Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

ja imam jaz tudi 1000f, sem se malo lepše peljal, sem tudi prišel na 5 litrov, če bi se pa "na škrge", pa najbrž na 4,5. V 6. prestavi gre od 50 km/h pa do konca in samo vlečeee...

vse ok, edino žarnici bom še zamenjal, ker sem ponoči bolj slep; bom vzel kar tole

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/osram-par-zarnic-12v-h7-55w-night-breaker-laser?src=bestsellers

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

46 minutes ago, a-lex said:

ja imam jaz tudi 1000f, sem se malo lepše peljal, sem tudi prišel na 5 litrov, če bi se pa "na škrge", pa najbrž na 4,5. V 6. prestavi gre od 50 km/h pa do konca in samo vlečeee...

vse ok, edino žarnici bom še zamenjal, ker sem ponoči bolj slep; bom vzel kar tole

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/osram-par-zarnic-12v-h7-55w-night-breaker-laser?src=bestsellers

Ja to je edina žarnica ki osvetljuje uredu ponoči.poizkusu sem tudi led vendar se ne obnesejo.Življeska doba žarnice je bolj kratka to je minus

Popravljeno . Popravil Spasku
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ravno na cbf 1000 je zoprno zamenjati žarnico, moraš razstaviti cel sprednji del motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kakšne ploščice dajete na motorje. Jaz sem do sedaj samo org Honda montiral. Mi je pa kar drago dat 75 eur za zadnje ploščice vsakih 25 tisoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kere kol druge so ista cena ce so dobre,razen kitajskih k so verjetn cenejs,ce ti je drago dat 75 ojro vsake tri leta si kup raj picikl.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, luxsa pravi:

Kere kol druge so ista cena ce so dobre,razen kitajskih k so verjetn cenejs,ce ti je drago dat 75 ojro vsake tri leta si kup raj picikl.

Ni res. Od firme EBC so 25 ojro. Pa je profi firma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,se prau 25 ojro profita,ni glih da bi se na usesa metu, ce vzemes EBC zna mogoce malo bolj diske pobirat,mal se pozanimi prej,drgace pa so dobre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Brembo -rdeče. Spredaj in zadaj. Primejo ko šus. Pri bremzah in gumah ne šparat. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, fico77 said:

Ni res. Od firme EBC so 25 ojro. Pa je profi firma.

Niso vse EBC dobre ploščice nekatere tiste poceni  so celo slabe in žrejo diske. Če boš kupil EBC moraš obvezno kupit  EBC Double-H-Sintered boljše od original Honda in tudi cena je večja okrog 90 USD zavisi od tipa motorja.Če boš kupil na ebaju moraš pazit da ne kupiš kakšne poceni od kitajcev ker so sigurno ponarejene.najboljše kupit  iz USA ,ENG ali DE.Jaz te stavim na Hondo.Če te pa zanima prijatu na Kwasakiju  mean streak ki ima 360kg ali tan nekje  ima sedaj preko 130.000km in diski so še v dobrem stanju zelo malo obrabljeni.Na sliki so za mojo HONDO

IMG_20190421_135259.jpg

Popravljeno . Popravil Spasku
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem svoje zavore preizkušal dva dni nazaj na Vranskem, kjer so nas res prisilili, da smo na polno zavirali pri 50,60,70 km/h. Tudi ABS sem prvič tam sprobal na polno. Kaj naj rečem? Deluje. Mi je pa enkrat zadnje kolo dvignilo, ker se nisem uprl na krmilo ampak me je potisnilo naprej. Skratka, gonili so nas ko ?.  

