninje, ampak izključno na BARVO. :closedeyes:

Objavljeno

LP! Zanima me ce je kaksna razlika v dizajnu izpuha ER6N/F in Versysa in ce se prilega izpuh ER6 na Versysa

:winkiss:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!