Electric Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 lahko,samo v Lj. se pripelji.drugače je pa vredna svojega denarja. Zanima me koliko si visok? Ali imaš mogoče gel sedež? Me zanima kombinacija turing šipa in gel sedež saj je malo nižji od orginala.
CeneR Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 Zanima me koliko si visok? Ali imaš mogoče gel sedež? Me zanima kombinacija turing šipa in gel sedež saj je malo nižji od orginala. moja višina 177,sedež imam model 2005 serijski.
Electric Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 (popravljeno) moja višina 177,sedež imam model 2005 serijski. Hvala za odgovor! Sam imam serijski in gel sedež, ki je cca 2cm nižji, tako da pri moji višini 180 mora biti z turing šipico ravno prav, glede na tvoje izkušje. Barva motorja pa ta prava Če bi vsako leto bila vinjeta iste barve kot je letos, bi jo lahko dodali kr na power parts listo Popravljeno Maj 1, 2009. Popravil Electric
carsvemira Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 Imam eno želje, oz. nekaj bi fehtal Lastnika turist ktm šipe bi lepo prosil če je možno nardit krog, da bi videl, če mi sploh odgovarja, da nebi pol imel viška delov po nepotrebnem. Žal me z orginal šipo kr pošteno pretrese po avtocesti, sicer se jih izogibam ampak čisto brez njih pa tud ne gre. Hvala že v naprej! Živjo!! Sam sem visok 178 (adventure 990), star eno leto, zraven sem dobil še eno krajšo šipco, vozim se pa z daljšo, na avtocesti se uležem na tank torbo in se skrijem, malce piha po ramenih, drugače pa je super in lahkotno, priporočam!!
Electric Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 Živjo!! Sam sem visok 178 (adventure 990), star eno leto, zraven sem dobil še eno krajšo šipco, vozim se pa z daljšo, na avtocesti se uležem na tank torbo in se skrijem, malce piha po ramenih, drugače pa je super in lahkotno, priporočam!! Tank torba je zelo uporabna, sploh je če dvignjena oz povečana, lahko odložim čelado gor, edino noge na zadnje stoplke, pa rit na konec sedeža, pa sem ko na SS raketi No res upam da bo bolje z turing šipo, za ramena ni problem, edino za glavo ni prijetno z šipico ko pride po defaultu zraven. Hvala za info pa veeeeeeeeliko uživaških in varnih km vam želim.
CeneR Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 mogoče komu koristi sprememba prenosa: večina menja spredji zobnik 17 na 16zob(cca 6% krajši prenos),za potovanja odlična izbira. menjava zadnjega iz 42 na 45 zob (cca 7% krajši prenos)nekaj podobnega kot pri zgornjem opisu mogoče bolj prijazno za verigo? tokrat sem se odločil za še krajši prenos iz 42 na 48 zob(cca 13-14% krajši prenos) medosna razdalja skrajšana za cca 15 mm(veriga 120 členov),odzivnost motorja je neverjetna,čisto drug motor za vozit. prenos 17/48------140km/h pri 6000 obratih. pri originalnem prenosu 17/42 -----160km/h pri 6000 obratih. moje mnenje je,da se splača malo poigrat z prenosi saj so spremembe pri vožnji opazne.mogoče malo povečana poraba vendar...............he he.
EAST Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 mogoče komu koristi sprememba prenosa: večina menja spredji zobnik 17 na 16zob(cca 6% krajši prenos),za potovanja odlična izbira. menjava zadnjega iz 42 na 45 zob (cca 7% krajši prenos)nekaj podobnega kot pri zgornjem opisu mogoče bolj prijazno za verigo? tokrat sem se odločil za še krajši prenos iz 42 na 48 zob(cca 13-14% krajši prenos) medosna razdalja skrajšana za cca 15 mm(veriga 120 členov),odzivnost motorja je neverjetna,čisto drug motor za vozit. prenos 17/48------140km/h pri 6000 obratih. pri originalnem prenosu 17/42 -----160km/h pri 6000 obratih. moje mnenje je,da se splača malo poigrat z prenosi saj so spremembe pri vožnji opazne.mogoče malo povečana poraba vendar...............he he. Se strinjam, da se splača poigrat z prenosi, vsaj 16-tka spredaj je pa itak obvezna. Tvoji prenosi so že pa dokaj ekstremni, na zadnjo verjetno pleže kot nor. haha
OrangePower Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Kakšno olje točite v LC8 agregate? Ne bi rad da pride do kakšnih težav z sklopko ali čim drugim. LP
EAST Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Kakšno olje točite v LC8 agregate? Ne bi rad da pride do kakšnih težav z sklopko ali čim drugim. LP AGIP -ktm superduke. Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil EAST
Bambi61 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Kakšno olje točite v LC8 agregate? Ne bi rad da pride do kakšnih težav z sklopko ali čim drugim. LP Kaj ma olje not ??
