Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Je bil kdo na letošnjem motohapeningu, kolk je kej gužve?

Objavljeno

jaz sm bil in zdaj grem spet septembra, ni neke gužve, pa tko al tko bodo na jesenskem razdelili klase pod 1:45 in nad 1:45 za treninge, tako da ne boš lih nekomu v rit priletel

Objavljeno

To me ne skrbi tolk, bol me to, ob gužvi so stalno neki padci in rdeče zastavce, pol pa nardiš en krog, pa nazaj v box, pa spet en krog pa box in zaciklaš, nimaš nč od vožnje, pa še sam rataš presran k videš kako ob strani motorje pobirajo :D

Se vidmo potem verjetno, če ne bo spet kej vmes pršlo :)

Objavljeno

ah tale zadnji hapening je bil kar kulturen no, mislim da v 3 dneh samo 3 al 4 padci, samo zdrsi, nič resnega, se je pa kar nekaj mojstrov prevrnilo na parkingu, ko so kazali kako znajo svoje mopede po zadnjem peljat :whistle:

Objavljeno

Jest sm tut mal gledu, da bi šov sam kva so to kr ene omejitve:

PREPOVEDANE SPREMEMBE:

- sprednja vilica in amortizerji

- zavore

- platišča

- zamenjani oklepi

- ne-serijske luči

- slick pneumatike

- friziranje motorja (izboljševanje)

- odstranitev zaganjaca, akumulatorja ali alternatorja

- odstranitev sovoznikovega sedeža

- zamjenski oslonci nogu

-Quick shifter

Te 2 me najbolj motita, se zlimaš pa grejo original plastike u kurac. Pa sploh nwm kwa je fora, da nesmeš met poliestrov?

Objavljeno

Verjetno to velja za kakšno dirko, vem da nekateri vozijo z original oklepi ravno zaradi tega, če bi ugibal je to dunlop cup.

Za trening je čisto vseeno kaj imaš gor.

Objavljeno

Verjetno to velja za kakšno dirko, vem da nekateri vozijo z original oklepi ravno zaradi tega, če bi ugibal je to dunlop cup.

Za trening je čisto vseeno kaj imaš gor.

Možn da je tudi za Dunlop cap, za čist navadno "Serija" so te pravila :?

Ja sej bom vidu, mjbi pa pridem sam trening vozit :D

Objavljeno

Možn da je tudi za Dunlop cap, za čist navadno "Serija" so te pravila :?

Ja sej bom vidu, mjbi pa pridem sam trening vozit :D

Na Dunlop cup so ta pravila:

Dopuštene izmjene (za sve klase)

Zamjenski oklopi (svjetla nisu obvezna), s tim da motocikl mora zadržati siluetu homologiranog modela.

Ispušni sustav

Kočiona crijeva

Amortizer upravljača

Završni prijenos

Zabranjene izmjene

Ovjes

Naplatci

Quick Shifter

Obvezne izmjene

Svi sudionici utrke obvezni su prije izlaska na stazu ukloniti retrovizore, kofere i sve ostalo što narušava osnovnu siluetu motocikla.

A to pomeni da grem lahko z PowerCommander? Nikjer ne piše da bi bil prepovedan :).

Objavljeno

A to pomeni da grem lahko z PowerCommander? Nikjer ne piše da bi bil prepovedan :).

Skoraj vsi ta hitri imajo druge fedre v vilicah itd...Kar se ne vidi se ne ve :)

Objavljeno

Skoraj vsi ta hitri imajo druge fedre v vilicah itd...Kar se ne vidi se ne ve :)

Saj to mi je več ali manj jasno. Vendar ta Dunlop cup mi je še posebej všeč, ker ne smejo zmagovalci ostalih skupin tukaj tekmovat. Naj bi bil ta cup res bolj za amaterje. Kao... :naughty:

Hmmm, mika me mika tole :)

Objavljeno

Možn da je tudi za Dunlop cap, za čist navadno "Serija" so te pravila :?

