Tratnjak Damijan Objavljeno December 27, 2007 Deli Objavljeno December 27, 2007 mene zanima za kakšne gume ste se odločili, jaz namreč zdaj moram nujno menjat, ker je že čist zlizana. zanima me za katero znamko se naj odločim, pa cena naj tudi nebi bila pretirana.... hvala za odg. lep pozdrav Zanima me, zakaj ne dajete gor original gum dunlop d 221? A so zanič al kaj? Zanima me zato, ker sem jih nameraval kupit za na svojga to sezono, ki pride. Vsaka informacija iz prve roke bo dobrodošla. Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno December 28, 2007 Deli Objavljeno December 28, 2007 D221 je samo prva vgradnja in je ni v prosti prodaji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 28, 2007 Deli Objavljeno December 28, 2007 Na mojem je prva vgradnja Bridgestone Battlax bt 020, glede na to, da sem prej vozil čoperja pa z gumami nimam ravno nekih izkušenj... Naredil 4500 km, se mi zdi kar v redu... A spada ta battlax med dobre gume? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno December 28, 2007 Deli Objavljeno December 28, 2007 Na mojem je prva vgradnja Bridgestone Battlax bt 020, glede na to, da sem prej vozil čoperja pa z gumami nimam ravno nekih izkušenj...Naredil 4500 km, se mi zdi kar v redu... A spada ta battlax med dobre gume? :? Saj niso tako slabe,zelo občutljive na temperaturo in tlak,jaz jih ne dam na motor nikoli več. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boja_007 Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 (popravljeno) Pozdrav! danes, sem pa jaz nekaj eksperimentiral, na er6n, in sicer kam postaviti digitalca oz. kamero! In sem naredil patent, čisto amatersko ampak je...v mojem primeru za digitalca!! tukaj so še slike: In še na motorju: Ter še pogled iz škatle: Upam, da vam je bilo všeč... :unsure: LINK od videja pa pride v prihodnje....:D Popravljeno Januar 27, 2008. Popravil boja_007 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 ...okej...Kako pa zumiraš in pritisneš na sprožilec?... :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boja_007 Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 (popravljeno) ...okej...Kako pa zumiraš in pritisneš na sprožilec?... :krneki: Ja, med vožnjo ne moreš, ker imaš pokrov gor, drugače, sem pa nastavo zoom, že pred snemanjem, na sprožilec pa sem pritisnil, tik pred vožnjo, dal gor pokrov in zapeljal...:D Popravljeno Januar 27, 2008. Popravil boja_007 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boja_007 Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 še obljubljeni video, ampak sem ga na začetku malo posral, sem pozabil stojalo zapret.... :headbang: :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 še obljubljeni video, ampak sem ga na začetku malo posral, sem pozabil stojalo zapret.... :headbang: :krneki: Uh, kaki zvoki! :eek: A je to kaj vibriralo v/na/pri škatli ali so motnje električne (od visoke napetosti na svečkah)? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 še obljubljeni video, ampak sem ga na začetku malo posral, sem pozabil stojalo zapret.... :headbang: :krneki: Najprej se bo treba naučit motor vžigat,potem pelat nato pa kamero na pravo stojalo montirat,tako da se bo še malo cesta videla ne samo obratomer in malo števca.Pa števc na tem motorju gre precej bolj gor ne samo do 107 dobro da nisi imel odzadaj prometa bi marsikateremu avtomobilistu napoto delal.Pa brez zamere kamero bo treba sigurno drugače postavit. