ferek Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 pozdravljeni.... se zanimam za nakup er-6n-ja pa me zanima kak ste zadovoljni z njim? recimo primer vožnja z njem in kakšno hondo cbf600 ko mata približno enako konjev? zanima me tudi, kako je cenovna razlika delov za hondo vs kawasaki kater je dražji? lep pozdrav vsem, ter hvala za odgovore ...mam er-6f abs (07)... pred nakupom sem potestiral cbf 600 SA, pa tut fazerko... Zakaj sem se odločil za ER-6F vs cbf? - primernejši mojemu načinu vožnje: Veliko boljši navor pri nizkih vrtljajih (od 55 km/h...6. pr -vleče!) - manjša poraba - manša teža, res lažji za manevrirat, okretnejši... - einšpric - hladen vžiga b.p., nobenega zauga itd. - primernejši tudi za voznico (vozi ga tudi žena)... - cenejše vzdrževanje (2 cilindra) - za moje uho lepši (basovski) zvok (lepo umaknjen izpuh) - veliko manj boleča rit na daljši turi (to nisem na cbf občutil sam, ampak kolega, ki je na cbf ki ob daljši turi bolj sesut kot jaz...) - modernejši dizajn - poln oklep (boljša vetrna zaščita za noge) - neuničljiv, nezahteven, poceni za vzdrževanje predhodnik (er-5) - CENA! Zakaj bi se odločil za Hondo? - Letos verjetneje, ker so dal fergazerje stran... (je pa še seveda nisem vozil). - ima imidž, postavo, (vprašanje, če to razlika v ceni upraviči...). - v visokih obratih pokaže zobe (ko Kawa obnemore...) - bolj športna; - če ti je bolj všeč zvok 4 c.. - je stabilnejša, mirnejša... - bolj klasična, moška oblika motocikla... - prilagodljivost, nastavljivost (sedež, krmilo) - kvaliteta, izdelava, ... pač Honda! - če ne bi tako navili cene (zaradi imena pač!) Če bi se odločal še enkrat v istem rangu? SUZUKI BANDIT 650 s polnim oklepom (potovalni bandit)...Zakaj? Ne vem! a mi je najbolj všeč! To je moje mnenje, če ti kaj pomaga... :closedeyes:
Fr3nky Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 ful lepo si to napisal :) najlepša hvala =) to je prej moj brat pisal, ampak misilm, da ko bo prebral bo čisto pado noter =) jst sicer imam xt660x, če bi še enkrat kupoval, bi verjetneje drugače naredil....res je da sem nor na ta motor, vendar moti me ko ma končno zelo nizko....ni mi jasno zakaj ji niso dali 6prestave :S no pustmo sedaj to.... hvala :)
boja_007 Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Lep pozdrav! Me zanima, kakšo mnenje imate za G&G izpuhe, saj sem gledal enega za 150€ z 8000km prevoženih, zdaj me pa zanima ali se to splača kupit ali ne?? Hvala za odg. :worship:
dupijadi Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Malo igranja čez počitnice in ER-6F sem "upddejtov" v potovaljnika... Poleg nosilcev stranskih torb in zadnjega blatnika v samogradnji, menjave šipe (touring) je prišla na vrsto še "zabavna elektronika" s komunikacijo... :rolleyes: ...ideja za vse "ljubitelje samogradnje"...S kolegom (er-5) veliko vozima skupaj, pa sma si omislila medsebojno komunikacijo... Vse kar trenutno ponuja trg se nama je zdelo nekako predrago in sma zadevo izdelala (zlotala) sama: :naughty: V črni škatlici je conradov ojačevalec 3,5W in 10 K potenciometer. Stikalo za vklop + led dioda je desno na oklepu ob vgrajeni 12V vtičnici za