Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Kam v Maroko si namenjen?

Nič še fiksno splanirano. Želim si kakšno bolj offroad turo, najraje s 4x4 suportom. Načeloma pa so še vse variante odprte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič še fiksno splanirano. Želim si kakšno bolj offroad turo, najraje s 4x4 suportom. Načeloma pa so še vse variante odprte.

Za tale off road sem ti kar fouš. Jaz bom šel bolj turistično po asvaltnih cestah. Najbolj mi je všeč vožnja po gorskih cestah Atlasa ter Erg Chebib. Je pa res mal vroče. Kaj vse bi tam dal za vožnjo s ktmjevo endurco!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep črn KTM 950 adventure!!!!!

lp

čestitam,še en navdušenec nad "pomarančo",veliko užitka,he he

slikca kot dokaz,da je lc8 ok.

Cene

post-5502-125604060043_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

čestitam,še en navdušenec nad "pomarančo",veliko užitka,he he

slikca kot dokaz,da je lc8 ok.

Cene

EEEEEEEEEEJJJ pa kaj si ti te kilometre z bormašino gor nabiju al kej!!!!

103000????

Pol pa ni slaba mašinca.

Sam zanima me...

Kej se ga da naložit ku kravo? Al kej škripa če je preveč naložen?

Čene pa sm naredu že neki malga kilometrčku pa sm vsak kilometer bolj navdušen nad motorjem. Vodljivost je ZAKOON!!!!!

Nism si mislu da je to res tako dobro vozen motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EEEEEEEEEEJJJ pa kaj si ti te kilometre z bormašino gor nabiju al kej!!!!

103000????

Pol pa ni slaba mašinca.

Sam zanima me...

Kej se ga da naložit ku kravo? Al kej škripa če je preveč naložen?

Čene pa sm naredu že neki malga kilometrčku pa sm vsak kilometer bolj navdušen nad motorjem. Vodljivost je ZAKOON!!!!!

Nism si mislu da je to res tako dobro vozen motor

kar dobro se ga da naložit in nič ne "štrajka"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene_r že v eni drugi temi smo te prosili, da malo opišeš kako je potekalo 5 letno bivanje s Adventure mašino, kako je bilo s servisi, kakšne izredne servise si moral narediti, kaj vse je ali ni odpadlo :), da malo povzameš na kolko si delal kakšne servise, morda napišeš če sam ali redno na KTMju, če je kdaj kje sredi "Etiopije" kaj zatajilo...

Res te prosim, ker nas je menda kar nekaj, ki kolebamo, gruntamo...in če bomo meli črno na belem, bo odločitev morda precej enostavnejša.

Hvala in lep pozdrav

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej moram sam še nosilce za stranske kufre dobt. A mi zna kdo povedat za koliko se jih da že dobit? Al pa če ima kdo že rablene kej za prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče komu pride prav:

Drugač pa se je meni bolj obnesla metoda, da direktno s centranim stojalom pritisneš na gumo, je več teže...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene_r že v eni drugi temi smo te prosili, da malo opišeš kako je potekalo 5 letno bivanje s Adventure mašino, kako je bilo s servisi, kakšne izredne servise si moral narediti, kaj vse je ali ni odpadlo :), da malo povzameš na kolko si delal kakšne servise, morda napišeš če sam ali redno na KTMju, če je kdaj kje sredi "Etiopije" kaj zatajilo...

Res te prosim, ker nas je menda kar nekaj, ki kolebamo, gruntamo...in če bomo meli črno na belem, bo odločitev morda precej enostavnejša.

Hvala in lep pozdrav

ajd

No če se nobenemu ne bom pa jaz:

Načeloma zadnji čas z Advenure ni bilo serijskih napak ali rednih okvar določenih delov agregata ali okvirja, niti vpoklicov iz strani KTM-a.

Modelna leta 2003-2004 zahtevajo nekaj določenih servisnih pregledov:

- pregled verige odmičnih gredi - so se raztegovale in so jih zamenjali, velja za prve modele 2003

- pregled matic glave - serijske matice niso bile dovolj "trdne" zamenjajo se z novimi podloškami in maticami. Brez menjave teh matic lahko pride do poškodbe tesnil in posledično mešanja olja in vode!