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boja_007 Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Uh, kaki zvoki! :eek: A je to kaj vibriralo v/na/pri škatli ali so motnje električne (od visoke napetosti na svečkah)? D. hehe ''svečke'' ne, ne, od škatle, je po moje zaradi tega ker je bil digitalec zaprt v škatli, in pa tresljaji...:D:D zvok je pa hud, ja ko da bi brez izpuha vozo... :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boja_007 Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Najprej se bo treba naučit motor vžigat,potem pelat nato pa kamero na pravo stojalo montirat,tako da se bo še malo cesta videla ne samo obratomer in malo števca.Pa števc na tem motorju gre precej bolj gor ne samo do 107 dobro da nisi imel odzadaj prometa bi marsikateremu avtomobilistu napoto delal.Pa brez zamere kamero bo treba sigurno drugače postavit. :OK: ja, brumer...se zgodi...pač stojalo...za kamero, pa kot sem povedal, probal sem kako se bo obneslo, je še v izdelavi, to so prva ''testiranja''..:D Ja pa števec tude gre bolj, gor, samo kot sem napiso pri samem videu je to Kawasaki ER6-n z 25kW...drugo leto pa bo z 53kW....potem pa bo šel bolj gor... Pa tudi vreme v nedeljo pri nas ni bilo glih idealno, veter je pihal nenormalno pa še mrzlo je bilo....gre z 25kW nekje 155km/h, drugače sem ga pa spravil tudi do tega da je pokazal 160km/h za nekaj časa...:D lep pozdrav! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 29, 2008 Deli Objavljeno Januar 29, 2008 ja, brumer...se zgodi...pač stojalo...za kamero, pa kot sem povedal, probal sem kako se bo obneslo, je še v izdelavi, to so prva ''testiranja''..:D Ja pa števec tude gre bolj, gor, samo kot sem napiso pri samem videu je to Kawasaki ER6-n z 25kW...drugo leto pa bo z 53kW....potem pa bo šel bolj gor... Pa tudi vreme v nedeljo pri nas ni bilo glih idealno, veter je pihal nenormalno pa še mrzlo je bilo....gre z 25kW nekje 155km/h, drugače sem ga pa spravil tudi do tega da je pokazal 160km/h za nekaj časa...:D lep pozdrav! Jaz ženinega,kadar mi ga posodi ER-6-n spravim do 215 Km/h :eek: seveda par Km kaže sigurno več. Ps:za kamero si pa pri Luisu kupi univerzalni nosilec. :OK: www_louis_de___Motorrad___Freizeit.htm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noiser69 Objavljeno Januar 29, 2008 Deli Objavljeno Januar 29, 2008 (popravljeno) alo boja_007, kolk te je prisla blokada na 25 kW, z papirji pa vsem vred ? ;) Popravljeno Januar 29, 2008. Popravil AbNormaln Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boja_007 Objavljeno Januar 29, 2008 Deli Objavljeno Januar 29, 2008 alo boja_007, kolk te je prisla blokada na 25 kW, z papirji pa vsem vred ? ;) Kaj pa vem, motor me je prišel 5374€ s tem, da je bil ''poletni popust'' nekje 300€, sem izračunal da me je blokada, registracija, in pa zavarovanje(50% bonifikacija) prišlo nekje tistih 300€...Sama blokada, ki pa so mi jo porihtali pri DKS v mb, kjer sem naročil motor z blokado, pa se mi zdi da je bila nekje 130-150€...Blokada pa je na ročki za plin(gre samo do polovice) nekje 7-8k obratov in pa elektronska....:D Je pa vredu zadeva, če si star 18 let, lahko delaš izpit za 25kW, in pa prednost, če nisi prej vozil kakega motorja, da se navadiš prvo, in šele nato daš ven blokado in imaš odprtega....Jaz ga bom drugo leto pozimi oz. pred sezono dal odprt...:D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hytech Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 Pozdravljeni lastniki ER6n-ov :) Kakšno znamko motornega olja in pa gradacijo olja uporabljate za svoje motorje? Aja pa zavorno olje,je kdo že menjal?Imam namen zamenjati zavorno olje DOT4 za DOT5.1 Motul,ker ima višje vrelišče ampak se malo bojim,da nebi bil 5.1, preveč agresivno olje za zavorne cevke zato sprašujem če je že kdo menjal stock zavorno olje? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
