Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


flero

Priporočene objave

Stator previt pri enem možakarju v Nm za 120€ in je bilo narejeno v dveh dneh ;) Alternator polni in motor je spet na cesti. Upam da zdrži vsaj naslednjih 60.000km :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je pri BMW-ju stator v olju?

Ne pri vseh samo pri modelih F vrstnih dvocilindričnih,tudi pri Rotaxovih mašinah,Boxerji imajo Alternator gnan z mikro jermenom,ki se ga menja na 40K kil. tudi vsi K-aji imajo alternator pogon je ditrekten iz mašine brez jermena !

Ps: če kdo rabi imam za BMW R - modele dva obnovljena alternatorja !

pa še to bi me zanimalo, kdo ti je stator v Nm previl je to naredil Priselac!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem klical enega ki je rekel da ne mora popravljati če je v olju, ta pa je rekel da ni problem. Obstaja firma na Nizozemskem ki popravlja statorje za ta motor že nekaj let pa pravijo da ni problemov. Se pravi da se, le postopek in material mora bit pravi ;)

@bremzer, ja delal je Priselac.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem klical enega ki je rekel da ne mora popravljati če je v olju, ta pa je rekel da ni problem. Obstaja firma na Nizozemskem ki popravlja statorje za ta motor že nekaj let pa pravijo da ni problemov. Se pravi da se, le postopek in material mora bit pravi ;)

@bremzer, ja delal je Priselac.

Če ti previje in lak zapeče bi bilo vseno dobro še premazat z aralditom,ki postane trda bela plastika večina statorjev je original zalita s tem aralditom in potem bi stator 100% zdržal !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

S - je šport

ST - je šprt turing - višje steklo, touring cevna balanca, centralno stojalo in drugačna plastika

R - je naked, namesto jermena ima verigo, verjetno malo krajše brzine, nima nobenih plastik in veterne zaščite.

R je bolj caffe racer, za kratke vožnje in je verjetno bolj okreten. Za daljše vožnje sta bolj primerna S in sploh ST.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S ni primeren za daljše vožnje kar se mene tiče, čist preveč neudoben. Nerazumljivo športna vožnja za motocikel, ki športne vožnje ne omogoča.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S ni primeren za daljše vožnje kar se mene tiče, čist preveč neudoben. Nerazumljivo športna vožnja za motocikel, ki športne vožnje ne omogoča.

Osebno lahko rečem da je za furce po Sloveniji in sosednjih državah več kot soliden in dovolj udoben za malce več užitka v vožnji. Naredu sem tudi čez 900km v enem dnevu na njem, in nisem bil prav nič zlomljen ko sem prispel na cilj. To je zelo vsestranski motor. Za brusit kolena res ni. Ampak mislim da nihče, ki tak motor kupi, tega ne išče. Enostavno ima premalo moči da bi na kakem dirkališču kaj drajsal, pa verjetno preslabe amortizerje. Zato pa ima ogromno navora, s katerim uživaš v vsakodnevni vožnji na cestah. In rekordno majhni porabi) Mislim, da boš zadovoljen s katerikoli motorjem od teh treh. Zdi pa se mi, da F800S ne delajo več od leta 2009. Bi pa na tvojem mestu kupu vsaj letnik 2008 oz. še bolje 2009 naprej. Prejšnji modeli so imeli razne "poporodne krče". Novejša sta samo še F800ST in R. Tvojemu Zju je najbolj podoben R verzija, in verjetno ti bo ta najbolj odgovarjal. Meni je bil pa jermen na zadnje kolo zakon, in ne bi šel več nazaj na ketno. Zdržal mi je brez problemov do 62.000 km in še vedno je bil v odličnem stanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lp. Zanima me kakšne izkušnje imate z motohitom iz krškega. Pri njih imajo namreč sedaj 3 identične F800S, vsi po okoli 3000km, letnik so 2009.. Malo sumljivo mogoče. Vem da so motorji pri njih iz italije. Zanima me če so kilometri prevrteni oz. če so motorji zgoneni. Se splača kupit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš malo pobrskal, se mi zdi,da celo obstaja tema o njih in njihovih nategih folka...