skalca001 Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Pozdravljeni. Že nekaj časa zbiram motor in me vedno bolj privlači KTM-ov 990 Adventure.Prebral sem veliko testov o njem in mnenj uporobabnikov, a bi ga rad sedaj sam sprobal. Zanima me kje bi se ga dalo dobiti na test. V Habat moto center sem že klical pa pravijo da ga nimajo (testnega). Sem pa iz okolice Ljubljane. Za odgovore se vam zahvaljujem. Lp, skalca
GUMY Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Hvala za odgovor! Sam imam serijski in gel sedež, ki je cca 2cm nižji, tako da pri moji višini 180 mora biti z turing šipico ravno prav, glede na tvoje izkušje. Barva motorja pa ta prava Če bi vsako leto bila vinjeta iste barve kot je letos, bi jo lahko dodali kr na power parts listo Kako se obnese tale gel sedež? A kaj manj rit boli kot na serijskem?
Electric Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Kako se obnese tale gel sedež? A kaj manj rit boli kot na serijskem? Gel sedež je malenkost nižji, širši, zgleda tako kot sedež na novejših letnikih. Meni osebno bolj paše na daljšo turo gel sedež, saj ima oblikovano sedlo in sedim na večji površnini, edino kaj me moti v primerjavi s serijskim, da mi noge potisne malo narazen in nisem nič kaj bližje k tlem čeprav je sedež nižji. V dvoje je bolj praktičen gel, ker sovoznica ostaja na svojem mestu in te ne tiši naprej kot pri orginalu seveda jaz pišem za orginal sedež za 03 letnik. Za teren pa dvevne bolj hitre fure s pubeci pa je orginal še vedno zakon uff samo ko pomislim kak bi blo zanimivo še z 19/17 pa cestne gume, uf bo treba šparat. Sam sem iz maribora, če imaš čas me kontaktiraj, ti lahko posodim sedež za furo, boš tako še najbolje vedel če ti paše pod rit Mi je pa kr dobra kombinacija gel sedež in turing windshild, testirano preko vikenda v dežju slabem vremenu, močnem vetru vsaj zame neprimerno bolje kot kot z orginalom, pa še vizi ostaja čist nič avijacije Imam pa še eno vprašanje, zgleda moje zapestje ni naj bolj prijazno za verižni set. Zanima me ali se splača kupiti kovan zadnji zobnik iz powerparts serije, oz če se splača plačati višjo ceno za vzdržljivost v primerjavi z alu verzijo. Verigo sem pa razmišljal o DID 525 ZVM2, baje bi naj še najdlje zdržala.
CeneR Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Gel sedež je malenkost nižji, širši, zgleda tako kot sedež na novejših letnikih. Meni osebno bolj paše na daljšo turo gel sedež, saj ima oblikovano sedlo in sedim na večji površnini, edino kaj me moti v primerjavi s serijskim, da mi noge potisne malo narazen in nisem nič kaj bližje k tlem čeprav je sedež nižji. V dvoje je bolj praktičen gel, ker sovoznica ostaja na svojem mestu in te ne tiši naprej kot pri orginalu seveda jaz pišem za orginal sedež za 03 letnik. Za teren pa dvevne bolj hitre fure s pubeci pa je orginal še vedno zakon uff samo ko pomislim kak bi blo zanimivo še z 19/17 pa cestne gume, uf bo treba šparat. Sam sem iz maribora, če imaš čas me kontaktiraj, ti lahko posodim sedež za furo, boš tako še najbolje vedel če ti paše pod rit Mi je pa kr dobra kombinacija gel sedež in turing windshild, testirano preko vikenda v dežju slabem vremenu, močnem vetru vsaj zame neprimerno bolje kot kot z orginalom, pa še vizi ostaja čist nič avijacije Imam pa še eno vprašanje, zgleda moje zapestje ni naj bolj prijazno za verižni set. Zanima me ali se splača kupiti kovan zadnji zobnik iz powerparts serije, oz če se splača plačati višjo ceno za vzdržljivost v primerjavi z alu verzijo. Verigo sem pa razmišljal o DID 525 ZVM2, baje bi naj še najdlje zdržala. lp 950 nima "al"zobnikov so jekleni,cinkani. z verižnim setom naredim cca 30k km. mogoče bolj prijazna(do verige) kobinacija 17/45 .
