Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo

Ali morda kdo ve kje bi dobil (beri kupil) ključ za regulacijo trdote zadnjega amortizerja pri CBF ki. Sem spraševal v ASu, pa pravijo samo komplet orodje, ki pa je kar zasoljeno. Nimam pojma kje bi ključ lahko izgubil, oziroma kako je ključ izginil iz torbice za orodje.

Ali morda paše ključ od kakega drugega motorja?

LP Roman

Pri CBF 1000 ni problem nastavitve tudi brez originalnega ključa (orodja). Malo iznajdljivosti, pa gre!

Objavljeno (popravljeno)

Vejetno rabiš kaj takegale?:

http://www.google.si...4&tx=102&ty=104

Dobiš v vsakem bauhausu, merkurju itd. Ponavadi so nastavljiv-sprednji del se premika, da lahko zgrabiš različne velikosti matic. Lahko pa zadevo rešiš tudi tako, da nastaviš top ploski izvijač na utorček in previdno tolčeš z kladivom da zategneš/odtegneš zadevo.

Drugač pa jemlji podobne nasvete (sploh uradnih) serviserjev in zastopnikov z rezervo. Vedno ti bodo svetovali tisto, ker jim lahko potencialno v žep prinese kak EUR-razumljivo sej so tam zato da služijo :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Zdravo!

Verjetno bom dobil najbol iskreno in najhitrejše mnenje ravno tule zato me zanima sledeče.

A je komu poznan motor iz tega oglasa, oz. ali se ga splača kupi? http://www.avto.net/....asp?ID=6289792

LP

Zgleda kar vredu,če so realni kilometri,da ni paden in da je poraba oja vredu, je ta cena solidna in bi ti svetoval,da ga kupiš ali vsaj za araš sicer ti bo odšel !

Objavljeno

Ko sem še delal "drugje" sem imel velikokrat težavo pri pisanju naročilnic, ker nisem poznal slovenskega imena. V trgovini povprašaj za ključ z kavljem ali pa za C ključ. Gre pa res tudi brez tega ključa. Nekateri ključi za oljne filtre so prav tako uporabni za nastavljanje amortizerjev :whistle:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

A kateri mogoče ve kakšno informacijo, kdaj naj bi prenovili cbf-ko, mislim na stari model ne FA model.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

A kateri mogoče ve kakšno informacijo, kdaj naj bi prenovili cbf-ko, mislim na stari model ne FA model.

Po mojih informacijah je lani bila CBF-ka SA model na koncu sezone umaknjena iz proizvodnje. Nadomestila jo je CBF-ka FA model, katero sem tudi sam kupil.

Objavljeno

Zdravo!

 

Imam 2 vprašnji ;)

1. Je motul 5100 15w-50 primeren za ta motor (vozi se ga na 20+ stopinjah, izjemoma 1-2x letno med 15 in 20°)?

2. Koliko se ga rabi ob menjavi filtra?

 

Nimam navodil, ker potrebujem material za kolega, pa ne vem koliko olja nabavit.

Objavljeno

tudi 10-40 je odlicen, pa kak evro manj...od oka rabi kupit 4l, nekaj mu bo pac ostalo...

Objavljeno

ok. hvala. bo kar 15-50, če je ok. ko imam tudi sama tega 5100 15w-50, pa bo potem lažje porabit odprto kanto ;)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Končno se mi je uresničila želja in po letih potepanja z Kawasakijem GPZ 500S in pomanjkanja financ sem nakrampal dovolj za nov motor...in sem kupil Hondo CBF 1000A ST...letnik 2008....Zelo sem zadovoljen z njo in prvih 1000km je že za nama...me pa nekatere stvari zanimajo in upam na pomoč ter se vnaprej opravičujem, če je že kje bil odgovor ker že nekaj časa brskam po forumu in ne najdem točnih odgovorov....

Zanima me, :

- če ima kdo v slovenščini navodila in mi lahko pošlje (plačam pijačo...:)

- koliko so obrati v prostem teku (imam med 1200-1400...se mi sicer zdi malo dosti...)

-če bi mi nekdo lahko razložil delovanje Combined ABS...ker nekaj sprašujem in vsak govori drugače....

Hvala

Robi

Objavljeno

Navodila sem imel žal nimam več,

Obrati v prostem teku so tako visoki ko je motor hladen kasneje ne,

CBS pa pomeni da ko pritisneš prednjo zavoro se ob tem aktivira tudi zadnja v nekem razmerju (mislim da je 80:20 ampak tu me ne držat za besedo), skratka ko stisneš prednjo ročko na prednji zavori stisnejo vsi batki na zadnji pa samo eden.

