MiNa Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 Tule pa mogoče še tule. Ali online navodila, lako si jih "preneseš" v njih je opisano. interista 1
Samuell Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 pred 32 minutami, interista pravi: Pozna kdo kakšno spletno stran kjer imaš vodiče v stilu kako zamenjati žarnico in podobno ? DIY - do it yourself to je okrajšava naredi sam pol pa google ... saj veš ... http://lmgtfy.com/?q=diy
interista Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 Sem pogooglal vse, pa se tudi zgodi, da kakšno stran zgrešiš, za to pa raje vprašam. Poleg tega me zanima, ali je še kakšna druga opcija za prvo pomoč razen tiste, da odstraniš tiso orodje, ko daš stransko plastiko dol. V primeru, da nimaš nobenega zadnjega kovčka ali pa tank torbe ?
miklavc Objavljeno Maj 3, 2016 Opozori Objavljeno Maj 3, 2016 pred 17 urami, interista pravi: Sem pogooglal vse, pa se tudi zgodi, da kakšno stran zgrešiš, za to pa raje vprašam. Poleg tega me zanima, ali je še kakšna druga opcija za prvo pomoč razen tiste, da odstraniš tiso orodje, ko daš stransko plastiko dol. V primeru, da nimaš nobenega zadnjega kovčka ali pa tank torbe ? Tudi če odstraniš orodje, gre prva pomoč zelo na tesno tam not. Kakšna tank torba je najbolša in najmanj moteča rešitev na KLE-ju. Efendi, interista in Kmet2 3
interista Objavljeno Maj 7, 2016 Opozori Objavljeno Maj 7, 2016 Nakup tank torbe (in zadnjega kovčka) je vsekakor v planu, me pa zanima če kaj težijo za prvo pomoč na tehničnemu (pač, da zaradi tega ne bi opravil tehničnega pregleda).
robot Objavljeno Maj 7, 2016 Opozori Objavljeno Maj 7, 2016 Nakup tank torbe (in zadnjega kovčka) je vsekakor v planu, me pa zanima če kaj težijo za prvo pomoč na tehničnemu (pač, da zaradi tega ne bi opravil tehničnega pregleda). Jaz sem prvo pomoč (prisiljeno) kupil pri njih
miklavc Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Ob 7. 5. 2016 at 13:13, interista pravi: Nakup tank torbe (in zadnjega kovčka) je vsekakor v planu, me pa zanima če kaj težijo za prvo pomoč na tehničnemu (pač, da zaradi tega ne bi opravil tehničnega pregleda). Za tehničnega jo daš pa v nahrbtnik in če jo že moraš pokazat jo imaš pri sebi ko si na motorju. Kmet2 in interista 2
Mikro1234 Objavljeno Maj 22, 2016 Opozori Objavljeno Maj 22, 2016 Pozdravljeni, danes sem se odločil, da naredim kratko turo z motorjem, saj je pred kratkim prestal servis (menjava olja, oljnega filtra, zračnega filtra, svečk,..), pa se je ta predčasno končala... V nizkih obratih mi je motor ugašal tako, da sem ga med vožnjo in na semoforjih moral držati na visokih obratih, Motor tudi ni hotel takoj užgati po tem ko je ugasnil. Pri pospeševanju se je tudi čudno obnašal (beri: cukal). Ko mi je zadnjič pred domom (5 km) spet ugasnil, sem opazil, da je pod motorjem luža in da puščam sled za sabo, kaj pa je bila ta tekočina pa nevem (bencin??). Bi lahko bilo, da servis ni bil opravljen korektno ali da je mogoče kakšna mehanska napaka. Pred servisom teh problemov ni bilo! Za vsako pomoč se zahvaljujem
interista Objavljeno Junij 24, 2016 Opozori Objavljeno Junij 24, 2016 Prebral cel forum 2x pa ne vem, ali nisem našel ali sem le spregledal, na koliko pumpate gume na temu motorju. Gume so namenjene vožnji po asfaltni cesti.
