Mihc007 Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 mopedulja je zrihtana, sam še po opremo in gasaa :winkiss:
Boško1 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 HELOU usem skupej :rolleyes :rolleyes: Tud jest sem srečni lastnik XTZ 660 (zaenkrat še , ker mal računam da se bo dnar nabrau za tanovo xtx) :worship: Sm mal brau tukej zarad težav, pa da vam povem nekaj svojih izkušenj v štirih letih z tem motorjem. PA UPAM DA BOJO KERMU KEJ POMAGALE. Kar se motorja tiče, je odličen, mašinca dela ko šus, mene ni nikol pustila na cedilu, samo je pa treba redno vzdržvat. Olje menjam na 6000 in sicer polsintetiko- ker se mi zdi mašina bolj tiha kot pri sintetiki (možn da se motim) pa malo manj olja popapca. So me pa ob živce spravl isti problemi k ste jih že prej omenjal. Prvo je cagar za temperaturo; k se peleš je tko k bi bla mrzla mašina k motor stoji gre do polovice---NČ HUDGA --tipalo za temp je med hladilnikom in termostatom in kaže temperaturo vode--- me je tok motil da sm kupu merilec za temp. ki ga daš namesto palčke za merjenje nivoja olja---- temperatura olja je skoz konstantna medtem ko cagar na armaturki niha-- oz je skor skoz na spodnjem območju ko se voziš. Drugo je vžiganje ko motor dalj časa stoji--- če stoji en teden pa noče vžgat lepo odpreš pipco, pritisneš predno zavoro, ga zaverglaš in ga cincaš naprej ( držiš zavoro tko da motor počepje) pr men delval zmerej, če stoji dalj časa pa snameš cevko k gre iz rezervarja( pipce) pa lepo u lekarno po inekcijo (brez igle sevede :whistle: ) pa lepo brizgneš not u cevko da se frgazar nafila. Užge sigurn -- men spomlad rab ene dvakat trikat obrnt pa kresne. Enkrat sm pozabu akomulator prkloplen čez zimo, da ko sm ga hotu užgat se sliš tm za akomulatorjam en rele k dela rrrrrrrrrrrrrrrrr-- no jest sm mislu da je štarter shodu pa ni--- akomulator nafilat pa gasa Kar se tiče menjave olja--- spusti se ven na dveh koncih; na gištelu in spodaj na menjalniku-- ko dolivaš olje naliješ do vrha šipke(nekje 2 litra) nato pa vžgeš motor da ga črpalka potegne v menjalnik.nato spet doliješ in vžgeš. Na koncu ko maš pravi nivo olja vžgeš in odzračiš z vijakom ki ste ga že prej omenjal. DYNO YET kita se ne splača montirat, ker glede na ceno ki stane ne pridobiš toliko na moči, če pa že pa obvezno odprt izpuh in KN filter, ampak je težko nastavit frgazarje (vpliv zunanje temperature in vlage v zraku) ZATO ORIGINAL JE ČIST ZAKON ( ne potegne tolk bl pol da bi se splačal), se pa splača dat odprt izpuh in športni filter. Toj uglavnem to, ful hvaležen motor z minimalnimi stroški vzrževanja :worship: Aja pa ne pozabet vilce spodej pri tazadnmu amortizerju ČE kdo rab nalepke stranske(k piše TENERE) mam domače izdelave naCDju- niso original so pa čist ok glede na to da so nove krepko čez bivših 100000 sit OK UPAM DA VAM NISM NAJEDOU( drgač prvič pišem tle na forumu)PA DA BO KERMU KEJ POMAGAL OD ZGOREJ NAPISANGA Vodnar 1
Python Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Boško hvala :worship: Butasto vprašanje (po manualu mi ni čisto jasno)...................emmmm...................kako se odstrani svečko? Namreč nikakor ne morem odstraniti tiste gumijaste zaščite, preveč vleči pa nočem, da ne odtrgam česa.
