Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pozdravljeni....

se zanimam za nakup er-6n-ja pa me zanima kak ste zadovoljni z njim?

recimo primer vožnja z njem in kakšno hondo cbf600 ko mata približno enako konjev?

zanima me tudi, kako je cenovna razlika delov za hondo vs kawasaki

kater je dražji?

lep pozdrav vsem, ter hvala za odgovore

...mam er-6f abs (07)... pred nakupom sem potestiral cbf 600 SA, pa tut fazerko... Zakaj sem se odločil za ER-6F vs cbf?

- primernejši mojemu načinu vožnje: Veliko boljši navor pri nizkih vrtljajih (od 55 km/h...6. pr -vleče!)

- manjša poraba

- manša teža, res lažji za manevrirat, okretnejši...

- einšpric - hladen vžiga b.p., nobenega zauga itd.

- primernejši tudi za voznico (vozi ga tudi žena)...

- cenejše vzdrževanje (2 cilindra)

- za moje uho lepši (basovski) zvok (lepo umaknjen izpuh)

- veliko manj boleča rit na daljši turi (to nisem na cbf občutil sam, ampak kolega, ki je na cbf ki ob daljši turi bolj sesut kot jaz...)

- modernejši dizajn

- poln oklep (boljša vetrna zaščita za noge)

- neuničljiv, nezahteven, poceni za vzdrževanje predhodnik (er-5)

- CENA!

Zakaj bi se odločil za Hondo?

- Letos verjetneje, ker so dal fergazerje stran... (je pa še seveda nisem vozil).

- ima imidž, postavo, (vprašanje, če to razlika v ceni upraviči...).

- v visokih obratih pokaže zobe (ko Kawa obnemore...) - bolj športna;

- če ti je bolj všeč zvok 4 c..

- je stabilnejša, mirnejša...

- bolj klasična, moška oblika motocikla...

- prilagodljivost, nastavljivost (sedež, krmilo)

- kvaliteta, izdelava, ... pač Honda!

- če ne bi tako navili cene (zaradi imena pač!)

Če bi se odločal še enkrat v istem rangu? SUZUKI BANDIT 650 s polnim oklepom (potovalni bandit)...Zakaj? Ne vem! a mi je najbolj všeč!

To je moje mnenje, če ti kaj pomaga... :closedeyes:

Objavljeno

ful lepo si to napisal :)

najlepša hvala =)

to je prej moj brat pisal, ampak misilm, da ko bo prebral bo čisto pado noter =)

jst sicer imam xt660x, če bi še enkrat kupoval, bi verjetneje drugače naredil....res je da sem nor na ta motor, vendar moti me ko ma končno zelo nizko....ni mi jasno zakaj ji niso dali 6prestave :S

no pustmo sedaj to....

hvala :)

Objavljeno

Lep pozdrav!

Me zanima, kakšo mnenje imate za G&G izpuhe, saj sem gledal enega za 150€ z 8000km prevoženih, zdaj me pa zanima ali se to splača kupit ali ne??

Hvala za odg. :worship:

Objavljeno
Malo igranja čez počitnice in ER-6F sem "upddejtov" v potovaljnika... Poleg nosilcev stranskih torb in zadnjega blatnika v samogradnji, menjave šipe (touring) je prišla na vrsto še "zabavna elektronika" s komunikacijo... :rolleyes:

...ideja za vse "ljubitelje samogradnje"...S kolegom (er-5) veliko vozima skupaj, pa sma si omislila medsebojno komunikacijo... Vse kar trenutno ponuja trg se nama je zdelo nekako predrago in sma zadevo izdelala (zlotala) sama: :naughty:

V črni škatlici je conradov ojačevalec 3,5W in 10 K potenciometer. Stikalo za vklop + led dioda je desno na oklepu ob vgrajeni 12V vtičnici za potrebe polnjenja akumulatorjev itd. Na črni škatlici sta dva vhoda vokitoki (ali mobitel)in FM radio (ali mp3 ali navigacija)... ter 2 izhoda - telefonski kabel v čelado in izhod za dodatne zunanje zvočnike - montirani so znotraj, pod oklepom (ne kazijo videza motocikla špilajo pa neverjetno dobro)

Tipka za vklop govorjenja na vokitokiju je pod tipko za trobljo (vezana vzporedno z original tipko na ohišju vokitokija)

Na črni škatlici so še 4 stikala:

- (skrito) za kompleten izklop napajanja - v primeru, da na 12 V vtičnici polnimo mobitel pa ne želimo, da se zraven napaja še ojačevalec;

- stikalo za vklop audio vhoda (radia);

- stikalo za vklop zunanjih zvočnikov (frajerišanje poleti ob 30 C in braincap čeladi ali brez :grim )

- stikalo za vklop vokitokija ali preklop med vokitokijem in mobitelom (pri kolegu, ki posluša radio preko mobitela)

Stvar deluje preverjeno in neverjetno dobro! :OK:

kolega ima čelado n84 in notri original nolanove zvočnike in microfon, sam imam Xlite 601 neke louisove zvočnike in microfon sem vgradil sam.