potrebe polnjenja akumulatorjev itd. Na črni škatlici sta dva vhoda vokitoki (ali mobitel)in FM radio (ali mp3 ali navigacija)... ter 2 izhoda - telefonski kabel v čelado in izhod za dodatne zunanje zvočnike - montirani so znotraj, pod oklepom (ne kazijo videza motocikla špilajo pa neverjetno dobro) Tipka za vklop govorjenja na vokitokiju je pod tipko za trobljo (vezana vzporedno z original tipko na ohišju vokitokija) Na črni škatlici so še 4 stikala: - (skrito) za kompleten izklop napajanja - v primeru, da na 12 V vtičnici polnimo mobitel pa ne želimo, da se zraven napaja še ojačevalec; - stikalo za vklop audio vhoda (radia); - stikalo za vklop zunanjih zvočnikov (frajerišanje poleti ob 30 C in braincap čeladi ali brez :grim ) - stikalo za vklop vokitokija ali preklop med vokitokijem in mobitelom (pri kolegu, ki posluša radio preko mobitela) Stvar deluje preverjeno in neverjetno dobro! :OK: kolega ima čelado n84 in notri original nolanove zvočnike in microfon, sam imam Xlite 601 neke louisove zvočnike in microfon sem vgradil sam. Vse nosilce sem seveda tudi izdelal sam... In še cene: ojačevalec , potenciometer, ohišje, bananice, kabli, vtičnica, led dioda, stikala: vse skupaj cca 30 E; zvočniki + mic v čeladi (preverte pri lojzu) ene 15 E; zunanji zvočniki vgrajeni pod oklepom 5 - 10 E; (sam sem montiral ene starejše, računalniške); voki toki (tevion) 15 kanalov (na vsakem 8 frkvenc), kupljen v Hoferju (35 E - seveda deljeno z 2) - pogovarjava se brez problemov, preizkušeno do sedaj do ene 5 km... :yes: ...kupil sem še zelo sposoben prenosni - digitalni radijski sprejemnik s samodejnim iskanjem postaj itd... (Sangen - conrad 50 E) aja, svojega časa pa k ceni raje ne prištevajte... zajebancije je bilo kar nekaj (beri več 10) ur...se pa ob končni "zmagi" marsikaj naučiš.. pa naj še kdo reče, da er-5 in er-6f ne moreta biti potovaljnika... :worship: čeprav mopeda ni temu nista namenjena pač nekateri radi predvsem "potujemo" imata lahko vse, kar imajo veliki... no skoraj :OK: No tako pa zgleda vsa stvar na er-5, lahko pa bi se izvedlo tudi na er-6! :naughty:
filipb Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Eno vprašanje vsem lastnikom ER6f/n in ostalih mopedov. Kako ste utekavali motor? Po navodilih za uporabo (se pravi nic obratov do 1000 km), ali priganjanje privih par 10 km, kot priporoča recimo tale stran: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm .filip
hirabbit Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 se pravi nic obratov do 1000 km edino če pedaliraš...pa še tako bo nekaj malega obratov :unsure: ali priganjanje privih par 10 km, kot priporoča recimo tale stran:http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Kot sem prebral, je tistim, ki so ga terali takoj na začetku, pil več olja kasneje. Sej ulavfavanje ne pomeni drkanje po cesti. Važno je, da ga ne vrtiš preveč na obrate (kot piše v knjižici), če ga pa občasno malo čez zapelješ (pri prehitevanju in podobno) se pa tudi ne bo razpadu. Poleg tega je pomembno, da je utekavanje čim bolj živahno, torej dosti sprememb hitrosti, dosti menjavanja....se pravi ovinkaste in zabavne ceste.