Sem pa vceraj sel prvic na daljsi izlet. Tamalo sem peljal na morje in pridno vadil, vse, kar so me na Vranskem učili. Cel cas po stari cesti, razen v Kopru sem se šlepal po AC brez vinjete, ker sem se tam dobesedno izgubil. Stare ceste je konec in... v glavnem, nekje sem zaje... in preko Dragonje prispel v Piran. Kakorkoli, poraba je bila 18,4km/ L. Po moje je to vredu, glede na to, da sva bila dva na motorju? Koliko je to dejansko poraba pa se mi ne sanja izračunat. Procenti mi nikoli niso šli, zdaj ko sem sredi druge pubertete, pa se jih tudi ne bom učil. Če se komu ljubi, mi naj prosim izračuna porabo L/100km, ker sem res bebec za te stvari. Čeprav konec koncev, motor popije kolikor rabi in tu ni neke filozofije. Ko zmanjka pač naliješ. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Racka11, zakaj pa ne pustiš motorju, da ti to on sam računa? Tlele maš iz navodil, kako:

image.thumb.png.0cd989c78d197e6b8c9c77cdd6b52bb7.png

Sam, da se ne boš matral ... ... boljš, kot da med ovinki računaš in izpadeš iz ovinka. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj kaki butl sem. Hvala za oboje. Že nastavljam. Sploh nisem vedel da se to da naredit, pa na prvi strani navodil mi lepo piše naj jih preberem. 

Hvala! Torej 5,4. No, kar vredu. Se mi zdi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem jo predvčerajšnjim žgal v Piran delat in nazaj, kar precej hitro, pa sem imel porabo 5,84 litra na 100 km.

Dejstvo je, da se tega motorja ne da peljat počas in očitno ne bom ugotovil koliko je najmanjša možna poraba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, jaz imam s tamalo zadaj 5,3 -5,4. Je pa res, da se peljem bolj kot ne po omejitvah (max 10 več), na AC pa 125-130 max. 

Sva šla v četrtek do Opatije in seveda so me prehitevali. Ni mi jasno fantje kako zvozite ovinke če greste vanj sigurno 40km/h več kot je znak za omejitev spredaj. Ampak mene so naučili, naj vozim svoj tempo in tega se držim in se čisto vredu počutim za svojih skoraj 50let. Počasi in ziher. Sem pa naredil prvih 2500km kot motorist A. Kilometri z APN menda ne štejejo. Mi je pa všeč, da me je že enih par motoristov vprašalo, če je motor nov. Res ga zglancam takoj po vsaki vožnji. Na soncu je kot ?. Shine & go. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 5. 2019 ob 18:31, a-lex pravi:

Jaz sem jo predvčerajšnjim žgal v Piran delat in nazaj, kar precej hitro, pa sem imel porabo 5,84 litra na 100 km.

Dejstvo je, da se tega motorja ne da peljat počas in očitno ne bom ugotovil koliko je najmanjša možna poraba.

Imam 61 tisoč km od novega. Poraba do sedaj pa je bila od 4,1 do 6,9. Če gremo na potovanje in se vozimo v okviru omejitev je ta poraba cca 4,5-4,8. Odvisno, kje se voziš. Ravna cesta ali Dolomiti. Z tem motorjem se da z dinamično vožnjo priti tam na 5 do 5,5 litra na 100 km. To razliko v porabi dosežeš, ker voziš stalno v prenizki prestavi in ga vrtiš v visoke obrate, zakar pa ta motor ni narejen. Sam sem preizkušal pospeševanje v različnih prestavah in ni neke velike razlike, če pospešuješ v nižji ali višji. Na primer na Bloški polici iz prvega zavitega ovinka je čisto vseeno, če pospešuješ v tretji ali 4 prestavi. Razlike v hitrosti ni za 5 kmh, vedno dosežem 110 kmh. Lahko bi pospeševal tudi v drugi, vendar v tem ne vidim smisla, samo poraba benza, obraba gume in trpljenje verige je večje.

Naj povem, da z Mitas gumami naredim cca 5000 km, obe gumi sta podobno obrabljeni, verigo in zobnike pa imam še prve. Redno mazanje na 1000 km se izplača.

No pa tudi z tačkami kar velikokrat podrgnem po tleh. Je pa res, imam kar nekaj izkušenj, 120 tisoč klometrov se kar pozna, da spoznaš čare, pasti in vožnjosamega motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, fico77 said:

verigo in zobnike pa imam še prve. Redno mazanje na 1000 km se izplača.