Tudi sam sem šel pogledat dol nekaj motorjev pa ne grem nikoli več,ker so lažnjivci in še poden odnos imajo do strank...

Če se splača kupit?? Pejd naprej! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni spet vse krš. Tudi nekdo ki osebno prodaja motor te lahko popolnoma isto nategen. Če ima motor 3.000km mora bit nov. Za primerjavo prid pogledat mojega z 64.000km. Kot vedno pri nakupu rabljenega rabiš malo sreče. Lahko ti crkne naslednji dan lahko pa dela 10 let bp pa čeprav je iz italije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem za ženo hotel kupiti z menjavo v Krškem tak motor vendar nismo prišli skupaj z ceno, namreč njihov BMW-F800 S je bil cenovno sprejemljiv za ženinega Kawasakija ER-6-n pa je ponudil 1K€ manj kot je bil vreden in v parih dneh nato prodan.Žena je dobila novega z vso opremo in fabriško znižan za 8 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res se mi zdi čudno da so dobili 3 identične motorje, vsi so letnik 2009, vsi imajo skoraj enako število kilometrov in pa res sumljivo malo. Dva imata montirane gume bridgestone bt-014, ki so stare že sigurno 5 let, saj je to sedaj že predprejšnji model njihove supersport gume. Nekako ti da filing da so kar nekaj na hitro gor nametali, sam da je za prodat. Pa sumljivo je ker so vsi trije motorji prvič registrirani oktobra 2009. Vsi trije.. Kot da jih je kupu od nekoga ki je bil lastnik vseh 3 motorjev in je vse tri na isti termin registriral. Res sumljiva zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res se mi zdi čudno da so dobili 3 identične motorje, vsi so letnik 2009, vsi imajo skoraj enako število kilometrov in pa res sumljivo malo. Dva imata montirane gume bridgestone bt-014, ki so stare že sigurno 5 let, saj je to sedaj že predprejšnji model njihove supersport gume. Nekako ti da filing da so kar nekaj na hitro gor nametali, sam da je za prodat. Pa sumljivo je ker so vsi trije motorji prvič registrirani oktobra 2009. Vsi trije.. Kot da jih je kupu od nekoga ki je bil lastnik vseh 3 motorjev in je vse tri na isti termin registriral. Res sumljiva zadeva.

Po moje so to motorji,ki so kupljeni od lizing hiš v Italiji.voženi eno sezono in vrnjeni nazaj lizing hiši.Ta v Krškem tako kupi veliko motorjev naenkrat in to je vedno cena za ves kontigent,cene posameznega motorja pa potem on sam določi,Sicer pa pomoje s tem motorji ni nič narobe,če ti garantira normalno porabo olja in ga dobro pregledaš+probaš jaz nebi imel nikakršnih pomislekov. Nategne te pa lahko vsakdo še sploh Slovenec,ki veliko naklada !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso bili samo trije. 5 ali 6 jih je bilo, samo niso bili vsi v salonu. Vsi isti letnik in brez ABS-a. Zakaj bi bilo sumljivo? Testni motorji, kaj pa drugega... Mene je zmotilo to, da nimajo ABS-a in gume menjane že pri 3kkm....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno lahko rečem da je za furce po Sloveniji in sosednjih državah več kot soliden in dovolj udoben za malce več užitka v vožnji. Naredu sem tudi čez 900km v enem dnevu na njem, in nisem bil prav nič zlomljen ko sem prispel na cilj. To je zelo vsestranski motor. Za brusit kolena res ni. Ampak mislim da nihče, ki tak motor kupi, tega ne išče. Enostavno ima premalo moči da bi na kakem dirkališču kaj drajsal, pa verjetno preslabe amortizerje. Zato pa ima ogromno navora, s katerim uživaš v vsakodnevni vožnji na cestah. In rekordno majhni porabi) Mislim, da boš zadovoljen s katerikoli motorjem od teh treh. Zdi pa se mi, da F800S ne delajo več od leta 2009. Bi pa na tvojem mestu kupu vsaj letnik 2008 oz. še bolje 2009 naprej. Prejšnji modeli so imeli razne "poporodne krče". Novejša sta samo še F800ST in R. Tvojemu Zju je najbolj podoben R verzija, in verjetno ti bo ta najbolj odgovarjal. Meni je bil pa jermen na zadnje kolo zakon, in ne bi šel več nazaj na ketno. Zdržal mi je brez problemov do 62.000 km in še vedno je bil v odličnem stanju.

