Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

Prvič na Grobniku za mene: L1982 - GSX 1100 - 220 Kg, cajt: 1.49.

Randy a si to ti, na motosvetu :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Preden sem začel vozit Superbike, sem veckrat gledal dirke takratnega jugoslovanskega prvenstva. Okrog leta 85 -86 so časi z dobro zrihtanimi superbike motorji težkimi okrog 170 kil, začeli lezti pod 1.40 :hmm: Da bi se našel junak ki bi nekaj let prej prišel na grobnik in prvič ko je na stezi naredil 1.49 :wacko: :wacko:

Al je blo nekaj narobe z uro, al pa je bil Grobnik takrat krajši :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič na grobniku z TDM v Zelo Vetrovnem vremenu 2.02 :angry: :angry: :angry: manj ni hotlo iti.... bote pa spomladi videli vraga :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Randy a si to ti, na motosvetu :notworthy:  :notworthy:  :notworthy:

Preden sem začel vozit Superbike, sem veckrat gledal dirke takratnega jugoslovanskega prvenstva. Okrog leta 85 -86 so časi z dobro zrihtanimi superbike motorji težkimi okrog 170 kil, začeli lezti pod 1.40 :hmm: Da bi se našel junak ki bi nekaj let prej prišel na grobnik in prvič ko je na stezi naredil 1.49 :wacko:  :wacko:

Al je blo nekaj narobe z uro, al pa je bil Grobnik takrat krajši :yea2:

Ni bil krajši, sam je bila ena prvih superbike dirk, na kateri sem celo prvi krog vodil, pol pa sem šel v Zagrebškem ovinku ravno in končal na sedmem mestu. Dirko je pa zmagal Akrapovič z Guzzijem 850.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko pohvalim Profija;zelo dobr cajt za CBR600f,pa še glih najnovejši model ni.Ponavad se tko hitr vozjo z R1 in podobnim pilam,pa še to bolj maherji :notworthy: :huh: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko pohvalim Profija;zelo dobr cajt za CBR600f,pa še glih najnovejši model ni.Ponavad se tko hitr vozjo z R1 in podobnim pilam,pa še to bolj maherji :notworthy: :huh: !

Bom spet začel dirkat :naughty: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bil krajši, sam je bila ena prvih superbike dirk, na kateri sem celo prvi krog vodil, pol pa sem šel v Zagrebškem ovinku ravno in končal na sedmem mestu. Dirko je pa zmagal Akrapovič z Guzzijem 850.

Uffff...prvič na grobniku pa kar superbike dirko pelat :yea2: No ja, jaz sem pa vedno prej raje malo potrenirov :xx: :xx: O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Roman: se strinjam s tabo da je benotov caj tz Sv odličen. Nisem vedel točno kakšen motor je imel takrat ko sem pisal prejšnje mnenje. vedel sem samo da je bil Suzuki. Ko sem opazoval :( znane ljudi na Grobniku in ko sem videl kako moraš voziti da voziš okoli 1:50 recimo s SS motorji 600 cmm mislim da marsikod ne bi z benotovim SV prišel pod 2 minuti. Mislim da je razlika v konjih precej velika(~50KM) kar pa ni malo :rolleyes:

Glede Profijevega časa pa tole: Mislim da septembra (AMD TAM)ni nihče s 600ccm motorjem postavil časa pod 1:48 ali nekje v bližini. vem da je imel duhec s tule gor z 10 let staro CBR čas okoli 1:50 pa je bil eden izmed boljših v svoji klasi :notworthy:

Vidim da bi bilo pametno kupiti kako abonentsko karto za Grobnik drugo leto :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:45 :BUA:

Moj prvi čas ko sem bil prvič na Grobniku...... hm, nismo imeli koledarja da bi štopali :D, to je bilo z Minarellijem 50ccm

Drugače pa sm eno sezono - brez vsakršnega treninga med dirkami ( treninge sem vozil le uradne pred dirko) z Gp 125 peljal 1.38.365 ali nekaj podobnega.

S tem, da v dirke nismo vlagali praktično skoraj nič ( razen obveznih rezervnih delov za motor in gume) se mi zdi to soliden cajt.

