Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

mene zanima za kakšne gume ste se odločili, jaz namreč zdaj moram nujno menjat, ker je že čist zlizana.

zanima me za katero znamko se naj odločim, pa cena naj tudi nebi bila pretirana....

hvala za odg.

lep pozdrav

Zanima me, zakaj ne dajete gor original gum dunlop d 221? A so zanič al kaj? Zanima me zato, ker sem jih nameraval kupit za na svojga to sezono, ki pride. Vsaka informacija iz prve roke bo dobrodošla. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem je prva vgradnja Bridgestone Battlax bt 020, glede na to, da sem prej vozil čoperja pa z gumami nimam ravno nekih izkušenj...

Naredil 4500 km, se mi zdi kar v redu... A spada ta battlax med dobre gume? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem je prva vgradnja Bridgestone Battlax bt 020, glede na to, da sem prej vozil čoperja pa z gumami nimam ravno nekih izkušenj...

Naredil 4500 km, se mi zdi kar v redu... A spada ta battlax med dobre gume? :?

Saj niso tako slabe,zelo občutljive na temperaturo in tlak,jaz jih ne dam na motor nikoli več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdrav!

danes, sem pa jaz nekaj eksperimentiral, na er6n, in sicer kam postaviti digitalca oz. kamero! In sem naredil patent, čisto amatersko ampak je...v mojem primeru za digitalca!!

tukaj so še slike:

patent1.jpg

patent2.jpg

patent3.jpg

patent4.jpg

patent5.jpg

patent6.jpg

In še na motorju:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Ter še pogled iz škatle:

pogled-iz-skatle.jpg

Upam, da vam je bilo všeč... :unsure:

LINK od videja pa pride v prihodnje....:D

Popravljeno . Popravil boja_007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...okej...Kako pa zumiraš in pritisneš na sprožilec?... :krneki:

Ja, med vožnjo ne moreš, ker imaš pokrov gor, drugače, sem pa nastavo zoom, že pred snemanjem, na sprožilec pa sem pritisnil, tik pred vožnjo, dal gor pokrov in zapeljal...:D

Popravljeno . Popravil boja_007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še obljubljeni video, ampak sem ga na začetku malo posral, sem pozabil stojalo zapret.... :headbang:

:krneki:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še obljubljeni video, ampak sem ga na začetku malo posral, sem pozabil stojalo zapret.... :headbang:

:krneki:

Uh, kaki zvoki! :eek:

A je to kaj vibriralo v/na/pri škatli ali so motnje električne (od visoke napetosti na svečkah)?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še obljubljeni video, ampak sem ga na začetku malo posral, sem pozabil stojalo zapret.... :headbang:

:krneki:

Najprej se bo treba naučit motor vžigat,potem pelat nato pa kamero na pravo stojalo montirat,tako da se bo še malo cesta videla ne samo obratomer in malo števca.Pa števc na tem motorju gre precej bolj gor ne samo do 107 dobro da nisi imel odzadaj prometa bi marsikateremu avtomobilistu napoto delal.Pa brez zamere kamero bo treba sigurno drugače postavit. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, kaki zvoki! :eek:

A je to kaj vibriralo v/na/pri škatli ali so motnje električne (od visoke napetosti na svečkah)?

D.

hehe ''svečke'' ne, ne, od škatle, je po moje zaradi tega ker je bil digitalec zaprt v škatli, in pa tresljaji...:D:D

zvok je pa hud, ja ko da bi brez izpuha vozo... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej se bo treba naučit motor vžigat,potem pelat nato pa kamero na pravo stojalo montirat,tako da se bo še malo cesta videla ne samo obratomer in malo števca.Pa števc na tem motorju gre precej bolj gor ne samo do 107 dobro da nisi imel odzadaj prometa bi marsikateremu avtomobilistu napoto delal.Pa brez zamere kamero bo treba sigurno drugače postavit. :OK:

ja, brumer...se zgodi...pač stojalo...za kamero, pa kot sem povedal, probal sem kako se bo obneslo, je še v izdelavi, to so prva ''testiranja''..:D

Ja pa števec tude gre bolj, gor, samo kot sem napiso pri samem videu je to Kawasaki ER6-n z 25kW...drugo leto pa bo z 53kW....potem pa bo šel bolj gor...

Pa tudi vreme v nedeljo pri nas ni bilo glih idealno, veter je pihal nenormalno pa še mrzlo je bilo....gre z 25kW nekje 155km/h, drugače sem ga pa spravil tudi do tega da je pokazal 160km/h za nekaj časa...:D

lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, brumer...se zgodi...pač stojalo...za kamero, pa kot sem povedal, probal sem kako se bo obneslo, je še v izdelavi, to so prva ''testiranja''..:D

Ja pa števec tude gre bolj, gor, samo kot sem napiso pri samem videu je to Kawasaki ER6-n z 25kW...drugo leto pa bo z 53kW....potem pa bo šel bolj gor...

