Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mimogrede - a ti lahko za takele doma narjene nosilce težijo, tko k če si gepäkträger za avto nardiš doma?

Objavljeno

Ej hvala....samo ne me tožit za patent....ha-ha-ha.ha :kva2: :kva2:

Zdaj pa delat......sem dobil dve kišti, v katerih so bile baje neke zveze bivše JNA. Zadeva je wasserdiht in štirikotna in smb barve...grda ko lopov, ampak praktična. Ličanje in barvanje še pride na vrsto. Se jih pa da dobiti po 25 evrov, če koga zanima...

Robert

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupujem tank torbo za KLE 500, glede na majhnost in obliko tanka bi bil hvaležen za kakašen nasvet oz. priporočilo katere znamke/modele imate/priporočate.

LP

Objavljeno

Ej hvala....samo ne me tožit za patent....ha-ha-ha.ha :kva2: :kva2:

Zdaj pa delat......sem dobil dve kišti, v katerih so bile baje neke zveze bivše JNA. Zadeva je wasserdiht in štirikotna in smb barve...grda ko lopov, ampak praktična. Ličanje in barvanje še pride na vrsto. Se jih pa da dobiti po 25 evrov, če koga zanima...

Robert

prilimaj slikco, da vidmo, kako zadeva izgleda

Objavljeno

Kupujem tank torbo za KLE 500, glede na majhnost in obliko tanka bi bil hvaležen za kakašen nasvet oz. priporočilo katere znamke/modele imate/priporočate.

LP

Za endure obstajao posebne tank torbe.

post-2792-1140023719.jpg

Objavljeno

Kupujem tank torbo za KLE 500, glede na majhnost in obliko tanka bi bil hvaležen za kakašen nasvet oz. priporočilo katere znamke/modele imate/priporočate.

LP

nasvet: uporabi iskalnik (doh, what else :doze: )

priporocilo: preberi relevantne teme v "oprema". :naughty:

mali oglasi so pa drugje.

Objavljeno

nasvet: uporabi iskalnik (doh, what else :doze: )

priporocilo: preberi relevantne teme v "oprema". :naughty:

mali oglasi so pa drugje.

Se strinjam, vendar mene zanima katere tank torbe konkretno uporabljajo lastniki KLE-jev, tako, da upam , da ne bo pretežko napisat. :)

Objavljeno

Se strinjam, vendar mene zanima katere tank torbe konkretno uporabljajo lastniki KLE-jev, tako, da upam , da ne bo pretežko napisat. :)

Jest sem dve leti nazaj kupil eno magnetno na blef na IMOT-u, vse lepo in prav, mal je sicer problema ker magneti ne nalegajo ravno povsod, ampak zaradi majhnih hitrosti in zavetrja ni potrebno velike sile da torba ostane na mestu. Priporočam pa magnetno zaradi lažjega snemanja, ker so pri KLE-ju pogosti postanki na bencinskih, pa tudi malo ožjo, da pri manevriranju na mestu, ko do konca obrneš belanco po nepotrebnem ne trobiš ali pritiskaš na štarter.

Objavljeno

Se strinjam, vendar mene zanima katere tank torbe konkretno uporabljajo lastniki KLE-jev, tako, da upam , da ne bo pretežko napisat. :)

V Luis-u je kar dobra izbira. Jaz sem jo kupil za 10 evrov, vidiš jo lahko na strani 17. Preden pa jo kupiš jo prej montiraj na tank, če ti bo pasala. :hmm: Naj ne bo prevelika :OK:

Kaj pa zavarovanje za KLE-ja, če sem prav izračunal bo za slabih 20 jurjev dražje. :angry:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Oktobra sem KLE-jčka parkiral v garažo in postavil na stojalo. Danes sem ga po 4 mesecih spanja malce obudil. ZAdeva je vžgala kot da bi se ravno včeraj vrnila s fure. Akumulator star 9 let brez kakršnega koli polnjenja čez zimo.

KLE :worship: :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Evo, tako kišta zgleda. Dimenzije š=26, v=40, d= 44 cm. Ima osem zaponk in je vodotesna. Ko bo zadeva za zmontirat, jih bom dal še speskat in pobarvat v črno, da bodo pasale k motorju.

post-9909-1141050479_thumb.jpg

post-9909-1141050499_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kolar
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Dosti je bilo že rečenega o amortizerjih, mene pa kot KLE-jevca moti zračni upor v zgornji del telesa.

Ali je kdo že zamenjal vizir in kakšne so izkušnje?