ferek Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Utekanje? :rolleyes: Kupil novega in se nalednji dan po stari cesti odpeljal do morja in nazaj... max 4000 obr, - 85 km/h....brez prehitevanja. :alien1: mučno!.. pokuril mi je pa 3,7 l/100... res strogo sem se tega držal do 800 km... potem sem "potegnil" do 6000 obr... po enem tednu pri 1000 km opravil prvi servis in se še strogo držal 6000 obr do 1600 km...potem sem počasi začel (po potrebi) večat obrate in rdeče polje okusil nekje po 2000 km... Mislim, da sem s tem utekanjem zadel v polno... :worship: Danes imam 5500 km in še nisem dolil olja (nivo kaže dobro polovico), kljub enim parim izpadom preko 200 na AC! Olja ne pije! Vsaj do sedaj ga ne! :rolleyes: ... če sam našparaš za moped in ga misliš imet potem se splača potrpet s teranjem prvi mesec... :closedeyes:
filipb Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 Kupil novega in se nalednji dan po stari cesti odpeljal do morja in nazaj... max 4000 obr, - 85 km/h....brez prehitevanja. :alien1: mučno!.. pokuril mi je pa 3,7 l/100... res strogo sem se tega držal do 800 km... potem sem "potegnil" do 6000 obr... po enem tednu pri 1000 km opravil prvi servis in se še strogo držal 6000 obr do 1600 km...potem sem počasi začel (po potrebi) večat obrate in rdeče polje okusil nekje po 2000 km... OK, to je by-the-book pristop. Rad bi slišal mnenje/izkušnje nekoga, ki je dejansko izpeljal hard break-in metodo, omenjeno na tisti strani.
3nity Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 OK, to je by-the-book pristop. Rad bi slišal mnenje/izkušnje nekoga, ki je dejansko izpeljal hard break-in metodo, omenjeno na tisti strani. Če znaš italijansko, si preberi na er6italia.com. Nato pa preberi še njihov pizditis čez motor zaradi nenormalnega pitja olja ;)
ferek Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 OK, to je by-the-book pristop. Rad bi slišal mnenje/izkušnje nekoga, ki je dejansko izpeljal hard break-in metodo, omenjeno na tisti strani. ...ti si pa res frajer... a misliš, da ti bo kdo priznal, da je namerno hotel sfukat nov motor, da bi probal kok se ga bolš ulaufaš... ja mogoče kak tak,kimu ga je atek kupu... ...ne sprašuj in ne poiskušaj neumnosti...
3nity Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 Eno vprašanje vsem lastnikom ER6f/n in ostalih mopedov. Kako ste utekavali motor? Po navodilih za uporabo (se pravi nic obratov do 1000 km), ali priganjanje privih par 10 km, kot priporoča recimo tale stran:http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Drugače pa imaš na forumu celo debato glede tvojega linka: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...ekanje&st=0
filipb Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 ...ti si pa res frajer... a misliš, da ti bo kdo priznal, da je namerno hotel sfukat nov motor, da bi probal kok se ga bolš ulaufaš... ja mogoče kak tak,kimu ga je atek kupu......ne sprašuj in ne poiskušaj neumnosti... Imaš kake dokaze, da gre za neumnost? Preizkuse, teste, znanstvena mnenja? Samo zato, ker se razlikuje od navodil predpisanih s strani prozivajalca, še ne pomeni, da gre za nateg. In če to delajo nekateri profesionalci, to pomeni da želijo "sfukati motor" ? Najprej spoliraj svoje izražanje predno podajaš take "argumentirane" odgovore.