3nity Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 Prvih 11.500km sem imela no3 polsintetično (Motul 5100 15/50) in ga je pil cca. 0,86dcl/1000km. Nato sem menjala za sintetično (Bardahl 15/50) in mi ga pije precej več, v 6k km ga je spil 8dcl, to je 1,33dcl/1000km. Zavorno olje imam tudi menjano, mislim da imam prav to, ki ga omenjaš.. Imam pa seveda menjane tudi cevi za opletene in je po menjavi bila očitna razlika. Sem izredno zadovoljna :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 Tebi pa tale er čisto preveč olja papa. :hmm: Pa predvidevam da ga še ne ožemaš kaj preveč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
3nity Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 Kolikor sem zasledila, boljšega olja popije več kot slabšega. Poleg tega, če si kaj bral tuje forume, imajo "kolegi" še večje porabe. Je pa tudi res, da v mojem primeru v sezoni (ko je toplo :) ) pade na furo vedno 350km+, večkrat tudi 700+, iz česar sledi še eno pojasnilo zakaj taka poraba.. Lahko pa me na križ obesiš, če moj motor ni bil pravilno utečen in vzdrževan. Tisti, ki so bili terani že od začetka, pijejo dosti več od mojega. Že na našem forumu imaš nekaj primerov.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 Nisem vedel, da imajo er6 tako radi olje. :hmm: Pa če je še vedno taka poraba s polsintetiko 15w50, pol pa že nimaš več kaj naredit. Ampak kljub vsemu je poraba še vedno minimalna in neškodljiva, čeprav pa ni ravno običajno za tak motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
3nity Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 Ni običajno za tak motor, je pa za tega :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Februar 12, 2008 Deli Objavljeno Februar 12, 2008 :unsure: ... RES zabimivo... jaz imam pa notri shela, polsintetiko pa ga še ni nič spil (4000 km) vsaj na okenčku se ne opazi, skoz je max - prvo olje po menjavi od utekanja... :worship: ... čudno da moj noče pit, ko sma pa štajerca... :kva2: ,,, Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hytech Objavljeno Februar 13, 2008 Deli Objavljeno Februar 13, 2008 Prvih 11.500km sem imela no3 polsintetično (Motul 5100 15/50) in ga je pil cca. 0,86dcl/1000km. Nato sem menjala za sintetično (Bardahl 15/50) in mi ga pije precej več, v 6k km ga je spil 8dcl, to je 1,33dcl/1000km. Zavorno olje imam tudi menjano, mislim da imam prav to, ki ga omenjaš.. Imam pa seveda menjane tudi cevi za opletene in je po menjavi bila očitna razlika. Sem izredno zadovoljna :) Čist možno je,da to olje ne sede tvojemu motorju, zato tudi taka razlika v porabi olja.Mogoče nebi bilo narobe če bi probala Motul sintetik,da vidiš če se na več sintetikov odziva poraba olja tako kot pri tem olju Bardahl ;) Kje in koliko si dala za pletene cevi ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Februar 13, 2008 Deli Objavljeno Februar 13, 2008 Prvih 11.500km sem imela no3 polsintetično (Motul 5100 15/50) in ga je pil cca. 0,86dcl/1000km. Nato sem menjala za sintetično (Bardahl 15/50) in mi ga pije precej več, v 6k km ga je spil 8dcl, to je 1,33dcl/1000km. Zavorno olje imam tudi menjano, mislim da imam prav to, ki ga omenjaš.. Imam pa seveda menjane tudi cevi za opletene in je po menjavi bila očitna razlika. Sem izredno zadovoljna :) Ni nič kritičnega ta poraba :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
3nity Objavljeno Februar 13, 2008 Deli Objavljeno Februar 13, 2008 Kje in koliko si dala za pletene cevi ? Vzela sem jih leto in pol nazaj v Trstu za 100€ (kit za er6). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se