Boško1 Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 (popravljeno) Ja una gumjasta zaščita, se ful zapeče na cilinder, našpricej z WD40 pa mal počak pa bi mogl it. Jest sm ponavad svečko menou ko je biu kestl dol. Drgač pa če se kej prou spomnem (jest nimam original kablou gor-več) je original kapa po cel dolžini ravna in na konc odebeljena ( tm k pride na svečko), tko da če ne boš za kabel držou pa vn uleku nimaš kej odtrgat. :rolleyes: Pa namaž pol z mastjo uno gumjasto zaščito k jo boš nazaj not zabasal--- si boš prhranu probleme za drugič Popravljeno Marec 19, 2008. Popravil BOŠKO
Python Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 Aha bom probal hvala, kestl sem pa tudi jaz že dol vzel :rolleyes:
Python Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Katere svečke pa uporabljate pri svojih tenerejkah?
Boško1 Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Jest sm jih kupvou u LUISU, prej sm imou ngk platinum, zej mam ngk iridium-- ZADOVOLJEN Z OBEMA Drgač pa pejt na jamaha servis pa kup original-- je čist ok
MiNa Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Za XTZ660Tenere uporabljaj NGK DPR8EA-9 ali DPR9EA-9 te se uporabljajo orginal in delujejo BP. Python, če rabiš User Manual imam v pdf formatu. LP M - piši na PM.
kachunter Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 (popravljeno) Živjo, mogoče že napisano pa sem zgrešu. Pod kolikšnem tlakom mate napolnjene gume pri tenereti?- govorim o xtz 660 tenere letnik 93- standardne dimenzije gum. Moram še povedat, da mi je motor po polletnem zimskem spanju vžgal kot bi se vozil včeraj, brez problema :OK: . Tku da sm biv ful vesel, ker sem glede na vaša pisanja pričakoval da bo jeba z užiganjem. Hvala za odgovor pa lep pozdrav! Popravljeno April 25, 2008. Popravil kachunter
kachunter Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 Sprednja 1,8 bar, zadnja 2,3 bar najlepša hvala!
hirdan Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Kje bi lahko dobil vžigalno tuljavo (cingšpulo)? Probal bi jo zamenjat ker mi motor začne cukat "ugašat" ko se segreje.. hvala za odgovore1
markob Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Zanimam se za letnik 1997 tenere 660, z 60000km, zanimajo me hibe tega motorja, koliko je tezak, je tezko vodljiv, predvsem me pa zanima ce se to kvari, je treba skoz sraufat, kaj se da preverit da vidis ce je dober primerek itd, cim vec informacij. Motor bi imel pa za na vikend, samo za malo voznje po pesku nobenih hitrosti ali cesa drugega, drugace nimam izpita, motorje sem pa najvec 125ccm3 vozil, mito, tzr...
GRUNF Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Moj prvi pravi motor :worship: Zavedaj se, da kupuješ legendo... :naughty: Več pa bodo ostali povedali, mislim pa da kakšnih večjih hib nima oz. ni za pričakovat kakšnih večjih težav...
MiNa Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Zanimam se za letnik 1997 tenere 660, z 60000km, zanimajo me hibe tega motorja, koliko je tezak, je tezko vodljiv, predvsem me pa zanima ce se to kvari, je treba skoz sraufat, kaj se da preverit da vidis ce je dober primerek itd, cim vec informacij. Motor bi imel pa za na vikend, samo za malo voznje po pesku nobenih hitrosti ali cesa drugega, drugace nimam izpita, motorje sem pa najvec 125ccm3 vozil, mito, tzr... Hm! Mito, TZR, 660 je popolnoma drugačen motor. Imel dve, ko sem prodal prvo sem se odločil za drugo brez problema. Tako, da ti lahko potrdim ni višek tehnologije je pa zanesljiva. Hibe, če jih iščeš ima pa tudi najboljši motor le kateri bi to bil? Dober nakup in srečno!
Bodlay Objavljeno April 27, 2009 Opozori Objavljeno April 27, 2009 živ, počas se spraulam kupovat motor in ko je padla ideja za potovanja, po useh terenih, sm mal gledu yamaho xtz660. Zdej me pa zanima, ČE ma kkšn lastnik tega motorja mrbit kej časa, da bi se nek dobila za kkšno testno vožno pa debato. Lp, bodlay
Electric Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 Vido kdo tenere 660 z ajnšpricem v naši banana republiki? Zdaj bi lahko meli malo časa za forum al se še vedno vozite pa nimate časa "lapat" ?
