tadejh Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 jst mam 187 cm, pa me začne motit tam nekje od 120 naprej, drugač je pa men čist cool... drugač se pa mal sklonš pa je :D
kolar Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 (popravljeno) Evo, zdaj je pa tudi meni ratalo narest kufre na mojo rikšo. Čaka jih sicer še barvanje v srebrno, načeloma je pa vse narejeno. Popravljeno Junij 27, 2006. Popravil kolar
dmax Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Moj KLE mi je malenkost visok, predvsem pri počasnem manevriranju ali je kdo že kaj nižal npr. sedež... in kako se kaj to obnese, skrbi me, da bo zadeva neudobna, če jo bom znižal. LP
Lego Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Moj KLE mi je malenkost visok, predvsem pri počasnem manevriranju ali je kdo že kaj nižal npr. sedež... in kako se kaj to obnese, skrbi me, da bo zadeva neudobna, če jo bom znižal. LP Sprednja amortizerja v križu spusti za 1-2cm pa bo nekoliko nižji, pa še lepše se zapelje v ovinek. :D
simonsi Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Moj KLE mi je malenkost visok, predvsem pri počasnem manevriranju ali je kdo že kaj nižal npr. sedež... in kako se kaj to obnese, skrbi me, da bo zadeva neudobna, če jo bom znižal. LP KLE je peresno lahek proti moji bivši XTZ 750, če ti je kaj v tolažbo :D
urban+ Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 A se je komu že uspelo peljat oz. se ustavit, ne da se potem prevrneš z 165 cm višine? Čez celo temo je bil najden najnižji voznik s 170 cm ;)
Avatar Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 A se je komu že uspelo peljat oz. se ustavit, ne da se potem prevrneš z 165 cm višine? Čez celo temo je bil najden najnižji voznik s 170 cm ;) Morda ne bi bilo napačno razmisliti o nakupu rejverskih čevljev :P
Mazda323 Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 A se je komu že uspelo peljat oz. se ustavit, ne da se potem prevrneš z 165 cm višine? Čez celo temo je bil najden najnižji voznik s 170 cm ;) Moja sestra ima KLE-ja pa je velika 168cm pa nima težav z višino, probaj pa boš videl, pomisli tudi na to da nismo vsi enako veliki... Eni imamo dalše noge, krajši zgornji del telesa in obratno ;)
Avatar Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Moja sestra ima KLE-ja pa je velika 168cm pa nima težav z višino, probaj pa boš videl, pomisli tudi na to da nismo vsi enako veliki... Eni imamo dalše noge, krajši zgornji del telesa in obratno ;) Da, eni imamo noge do tal :P
tadejh Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Da, eni imamo noge do tal :P :lol1: :lol1: :lol1: Zanima me, za koliko lahko z zrakom napolniš vilice spredaj? Koliko je tista max meja? Jaz imam mislima da 1, ampak mi je še kar nekako ful mehko... Drugače pa super, kar se vožnje tiče :OK:
šufer Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 :lol1: :lol1: :lol1: Zanima me, za koliko lahko z zrakom napolniš vilice spredaj? Koliko je tista max meja? Jaz imam mislima da 1, ampak mi je še kar nekako ful mehko... Drugače pa super, kar se vožnje tiče :OK: Če se še dobro spomnim sem na tem forumu prebral 1,3 bara, je pa verjetno tudi odvisno od tipa motorja...
MiNa Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Hi! Tlak v vilicah po podatkih proizvajalca "atmosferic pressure", to vemo kaj pomeni :slap: . Trdoto lahko lahko povečate z močnejšimi "tršimi" vzmetmi odzivnost pa z oljem drugačne viskoznosti. IMHO :blush: Na 21 strani je pdf strani navodil na kateri to piše (pod sliko nosilca zab kovčke).
platoom Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 Včeraj 9.7.2006 ob ~11.uri sem v Šentvidu (Lj-Šiška) videl črenega močno predelanega KLE-ja, gor pa en fant pa ena pupa (se mi zdi). Imel je lite feltne neke zlate barve gor pa cestne gume ornk široke. :eek: Zgledal je hudo zanimiv. :yes: Je komu kaj znano, kaj bi to bilo? :hmm:
CPU Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Čau, mene zanima na koliko km se kaj menja veriga in zobniki pri tejle mašinci, pa kolk je to kaj približno v dinarčkih :?
Leteči Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Jaz sem menjal na 40.000km Strošek 100EUR
CPU Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Jaz sem menjal na 40.000km Strošek 100EUR :eek: :eek: Jaz mam skoraj 28.000km pa bo treba menjat, serviser je rekel, da se praviloma sicer menja na 24.000, prišlo pa naj bi cca 40k SIT. A ti si to sam menjal, da je tolk prišlo?
Leteči Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Ja menjal sem sam, samo menjava bi me takrat stala 7000SIT, pa je vsega skup pol urce dela. Verižni komplet pa dobiš od DID-a v LOUISU, HG ali morda celo v TC-ju zelo poceni. Če ti bo gor dajal original Kawasaki bo pa cena visoka.