Ja sej bom vidu, mjbi pa pridem sam trening vozit :D

tole je za serija ja, ti greš potem lahko v pro serija, kjer so dovoljeni poliestri ampak mora motor imeti delujoče luči (lahko leče oz. nekaj doma spacano, toliko da sveti)

Objavljeno

Saj to mi je več ali manj jasno. Vendar ta Dunlop cup mi je še posebej všeč, ker ne smejo zmagovalci ostalih skupin tukaj tekmovat. Naj bi bil ta cup res bolj za amaterje. Kao... :naughty:

Hmmm, mika me mika tole :)

kao ja, a en hrvat, se mi zdi da je, konstantno vozi 1:35:2 +- 0,2 sekunde, meja za dunlop cup je nad 1:35 :) in to z gp racer

Objavljeno

kao ja, a en hrvat, se mi zdi da je, konstantno vozi 1:35:2 +- 0,2 sekunde, meja za dunlop cup je nad 1:35 :) in to z gp racer

Ma to bo kar u redu zame. Nekje med 1:40 - 1:45 bom zadovoljen :).

Pro serija tudi ne pride v poštev ker ni dovoljen PC. Čist so zakompliciral tole :)

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me, če kdo prakticira obračanje zadnje gume (leva stran ima še cca. 40%, desna pa vsaj 80%, če ne več... ), ker bo leva stran šla hitro na grobniku na celodnevnem eventu, bi nekje po treningu gumo obrnil (GP Racer Ntec M)??? Nekaj na to temo je sicer bilo rečeno že nekaj let nazaj, pa se ne spomnim ali je to ok ali ne... :?

Popravljeno . Popravil shark357
Objavljeno

Zanima me, če kdo prakticira obračanje zadnje gume (leva stran ima še cca. 40%, desna pa vsaj 80%, če ne več... ), ker bo leva stran šla hitro na grobniku na celodnevnem eventu, bi nekje po treningu gumo obrnil (GP Racer Ntec M)??? Nekaj na to temo je sicer bilo rečeno že nekaj let nazaj, pa se ne spomnim ali je to ok ali ne... :?

Točno tako gumo sem obrnil, dela popolnoma normalno.

Objavljeno

Super hvala za info, se vidimo potem 10.9 :yea1:

Objavljeno

Zanima me, če kdo prakticira obračanje zadnje gume (leva stran ima še cca. 40%, desna pa vsaj 80%, če ne več... ), ker bo leva stran šla hitro na grobniku na celodnevnem eventu, bi nekje po treningu gumo obrnil (GP Racer Ntec M)??? Nekaj na to temo je sicer bilo rečeno že nekaj let nazaj, pa se ne spomnim ali je to ok ali ne... :?

D211Gp jih vsi obračamo...za gp racer pa ne vem...po mojem ne bi smelo bit nič narobe...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz skoz obračam.Obnašanje popolnoma enako.Edino spredna pa bojda ni priporočljivo. B)

Objavljeno

D211Gp jih vsi obračamo...za gp racer pa ne vem...po mojem ne bi smelo bit nič narobe...

Kolega je mev zadnič obrnjene na cbr 600, čeprav ni priporočljivo obračati gp-racer. Vsaj Čarman mi je tako razložu, da se lahko obrača le dirkalne pnevmatike, katere izdelujejo v Angliji. .)

Objavljeno

tole je za serija ja, ti greš potem lahko v pro serija, kjer so dovoljeni poliestri ampak mora motor imeti delujoče luči (lahko leče oz. nekaj doma spacano, toliko da sveti)

Kr neki, kwa je sploh fora tega da morš met luči? A ni za njih še bolj, če ni luči. Ob primeru padca, kjer se lahk fajn razbije po progi. :wacko:

Objavljeno

Kr neki, kwa je sploh fora tega da morš met luči? A ni za njih še bolj, če ni luči. Ob primeru padca, kjer se lahk fajn razbije po progi. :wacko:

Saj greš lahko na Dunlop cup :yea1:

Objavljeno

Evo še mojih par slikic in action+nekaj z legendo Mirkotom Kalškom kateri je me malo vlekel (to da je pravi norec in da me je sonce pošteno omamilo da sem ga šel sploh sledit v brenzanja in ovinke ne bom niti omenjal)

grobnik1282011101.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Objavljeno

Toti na K2 :D Ta kombinacija je že vidla boga in pol. Tud Man je pelal s tem strojem. Zdi se mi, da ma ta motor PB 1:32:6 al neki takega. da mu je obljubil penzijo, če zleze pod 33. pa je snedu besedo hehe.

Objavljeno

Toti na K2 :D Ta kombinacija je že vidla boga in pol. Tud Man je pelal s tem strojem. Zdi se mi, da ma ta motor PB 1:32:6 al neki takega. da mu je obljubil penzijo, če zleze pod 33. pa je snedu besedo hehe.

Ja legendarna kombinacija...saj ima k5 1000 sam kot zgleda bo prej tisti v penziji kot tale:)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!