61 tisoč km.... Lep dosežek. :OK: 

1000 km se mi zdi kar dolg interval za mazanje. Na kakšen način in kako pogosto pa čistiš verigo?

Verjetno "jadraš" skozi ovinke, kar se pozna pri porabi goriva in obrabi verige? Agregat je pravi za tako vožnjo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

61 tisoč km.... Lep dosežek. :OK: 

1000 km se mi zdi kar dolg interval za mazanje. Na kakšen način in kako pogosto pa čistiš verigo?

Verjetno "jadraš" skozi ovinke, kar se pozna pri porabi goriva in obrabi verige? Agregat je pravi za tako vožnjo.  

Če po pravici povem, sem jo očistil le ene 3krat. Uporabljam mazivo: 

http://www.at-team.si/p-2185-chain-lube-mazivo-za-verige.aspx

Le en spray je bil od motula, pa mi ni bil preveč vseč, ker ga ne moreš potem odstranit iz zobnika, tako se lepi. Mogoče se pozna tudi to, da sem naredil skoraj 10 tisoč km v enmu kosu, ko sem bil na Nordkappu.

Skoraj nikoli pa ne pospešujem "na mrtvo"

Zadnji zobni je še kar videt ok, natezovalec verige tudi še bi v rdečemu polju. Mislim, da bom s koncem sezone preventivno menjal komplet

Popravljeno . Popravil fico77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z CBF na Nordkappu? Vsaka čast! Sem mislil da greste fantje tako daleč samo z goldwingi, bmw ... in tem podobnim motorjem, ki imajo fotelje namesto sedeža. 

Sem pa tudi pri sebi opazil, da je Motul za ketno lepljiv in zadnji spoliran zobnik ni vec isti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Racka11 pravi:

Z CBF na Nordkappu? Vsaka čast! Sem mislil da greste fantje tako daleč samo z goldwingi, bmw ... in tem podobnim motorjem, ki imajo fotelje namesto sedeža. 

Sem pa tudi pri sebi opazil, da je Motul za ketno lepljiv in zadnji spoliran zobnik ni vec isti. 

Ah to ni bil nič. Večji podvig je bil Z CBR 600F na Irsko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebela, vidim da vi resno mislite. Torej je moj podvig še z APN6 čez istro in do Balatona otroški vrtec. 

Ja nič, najprej bom še ene par tisoč km po Sloveniji, še kak tečaj na Vranskem, potem pa grem čez mejo do??? Češka me vleče. 

Pa da ne odpiram teme, a se ta motor vozi v višjih vrtljajih ali ga pri 70km/h že v 6. prestavo porinete? A se z takšno vožnjo lahko motor tudi zaduši ali je to samo pri avtih z diesel motorji. Sprašujem kot začetnik, ker verjetno ne dirkate cel čas in tudi vam kdaj pride da se peljete umirjeno počasi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko greš tudi 55 s šesto, prav tako prenese. Jaz večinoma vozim v najvišji prestavi. Ni potrebe po visokih obratih. Le poraba se poveča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo to me še zanima, ali ima kdo nameščen na CBF FA povišan vizir in kako se obnese. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Racka11 pravi:

Samo to me še zanima, ali ima kdo nameščen na CBF FA povišan vizir in kako se obnese. 

ne vem kaj bi ti svetoval, veliko je  odvisno od tvoje višine, kam te zadene zračni tok iz vizirja  preizkusi tako , da med vožnjo z roko  ( dlan pred seboj dviguj in spuščaj )  poskušaš ugotoviti kam ti nese zračni tok , če si recimo nižje rasti boš dobil verjetno v predel glave oz. v čelado, če si višji pa pod čelado oz. v predel vratu. Meni pri orig. vizirju in sedežu na srednji poziciji ter višini 180 cm prihaja v predel vratu oz. morda še nižje odvisno tudi od hitrosti vožnje . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!