Dolenc™ Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Je bil kdo na letošnjem motohapeningu, kolk je kej gužve?
k0ci Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 jaz sm bil in zdaj grem spet septembra, ni neke gužve, pa tko al tko bodo na jesenskem razdelili klase pod 1:45 in nad 1:45 za treninge, tako da ne boš lih nekomu v rit priletel
Dolenc™ Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 To me ne skrbi tolk, bol me to, ob gužvi so stalno neki padci in rdeče zastavce, pol pa nardiš en krog, pa nazaj v box, pa spet en krog pa box in zaciklaš, nimaš nč od vožnje, pa še sam rataš presran k videš kako ob strani motorje pobirajo Se vidmo potem verjetno, če ne bo spet kej vmes pršlo
k0ci Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 ah tale zadnji hapening je bil kar kulturen no, mislim da v 3 dneh samo 3 al 4 padci, samo zdrsi, nič resnega, se je pa kar nekaj mojstrov prevrnilo na parkingu, ko so kazali kako znajo svoje mopede po zadnjem peljat
kewo Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Jest sm tut mal gledu, da bi šov sam kva so to kr ene omejitve: PREPOVEDANE SPREMEMBE: - sprednja vilica in amortizerji - zavore - platišča - zamenjani oklepi - ne-serijske luči - slick pneumatike - friziranje motorja (izboljševanje) - odstranitev zaganjaca, akumulatorja ali alternatorja - odstranitev sovoznikovega sedeža - zamjenski oslonci nogu -Quick shifter Te 2 me najbolj motita, se zlimaš pa grejo original plastike u kurac. Pa sploh nwm kwa je fora, da nesmeš met poliestrov?
Dolenc™ Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Verjetno to velja za kakšno dirko, vem da nekateri vozijo z original oklepi ravno zaradi tega, če bi ugibal je to dunlop cup. Za trening je čisto vseeno kaj imaš gor.
kewo Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Verjetno to velja za kakšno dirko, vem da nekateri vozijo z original oklepi ravno zaradi tega, če bi ugibal je to dunlop cup. Za trening je čisto vseeno kaj imaš gor. Možn da je tudi za Dunlop cap, za čist navadno "Serija" so te pravila Ja sej bom vidu, mjbi pa pridem sam trening vozit
bobr Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Možn da je tudi za Dunlop cap, za čist navadno "Serija" so te pravila Ja sej bom vidu, mjbi pa pridem sam trening vozit Na Dunlop cup so ta pravila: Dopuštene izmjene (za sve klase) Zamjenski oklopi (svjetla nisu obvezna), s tim da motocikl mora zadržati siluetu homologiranog modela. Ispušni sustav Kočiona crijeva Amortizer upravljača Završni prijenos Zabranjene izmjene Ovjes Naplatci Quick Shifter Obvezne izmjene Svi sudionici utrke obvezni su prije izlaska na stazu ukloniti retrovizore, kofere i sve ostalo što narušava osnovnu siluetu motocikla. A to pomeni da grem lahko z PowerCommander? Nikjer ne piše da bi bil prepovedan .
sesir Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 A to pomeni da grem lahko z PowerCommander? Nikjer ne piše da bi bil prepovedan . Skoraj vsi ta hitri imajo druge fedre v vilicah itd...Kar se ne vidi se ne ve
bobr Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Skoraj vsi ta hitri imajo druge fedre v vilicah itd...Kar se ne vidi se ne ve Saj to mi je več ali manj jasno. Vendar ta Dunlop cup mi je še posebej všeč, ker ne smejo zmagovalci ostalih skupin tukaj tekmovat. Naj bi bil ta cup res bolj za amaterje. Kao... :naughty: Hmmm, mika me mika tole
k0ci Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Možn da je tudi za Dunlop cap, za čist navadno "Serija" so te pravila Ja sej bom vidu, mjbi pa pridem sam trening vozit tole je za serija ja, ti greš potem lahko v pro serija, kjer so dovoljeni poliestri ampak mora motor imeti delujoče luči (lahko leče oz. nekaj doma spacano, toliko da sveti)
k0ci Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Saj to mi je več ali manj jasno. Vendar ta Dunlop cup mi je še posebej všeč, ker ne smejo zmagovalci ostalih skupin tukaj tekmovat. Naj bi bil ta cup res bolj za amaterje. Kao... :naughty: Hmmm, mika me mika tole kao ja, a en hrvat, se mi zdi da je, konstantno vozi 1:35:2 +- 0,2 sekunde, meja za dunlop cup je nad 1:35 in to z gp racer