Drugače pa sem v treh sezonah prevozil 21 tisoč in vse OK. :drunk:

HI!

Evo HomeMade. Deluje odlično tudi pri končni hitrosti. [attachmentid=65812]

post-7865-1142790714_thumb.jpg

post-7865-1142790970_thumb.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Se je kdo pri KLE-ju mogoče igrčakal s kašnim športnimi filtri? A je to kaj koristno pri naših mašincah? :?

Objavljeno

Mene pa zanima če je že kdo zamenjal na kle-ju500 kolesa s supermoto varijanto,ker bi sam rad naredu nekaj podobnega???Ali,če kdo pozna koga,ki se s tem ukvarja?

Nekaj sem našel že na netu vendar se zelo slabo vidi.[attachmentid=66861]

post-10666-1144241486.jpg

Objavljeno

Kolega je dal zadnjo feltno spredaj (potrebno krajšati špice) in zadaj novo širšo feltno. Potrebna je še manjša predelava sprednjega blatnika in stranskega stojala.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupil KLE letnik 2005 od prvega lastnika, ki je prevozil 700 km. Letos sem jaz z njim prevozil 600 km in so se mi zdeli prvi amortizerji zelo mehki.

Danes sem se pa ustavil v lokalnem kolesarskem centru, da s pumpico preverimo zadevo. In glej, bili so čisto prazni. Mojster je rekel, da so spustili čez zimo.

Zanima me ali je temu res tako in če ima kdo podobne izkušnje?

Objavljeno

Kupil KLE letnik 2005 od prvega lastnika, ki je prevozil 700 km. Letos sem jaz z njim prevozil 600 km in so se mi zdeli prvi amortizerji zelo mehki.

Danes sem se pa ustavil v lokalnem kolesarskem centru, da s pumpico preverimo zadevo. In glej, bili so čisto prazni. Mojster je rekel, da so spustili čez zimo.

Zanima me ali je temu res tako in če ima kdo podobne izkušnje?

Poglej v navodila, vse piše. :hmm:

Objavljeno

Res? Na kateri strani?

Na nalepki na vilicah je podatek o max tlaku. Jaz pa govorim o tem, da so po prevoženih 1500 km popolnoma spustili.

Objavljeno

Res? Na kateri strani?

Na nalepki na vilicah je podatek o max tlaku. Jaz pa govorim o tem, da so po prevoženih 1500 km popolnoma spustili.

Je že dolgo od kar sem bral, mislim pa da piše, da morajo biti brez tlaka. Strani ti ne morem posredovati, ker navodil nimam več. Piše se mi zdi tudi, da če vilice postanejo trde zaradi xx razloga je trba tlak sprostiti.

By

Objavljeno

V vilicah mora biti tlak, maksimalni predpisan je na nalepki na enem izmed krakov. Če tlaka ni je motor praktično nevozen.

Če so ti spustile jih še enkrat napolni če bodo držale OK drugače pa na servis z njimi.

Objavljeno

Do sedaj sem vozil praktično brez tlaka v prednjih vilicah, za letos planiram malo eksperimentiranja tudi na tem področju. Naslednji teden namontiram zadaj novo Metzelerko tourance (do sedaj jih lahko najbolj pohvalim), in tablico, pol pa gi muri veliko naokoli.

Sem pa lansko leto videl na Pagu eno predelavo v supermoto. Zgledalo je super, samo za moj tip vožnje se mi ne zdi praktično. Zamenjane so bile pa komplet prednje vilice in imel je dva diska spredaj. To pogrešam pri originalu. Križe in masko je imel original.

Objavljeno

V vilicah mora biti tlak, maksimalni predpisan je na nalepki na enem izmed krakov. Če tlaka ni je motor praktično nevozen.

Če so ti spustile jih še enkrat napolni če bodo držale OK drugače pa na servis z njimi.

A ni nikogar, ki bi imel navodila jih prefotkal in objavil, da bi bilo konec ta polemike.

Objavljeno

ČE mi daš mail in imaš na njemu 8MB prostora ti pošljem PDF service manual za KLE-ja

Objavljeno

ČE mi daš mail in imaš na njemu 8MB prostora ti pošljem PDF service manual za KLE-ja

Mi ni tolk interes dobit service manual za KLE-ja ker ga nimam več, bi pa marsikomu verjetno prišel prav.

Javno lahko objaviš samo tisto stran o predtlaku v vilicah. (Print screen seveda)

By

Objavljeno

[attachmentid=67652].

post-311-1145117327_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!