Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

thx.. še podvpraševanje: nekaj se piše v tem ej temi o zaščiti navitja pred visokim temperaturam. Kako je s tem?

S posebnim lakom lakirana žica. Lak mora biti odporem na olje in visoko temperaturo (1800C ali več).

Objavljeno

Če hočeš, da boš siguren menjaj oboje. 

Imel sem enak problem. Prvič sem menjal reglulator in premeril navitje, ki je po meritvah kazalo, da je vse vredu.

Po par tisoš kilometrih zopet skurjen reglulator. Stator je pokazal nepravilnosti.

Naslednji korak nov regulator in obnovljen stator. Držal je dlje vendar zopet vrezal.

Težka odločitev, ker so novi in original deli dragi.

 

Scarabeo

Objavljeno

Tole vidim je velika težava ki me je že skoraj prepričala da prodam cbf-ko. Čudno da Honda to ne reši.

Na angleškem forumu berem da menjajo tudi "Flywheel"???

Objavljeno

V Nemčiji so zato podaljšali garancijo na kompleten alternator na 7 let....

Samo ti le-te ne priznajo avtomatsko na servisih, ampak moraš dobiti soglasje od uvoznika... :angry: tko pravjo na nemškem cbf forumu....

 

Pa srečno. KAko je s tem pri nas, žal ne vem.

Objavljeno (popravljeno)

ok imam vse kar rabim za menjavo: stator&regler.

predno sem se lotil menjave sem še enkrat premeril z voltmetrom ki je kazal:

15,5V na izhodu reglerja

20V~ med posameznimi poli na statorju

pomeril sem upornost na novem in je cca 0,2 ohma med posameznimi poli.

ima mogoče kdo podatke vseh pravilnih vrednosti? bi bil zelo hvaležen

... še nekaj: zelo prijazen gospod avtoelektričar tukaj na forumu mi je rekel po tel. da naj uporabim Araldite Rapid in premažem navitje. Sicer se ukvarja z obnovo avtomobilskih generatorjev. Glede na to da sem našel podatek o temp. odpornosti, ki je 65 oz. maks 80°C bi vseeno rad še drugo mnenje saj se zadeva segreje nad 150°C poleg tega je v tem delu min olja in stator je že ta ki sem ga dobil zaščiten z neko smolo

vem da kompliciram ampak nebi rad še enkrat kje obstal ali že na začetku zasral :-)

pa še naj omenim hvala g. avtoelektričarju za nasvete... ko bi bilo več takih. Vseeno pa se vedno rad prepričam dodatno... brez zamere.

še link do epoxy http://cpc.farnell.com/1/1/36933-araldite-rapid-epoxy-araldite-rapid-araldite.html

Popravljeno . Popravil mitjag
Objavljeno (popravljeno)

Po mojem ti kaj dosti zunanji premazi glede temperature ne morejo koristiti. Že sam lak na žicah mora biti temperaturno obstojen, kar pa mislim da ni problem saj ga po mojih izkušnja težko zažgeš oziroma odstraniš s segrevanjem, da prideš do kontakta. Kar se pa tiče drgnjenja žice ob žico zaradi vibracij je pa druga stvar. Če bi rad podprl slovenske firme in njihove proizvode je pravi naslov Cinkarna Celje in njihov Epoktit.

 

Lahko pa še druge zadeve ala:

http://www.loctite.si/cps/rde/xchg/SID-348FDAB0-ED8AA92B/henkel_sis/hs.xsl/full-product-list-loctite-4598.htm?countryCode=si&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001FQ3B

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno

Po mojem ti kaj dosti zunanji premazi glede temperature ne morejo koristiti. Že sam lak na žicah mora biti temperaturno obstojen, kar pa mislim da ni problem saj ga po mojih izkušnja težko zažgeš oziroma odstraniš s segrevanjem, da prideš do kontakta. Kar se pa tiče drgnjenja žice ob žico zaradi vibracij je pa druga stvar. Če bi rad podprl slovenske firme in njihove proizvode je pravi naslov Cinkarna Celje in njihov Epoktit.

 

Lahko pa še druge zadeve ala:

http://www.loctite.si/cps/rde/xchg/SID-348FDAB0-ED8AA92B/henkel_sis/hs.xsl/full-product-list-loctite-4598.htm?countryCode=si&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001FQ3B

thx loctite izgleda obetavno... dodatna zščita ne škodi.

mogoče se na koncu lotim obnov statorjev :-) kaki kandidati? ;-)

Objavljeno

Zamenjano in deluje - zaenkrat. Polnjenje je okoli 13,5-14,5V

Objavljeno

Zamenjano in deluje - zaenkrat. Polnjenje je okoli 13,5-14,5V

No pa je šlo!

A nisi mislil dodatno zalit navitja? Te je premamilo če in kako bo delalo kaj? :music4:

No v glavnem :OK:

Objavljeno

ma ne bi rad eksperimentiral in odkrival tople vode poleg tega je jutri motozbor :-)

Objavljeno

:D Madonca, saj nas bo pol kempa samo iz motosveta...vidmo jutri

Objavljeno

No krš je krš.... Grem z avtom. Motor je na servisu.

Objavljeno

No krš je krš.... Grem z avtom. Motor je na servisu.

 

A je zopet vse vrezalo?

 

Scarabeo

Objavljeno

Kaj se je pa zdej zgodlo?

Objavljeno (popravljeno)

No krš je krš.... Grem z avtom. Motor je na servisu.

been there, done that ... zmešal se mi je skor od tega; sicer na drugem motorju, pa vendar.