filipb Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 (popravljeno) Drugače pa imaš na forumu celo debato glede tvojega linka: Najlepša hvala. Se bom pomatral s prevodi :whistle: Omenjeno temo pa sem že prebral, vendar brez nekih pametnih zaključkov. Popravljeno Marec 9, 2008. Popravil filipb
ferek Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 Imaš kake dokaze, da gre za neumnost? Preizkuse, teste, znanstvena mnenja? Samo zato, ker se razlikuje od navodil predpisanih s strani prozivajalca, še ne pomeni, da gre za nateg. In če to delajo nekateri profesionalci, to pomeni da želijo "sfukati motor" ? Najprej spoliraj svoje izražanje predno podajaš take "argumentirane" odgovore. Očitno si eden tistih, ki bolj verjame nečemu, kar je napisano na internetu s strani nekih "kvazi" profesinalcev. :slap: .. Zame je edini profesionalec za Kawasaki njihov tehnolog v fabriki - pa noben serviser, ki zna dober šraufat, pa noben Stoner ki se zna pelat... tisti ki je zadevo spravil skupaj, testiral je gotovo vse možne varjante utekanja in optimalnega zapisal v knjigo... :yes: ...in da še spoliram svoje izražanje... če ti na motorju kaj "crkne" med utekanjem ali normalno vožnjo je to okvara... če pa narediš to kar si napisal ti, ga načrtno "sfukaš" - in lepše besede za to početje ni, vsaj jaz lepše ne najdem... ... sicer pa naredi to pa boš verjetno potem sam za tak motor še kakšno sočnejšo besedo najdu... :BUA: ...ma eni pa res uživate se znašat nad mašinami... :headbang: ... aja saj je garancija... :doze:
filipb Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 Ne gre za to, da bi slepo verjel neki ideji. Ravno zato bi rad čimveč informacij. Od ljudi, ki so probali tudi "dark side" metodo :) Po moji logiki je mučenje gnanje hladnega motorja. Za utekovanje pa žal nisem strokovnjak in ne vem kaj se dogaja, ko je motor enkrat normalno ogret, vendar nov, pa ga teraš v višje obrate, kot jih predvideva proizvajalec. Po mojem mnenju 6.000 obratov ne more ravno uničiti mašine, četudi jih proizvajalec predvideva 4.000, motor pa se lahko zavrti do 12.000. Zanima me torej, ali se na tak način res utekava le motorje namenjene dirkanju, ali pa je smiselno na tak način pripraviti za normalno uporabo tudi običajne motorje? Ali je res možno doseči boljše uleganje batnih obročkov? Ali se dejansko pozna prirastek na moči (je imel kdo ER6f na valjih)? Kako je s trajnostjo enega ali drugega načina utekanja? Dokončnih odgovorov oz. konkretnih dognanj na drugih forumih nisem našel, zato sem pač vprašal tukaj. Lahko da se pač najde kak izkušen mojster, ki bo znal argumentirati tako prednosti kot slabosti ene in druge strani.
simonsi Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 (popravljeno) Za utekovanje pa žal nisem strokovnjak in ne vem kaj se dogaja, ko je motor enkrat normalno ogret, vendar nov, pa ga teraš v višje obrate, kot jih predvideva proizvajalec. Po mojem mnenju 6.000 obratov ne more ravno uničiti mašine Če ne veš kaj se dogaja v motorju, se pozanimaj o delovanju motorja oz agregata. Potem še malo poguglaš in pomisliš zraven pa si ustvariš svoje mnenje. Meni se ne da razlagat, pa itak nisem merodajen. :photo: Zagovarjam dinamičen gas. Se pravi ne penzionersko vožnjo po obratih in ne na hard. Popravljeno Marec 10, 2008. Popravil simonsi
filipb Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Zagovarjam dinamičen gas. Se pravi ne penzionersko vožnjo po obratih in ne na hard. K temu se tudi sam nagibam. Po neki racionalni logiki pač. Moram še dealerja vprašat kaj on misli.
hirabbit Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 K temu se tudi sam nagibam. Po neki racionalni logiki pač. Moram še dealerja vprašat kaj on misli. Ok, lahko, da izpadem nesramen, ampak zakaj si delate brezvezne probleme tam, kjer jih ni ? Pač utekaš tako, kot ti piše v knjižici (brez da dobesedno voziš vedno na tistih 6000 obratih al kolko ti piše notri, ampak voziš dinamično). Itak da v tovarni vejo, kaj napišejo. Mi res ni jasno, zakaj bi ti zanalašč napisali nepravilen postopek utekanja ? :unsure: Razen če jim paše menjavat kose v garanciji. Na kratko povedano (po DOOSTI prebranih izkušnjah in izkušnjah iz prve roke). Dinamično utekanje po navodilih iz knjižice = v redu Vrtenje v visoke obrate v prvih 1000 km = kasneje pije dosti olja Tako je in nič drugače.
