Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Poglej macka27. Mislim da nekako nima smisla tecnarit po forumu in pricakovat da ti bodo drugi iskali dele za motor, pa po moznosti se zmontirali.

Kot vidim si iz Jesenic, in moj prvi odgovor bi bil, da se zbases v avto in zapeljes do Jani Race carbon, ki ima delavnico zraven Spar centra na stari Savi. Vem da ima plastike, tudi karbonske med drugim, za celo paleto motorjev, je ugoden in dober v svojem poslu.

Ce se prav spomnim, delas na obcini, od tam pa do Janija ni prav posebej dalec. In ne, cifre na zalost nimam. Ko bodo plastike ustimane, pa najbolje da Janija prasas se za spodobnega licarja.

FAJN naslov si ji dal, meni in kolegu že DVE leti dela zadnji blatnik za BMW-eja med tem je tudi že vzorec izgubil!!!!

Ps:za Anjo pa takole,če motor razbiješ ga daš tudi popravit, sicer ga parkiraš in popraviš ko maš gnar !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v TRI KRASNE.....

....lepo prosim za prevod ustrezen "babi, ki ima šele 3-4 leta izkušenj na motorju" :surrender: ... lahko tudi preko p.m. za kaj -in kako gre postopek itn....

Pokitat=zgladiti praske z posebno maso, ki se imenuje kit biggrin.gif

Pihnit=pobarvat z pištolo in kompresorjem oz. sprayem

Če je kaj počeno se da tudi zavarit z psoebno mašinco za ˝švasanje˝ plastike

P.S. Najbolše da vse skupaj neseš ličarju pa ti bo on naredu ;)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živijo!

Da ne bom odkrival tople vode pa odpiral razne E-trgovine napisane v kitajščini...

...a je komu potem uspelo nabaviti dele za ER6 N preko spleta, pa prosil bi kje (kak link).

al pa če ima kdo mogoče za letnik 06 naslednje dele:

-Prednje vilice (lahko samo cevi)...btw...a je že kdo menjal samo cevi v vilicah?;

-Prednja luč z nosilcem s plastikami (komplet);

-Desna plastika (pri hladilniku)črna;

-Desni prednji smernik;

-Prednja strehica;

-Krmilo

-Pokrovček spodnji od kontakt ključavnice.

Najlepša hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

Da ne bom odkrival tople vode pa odpiral razne E-trgovine napisane v kitajščini...

...a je komu potem uspelo nabaviti dele za ER6 N preko spleta, pa prosil bi kje (kak link).

al pa če ima kdo mogoče za letnik 06 naslednje dele:

-Prednje vilice (lahko samo cevi)...btw...a je že kdo menjal samo cevi v vilicah?;

-Prednja luč z nosilcem s plastikami (komplet);

-Desna plastika (pri hladilniku)črna;

-Desni prednji smernik;

-Prednja strehica;

-Krmilo

-Pokrovček spodnji od kontakt ključavnice.

Najlepša hvala za odgovore!

Vse boš moral naročit na Kawasaki servisu.Najbolje bo da zglihaš za kak popust, sicer pa ti ostane možnost naročit na Hrvaškem in dobit nazaj davek od dodane vrednosti,edino cevi bi se verjetno dalo poravnati seveda, če so samo malo zvite sicer moraš kupiti nove,preložit pa ni problem ca 1 uro posla!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tudi sam razmišljam v tej smeri...čeprav sem na Ebayu že našel cevi za vilice za soliden denar. Poravnati se jih ne da. A je pri razkopavanju vilic na kaj posebno paziti..da ne dobim slučajno kak feder v glavo :slap: ...pa olje v oči :eek: ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tudi sam razmišljam v tej smeri...čeprav sem na Ebayu že našel cevi za vilice za soliden denar. Poravnati se jih ne da. A je pri razkopavanju vilic na kaj posebno paziti..da ne dobim slučajno kak feder v glavo :slap: ...pa olje v oči :eek: ....

Nebi smelo bit problema navrhu odvij pokrov malo pazi na pritisk fedra malo je ponavadi pod pritiskom ni pa problem z roko zadržat!! Ko zgornji pokrov odviješ zliješ ven olje in nato odviješ spodnji vijak včasih je malo problematičen ker se vrti vzmet in je potrebna zračna ali električna mašinca za odvit (šlagerca),ko odviješ spodnji vijak odstraniš zgornje gumijasto prašno zaščito pod to zaščito je varovalka (segering)jo odstraniš in nato spodnji del blažilca malo oviješ z krpo ga priviješ v primež(šraufštok)in z cevjo blažilca scukaš ven semering in ostalo drobovje.Pazi da vse dele blažilca zložiš lepo po vrsti na kak karton tako da neboš imel viška pri sestavljanju.Semeringe kot tudi olje je najbolje zamenjat! Še predno začneš z razdiranjem nabavi nove semeringe in se pozanimaj za količino in kvaliteto(vizkoznost) olja v blažilcu. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