če bi še enkrat šel skozi to, bi kupil original :mellow:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

been there, done that ... zmešal se mi je skor od tega; sicer na drugem motorju, pa vendar.

če bi še enkrat šel skozi to, bi kupil original :mellow:

in tako sem naredil.

drugače pa nisem mogel verjet ko sem videl oglje pred reglerjem.K sreči ni kaj drugega uničlo. To pa je regler za 35€.

Objavljeno

No evo. Motorček zrihtan z originalnimi deli na pooblaščenem servisu.

Zamenjan stator, regler in narejen servis ter zamenjano skoraj pol motorja (gume, zavorne...)

 

Zdaj pa vprašanje tistim ki ste menjali (z original):

Na tujem CBF forumu berem da je potrebno pri menjavi menjati poleg statorja tudi vztrajnik oz. magnet okoli njega ker drugače se napaka hitro ponovi.

Tudi pri uradnem uvozniku so mi tako rekli in da imajo zato akcijsko ceno ob nakupu v kompletu.

Pri servisu kjer sem servisiral pa je bilo rečeno da ni potrebe ker to velja le za CBR oz CBF 600.

Torej kako je s tem mogoče kdo ve?

Objavljeno

Pozdravljeni, potrebujem prednjo pnevmatiko za Hondo CBF 1000 z ABS. Katero znamko mi priporočate in kje se dobijo ugodno. Dimenzija je seveda verjtno znana 120/70/17.

 

Hvala za odgovor in lep dan,

B.

Objavljeno

Pozdravljeni, potrebujem prednjo pnevmatiko za Hondo CBF 1000 z ABS. Katero znamko mi priporočate in kje se dobijo ugodno. Dimenzija je seveda verjtno znana 120/70/17.

 

Hvala za odgovor in lep dan,

B.

Doslej, ko sem še vozil cbf-ko sem imel daleč najboljše izkušnje z Pirelli ST Angel, vsaj za mene za ta tip motorja najboljša.

Objavljeno (popravljeno)

Marsikomu se bo tvoje vprasanje zdelo cudno. 

Kupi enako znamko in model kot imas zadnjo :)

Ponucaj do konca 2 zadnji gumi in potem zamenjaj komplet

Popravljeno . Popravil urkoman
Objavljeno

evo....tudi za nov model obstaja bug in pa blatnik

 

post-798-0-47205300-1369117810_thumb.jpg

post-798-0-97193100-1369117836_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Evo prišel sem iz dopusta na Siciliji, kjer se je tudi meni zgodilo kot mnogim. Kar na enkrat je motor nehal polniti baterijo. Predvidevam da je skurilo tuljavo, ker nekaj malega še vedno polni. No pot sem nadaljeval z dodatno baterijo in polnilcem, s katerim sem polnil vsak večer obe bateriji. Namreč na servisu v Siciliji so mi rekli da potrebujejo 4 dni za dele in 1000€ strošek.

Naj ob tem povem da sem brez problema delal 250km z eno baterijo (vožnja konstantno med 4 in 5 tisoč obrati). Seveda pa sem z varovalko izključil prednjo luč.

 

Me pa zima sedaj sledeče. Ker so original deli tudi pri nas kar zasoljeni me zanimajo alternative. Ali je že kdo preizkusil previjati navitje pri kakšnem lokalnem mojstru, kateri previja električne motorje.

In kje bi se dalo dobiti ponaredek, kateri preizkušeno deluje.

In kako lahko sam zamenjam navitje, baje je potrebno spoj med blokom in pokrovom namazati z neko posebno tesnilno maso.

 

Aja imam 2007 letnik Honda CBF 1000 ABS

 

LP

Se že v naprej zahvaljujem za odgovore.

Objavljeno

Pozdravljeni

Evo prišel sem iz dopusta na Siciliji, kjer se je tudi meni zgodilo kot mnogim. Kar na enkrat je motor nehal polniti baterijo. Predvidevam da je skurilo tuljavo, ker nekaj malega še vedno polni. No pot sem nadaljeval z dodatno baterijo in polnilcem, s katerim sem polnil vsak večer obe bateriji. Namreč na servisu v Siciliji so mi rekli da potrebujejo 4 dni za dele in 1000€ strošek.

Naj ob tem povem da sem brez problema delal 250km z eno baterijo (vožnja konstantno med 4 in 5 tisoč obrati). Seveda pa sem z varovalko izključil prednjo luč.

 

Me pa zima sedaj sledeče. Ker so original deli tudi pri nas kar zasoljeni me zanimajo alternative. Ali je že kdo preizkusil previjati navitje pri kakšnem lokalnem mojstru, kateri previja električne motorje.

In kje bi se dalo dobiti ponaredek, kateri preizkušeno deluje.

In kako lahko sam zamenjam navitje, baje je potrebno spoj med blokom in pokrovom namazati z neko posebno tesnilno maso.

 

Aja imam 2007 letnik Honda CBF 1000 ABS

 

LP

Se že v naprej zahvaljujem za odgovore.

 

Pozdrav evo danes pa še meni isti problem ...ne fila več... sta ista letnika...hehee.

Pršu iz Dalmacije mal pred domom crkne..

Lp

Objavljeno

Tule www.moto-deli.si so zastopniki za statorje, regulatorje in CDI enote proizvajalcev Electrosport in Electrex.

 

Kolikor sem jaz spraševal je previjanje dražje pa pri novemu sem dobil še eno leto garancije. Če boš že previjal se prepričaj da je izolacijski lak odporen na olja...jaz takrat nisem dobil mojstra ki bi mi to garantiral.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!