Spidy a se mal hecaš ti? Za 1.45 in biti prvič na Grobniku z 125 GP je to presneto soliden čas. Robert Mladovan dirka skoraj desetletje pa je bil takrat za Kužnerjem na 1. treningu. S tem, če smo počteni, da Kužner ni ravno suhec ( se oproščam Aljažu), je to super cajt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Profijevega časa pa tole: Mislim da septembra (AMD TAM)ni nihče s 600ccm motorjem postavil časa pod 1:48 ali nekje v bližini. vem da je imel duhec s tule gor z 10 let staro CBR čas okoli 1:50 pa je bil eden izmed boljših v svoji klasi :notworthy:

Aaaa... Hanzi, en majhen dodatek: IKE je z mojo nenastavljeno CBR 600F naredil v drugem krogu 1:45. Seveda pa je IKE državno-prvaška legenda... :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še s hondo, letnika 1992, ki bi mu danes lahko rekli zmahan jajc

AAaaaa.... Jure, majhen popravek: ko so delali test Honde CBR 600, so vzeli letnik 1993 in letnik 2003 (se mi zdi, da sta bila ta dva letnika). Skratka, razlika 10 let. Test je pokazal, da prakticno ni razlike oz. da je ta minimalna v prid novemu letniku. Se pa ne spomnim tocno vseh podatkov, vem samo to, da je pisalo v eni reviji. Tako da... Honda :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AAaaaa.... Jure, majhen popravek: ko so delali test Honde CBR 600, so vzeli letnik 1993 in letnik 2003 (se mi zdi, da sta bila ta dva letnika). Skratka, razlika 10 let. Test je pokazal, da prakticno ni razlike oz. da je ta minimalna v prid novemu letniku. Se pa ne spomnim tocno vseh podatkov, vem samo to, da je pisalo v eni reviji. Tako da... Honda :notworthy:

Ujej Gregs sorry je prišlo do nesporazuma - za Kužnerjevo 125tko sm govoru. Se opravičujem..... O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AAaaaa.... Jure, majhen popravek: ko so delali test Honde CBR 600, so vzeli letnik 1993 in letnik 2003 (se mi zdi, da sta bila ta dva letnika). Skratka, razlika 10 let. Test je pokazal, da prakticno ni razlike oz. da je ta minimalna v prid novemu letniku. Se pa ne spomnim tocno vseh podatkov, vem samo to, da je pisalo v eni reviji. Tako da... Honda :notworthy:

to pomeni, da honda :notworthy: ni v 10 letih napredovala skoraj nič ... ;) :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pomeni, da honda :notworthy: ni v 10 letih napredovala skoraj nič ... ;) :devil:

Ne, to pomeni, da je kvaliteta stalno konstantna... ;) :devil: :yea2: O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AAaaaa.... Jure, majhen popravek: ko so delali test Honde CBR 600, so vzeli letnik 1993 in letnik 2003 (se mi zdi, da sta bila ta dva letnika). Skratka, razlika 10 let. Test je pokazal, da prakticno ni razlike oz. da je ta minimalna v prid novemu letniku. Se pa ne spomnim tocno vseh podatkov, vem samo to, da je pisalo v eni reviji. Tako da... Honda :notworthy:

V to me pa ne bo noben prepričal. Čista neumnost. Sicer nisem nek profesionalec, vendar sem imel CBR600 letnik 95, sedaj pa imam CBR600FS letnik 2001, pa ti povem, da se razlika 16 kg in nekaj konjev pozna. Na cesti še skoraj ne tako očitno, definitivno pa na dirkališču. Ta stara je bila v primerjavi z tanovo čista ujsnca. CBR600RR pa je še precej boljša, v vodilni grški reviji so naredili primerjalni test in nova je bila za 2.5 sek na krog hitrejša. (pri krogu 1.38).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Profijevega časa pa tole: Mislim da septembra (AMD TAM)ni nihče s 600ccm motorjem postavil časa pod 1:48 ali nekje v bližini. vem da je imel duhec s tule gor z 10 let staro CBR čas okoli 1:50 pa je bil eden izmed boljših v svoji klasi :notworthy:

Hvala hvala :P :D

Konkretno sm vozu 1.50.153, se bi pa dalo pod 1.50, mogoče celo do 1.48-1.49 sam več pa sigurno ne ker tolko expert spet nism in predvsem to, tudi glede primerjave 10 let razlike pr CBRkah: če ma nova CBRka take vozne lastnosti kot moja potem bi blo brezveze da kupujem novo ker je povsem zadovoljiva ta ki jo mam. Seveda daleč od idealnega ker motor v 10 letih se "zgoni" pa če šibaš alpa če greš počasi in kot sem vidu pr enmu kolegu ki je bil septembra tudi dol z isto CBRko (isti letnik) sva mela oba iste probleme, in sicer z zadnjim kolesom. Motor je, ko si hotu it skoz ovinke RES do konca je motor..hm.. kako bi reku.. je bil zlo nemiren in seveda na izhodu iz ovinka ko si hotu privit plin je zanašalo rit še kar. 3x mi jo je nevarno vrglo vn, k sreči se je dalo vse ulovit.