In seveda obratno ko stisneš zadnjo na zadnji čeljusti deluje na polno na sprednji pa nekaj malega.

Upam da ti to kaj pomaga!

Objavljeno

Tole okoli CBSa ne drži čisto. Na CBFki deluje CBS samo, ko stistneš zadnjo zavoro - takrat tudi en bat na sprednji zavori deluje. Obratno, če stisneš prednjo zavoro, zadaj nič ne prime. Žal na CBFki ni "Dual CBS".

Objavljeno

Uf tole bi pa moral pogledat samo en čisto malo se mi zdi da sem nekje na motorju zasledil Dual CBS ampak nisem pa prepričan. Drugače pa se strinjam ja, če ni Dual takrat ni učinka na obeh.

Objavljeno

Uf tole bi pa moral pogledat samo en čisto malo se mi zdi da sem nekje na motorju zasledil Dual CBS ampak nisem pa prepričan. Drugače pa se strinjam ja, če ni Dual takrat ni učinka na obeh.

Sem pogledal in ne piše mi Dual ampak Combined se pravi je tako kot je napisal gaso65 in Wikipedia ve o tem povedati tole:

 

BMW Motorrad uses a system called Integral ABS, in which the front brake lever operates both the front and rear brakes, while the brake pedal operates only the rear brake.[2] In the inverse, Honda's system that features both combined brakes and Anti-lock brakes is dubbed Combined ABS. In this system, it is the rear brake pedal that operates both front and rear brake, where the front brake lever operates only the front calipers.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni

Hvala za odgovore....Glede obratov v prostem teku so, ko je hladen še višji...okrog 1600...potem ob toplem pa padejo na 1200-1400....

Za navodila bi še enkrat lepo prosil...vsaj v pdf in v angleščini ali nemščini, če že ne v slovenščini....

Glede C-ABS pa sicer zdaj bolj razumem....torej deluje samo nožno pedalo....če stisnem sprednjo zavoro potem zavira samo sprednja v vseh primerih? Sem našel posnetek...

Kjer je tudi opisano samo za zadnjo zavoro in to takrat ko pritisnemo na polno....če pa mi lahko še kdo po domače pove kako deluje pa tudi prosim....

Pa zakaj se zasliši modulator tudi takrat ko stisnem sprednjo zavoro?

Robi

Popravljeno . Popravil gastehpot
Objavljeno

ok takole je. Ravnokar iz prvomajskega potovanja po Bosni in malo Dalmacije. Zakaj malo sledi :-)

Na kratko tura: Bihać-Sarajevo-Mostar-Makarska kjer se je ustavilo :-( Z ženo vstaviva nad Makarsko in uživava v razgledu nakar želiva štartati... motor ne vžge... sumim akumulator... k sreči je cesta kar fajn navzdol zato vžgati ni bilo težko brez verglanja.... križišče... motor zgublja obrate... držim malo z gasom in pridem do naslednjega križišča v Makarski nakar crkne...

to je to... k sreči nasproti pripelje policaj na motorju, ki je na obisku iz 100km oddaljenega Sinja in od tukaj naprej se vidi da solidarnost med motoristi ne pozna meja. Skratka nekaj probavava vendar brez uspeha... pokliče lokalnega motorista iz cbr-ko ki pripelje sicer star ampak še ok akumulator... motor vžge... vmes pride hak(k sreči imam amzs plus in zakaj ne bi koristil) preveri napetost in ugotovi da kljub delovanju se motor ne polni saj ima le 12,... V torej je problem regler ali stator... nabere se že skupina lokalnih motoristov (odvijal se je motozbor motokluba Sv. Jure)... nazadnje najdejo lokalnega majstra Ivico, ki je več kot deset let šraufal Yamahe pri Delta teamu... evo rešen sem mislil... motor v delavnico... Ivica me odpelje v apartma 100m od motozbora :-) in se zmeniva za drug dan.

Sledi uživanje na motozboru ampak Ivica bo zrihtal si mislim... drug dan pa šok... šel je stator kar se mi je dozdevalo in v celi Dalmaciji, Ivica kljub trudu ni našel nadomestnega medtem ko regler bi uporabil iz Yamahe. Ni druge kot koristiti amzs pomoč... pokličem in čez 6 ur oz ob 18:30 pride kombi z prikolco( glavni dan motozbora z volom na žaru pa ravno dobro začel :(...)sledi pot domov oz do Novega mesta kjer naju z ženo brat pobere medtem ko motor pride dam jutri.