Vse nosilce sem seveda tudi izdelal sam...

post-16856-1204356375_thumb.jpg post-16856-1204356382_thumb.jpg

In še cene: ojačevalec , potenciometer, ohišje, bananice, kabli, vtičnica, led dioda, stikala: vse skupaj cca 30 E;

zvočniki + mic v čeladi (preverte pri lojzu) ene 15 E;

zunanji zvočniki vgrajeni pod oklepom 5 - 10 E; (sam sem montiral ene starejše, računalniške);

voki toki (tevion) 15 kanalov (na vsakem 8 frkvenc), kupljen v Hoferju (35 E - seveda deljeno z 2) - pogovarjava se brez problemov, preizkušeno do sedaj do ene 5 km... :yes:

...kupil sem še zelo sposoben prenosni - digitalni radijski sprejemnik s samodejnim iskanjem postaj itd... (Sangen - conrad 50 E)

aja, svojega časa pa k ceni raje ne prištevajte... zajebancije je bilo kar nekaj (beri več 10) ur...se pa ob končni "zmagi" marsikaj naučiš..

pa naj še kdo reče, da er-5 in er-6f ne moreta biti potovaljnika... :worship: čeprav mopeda ni temu nista namenjena pač nekateri radi predvsem "potujemo"

imata lahko vse, kar imajo veliki... no skoraj :OK:

No tako pa zgleda vsa stvar na er-5, lahko pa bi se izvedlo tudi na er-6! :naughty:

post-15866-1205001144_thumb.jpg post-15866-1205001209_thumb.jpg

post-15866-1205001380_thumb.jpg

Objavljeno
se pravi nic obratov do 1000 km

edino če pedaliraš...pa še tako bo nekaj malega obratov :unsure:

ali priganjanje privih par 10 km, kot priporoča recimo tale stran:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Kot sem prebral, je tistim, ki so ga terali takoj na začetku, pil več olja kasneje.

Sej ulavfavanje ne pomeni drkanje po cesti. Važno je, da ga ne vrtiš preveč na obrate (kot piše v knjižici), če ga pa občasno malo čez zapelješ (pri prehitevanju in podobno) se pa tudi ne bo razpadu. Poleg tega je pomembno, da je utekavanje čim bolj živahno, torej dosti sprememb hitrosti, dosti menjavanja....se pravi ovinkaste in zabavne ceste.

Objavljeno

Utekanje? :rolleyes:

Kupil novega in se nalednji dan po stari cesti odpeljal do morja in nazaj... max 4000 obr, - 85 km/h....brez prehitevanja. :alien1: mučno!.. pokuril mi je pa 3,7 l/100... res strogo sem se tega držal do 800 km... potem sem "potegnil" do 6000 obr... po enem tednu pri 1000 km opravil prvi servis in se še strogo držal 6000 obr do 1600 km...potem sem počasi začel (po potrebi) večat obrate in rdeče polje okusil nekje po 2000 km...

Mislim, da sem s tem utekanjem zadel v polno... :worship:

Danes imam 5500 km in še nisem dolil olja (nivo kaže dobro polovico), kljub enim parim izpadom preko 200 na AC! Olja ne pije! Vsaj do sedaj ga ne! :rolleyes:

... če sam našparaš za moped in ga misliš imet potem se splača potrpet s teranjem prvi mesec... :closedeyes:

Objavljeno
Kupil novega in se nalednji dan po stari cesti odpeljal do morja in nazaj... max 4000 obr, - 85 km/h....brez prehitevanja. :alien1: mučno!.. pokuril mi je pa 3,7 l/100... res strogo sem se tega držal do 800 km... potem sem "potegnil" do 6000 obr... po enem tednu pri 1000 km opravil prvi servis in se še strogo držal 6000 obr do 1600 km...potem sem počasi začel (po potrebi) večat obrate in rdeče polje okusil nekje po 2000 km...

OK, to je by-the-book pristop. Rad bi slišal mnenje/izkušnje nekoga, ki je dejansko izpeljal hard break-in metodo, omenjeno na tisti strani.

Objavljeno
OK, to je by-the-book pristop. Rad bi slišal mnenje/izkušnje nekoga, ki je dejansko izpeljal hard break-in metodo, omenjeno na tisti strani.