Electric Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Pozdravljeni. Že nekaj časa zbiram motor in me vedno bolj privlači KTM-ov 990 Adventure.Prebral sem veliko testov o njem in mnenj uporobabnikov, a bi ga rad sedaj sam sprobal. Zanima me kje bi se ga dalo dobiti na test. V Habat moto center sem že klical pa pravijo da ga nimajo (testnega). Sem pa iz okolice Ljubljane. Za odgovore se vam zahvaljujem. Lp, skalca V mariboru imajo testnega, verjamem pa da razdalja ni problem če že razmišljaš o advenčerju Ja sem dobil info da ni alu zobnik, hvala cene_r. Ravno razmišljam o prenosih, dejansko je minimalna razlika med 16/42 ki ga vozim sedaj in med 17/45, po drugi strani pa tudi če prevozim samo 25k km z novim verižnim setom bom
CeneR Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 V mariboru imajo testnega, verjamem pa da razdalja ni problem če že razmišljaš o advenčerju Ja sem dobil info da ni alu zobnik, hvala cene_r. Ravno razmišljam o prenosih, dejansko je minimalna razlika med 16/42 ki ga vozim sedaj in med 17/45, po drugi strani pa tudi če prevozim samo 25k km z novim verižnim setom bom trenutno vozim z prenosi 17/48 veriga (120 členov) ta razmerje mi je
GUMY Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Gel sedež je malenkost nižji, širši, zgleda tako kot sedež na novejših letnikih. Meni osebno bolj paše na daljšo turo gel sedež, saj ima oblikovano sedlo in sedim na večji površnini, edino kaj me moti v primerjavi s serijskim, da mi noge potisne malo narazen in nisem nič kaj bližje k tlem čeprav je sedež nižji. V dvoje je bolj praktičen gel, ker sovoznica ostaja na svojem mestu in te ne tiši naprej kot pri orginalu seveda jaz pišem za orginal sedež za 03 letnik. Za teren pa dvevne bolj hitre fure s pubeci pa je orginal še vedno zakon uff samo ko pomislim kak bi blo zanimivo še z 19/17 pa cestne gume, uf bo treba šparat. Sam sem iz maribora, če imaš čas me kontaktiraj, ti lahko posodim sedež za furo, boš tako še najbolje vedel če ti paše pod rit Mi je pa kr dobra kombinacija gel sedež in turing windshild, testirano preko vikenda v dežju slabem vremenu, močnem vetru vsaj zame neprimerno bolje kot kot z orginalom, pa še vizi ostaja čist nič avijacije Imam pa še eno vprašanje, zgleda moje zapestje ni naj bolj prijazno za verižni set. Zanima me ali se splača kupiti kovan zadnji zobnik iz powerparts serije, oz če se splača plačati višjo ceno za vzdržljivost v primerjavi z alu verzijo. Verigo sem pa razmišljal o DID 525 ZVM2, baje bi naj še najdlje zdržala. Ma s temi višinami sedežev mi nekaj ne gre skupaj. Ali je sedež na novejših letnikih nižji kot na prvih (2003, 2004) ali je samo spremenjena oblika? Če je ergo-gel sedež 2cm nižji, glede na katere sedeže? Ne bi si rad nižal sedeža, ker imam potem preveč pokrčene noge, bi pa zamenjal sedež za kaj boljšega za dolge fure. Imam letnik 2003. opcije za zamenjavo so: ergo-gel sedež, origan sedež novejših letnikov, touratechov sedež, kjer je tudi možnost 2cm višjega sedeža (seveda spet vprašanje glede na kateri sedež).