Samo tole bi malo komentiral da ne bo kdo preveč zares vzel :grrr Motor res ni najhitrejši ampak ti vseeno lahko nudi veliko užitkov v hitri vožnji. Spredaj je res malo mehak ampak zanimivo da bolj ko motor tiščiš bolj trd in stabilen deluje predvsem pa je zelo predvidljiv in neživčen za vozit. Tudi kovinske pletene cevi zavor, brembo bremze, stabilizator (res da čisto osnovni a vseeno boljše kot nič) nakazujejo da je motor zmožen odpeljati tudi kakšen krog na dirkališču. Kot sem rekel, sigurno ne boš najhitrejši ampak važen je občutek, motor se rad zavrti v rdeče polje in je zelo zanesljiv in predvidljiv pri hitro vožnji. Nisem ga še sprobal na dirkališču ampak me čedalje bolj drži da vsaj enkrat sprobam kako se zadeva dopade meni in kako se bo obnašal motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no recmo da je bil teh 3k kilometrov precej tiščan. Zarad tega mu še zmer neb smelu nč mankat. Sm gledou jermen je še k nou. Prou ma me da bi ga uzeu. Za gixxerja mi ponuja 3 jurje, kar je kar nekak realna cena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nakupu S pazi na:

- upgrade sprednje jermenice; mora imeti kombinacijo vzmeti in gumi blažilcev, rabiš odviti dva imbusa in odstraniti plastični pokrovček; to se je navadno menjalo skupaj s popravilom netočnega menjalnika; če je prvo je popravljeno verjetno tudi drugo

- poglej spodnjo stran sedeža: če držijo le klamfe (ne pa tudi lepilo) ti bo sedež zaradi preozkih klamf razpadel; kot je meni znano bmw težavo ni odpravil, v garanciji jih je le menjal z enakimi

- jermen: preveri luknje. Če teh ni ali so proti sredini jermena ( gledano po širini), pol nekaj časa bo (tako pooblaščeni serviser) se pa pripravi na nove :)

- preveri spoje na agregatu, mašini, Če je samo sum rjavenja ne kupi - nekatere serije so slabo barvane.

- preveri vijačenje plastičnih delov v predelu posode za zrak (kjer imajo običajni mopedi tank) Če je luft ti bo ropotalo glasneje kot motor.

- poslušaj agregat ob vožnji: pelji se po bregu navzdol s 4 pristavo, malo pospeši, zapri gas in če prihaja iz mašine vsaj malo nenavaden zvok (ne verjemi, da je to običajno za te motorje), ne kupi - napaka na prenosih moči na prvo jermenico.

Toliko iz moje prakse. Še to: original nov motor je imel pnevmatike contitech sportsmart (ne vem če se tako napiše, prbližn). Nobenih bridgestonk. Zdržale so za šibke performance motorja zadnja cca 5000 km. To je lahko kontrola za tistih 3000 km na motorju, gor so pa druge gume he, he,....

poglej forum f800raiders.org in se pripravi na nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tole bi malo komentiral da ne bo kdo preveč zares vzel :grrr Motor res ni najhitrejši ampak ti vseeno lahko nudi veliko užitkov v hitri vožnji. Spredaj je res malo mehak ampak zanimivo da bolj ko motor tiščiš bolj trd in stabilen deluje predvsem pa je zelo predvidljiv in neživčen za vozit. Tudi kovinske pletene cevi zavor, brembo bremze, stabilizator (res da čisto osnovni a vseeno boljše kot nič) nakazujejo da je motor zmožen odpeljati tudi kakšen krog na dirkališču. Kot sem rekel, sigurno ne boš najhitrejši ampak važen je občutek, motor se rad zavrti v rdeče polje in je zelo zanesljiv in predvidljiv pri hitro vožnji. Nisem ga še sprobal na dirkališču ampak me čedalje bolj drži da vsaj enkrat sprobam kako se zadeva dopade meni in kako se bo obnašal motor.