NA TEM MESTU SE BI ZAHVALIL B KERJEM IZ MAKARSKE IN POLICAJU IZ SINJA BREZ KATERIH BI IMEL KLJUB AMZS-JU BEDEN VEČER IN POKVARJEN DAN TAKO PA SEM SE IMEL KLJUB SMOLI SUPER.... HVALA BIKERJEM IZ MAKARSKE ZA VSO SOLIDARNO POMOČ.... SUPER STE

p. s. hak pride pomeri napetost in gre.... račun 265kn (seveda je to strošek amzs-ja ampak vseeno) in navedeno popravilo motorja :-)

ok zdaj pa vprašanje za majstre: če je šel stator ali je možno da je regler ok? Če menjam stator in uporabim ta regler ali lahko spet uničim stator? Naj preventivno menjam oboje? Original ne pride v poštev saj bi bil strošek 800-1000€. Našel za 200€ oboje na ebay.

Vsaka pomoč dobrodošla in glede na to da je to dokaj pogosta napaka verjetno ni malo izkušenj.

Objavljeno (popravljeno)

ponavadi zanič regler uniči stator (pri meni je blo tko, pa še koga poznam z enako izkušnjo); regler je minimalen strošek proti statorju, tko da jst bi menjal oboje; ad 2 - izogibal bi se electrexovih statorjev ker niso vredni pol qrca; šlampasto so naviti, še bolj šlampasto pa so speljane žice iz navitja na konektor, predvsem tam kjer stator sede na agregat in tam mi je tud prebil ganc nov stator omenjenega "proizvajalca"

sočustvujem pa s tabo glede dopusta, še bolj pa zaradi vola :)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

Žijo!

To sicer nima veze z motorjem ampak problem je isti. Pri mojem avtu je regulator poškodoval alternator. Zaradi prebitih diod je skurilo navitje. Če bi takoj začel razmišljati v tej smeri, bi rešil alternator, tako pa sem na hitro, na dopusti nabavil nov akumulator kupil in verglal, kar pa je uničilo alternator. JBG!

Moje mnenje je tudi takšno: menjaj oboje. Kar se tiče ogledanih regulatorjev in navitij pa je premalo podatkov da bi ti svetoval. Nikjer ni namreč specificirano koliko toka zadeva prenese in ali pašeta skupaj. Vprašaj kakega avto-električarja ki ti bo zadevo o polnilnih tokovih v vozilih razložil in ti najbolje svetoval.

LP

 

Aja! Kar se tiče obnovljenih stvari pa nič se bat, saj so tudi obnovljena-previta navitja čisto ok če so le upoštevali originalne preseke.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno

thx.. še podvpraševanje: nekaj se piše v tem ej temi o zaščiti navitja pred visokim temperaturam. Kako je s tem?

Objavljeno

Enkrat sem nekje našel podrobna navodila o motorju. Tu imaš vse o elektriki, zavorah, mašini itd....

Na spodnjem linku sem jih dal v javno mapo od koder si jih lahko skopiraš.

Upam da ti kaj pomagajo!

 

https://drive.google.com/folderview?id=0B19bWvROzgwMVkY1YlFvVzF0THM&usp=sharing

LP

Seveda mi je pomagalo....vse kaj je info o motorju je dobro....:) sploh zdaj ko je še nov pri hiši....drugače sem pa slišal, da je zelo zanesljiv motor...v glavnem so zadovoljni lastniki z njim....tako da komaj čakam kakšno vožnjo v Dalmacijo....

Sem pa tudi našel podatke, da se obrati prostega teka nastavljajo sami in je normalno okrog 1200 obratov....ali imate mogoče manj? Pa tudi C-ABS je verjetno res samo sprednje zaviranje ob močnem pritisku nožnega pedala...ko pa sprednjo pa samo spredaj...Upam, da nebom v takšni situaciji da bi potreboval...:)

Pa če kdo ve za kakšna moto srečanja na štajerskem v maju.....prosim za kakšen link....

Robi

Objavljeno

LP

Seveda mi je pomagalo....vse kaj je info o motorju je dobro....:) sploh zdaj ko je še nov pri hiši....drugače sem pa slišal, da je zelo zanesljiv motor...v glavnem so zadovoljni lastniki z njim....tako da komaj čakam kakšno vožnjo v Dalmacijo....

Sem pa tudi našel podatke, da se obrati prostega teka nastavljajo sami in je normalno okrog 1200 obratov....ali imate mogoče manj? Pa tudi C-ABS je verjetno res samo sprednje zaviranje ob močnem pritisku nožnega pedala...ko pa sprednjo pa samo spredaj...Upam, da nebom v takšni situaciji da bi potreboval...:)

Pa če kdo ve za kakšna moto srečanja na štajerskem v maju.....prosim za kakšen link....

Robi

če ne računaš težav z elektriko se strinjam z zanesljivostjo drugače pa preberi moj post o težavi v Dalmaciji malo višje :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!