...malo igranja s čopičem in akrilom in nastal je tale "portret" priljubljenega strojčka... v izmeri 80 x 100 cm mi že krasi steno :worship::worship::worship:

post-16856-0-25000100-1292689054_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

meni osebno res dobra predelava :notworthy:

3947bigcopy.jpg3949big.jpg3950big.jpg

KAWASA.jpgKAWASA3.jpg

KAWASA5.jpgKawasaki%20ER6-RR%20by%20Hoely.jpg

Se nekaj informacij o predelavi:

German tuners Hoely have recently put their hands on a Kawasaki ER-6n and transformed it into a faster, better looking and implicit more challenging bike that they call ER6-RR. This special includes a vast array of improvements, including: gas-flowed head with an increased compression ratio of 13.8:1, balanced pistons, rods and crank, high-lift cams, advanced ignition, a modified airbox and a full Akrapovic system and to cope with the increase in power around 23bhp extra, its fitted with a R6 radiator.

Chassis components have been borrowed from Kawasaki’s top supersport models so the bike features ZX-6R’s USD suspensions and ZX-10R’s radial brakes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammmm... predelave mi.... niso všeč... (ja ja, kar potalajte minuse, ker je tako moje mnenje!)

drugač pa moj dedc je zakon... predelovat ga ne mislim... akrapota ne bom dala gor, ker mi tud ni všeč ta kratek lonc...

gume bodo pa... ali dunlop RoadSmart al pa metzeller... bomo vidl kakšna bo ponudba....

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni osebno tudi zmaga tale ˝tabela predelava˝, kjer so poleg samega izgleda pomislili tudi na bol tehnično dodelavo (zavore, usd,...). Jst bi še na njihovem mestu še mal polotu nihajke pa platišč... Pa dokazuje da se tud iz teh motorjev da maaaarsikej narest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kje najdete vse te predelave???

Meni izgledajo vse po vrsti super, saj dobi motor neko osebno noto. Najboljše mi pa izgleda ta tazadnja z Akrapotom :worship:

Popravljeno . Popravil DRVOWP
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammmm... predelave mi.... niso všeč... (ja ja, kar potalajte minuse, ker je tako moje mnenje!)

drugač pa moj dedc je zakon... predelovat ga ne mislim... akrapota ne bom dala gor, ker mi tud ni všeč ta kratek lonc...

gume bodo pa... ali dunlop RoadSmart al pa metzeller... bomo vidl kakšna bo ponudba....

Zakaj bi delili minuse, vsak ima svoj okus (se dobro saj bi se sicer po cestah vozili sami podobni motorji) :lol: Meni je pa ravno ta akrapovicev lonec izjemno usec, izgleda mi veliko boljse od tistega ki ga ponujajo na uradni akrapovicevi strani. Za gume se pa strinjam za dunlop, sam bom letos probal SportSmart.

Pri meni osebno tudi zmaga tale ˝tabela predelava˝, kjer so poleg samega izgleda pomislili tudi na bol tehnično dodelavo (zavore, usd,...). Jst bi še na njihovem mestu še mal polotu nihajke pa platišč... Pa dokazuje da se tud iz teh motorjev da maaaarsikej narest.

:yes:

Pa kje najdete vse te predelave???

Meni izgledajo vse po vrsti super, saj dobi motor neko osebno noto. Najboljše mi pa izgleda ta tazadnja z Akrapotom :worship:

Nasel sem jih na enem tujem forumu, pa so se mi zdele zanimive in sem jih skopiral.

Se nekaj slikovnega gradiva .):

KAWA108.jpgKAWA109.jpg

KAWA110.jpgKAWA112.jpg

KAWA113.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vsak dodaten kos na motorju, ko ga prodajaš nedobiš nite EVRO!!! vse te predelave in poslikave delajo samo proizvajalci te DRAGE dodatne opreme in neglede kaj in koliko drago opremo namontiraš je še vedno KAWASAKI ER-6-(N-F)! :hmm:

Ps; kaj čmo: vsako tele ma svoje vesele!!

Če majo otroc gnar - KRAMARJI služjo !! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskal sem zadnji blatnik za er6, ker je sicer ves cas umazan motor, sploh ko se vozim po mokri cesti. Pa sem nasel dve uporabni strani, kjer se za er6 najde tudi veliko druge dodatne opreme, ce bo kdo kaj potreboval.

Twinshack

CarpiMoto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

kaj pa je to za ena zadeva k take izvedbe(auspuha) se nism vidu na ER6 1.jpg

To je pac navaden akrapovic izpuh za ta motor, le da ni zmontiran pod motorjem ampak je cev podaljsana in je zmontiran na strani.

ak_SS-K6SO4-HTT_Z.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!