- zadnja zavora - javili so menjavo batov na zandji čeljusti in repair kita/batiča z tesnili na zavornem sistemu zad. zavore, napako na zavori opazite predvsem v poslabšani modulaciji ali v določenih primerih praznem hodu-redko!

- potisna os sklopke - aluminjasto je zajedalo in so zamenjali material, mislim, da ta TI vključuje tudi letnik 2005.

- prve serije so imele tudi nekaj težav z košem sklopke - menjali so ga z ojačanim.

Od leta 2006 naprej so bili modeli brez nekih težav, par modelov je imelo nekaj težav z oljnim pritiskom/vrtina na bloku - za to informacijo nisem 100% oz. sem pozabo letnik, je pa bilo okrog 60 motorov in naj ne bi bili prodani v SLO.

Na večini modelov je še vedno opaziti problem z celindrom sklopke, kateremu puščajo semeringi, na mojem je ADV 950 S npr. je spustil pri ca 14.000 km in sem ga zamenjal z novim isto KTM, zdaj ima 36000 in dela brez problema, so zamenjali material, mislim pa, da se je za isto ceno boljše odločit za Evoluzione parts- rezkani celindri z dvema oringoma na batu! Veliko je govora tudi o problemih bencinske črpalke, jaz osebno v SLO poznam samo en ADV 990, ki je imel zamenjano bencinsko črpalko, so pa imeli nekaj problemov na 950-kah s kontakti, teoretično bi lahko na 950-ki zamenjali z vakumsko pumpo - moj zimski projekt, če bo sneg :).

Servisi so na 1000 km - olje, oljni filter, vsi momenti, mazanje gibljivih delov, krmilni ležaj..., 7500 km servis kot na 1000 km in nato vsakih naslednjih 7500 km, vsak drug servis pomeni pregled ventilov, menjavo olja sklopke in zavornega olja, menjva svečk, menjava zračnega filtra in sevis kot na 1000 in 7500, in pri 990 pregled diagnostike, 950 sinhronizacija uplinjačev. Načeloma ventili niso "razštelani", torej bolj pregled, kot pa nastavitev, sam sem jih pri opravljenih dveh velikih servisih, nastavljal enkrat - en sesalni ventil. Uporabljam pa vedno sintetično olje, poraba olja na mojem je ca 1 dcl na prevoženih 1000 km, večina vožen na dolgih turah in bolj malo AC, po sloveniji pa večina bregi in offroad, če se le da :). Pri novih letnikih gre skoraj brez dolivanja - bil prijetno presenečen! normalono boste dolivali zaradi sintetičnega olja če ga boste gonli po AC.

Verižni set drži pri večini lastnikov 25-30.000 km, poznamo tudi take z 36.000 km :), offroad-erji jih boste menjavali na ca 18.000 km. Sam sem si letos privoščil njihov powerpart zobnik tisti oranžen/drag in ga ne priporočam na cesti namreč, ker je kovičen pride do rahlega zamika in nastanka elipse, kar posledično neenakomerno razteguje verigo in povzroča rahle vibracije, življenska doba pa tudi mislim da ne bo daljša, ker imajo že v osnovi jeklene zadnje zobnike!

:topic:IN ZDAJ DA NEBO JAMRANJA, KAK ZA KURAC JE KTM ZARADI ZGORAJ NAPISANIH NAPAK: VSI, KI SO MOTORNa KOLESA VOZILI NA POOBLAŠČENE SERVISE SO SERVISERJI ODPRAVILI OZ. ZAMENJALI OPISANE TEŽAVE IN DELE, verjetno marsikdo od lastnikov teh letnikov ni vedel za to in že ima za sabo veselih 50.000 ali več tisoč km, ker je servisiral kot je predpisano.

Je pa nekaj motorjev pripeljanih iz I in D, ki so na tržišču, še z zgoraj omenjenimi problemi....vse se da popravit, brez strahu...

Aja večino lastnikov jamra zaradi gum, ker jih zaradi svetovne in lahkotne vodljivosti KTM-a z veseljem radirajo po svetu :whistle:

LP

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko je govora tudi o problemih bencinske črpalke, jaz osebno v SLO poznam samo en ADV 990, ki je imel zamenjano bencinsko črpalko, so pa imeli nekaj problemov na 950-kah s kontakti, teoretično bi lahko na 950-ki zamenjali z vakumsko pumpo - moj zimski projekt, če bo sneg :).