bobr Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 kao ja, a en hrvat, se mi zdi da je, konstantno vozi 1:35:2 +- 0,2 sekunde, meja za dunlop cup je nad 1:35 in to z gp racer Ma to bo kar u redu zame. Nekje med 1:40 - 1:45 bom zadovoljen . Pro serija tudi ne pride v poštev ker ni dovoljen PC. Čist so zakompliciral tole
shark357 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 (popravljeno) Zanima me, če kdo prakticira obračanje zadnje gume (leva stran ima še cca. 40%, desna pa vsaj 80%, če ne več... ), ker bo leva stran šla hitro na grobniku na celodnevnem eventu, bi nekje po treningu gumo obrnil (GP Racer Ntec M)??? Nekaj na to temo je sicer bilo rečeno že nekaj let nazaj, pa se ne spomnim ali je to ok ali ne... Popravljeno Avgust 11, 2011. Popravil shark357
MihaJ Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Zanima me, če kdo prakticira obračanje zadnje gume (leva stran ima še cca. 40%, desna pa vsaj 80%, če ne več... ), ker bo leva stran šla hitro na grobniku na celodnevnem eventu, bi nekje po treningu gumo obrnil (GP Racer Ntec M)??? Nekaj na to temo je sicer bilo rečeno že nekaj let nazaj, pa se ne spomnim ali je to ok ali ne... Točno tako gumo sem obrnil, dela popolnoma normalno.
shark357 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Super hvala za info, se vidimo potem 10.9
bostrom155 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Zanima me, če kdo prakticira obračanje zadnje gume (leva stran ima še cca. 40%, desna pa vsaj 80%, če ne več... ), ker bo leva stran šla hitro na grobniku na celodnevnem eventu, bi nekje po treningu gumo obrnil (GP Racer Ntec M)??? Nekaj na to temo je sicer bilo rečeno že nekaj let nazaj, pa se ne spomnim ali je to ok ali ne... D211Gp jih vsi obračamo...za gp racer pa ne vem...po mojem ne bi smelo bit nič narobe... iom in DXR16 2
MiriGSX600 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Jaz skoz obračam.Obnašanje popolnoma enako.Edino spredna pa bojda ni priporočljivo. iom 1
kewo Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 D211Gp jih vsi obračamo...za gp racer pa ne vem...po mojem ne bi smelo bit nič narobe... Kolega je mev zadnič obrnjene na cbr 600, čeprav ni priporočljivo obračati gp-racer. Vsaj Čarman mi je tako razložu, da se lahko obrača le dirkalne pnevmatike, katere izdelujejo v Angliji. .) DXR16 1
kewo Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 tole je za serija ja, ti greš potem lahko v pro serija, kjer so dovoljeni poliestri ampak mora motor imeti delujoče luči (lahko leče oz. nekaj doma spacano, toliko da sveti) Kr neki, kwa je sploh fora tega da morš met luči? A ni za njih še bolj, če ni luči. Ob primeru padca, kjer se lahk fajn razbije po progi. :wacko: DXR16, roko in dotem 2 1
bobr Objavljeno Avgust 13, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2011 Kr neki, kwa je sploh fora tega da morš met luči? A ni za njih še bolj, če ni luči. Ob primeru padca, kjer se lahk fajn razbije po progi. :wacko: Saj greš lahko na Dunlop cup
predragkp Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Evo še mojih par slikic in action+nekaj z legendo Mirkotom Kalškom kateri je me malo vlekel (to da je pravi norec in da me je sonce pošteno omamilo da sem ga šel sploh sledit v brenzanja in ovinke ne bom niti omenjal) Uploaded with ImageShack.us Keiko, casper7, kewo in 1 other 4
predragkp Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 UPS...moral malo zmanjšat slike casper7, RobiRoberto, Keiko in 2 others 5
Cartman Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Toti na K2 Ta kombinacija je že vidla boga in pol. Tud Man je pelal s tem strojem. Zdi se mi, da ma ta motor PB 1:32:6 al neki takega. da mu je obljubil penzijo, če zleze pod 33. pa je snedu besedo hehe. exclan, Dani, kevin34 in 2 others 3 2
predragkp Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Toti na K2 Ta kombinacija je že vidla boga in pol. Tud Man je pelal s tem strojem. Zdi se mi, da ma ta motor PB 1:32:6 al neki takega. da mu je obljubil penzijo, če zleze pod 33. pa je snedu besedo hehe. Ja legendarna kombinacija...saj ima k5 1000 sam kot zgleda bo prej tisti v penziji kot tale:)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se