Če znaš italijansko, si preberi na er6italia.com. Nato pa preberi še njihov pizditis čez motor zaradi nenormalnega pitja olja ;)

Objavljeno
OK, to je by-the-book pristop. Rad bi slišal mnenje/izkušnje nekoga, ki je dejansko izpeljal hard break-in metodo, omenjeno na tisti strani.

...ti si pa res frajer... a misliš, da ti bo kdo priznal, da je namerno hotel sfukat nov motor, da bi probal kok se ga bolš ulaufaš... ja mogoče kak tak,kimu ga je atek kupu...

...ne sprašuj in ne poiskušaj neumnosti...

Objavljeno
...ti si pa res frajer... a misliš, da ti bo kdo priznal, da je namerno hotel sfukat nov motor, da bi probal kok se ga bolš ulaufaš... ja mogoče kak tak,kimu ga je atek kupu...

...ne sprašuj in ne poiskušaj neumnosti...

Imaš kake dokaze, da gre za neumnost? Preizkuse, teste, znanstvena mnenja? Samo zato, ker se razlikuje od navodil predpisanih s strani prozivajalca, še ne pomeni, da gre za nateg. In če to delajo nekateri profesionalci, to pomeni da želijo "sfukati motor" ? Najprej spoliraj svoje izražanje predno podajaš take "argumentirane" odgovore.

Objavljeno (popravljeno)
Drugače pa imaš na forumu celo debato glede tvojega linka:

Najlepša hvala. Se bom pomatral s prevodi :whistle:

Omenjeno temo pa sem že prebral, vendar brez nekih pametnih zaključkov.

Popravljeno . Popravil filipb
Objavljeno
Imaš kake dokaze, da gre za neumnost? Preizkuse, teste, znanstvena mnenja? Samo zato, ker se razlikuje od navodil predpisanih s strani prozivajalca, še ne pomeni, da gre za nateg. In če to delajo nekateri profesionalci, to pomeni da želijo "sfukati motor" ? Najprej spoliraj svoje izražanje predno podajaš take "argumentirane" odgovore.

Očitno si eden tistih, ki bolj verjame nečemu, kar je napisano na internetu s strani nekih "kvazi" profesinalcev. :slap: .. Zame je edini profesionalec za Kawasaki njihov tehnolog v fabriki - pa noben serviser, ki zna dober šraufat, pa noben Stoner ki se zna pelat... tisti ki je zadevo spravil skupaj, testiral je gotovo vse možne varjante utekanja in optimalnega zapisal v knjigo... :yes:

...in da še spoliram svoje izražanje... če ti na motorju kaj "crkne" med utekanjem ali normalno vožnjo je to okvara... če pa narediš to kar si napisal ti, ga načrtno "sfukaš" - in lepše besede za to početje ni, vsaj jaz lepše ne najdem...

... sicer pa naredi to pa boš verjetno potem sam za tak motor še kakšno sočnejšo besedo najdu... :BUA:

...ma eni pa res uživate se znašat nad mašinami... :headbang:

... aja saj je garancija... :doze:

Objavljeno

Ne gre za to, da bi slepo verjel neki ideji. Ravno zato bi rad čimveč informacij. Od ljudi, ki so probali tudi "dark side" metodo :)

Po moji logiki je mučenje gnanje hladnega motorja. Za utekovanje pa žal nisem strokovnjak in ne vem kaj se dogaja, ko je motor enkrat normalno ogret, vendar nov, pa ga teraš v višje obrate, kot jih predvideva proizvajalec. Po mojem mnenju 6.000 obratov ne more ravno uničiti mašine, četudi jih proizvajalec predvideva 4.000, motor pa se lahko zavrti do 12.000.

Zanima me torej, ali se na tak način res utekava le motorje namenjene dirkanju, ali pa je smiselno na tak način pripraviti za normalno uporabo tudi običajne motorje? Ali je res možno doseči boljše uleganje batnih obročkov? Ali se dejansko pozna prirastek na moči (je imel kdo ER6f na valjih)? Kako je s trajnostjo enega ali drugega načina utekanja? Dokončnih odgovorov oz. konkretnih dognanj na drugih forumih nisem našel, zato sem pač vprašal tukaj. Lahko da se pač najde kak izkušen mojster, ki bo znal argumentirati tako prednosti kot slabosti ene in druge strani.

Objavljeno (popravljeno)
Za utekovanje pa žal nisem strokovnjak in ne vem kaj se dogaja, ko je motor enkrat normalno ogret, vendar nov, pa ga teraš v višje obrate, kot jih predvideva proizvajalec. Po mojem mnenju 6.000 obratov ne more ravno uničiti mašine

Če ne veš kaj se dogaja v motorju, se pozanimaj o delovanju motorja oz agregata. Potem še malo poguglaš in pomisliš zraven pa si ustvariš svoje mnenje.