MiNa Objavljeno Junij 24, 2016 Opozori Objavljeno Junij 24, 2016 (popravljeno) Upoštevaj predlog proizvajalca gume (obeh). Poišči "user manual" tam piše 1,5/2,25 kg/cm2 ps, imam skanirano komplet, če rabiš. Popravljeno Junij 24, 2016. Popravil MiNa interista 1
MotoMate Objavljeno September 13, 2016 Opozori Objavljeno September 13, 2016 Pozdravljeni, pozdravljeni, pred kratkim so mi nepridipravi ukradli omenjeni motor, zdaj sem ga dobil nazaj z izčupanimi žicami :-S mi lahko da kdo kak napotek, kako dam kontakt preko žic, da ga bom lahko spravil domov, potem se bom pa spravil ponovne povezave s ključavnico. Barve so prikazane na spodnji sliki, probal sem različne kombinacije, lučka pa kar ne zasveti, mogoče manjka še masa? Akumulator je v redu. LP, Matej
Roki Objavljeno September 13, 2016 Opozori Objavljeno September 13, 2016 http://www.classiccycles.org/1852/597943.html Tule je en kup električnih shem. Poišči svoj motor in ... L.p. Rok hajoktejn 1
MotoMate Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 hvala, za povezavo na shemo, čeprav bi še zmeraj potreboval bolj praktičen nasvet. Če prav razumem shemo, potem je zame konkretno pomemben del sheme v rdečem kvadratku. Imamo 5 žic, katere moram potem povezat skupaj, da bom dal kontakt na motorju. Nebi rad, kar nekaj na pamet dela, da ne uničim akumolatorja. Katera žica je tista, ki je pod GY žico v shemi, pa ni označena? Hvala, LP, Matej
Bmflar Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 pred 41 minutami, MotoMate pravi: hvala, za povezavo na shemo, čeprav bi še zmeraj potreboval bolj praktičen nasvet. Če prav razumem shemo, potem je zame konkretno pomemben del sheme v rdečem kvadratku. Imamo 5 žic, katere moram potem povezat skupaj, da bom dal kontakt na motorju. Nebi rad, kar nekaj na pamet dela, da ne uničim akumolatorja. Katera žica je tista, ki je pod GY žico v shemi, pa ni označena? Hvala, LP, Matej Kolikor se jaz razumem v elektriko, ni pod GY ( mislim da je to grey - siva ) nobene žice. Ker je konektor 6 polni, je pač samo označen pol, ki ni priključen na nobeno žico. dejansko imaš samo 5 žic živih na 6 polnem konektorju. Lahko pa da se motim
MARJA Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 pred 33 minutami, HD-Dyna pravi: Kolikor se jaz razumem v elektriko, ni pod GY ( mislim da je to grey - siva ) nobene žice. Ker je konektor 6 polni, je pač samo označen pol, ki ni priključen na nobeno žico. dejansko imaš samo 5 žic živih na 6 polnem konektorju. Lahko pa da se motim Imaš prav. Se ne motiš Bmflar 1
MotoMate Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 Kljub shemi še zmeraj ne vem, kako zvežem žice skupaj, mimo ključavnice. Cilj je, da lahko dam kontakt samo z žicami in lahko odpeljem motor domov, zdaj ga imam v garaži od kolega, kjer nimam glih vedno dostop. Rabim, podoben pristop, kot ga je imel tisti, ki mi ga je ukradel pred tednom dni :-P LP, Matej
sebar Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 (popravljeno) Če lahko vprašam, kako si ga pa nazaj dobil oz. še boljše, če imaš voljo celo zgodbico napisat Upam, da ti ga uspe usposobit, bom malo poguglau P.S. Za ta star KLR 650 pravijo rdečo in belo žico združit za kontakt. Zna bit enako za KLEmburo Popravljeno September 14, 2016. Popravil sebar
MotoMate Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 Sem že prej en post napisal, ko sem se ga spravil iskat, ampak na kratko: Ukraden iz sobote na nedeljo v garaži pod blokom v Ljubljani, zjutraj poklical policijo, naredili so sicer zapisnik, ampak mi niso dali glih nekega upanja. Malo smo se organizirali objavili na FB in v okolici bloka plakate. Naslednji dan dobim nabim, da je bil podoben motor viden, pokličem policiste in čez uro dobim potrditev, da je bil moj :-D nesmeh do ušes, sledilo je samo še šlepanje z gurtno čez skoraj celo Lj do garaže :-) Sicer je prišel kar zdelan nazaj, ampak še zmeraj prepoznaven, ne znam si predstavljat kaj bi bilo, če bi ga isti lastnik imel še nekaj dni 8-| Upam, da mi lahko kdo iz izkušenj pomaga za zgornji problem, sem mislil, da je to splošno znano :-) Al se pa vsi bojijo napisat, da nebi bli sumljivi ;-)
Tex Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 (popravljeno) sodeč po shemi bi obe bele skupaj morale prižgat pozicijsko (park), za zagon pa belo na rjavo ( W in BR ) .. potem pa z štarterjem pognat .. glede na to, da imaš dve beli, mora na eni bit +12v .. preveri z multimetrom, če ga imaš kje pri roki .. tako pač jaz razumem .. da me nebi kdo preganjal, če se bo kje kaj vžalo .. Popravljeno September 14, 2016. Popravil Texo
5ERR Objavljeno Februar 4, 2017 Opozori Objavljeno Februar 4, 2017 (popravljeno) Mene pa zanima ali pozna kdo tegale, mogoče je lastnik tu gor? http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11348481&display=Kawasaki KLE 500 LEOVINCE IZPUH Ali kdo ve za kakšnega oz. prodaja kle-ja ta novejši model? LP, Peter Popravljeno Februar 4, 2017. Popravil 5ERR
5ERR Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 Pozdravljeni. A mi lahko kdo pove kaj lahko pričakujem pri motorju z 55000km (zamenjava sklopke, verige odmične gredi, porabo olja, itd)? Nikjer nisem zasledil kdaj naj bi se veriga odmične menjala. Lp, Peter
Kmet2 Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 pred 10 minutami, 5ERR pravi: Pozdravljeni. A mi lahko kdo pove kaj lahko pričakujem pri motorju z 55000km (zamenjava sklopke, verige odmične gredi, porabo olja, itd)? Nikjer nisem zasledil kdaj naj bi se veriga odmične menjala. Lp, Peter Pri realnih km in rednem vzdrževanju ne rabiš pričakovat nič , razen tankaj in vozi . maxxa, MiNa in interista 3
sebar Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 Tako kot je rekel @Kmet2. Cca 4 leta nazaj smo na mednarodnem KLE srečanju govorili s tipom, ki je imel takrat na KLE-mburi okrog 110kkm pa je samo enkrat ventile pogledal in to je to. MiNa 1
interista Objavljeno April 10, 2017 Opozori Objavljeno April 10, 2017 Se da za ta motor dobiti kakšen slip on od leo vince ? Obrnil google po dolgem in počeš, pa nobenega konkretnega podatka ne najdem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se