Python Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Evo moji starini, je spet nekaj šinilo v glavo in neče delat. Kaj se je zgodilo? Med vožnjo mi je motor umrl in sedaj dela samo na štandgasu ter pri vklopljenem čoku. Kakor hitro obrneš ročko za plin ga zamori in zadeva ugasne. Ima kdo idejo kaj bi lahko to blo?
Electric Objavljeno April 2, 2010 Opozori Objavljeno April 2, 2010 (popravljeno) Še nekaj malega z moje strani o tjuningu xt 660 mašine. Sicer ni plod moje domišljije ampak naj bo tud na ms forumu, mogoče pa bo komu prav prišlo. Če kdo želi sam šraufati moped, se naj javi, dobi polni service manual 400 strani, da lahko preverite če imate čisto vse dele v mašini :evilgrin: tenere tuning.doc Popravljeno April 2, 2010. Popravil Electric
Electric Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 Slučajno če je komu 660 tenere premalo in je pripravljen zamenjati beri dalje: http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=1059
brilliance Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Zdravo .. Ker sem ze nekaj casa iskal, razmisljal o maxiju, ali soft-enduro, na koncu je obveljalo slednje. Ker sem tudi "kar lahko naredis sam, ne placuj drugim", sem se odlocil, da poiscem kaksen enduro, ki bo potreboval nekaj dela, se preden bo za na cesto. Na netu sem ze nekaj casa gledal nekaj endur, na koncu pa sem se odlocil za slednjo. OK, sledil je ogled, nekaj razmisljanja, se en ogled, in potem nakup. Cena sprejemljiva, nekaj truda, nekaj dodatnih € in motorcek bo za na cesto. V okvari je regler (nadomestni je ze na boti iz "D"), akumulator je ze na svojem mestu. Masinca zaenkrat kaze da bo OK, veriga tiha, ventili prav tako. Sledi menjava olja in oljnega filtra. Na sreco, plastike kompletne, nic polomljene, manjka pa kup vijakov na "obleki" in plastika ki prekriva pogonsko verigo. Ker sem iz mesta, in nimam kaksnega prostora za operacije, imam motorcek pri prijatlu na "obrobju". Danes ga "slecemo", in samo upam, da pod obleko ne manjka toliko vijakov kot "zunaj" :krneki: Vsak komentar je dobrodosel, prosim pa samo, da se nanasa na to serijo. Majesty in logarr 1 1
brilliance Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Evo. Motor je slecen. Za cuda, spodaj ne majnka nic vijakov. :closedeyes: Sta pa na fergazerjih dva odduska nepriklopljena. Naprosil bi koga, ki ima podoben model, ce lahko pogleda kam prideta priklopljena tista dva ki sta oznacena na sliki. Cevki sta razlicnih premerov, in skupaj ne gresta.
MiNa Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Evo. Motor je slecen. Za cuda, spodaj ne majnka nic vijakov. :closedeyes: Sta pa na fergazerjih dva odduska nepriklopljena. Naprosil bi koga, ki ima podoben model, ce lahko pogleda kam prideta priklopljena tista dva ki sta oznacena na sliki. Cevki sta razlicnih premerov, in skupaj ne gresta. Pozdravljen! Ti pride tole kaj prav? XTZ660_OM.pdf XTZ660_SM.pdf
brilliance Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 Zdravo .. Prav pride vsaka literatura, sploh ob demoliranji in sestavljanju zelezja. Zal pa enako ze imam, pa se na slikah bolj slabo vidi kam kaj pelje, imam se eno, na katerih je podoba enaka. Ce pa je pri tvoji kaj drugace, pa se vsekakor priporocam. Evo, danes je regler prispel, 5-dni od klika na spletu, iz LJ pa v petih dnevis nisem dobil se niti odgovora na en mail
MiNa Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 Zdravo .. Prav pride vsaka literatura, sploh ob demoliranji in sestavljanju zelezja. Zal pa enako ze imam, pa se na slikah bolj slabo vidi kam kaj pelje, imam se eno, na katerih je podoba enaka. Ce pa je pri tvoji kaj drugace, pa se vsekakor priporocam. Evo, danes je regler prispel, 5-dni od klika na spletu, iz LJ pa v petih dnevis nisem dobil se niti odgovora na en mail Žal tudi na moji kopiji (očitno je ista) slike bolj slabe.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se