Pa tudi vreme v nedeljo pri nas ni bilo glih idealno, veter je pihal nenormalno pa še mrzlo je bilo....gre z 25kW nekje 155km/h, drugače sem ga pa spravil tudi do tega da je pokazal 160km/h za nekaj časa...:D

lep pozdrav!

Jaz ženinega,kadar mi ga posodi ER-6-n spravim do 215 Km/h :eek: seveda par Km kaže sigurno več.

Ps:za kamero si pa pri Luisu kupi univerzalni nosilec. :OK:

www_louis_de___Motorrad___Freizeit.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alo boja_007, kolk te je prisla blokada na 25 kW, z papirji pa vsem vred ? ;)

Popravljeno . Popravil AbNormaln
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alo boja_007, kolk te je prisla blokada na 25 kW, z papirji pa vsem vred ? ;)

Kaj pa vem, motor me je prišel 5374€ s tem, da je bil ''poletni popust'' nekje 300€, sem izračunal da me je blokada, registracija, in pa zavarovanje(50% bonifikacija) prišlo nekje tistih 300€...Sama blokada, ki pa so mi jo porihtali pri DKS v mb, kjer sem naročil motor z blokado, pa se mi zdi da je bila nekje 130-150€...Blokada pa je na ročki za plin(gre samo do polovice) nekje 7-8k obratov in pa elektronska....:D

Je pa vredu zadeva, če si star 18 let, lahko delaš izpit za 25kW, in pa prednost, če nisi prej vozil kakega motorja, da se navadiš prvo, in šele nato daš ven blokado in imaš odprtega....Jaz ga bom drugo leto pozimi oz. pred sezono dal odprt...:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni lastniki ER6n-ov :)

Kakšno znamko motornega olja in pa gradacijo olja uporabljate za svoje motorje?

Aja pa zavorno olje,je kdo že menjal?Imam namen zamenjati zavorno olje DOT4 za DOT5.1 Motul,ker ima višje vrelišče ampak se malo bojim,da nebi bil 5.1, preveč agresivno olje za zavorne cevke zato sprašujem če je že kdo menjal stock zavorno olje?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 11.500km sem imela no3 polsintetično (Motul 5100 15/50) in ga je pil cca. 0,86dcl/1000km. Nato sem menjala za sintetično (Bardahl 15/50) in mi ga pije precej več, v 6k km ga je spil 8dcl, to je 1,33dcl/1000km.

Zavorno olje imam tudi menjano, mislim da imam prav to, ki ga omenjaš.. Imam pa seveda menjane tudi cevi za opletene in je po menjavi bila očitna razlika. Sem izredno zadovoljna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem zasledila, boljšega olja popije več kot slabšega. Poleg tega, če si kaj bral tuje forume, imajo "kolegi" še večje porabe. Je pa tudi res, da v mojem primeru v sezoni (ko je toplo :) ) pade na furo vedno 350km+, večkrat tudi 700+, iz česar sledi še eno pojasnilo zakaj taka poraba..

Lahko pa me na križ obesiš, če moj motor ni bil pravilno utečen in vzdrževan. Tisti, ki so bili terani že od začetka, pijejo dosti več od mojega. Že na našem forumu imaš nekaj primerov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem vedel, da imajo er6 tako radi olje. :hmm:

Pa če je še vedno taka poraba s polsintetiko 15w50, pol pa že nimaš več kaj naredit.

Ampak kljub vsemu je poraba še vedno minimalna in neškodljiva, čeprav pa ni ravno običajno za tak motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: ... RES zabimivo... jaz imam pa notri shela, polsintetiko pa ga še ni nič spil (4000 km) vsaj na okenčku se ne opazi, skoz je max - prvo olje po menjavi od utekanja... :worship:

... čudno da moj noče pit, ko sma pa štajerca... :kva2: ,,,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 11.500km sem imela no3 polsintetično (Motul 5100 15/50) in ga je pil cca. 0,86dcl/1000km. Nato sem menjala za sintetično (Bardahl 15/50) in mi ga pije precej več, v 6k km ga je spil 8dcl, to je 1,33dcl/1000km.

Zavorno olje imam tudi menjano, mislim da imam prav to, ki ga omenjaš.. Imam pa seveda menjane tudi cevi za opletene in je po menjavi bila očitna razlika. Sem izredno zadovoljna :)

Čist možno je,da to olje ne sede tvojemu motorju, zato tudi taka razlika v porabi olja.Mogoče nebi bilo narobe če bi probala Motul sintetik,da vidiš če se na več sintetikov odziva poraba olja tako kot pri tem olju Bardahl ;)

Kje in koliko si dala za pletene cevi ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 11.500km sem imela no3 polsintetično (Motul 5100 15/50) in ga je pil cca. 0,86dcl/1000km. Nato sem menjala za sintetično (Bardahl 15/50) in mi ga pije precej več, v 6k km ga je spil 8dcl, to je 1,33dcl/1000km.

Zavorno olje imam tudi menjano, mislim da imam prav to, ki ga omenjaš.. Imam pa seveda menjane tudi cevi za opletene in je po menjavi bila očitna razlika. Sem izredno zadovoljna :)

Ni nič kritičnega ta poraba :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!