Meni se ne da razlagat, pa itak nisem merodajen. :photo:

Zagovarjam dinamičen gas. Se pravi ne penzionersko vožnjo po obratih in ne na hard.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Zagovarjam dinamičen gas. Se pravi ne penzionersko vožnjo po obratih in ne na hard.

K temu se tudi sam nagibam. Po neki racionalni logiki pač. Moram še dealerja vprašat kaj on misli.

Objavljeno
K temu se tudi sam nagibam. Po neki racionalni logiki pač. Moram še dealerja vprašat kaj on misli.

Ok, lahko, da izpadem nesramen, ampak zakaj si delate brezvezne probleme tam, kjer jih ni ?

Pač utekaš tako, kot ti piše v knjižici (brez da dobesedno voziš vedno na tistih 6000 obratih al kolko ti piše notri, ampak voziš dinamično). Itak da v tovarni vejo, kaj napišejo. Mi res ni jasno, zakaj bi ti zanalašč napisali nepravilen postopek utekanja ? :unsure: Razen če jim paše menjavat kose v garanciji.

Na kratko povedano (po DOOSTI prebranih izkušnjah in izkušnjah iz prve roke).

Dinamično utekanje po navodilih iz knjižice = v redu

Vrtenje v visoke obrate v prvih 1000 km = kasneje pije dosti olja

Tako je in nič drugače.

Objavljeno (popravljeno)
Dinamično utekanje po navodilih iz knjižice = v redu

Vrtenje v visoke obrate v prvih 1000 km = kasneje pije dosti olja

Hvala. :)

Ali je mogoče treba pazit še na kaj, ko prevzemaš nov moped? Jutri grem namreč ponj, pa ne bi rad kakega birokratsko/tehničnega felerja zagrešil :)

Popravljeno . Popravil filipb
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Vidim da je tema povsem zamrla. Smo uporabniki ERjev izginili? No moje je mimogrede naprodaj. Če koga zanima ZS.

lp

Objavljeno

Mislim, da se uporabniki ER6-tk raje vozimo kot pa pišemo.. :worship: . Prejšnji teden v 4 dneh odfural Bihač, Krk, Pulo, Koper...Več pri Packensteinih

, včeraj opravil servis (8000 km - naštepal sem jih od srede avgusta) ...čez zimo sem si pa res "spremenil" moped v pravi "mali potovalnik" :naughty:

... izdelal nosilec za stranske torbe (Wintex) ter zadnji blatnik, namontiral touring šipo, pod oklep zmontiral zvočnike, na aramaturko dodal ojačevalec s priklopom voki-tokija, mp3 plajerja, radia, slušalk in mikrofona v čeladi, ter 12 V vtičnico... - zdaj na potovanjih samo še uživam.... :rolleyes:

post-16856-1210247243_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

OMG :worship:

Ornk relacije si si privoščil. Kako pa kaj počutje ko enkrat v šusu prevoziš 500 km s tem motorjem? No ja jaz sem precej velik pa sem tudi zaradi tega bolj uničen po furah :) .

lp

Popravljeno . Popravil Scremer
Objavljeno
ful lepo si to napisal :)

najlepša hvala =)

to je prej moj brat pisal, ampak misilm, da ko bo prebral bo čisto pado noter =)

jst sicer imam xt660x, če bi še enkrat kupoval, bi verjetneje drugače naredil....res je da sem nor na ta motor, vendar moti me ko ma končno zelo nizko....ni mi jasno zakaj ji niso dali 6prestave :S

no pustmo sedaj to....

hvala :)

Dečko prenosi za pospešek ne hitrost :closedeyes: :closedeyes: Supermototi majo večna 5 brzin saj je poudarek na pospešku in ne na končni :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno
OMG :worship:

Ornk relacije si si privoščil. Kako pa kaj počutje ko enkrat v šusu prevoziš 500 km s tem motorjem? No ja jaz sem precej velik pa sem tudi zaradi tega bolj uničen po furah :) .

lp

hmm 500 km bi blo mal prehudo...nekje, dobrih 300 na dan pa ni nekaj preveč problemtičnega... 1 dan je vse OK :rolleyes: , 2 dan se še a zdržat :glare: , 3 dan boli rit ful :cry: - se je dobro večkrat ustavit pa mal sprehodit itd. 4 dan si pa že itak utrjen in nimaš več težav ( :doze: rit se pač navadi!)... no ja, ko pa prideš domov, pride utrujenost čez kak dan za tabo... ampak mislim, da je pri vseh mopedih tako...

... no, jaz nisem tako čudno velik (177) tako da mi ta moped tud na dalše ture odgovarja, kar se tut že po kilometrih vidi. :worship: ..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!