Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

šeenkrat zahvaljujem imlakarju, da si je uzel čas in prinesel slovenska navodila za uporabo. :worship:

in hvala za potrplenje, da sm dal takoj na kopiranje.... :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem gledal slike tegale motorčka, pa me zanima če ima kazalec za gorivo. Namreč nikjer ga nisem zasledil.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem gledal slike tegale motorčka, pa me zanima če ima kazalec za gorivo. Namreč nikjer ga nisem zasledil.

Lp

Ima, nima pa kazala temperature motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se pa vidi. Do sedaj sem na vseh slikah videl samo centralni del, tako da se teh dveh krogov na strani sploh ni videlo.

Najlepša hvala za odgovore.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole je: 1000ka ima prikazovalnik nivoja goriva, nima pa prikazovalnika temperature, 600ka pa ravno obratno.

Izbral bi (sem) 100ko :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom povsejverjetnosti kupil 1000ko spomladi. A so pri katerem prodajalcu bolši pogoji, a je povsod isto. Namreč na netu sem opazil, da cene imajo iste.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene se močno razlikujejo... Uradni uvoznik ima trenutno ceno za model brez ABS-a 8550€, pri t.i. "sivih uvoznikih" pa je cena 7690€. Razlika 860€ ni zanemarljiva... Odločitev kje boš kupil, pa je seveda tvoja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa se najde te sive uvoznike. In kakšna je razlika če kupiš pri njih. Razen v ceni. A se garancija prizna.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa se najde te sive uvoznike. In kakšna je razlika če kupiš pri njih. Razen v ceni. A se garancija prizna.

Lp

Garancija je evropska, vendar slovenski uradni uvoznik te garancije ne prizna. Servis moraš opravljati pri sivem uvozniku, ki ima tudi servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No danes sem dobil testnega v Trzinu in lahko samo rečem :kva2: enkratno. Motor po mojih željah. Imam močan občutek, da bo spomladi v moji garaži.

Samo nekaj me je zmotilo. Kot sem že bral v tej temi mi je enkrat med višjimi prestavami vrglo v "ler". A se vam to pogosto dogaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se je to kr nekajkrat nardil 600-tki. pri 1000 še nikoli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
No danes sem dobil testnega v Trzinu in lahko samo rečem :kva2: enkratno. Motor po mojih željah. Imam močan občutek, da bo spomladi v moji garaži.

Samo nekaj me je zmotilo. Kot sem že bral v tej temi mi je enkrat med višjimi prestavami vrglo v "ler". A se vam to pogosto dogaja.

Isto, včeraj. Če si imel modro (tako sem imel), se kaj takega meni ni zgodilo. Sem pa nekajkrat opazil, da na mestu brez prestavljanja motorja nisem mogel prestaviti v 1. recimo iz 3. Kljub temu pa sem navdušen in mislim, da bo čez dober mesec nov pri meni. Vsaj upam tako! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ!

Kaj testna ima mogoče namontiran kakšen kovček? Namreč jutri grem testirat pa bi fotoaparat vzel sabo pa me zanima če ga lahko dam v kovček al moram nahrbtnik vzet sabo.

TNX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm testno vozu ene par kilometrov, malo obvoznice in en rondo

NOOOROOOO :worship:

glede na pegasota, je to mercedes

brez tresljajev vlece od 2000 naprej v zadnji prestavi, in to za moje skromne pojme vlece posteno

rondo tomacevo sm odpelu v 6 z malo vec od 40 in pospeseval naprej povsem solidno

pri pegasotu bi mogu zamenat 2 prestave

in potem se doziranje plina, NORO, kolikor malo ga imas, ga lahko povsem odvzames (pred ovinkom)

in nic ne cukne, in potem na sredi ovinka ga lahko spet iz nule dodajas s poljubno natancnostjo, brez cukanja

pegaso zmeri rukne ko dodas 'mali gas'

sicer mam 202cm in se sedi uredu, samo sedez je mogoce malo ozek za mojo rit

in pa balanca je mogoce malo ozka (al se mi pa sam zdi glede na to da sm presaltu iz endure)

in ce bi se hotu peljat v zavetrju oklepa bi ga mogu posteno predelat, nekako 10cm naprej in navzgor

ker se pa pelje tako kot si jaz zelim (40-200+ v zadnji prestavi), so odpuscene vse take manjse napake

s tem motorjem bi res sou na serpentine uzivat

komi cakam da se najde ugodna priloznost za nakup

sicer sm isti dan vozil tudi r1200gs, pa se ta bolj nerad pelje pod 3000, nad 3000 je pa takoj miren kot elektromotor

polozaj je nekako isti, samo maska je nenormalno visje, tako da sm skoraj v zavetrju in potem je pod C2 vse neslisno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tako, z veliko truda in dobre volje sem navodila preskeniral in spravil v pdf obliko! Če kdo želi imeti zadevo v elektronski obliki naj mi pošlje mail na PM...

Velika zahvala gre ob tem tudi imlakar-ju, ki mi je navodila nesebično posodil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No v petek sem tudi jaz postal ponosni lastnik CBF 1000. In do sedaj sem naredil 350Km in lakho samo rečem uauu :kva2: :kva2: , nimam pripomb. Motor mi je izpolnil vsa pričakovanja. In tudi moja madam se nič ne pritožuje na zadnjem sedežu. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bridgestone BT57 se mi zdi, ampak je še premalo kilometrov, da bi lahko govoril koliko bodo zdržale..... 10k?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original sem imel Bridgestone BT57... Naredil sem 7K km (povečini v dvoje), in bil z njo dokaj zadovoljen. Trenutno imam gor Metzeler Z6 RoadTec. Guma je za moje pojme 1A, ena boljših touring pnevmatik kar se jih dobi. Zaenkrat 5K km in brez vidnejših znakov obrabljenosti (70% v dvoje, 30% solo).

post-3989-1188269568_thumb.jpg

post-3989-1188269773.jpeg

Popravljeno . Popravil s3c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, kako je z rezervo pri bencinu. Namreč piše da je 4 litre rezerve samo ne vem kako se jo vklopi.

Popravljeno . Popravil Amper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original sem imel Bridgestone BT57... Naredil sem 7K km (povečini v dvoje), in bil z njo dokaj zadovoljen. Trenutno imam gor Metzeler Z6 RoadTec. Guma je za moje pojme 1A, ena boljših touring pnevmatik kar se jih dobi. Zaenkrat 5K km in brez vidnejših znakov obrabljenosti (70% v dvoje, 30% solo).

BT57so ble res zakon. Sem naredil dobrih 13k z njimi. Sedaj pa sem po sili razmer kupil Dunlop, pa mi sprednji konec ful trese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, kako je z rezervo pri bencinu. Namreč piše da je 4 litre rezerve samo ne vem kako se jo vklopi.

Mislim, da se rezerve nič ne vklopi. Se mi pa zdi, vsaj pri moji, ko pride do rdečega polja, da je v tanku še cca. dobre 3 litre bencina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimajo me vaše izkušnje z vetrnim hrupom. Imam 188 cm, sedež v srednji višini in čelado AGV Daystar. Na testu sem že imel Schubertko S1. Hrupa je sicer manj, vendar ne toliko, da bi investiral 400 EUR. Ima kdo že mogoče Givijevo povišano šipo? Drugače o motorju vse najboljše!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!