CPU Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Ja menjal sem sam, samo menjava bi me takrat stala 7000SIT, pa je vsega skup pol urce dela. Verižni komplet pa dobiš od DID-a v LOUISU, HG ali morda celo v TC-ju zelo poceni. Če ti bo gor dajal original Kawasaki bo pa cena visoka. Sem klical k Čarmanu, pa je rekel da je komplet iz Louisa bolj tko, da ni prav dolgotrajen :? Zgleda da bo treba kar deset jurčkov več dat pa bo boljš :hmm:
kolar Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 Jaz sem poskušal od 0,0 do 1,0 bara, pa je najbolje čista nula, sprednja guma pa 1,5 bara, tako kot piše v papirjih, ker drugače motor skače kot koza, ker nima blažilnika na krmilu, sploh če se peljeta dva. Take se moje izkušnje.
platoom Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Zadnja gumca mi je pri koncu (8.000km) pa me zanima menjava z drugo znamko. Zdaj je gor orig., dal pa bi gor metzeler. Bo to OK, s tem da bi seveda prvo še fural (tudi še orig. seveda) :hmm:
tom Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Sem klical k Čarmanu, pa je rekel da je komplet iz Louisa bolj tko, da ni prav dolgotrajen :? Zgleda da bo treba kar deset jurčkov več dat pa bo boljš :hmm: hehe in ti mu verjameš. v louisu prodajajo samo D.I.D in regina komplete verig in verižnikov...in za oboje mislim da so kvalitetni, mogoče celo bolj kot original.
kolar Objavljeno Avgust 2, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2006 Jaz sem dal gor MAXSIS, z njo narolal cca 1500 km, pa se kar drži, tudi če ovinke gre, tam, kamor jaz hočem....
PURPLE Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Pozdravljeni. Sem nov član foruma, ter vozim KLEja. Motor letnik 2002, prevoženih 31000km, brez problema. Prva guma (zadnja) orginal Dunlop, zdržala 13000 km. Zamenjal sem jo za Pirelli MT 90 Scorpion (22000 sit) mam prevoženih 18000 km, sledi čas menjave. Poraba goriva glede moje solo vožnje se giblje od 4,3 do 4,7 litra na 100km. Pri dveh od 4,8 do nekje 5,5, max. Tako, da na relacijski (solo) vožnji začnem iskat črpalko malo pred 300 km, prepeljal sem se že tudi 338 km z tankom (15 litrov). Hitrost vožnje je od 90 do 110, višja hitrost mi ne ugaja, razen na primernih odsekih ceste. Problem pri dveh osebah je res nekoliko premehko vzmetenje, blažilec imam nastavljen na 3 od 5, posledica; nekajkrat sem podrsal s tačko po asvaltu. Priporočam trdnejšo nastavitev blažilca. Sprednji amotizer mi ne predstavlja nobenega problema (debata o ustreznem tlaku), razen pri počasnji vožnji, kadar je potrebno sunkovitejše zavirati, mi je nekajkrat zmanjkalo tla pod nogami. Moja višina 174 cm. Motor res ni primeren za ljudi manjše rasti, primer. Videl sem žensko, ki je KLEja morala postaviti na tačko, da je lahko zlezna nanj, nadalnji komebtar ni potreben. Glede servisev bi rekel, da dela vsak po svoje, kakor misli da je za motor najbolje, čeprav za nekatere stvari so mehaniki v pravem pomenu besede mehaniki. Na motorju imam zadnji kovček 35l, 52l se mi osebno zdi prevelik za tak ozek motor, ter tank torbo. Razmišljam o nabavi stranskih 21l kovčkih, ki bi jih upravičil z dolgimi potovanju za več dni. Zaenkrat tega še ni bilo. Zanima me, se, da dobit pri nas povišan vetrobran (kje), za Avstrijo vem, ter cena. PURPLE
kolar Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Glede vetrobrana: jaz sem mojega snel in ga nesel v Vrzdenec v firmo Krili, kjer so mo naredili povišanega za 18 cm, kakor sem hotel, le luknje je potrebno potem navrtati sam, da se ne zakvačkaš, ker če bi jih vrtal po originalu, ne bi nalegale. Sveder za les, pa nizke obraze, pa eno po eno, ne vseh naenkrat.....cena: 8 jurjev. Sliko lahko vidiš kakšno stran ali dve nazaj. lp
royal Objavljeno Avgust 12, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2006 Na KLE-ju je ketna na sredini mašine med enim in drugim cilindrom. Dol se vrže rezervar, cevi od hlajenja in pokrov ventilov. Potem se spusti napenjalec in se zavrti mašino da ti pride spojka na zgornjo stran. Odklopiš spojko (paziš da ti ketnca ne zdrsne v mašino)!!!!! Na en konc ketnce priklopiš novo ketnco in počasi vstiš mašino dokler ne pride ven cela stara ketnca. tako not ostane sam nova že na zobnikih. Ketnco spojiš in nategneš šponer. Montiraš kopkrov ventilov. Priklopiš cevi od hlajenja z novimi o-ring tesnili (ker čene ti bo špricala voda vsepovsod) in zalaufaš mašinco ..... Dela! .) Kolega ima KLE 500 in prevoženih 56 tkm ker vse skupaj nekam glasno, ga zanima pri kakšnih km je priporočljivo menjat verigo pogona odmičnih gredi da ne bi bilo prepozno? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se