james007 Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Pozdravljeni. Nimam zelo veliko časa, da bi lahko pregledal cel forum ali je že odprta kakšna tema s takim pogovorom ali ne, zato se bi se rad opravičil, če podvojujem temo. No, vseeno bi vas pa rad tukaj malo povprašal o KTM-u 950 adventure, letnik 2004. Zanima me, če bi mi ga priporočali kupiti ali ne. Predvsem me zanima, ali se ta motor kaj kvari, ali se kaj kvari elektronika in ali je pri tem motorju veliko šraufanja in raznih popravil. motor mi je zelo lep, zelo lepo se vozi, meni se zdi ravno pravšnji, sedaj pa vas prosim za kak komentar.
jetman Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=15312&st=0
Electric Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Pozdravljeni. Nimam zelo veliko časa, da bi lahko pregledal cel forum ali je že odprta kakšna tema s takim pogovorom ali ne, zato se bi se rad opravičil, če podvojujem temo. No, vseeno bi vas pa rad tukaj malo povprašal o KTM-u 950 adventure, letnik 2004. Zanima me, če bi mi ga priporočali kupiti ali ne. Predvsem me zanima, ali se ta motor kaj kvari, ali se kaj kvari elektronika in ali je pri tem motorju veliko šraufanja in raznih popravil. motor mi je zelo lep, zelo lepo se vozi, meni se zdi ravno pravšnji, sedaj pa vas prosim za kak komentar. Kaj če čakaš kupi takoj :naughty: Če bo pa crkno pa bomo ti ga že po delih odkupili Malo za šalo malo za res, tema je že odprta kot si videl in sprašuj tam dalje, mislim da pa da če boš pogledal 2-3 strani nazaj vedel vse, ne da se mi še en vse pisat. Lahko pa poveš katerega imaš nagledanega, sporočiš vin in boš vedel še kaj več o motorju.
james007 Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 Pozdravljeni. Že dolgo sanjam o motorju, s katerim bi se peljal kjer koli. sanjal sem o hondi varadero, suzuki v stromu.... Zdaj se mi je pa pojavila prilika kupit 950ko adventureja. Pa sm se šou pelt pa motor je čista špica. Po asfaltu, po makadamu... joj, nima konkurence (po moje) ma je pa nekej motilo. Zdej ne vem al sam nism vidu al je to res. KJE KAŽE NIVO GORIVA!!!!!!!!! A tega sploh nima na števcu??????? Kr pol če tega ni... kako pa veš klko ti še manjka do pumpe?!?!?!?!?
CeneR Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 Pozdravljeni. Že dolgo sanjam o motorju, s katerim bi se peljal kjer koli. sanjal sem o hondi varadero, suzuki v stromu.... Zdaj se mi je pa pojavila prilika kupit 950ko adventureja. Pa sm se šou pelt pa motor je čista špica. Po asfaltu, po makadamu... joj, nima konkurence (po moje) ma je pa nekej motilo. Zdej ne vem al sam nism vidu al je to res. KJE KAŽE NIVO GORIVA!!!!!!!!! A tega sploh nima na števcu??????? Kr pol če tega ni... kako pa veš klko ti še manjka do pumpe?!?!?!?!? lp ima kontrolno lučko za rezervo ko zagori imaš še bencina za cca 50km. poglej sliko poleg lučke za olje se nahaja oppzorilo rezerve
james007 Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 (popravljeno) o joj joj pol je tu pa zaj... stvar. Da si glih 20km naprej od pumpe u kšnih zahrbtnih krajih in nisi sigurn al bo pumpa u naslednjih 50km morš glih obračat. FAK!!! Al je na šteucu kšn MODE u katerem piše kolko je še do pumpe???? Popravljeno September 13, 2009. Popravil james007
rrrr Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 ... Al je na šteucu kšn MODE u katerem piše kolko je še do pumpe???? Navigacija bo rešitev. Lahko pa vprašaš - če koga ob cesti srečaš, jasno... rrrr
suhi Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 da zarad tega tok skrbiš, jao! Sam še na nobenem motorju nisem mel prikazovalnika bencina, samo lučke pa je do sedaj vedno blo OK, nikol zmankal!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se