Si od začetka avgusta do konca tega meseca lastim novega F800R in bi tole pokomentirala, da ne bi kdo preveč zares vzel :grrr , v primerjavi s stabilnostjo in kvaliteto vzmetenja, je še vsaka fazer/hornet/vstavi poljubni japonski cheep naked hud dirkalni stroj. Toliko plavanja čez ovinke, kot sem ga imela s tem motorjem, ga nisem imela že lep lep čas z nobenim. Je odličen za vožnjo čez Logaški drevored in ostale luknje, ker ne čutiš skoraj nič, ampak ostro prekladanje čez ovinke (bog ne daj s sopotnikom, kljub do konca zategnjenem zadnjem amortizerju) je bilo vsaj meni izredno neprijetno, saj je motor vsaj 2x zanihal gor-dol, preden se je umiril. Mene osebno je motilo tudi pomajkanje informacij s prednjega konca, mi ni bilo vedno najbolj jasno, kje in kaj se dogaja z prednjo gumo. Moči dovolj za enega, in premalo za udobno prehitevanje s sopotnikom. Od 5.000 obratov dalje se spremeni v vibrator, kar je precej neprijetno. Poraba je več kot fajn fajn, v 2500 kmjih povprečje 4,5L s sopotnikom. Drža na motorju je prijetna, sploh zelo prijazna za sopotnika, cenim ostre zavore, všeč mi je ratal zvok dvovaljnika, sploh ko malo popoka, ko med prestavljanjem navzdol malo dvigneš obrate in spustiš gas. Zamerim mu pa še jako neugodno elipsoidno armaturo, kjer od 30-90kmh lahko hitrost oceniš samo tko na uč in fališ za 5-10 km/h, ker kazalec ne pride nikjer blizu oznak, ampak pri 110-130 kmh pa veš čist točno, k tm je to bl važno :grrr Definitivno fajn motorček za na kako daljšo in na izi furco, okreten za po mestu, nezahteven za vozit, female-friendly, ampak definitivno NI narejen za športno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si od začetka avgusta do konca tega meseca lastim novega F800R in bi tole pokomentirala, da ne bi kdo preveč zares vzel :grrr , v primerjavi s stabilnostjo in kvaliteto vzmetenja, je še vsaka fazer/hornet/vstavi poljubni japonski cheep naked hud dirkalni stroj. Toliko plavanja čez ovinke, kot sem ga imela s tem motorjem, ga nisem imela že lep lep čas z nobenim. Je odličen za vožnjo čez Logaški drevored in ostale luknje, ker ne čutiš skoraj nič, ampak ostro prekladanje čez ovinke (bog ne daj s sopotnikom, kljub do konca zategnjenem zadnjem amortizerju) je bilo vsaj meni izredno neprijetno, saj je motor vsaj 2x zanihal gor-dol, preden se je umiril. Mene osebno je motilo tudi pomajkanje informacij s prednjega konca, mi ni bilo vedno najbolj jasno, kje in kaj se dogaja z prednjo gumo. Moči dovolj za enega, in premalo za udobno prehitevanje s sopotnikom. Od 5.000 obratov dalje se spremeni v vibrator, kar je precej neprijetno. Poraba je več kot fajn fajn, v 2500 kmjih povprečje 4,5L s sopotnikom. Drža na motorju je prijetna, sploh zelo prijazna za sopotnika, cenim ostre zavore, všeč mi je ratal zvok dvovaljnika, sploh ko malo popoka, ko med prestavljanjem navzdol malo dvigneš obrate in spustiš gas. Zamerim mu pa še jako neugodno elipsoidno armaturo, kjer od 30-90kmh lahko hitrost oceniš samo tko na uč in fališ za 5-10 km/h, ker kazalec ne pride nikjer blizu oznak, ampak pri 110-130 kmh pa veš čist točno, k tm je to bl važno :grrr Definitivno fajn motorček za na kako daljšo in na izi furco, okreten za po mestu, nezahteven za vozit, female-friendly, ampak definitivno NI narejen za športno vožnjo.

Spluvala si BMW. You will burn in hell. to da maš argumente, ni pomembno

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!