Star motor je star motor, ni kej. Aja pa še to. Po ovinkih se res ne pozna dosti 10 let razlike, je bolj odvisno od pilota. Najbolj sem ostajal slabo ko sem se boril recimo s kakimi ZX-6R ali R6 (oba zadnja letnika) zadnje ovinke na pisti in mi je celo uspevalo.. pridemo na ravnino in una dva taki turbo da sm samo :blink: :blink: :blink:

jst: 185kg, 100KM <_<

ona dva: 176kg, 125KM

Tolko o tem. :)

LP in se vidmo na Grobniku...enkrat ;)

duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V to me pa ne bo noben prepričal. Čista neumnost. Sicer nisem nek profesionalec, vendar sem imel CBR600 letnik 95, sedaj pa imam CBR600FS letnik 2001, pa ti povem, da se razlika 16 kg in nekaj konjev pozna. Na cesti še skoraj ne tako očitno, definitivno pa na dirkališču. Ta stara je bila v primerjavi z tanovo čista ujsnca. CBR600RR pa je še precej boljša, v vodilni grški reviji so naredili primerjalni test in nova je bila za 2.5 sek na krog hitrejša. (pri krogu 1.38).

Ej, ma caki malo, nisem jaz pisal tega! Samo hudic je, da se ne spomnim, kje je to pisalo, pa me seveda lahko vsak obtozi "rekla-kazala". Seveda je bila razlika, vendar kolikor vem, ne toliksna. Mislim pa, da tista 10 let stara CBR ni bila veliko v uporabi... Evo, toliko, preden me raztrgate.... Jaz od tega tako ali tako nimam nic, zato kar navalite... :notworthy: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem je govoril tudi IKE, tako da je zagotovo res... njemu pa jaz ZIHER verjamem... B) Razlika je bila cca. 3 sekunde (mensezdipress).

LP,

Teya

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem po Grobniku vozu bolj amatersko in zelo občasno. V razponu cirka 18tih let sem tam preiskusil moje bivše motorje:

SUZUKI GSX 1100

KAWASAKI GPZ 900R

SUZUKI GSX 1100R

YAMAHA FZR 750R (DELTABOX LIMITED)

YAMAHA FZR 1000

HONDA CBR 900 RR (1)

HONDA CBR 900 RR (2)

HONDA CBR 900 RR (3)

YAMAHA R1 (PREDELANA)

Moram reč, da je v teh letih tehnika ogromno napredovala in razlika med prvim Suzukijem in Yamaho R1 je ogromna.

Popravljeno . Popravil kycysymet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo hudic je, da se ne spomnim, kje je to pisalo....

Evo, toliko, preden me raztrgate....

Da ti pomagam Gregs preden te raztrgajo :kva1: ... --> to je pisalo v enem od letošnjih PS-ov, žal se pa tudi jaz ne spomnim v kateri številki. :? :hmm:

Sicer pa moramo se malo kregat, saj to je Slovenija :naughty: :lol1:

Vsaka stotinka šteje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, to pomeni, da je kvaliteta stalno konstantna... ;) :devil: :yea2: O:-)

Nikar ne pretiravajmo, kvaliteta se stalno poslabšuje <_< . Dva meseca nazaj sem menjal zadnjo gumo na CBR ki 600 :blink: in šokiran ugotovil da je hin ležaj v zadnjem kolesu :ph34r: in to pri 22000 km, kolega , ki sem mu prodal ta staro CBR ko letnik 95 do 70 000 km ali pa še malo čez, ko jo je prodal, ni imel težav z ležaji.

Samo, da mi nebi kdo rekel, da motor preveč z WAP-om perem :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč pereš motor z wapom :devil: :devil:

(ne vem če je prejšnjič kdo zbrisal, al pa nisem dobro objavil....)

p.s. btw, če sem jaz off topic, je zgornji post prav tako :angry:

Popravljeno . Popravil elbarto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič na Grobniku letos, potem ko sem 2 mesca prej izpit naredil ... :) Moj cajt z FZS1000 - cirka 4 minute.

Mislim, da bom drugo leto cajt bistveno izboljšal, če bom prišel do Grobnika :)

Grobnik zakon ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!