filipb Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 (popravljeno) Dinamično utekanje po navodilih iz knjižice = v reduVrtenje v visoke obrate v prvih 1000 km = kasneje pije dosti olja Hvala. :) Ali je mogoče treba pazit še na kaj, ko prevzemaš nov moped? Jutri grem namreč ponj, pa ne bi rad kakega birokratsko/tehničnega felerja zagrešil :) Popravljeno Marec 12, 2008. Popravil filipb
Ice Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 toplo priporocam glede tega odprto temo. je bilo ze vse premleto in tudi ogrono linkov je noter; za vsakega nekaj. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...amp;hl=vtekanje
Scremer Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 Vidim da je tema povsem zamrla. Smo uporabniki ERjev izginili? No moje je mimogrede naprodaj. Če koga zanima ZS. lp
ferek Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Mislim, da se uporabniki ER6-tk raje vozimo kot pa pišemo.. :worship: . Prejšnji teden v 4 dneh odfural Bihač, Krk, Pulo, Koper...Več pri Packensteinih , včeraj opravil servis (8000 km - naštepal sem jih od srede avgusta) ...čez zimo sem si pa res "spremenil" moped v pravi "mali potovalnik" :naughty: ... izdelal nosilec za stranske torbe (Wintex) ter zadnji blatnik, namontiral touring šipo, pod oklep zmontiral zvočnike, na aramaturko dodal ojačevalec s priklopom voki-tokija, mp3 plajerja, radia, slušalk in mikrofona v čeladi, ter 12 V vtičnico... - zdaj na potovanjih samo še uživam.... :rolleyes:
Scremer Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 (popravljeno) OMG :worship: Ornk relacije si si privoščil. Kako pa kaj počutje ko enkrat v šusu prevoziš 500 km s tem motorjem? No ja jaz sem precej velik pa sem tudi zaradi tega bolj uničen po furah :) . lp Popravljeno Maj 8, 2008. Popravil Scremer
tOOn Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 ful lepo si to napisal :) najlepša hvala =) to je prej moj brat pisal, ampak misilm, da ko bo prebral bo čisto pado noter =) jst sicer imam xt660x, če bi še enkrat kupoval, bi verjetneje drugače naredil....res je da sem nor na ta motor, vendar moti me ko ma končno zelo nizko....ni mi jasno zakaj ji niso dali 6prestave :S no pustmo sedaj to.... hvala :) Dečko prenosi za pospešek ne hitrost :closedeyes: :closedeyes: Supermototi majo večna 5 brzin saj je poudarek na pospešku in ne na končni :closedeyes: :closedeyes:
ferek Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 OMG :worship: Ornk relacije si si privoščil. Kako pa kaj počutje ko enkrat v šusu prevoziš 500 km s tem motorjem? No ja jaz sem precej velik pa sem tudi zaradi tega bolj uničen po furah :) . lp hmm 500 km bi blo mal prehudo...nekje, dobrih 300 na dan pa ni nekaj preveč problemtičnega... 1 dan je vse OK :rolleyes: , 2 dan se še a zdržat :glare: , 3 dan boli rit ful :cry: - se je dobro večkrat ustavit pa mal sprehodit itd. 4 dan si pa že itak utrjen in nimaš več težav ( :doze: rit se pač navadi!)... no ja, ko pa prideš domov, pride utrujenost čez kak dan za tabo... ampak mislim, da je pri vseh mopedih tako... ... no, jaz nisem tako čudno velik (177) tako da mi ta moped tud na dalše ture odgovarja, kar se tut že po kilometrih vidi. :worship: ..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se