Kontakte na modelu 950 je možno zamenjati, obnoviti. ČE boš to kadarkoli potreboval me kontaktiraj.

Kolikor mi je znano je bencinska črpalka enaka kot so jo pri Hondi uporabljali na nekaterih modelih. Sam sem poizkusil tudi z vakumsko črpalko vendar na Varaderu ni preveč dobro funkcionirala pri priganjanju. Ko je nivo padel na zadnjo tretjino enostavno ni več zmogla prečrpati dovolj goriva. Na Afriki pa dela B.P.

Drugače pa je tale pomaranča zakon. Za moje pojme nima konkurence, motijo me le precej kratki servisni intervali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislo sem uporabit vakumsko od LC4 in sprobat. če gre teorija v prakso, zaenkrat je električna še funkcionalna, jo bom pa odprl in poslikal in te kontaktiram.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene_r že v eni drugi temi smo te prosili, da malo opišeš kako je potekalo 5 letno bivanje s Adventure mašino, kako je bilo s servisi, kakšne izredne servise si moral narediti, kaj vse je ali ni odpadlo :), da malo povzameš na kolko si delal kakšne servise, morda napišeš če sam ali redno na KTMju, če je kdaj kje sredi "Etiopije" kaj zatajilo...

Res te prosim, ker nas je menda kar nekaj, ki kolebamo, gruntamo...in če bomo meli črno na belem, bo odločitev morda precej enostavnejša.

Hvala in lep pozdrav

ajd

lp

Glede nato,da je motor iz prve serije(2003) prva registracija 2005 in,da pri KTM-u do takrat niso imeli nekih izkušenj o izdelavi dvovaljnikov je moje mnenje,da so naredili dober motor z manjšimi porodnimi težavami.

Pohvalno,da so podaljšali garancijo iz 2 na 3 leta za letnik 2003 in 2004,v mojem primeru je bil ktm pri 68000km še v garanciji,he he.

-vse servise(13) sem delal pri pooblaščenih serviserjih.

-vpoklici(ugotovljene napake)so se reševali ob rednem servisu:

menjava matic na glavi motorja

menjava zadnjega zavornega cilindra

za to vem,mogoče je bilo še kaj......

-menjava pod garancijo:

batek pri hidravličnem cilindru sklopke (porozen)

zadnji disk(manjše razpoke)pri 37000km

hidravlični cilinder sklopke(vlečenje motorja v prestavi) pri 37000km

napere na zadnje kolesu pri 54000km (5 naper je odtrgalo),priznali so vse(strošek premontaže moj)

senzor km števca pri 60000km

to je bilo vse kar je bilo menjano zaradi vpoklicev in ugotovljenih napak.

edina napaka oziroma nerešen problem,ki se vleče še sedaj je vlečenje motorja(popuščanje hidravlične sklopke)ko je v pestavi(ko povečaš obrate vlečenje za trenutek popusti)

menjava izven garancije po potrebi:

-30800km verižni set 16/42(6%krajši prenos)

-37000km zadnje zavorne ploščice(original)

-38800km prednje zavorne ploščice (Lucas)

napačna odločitev: občutno se je povečala obraba diska)po strukturi naj bi bile enake,vendar 50% cene originala,nikoli več!

-54000km verižni set 17/45(7% krajši prenos)

-71000km prednji diski in ploščice (original)lucas poglodal,he he

-89900km verižni set 17/48( cca 13-14%krajši prenos) odlično!

-92000km kompletno zadnje kolo(zaradi pregretja popokal obroč pri maticah naper,vzrok puščanje zračnice-zmanjšan tlak-večje trenje)

prevetivna menjava pri 94700km

-verigi pri odmični gredi

-vzmet in kuglica?! na regulatorju pritiska olja(nekaj takega,he he)

-bencinska pumpa(občasno je "počepnila")

menjava "AL" potisne palice,semeringa in ležaja med hidralničnim cilindrom in sklopko(kot poskus,če je to problem,popuščanja hidr. cilindra)na žalost nič boljše.

meni je dobro služil in upam,da bo tudi novemu lastniku,ki je bil seznanjen z hibo in vsemi menjavami.

99% km sem prevozil po asvaltu skoraj čez celo leto in večino z sopotnikom

-dovolj segret motor

-redni servisi

-kvalitetno olje in stvar dela

mene osebno je KTM 950adv prepričal,tako,da je nov pri hiši,čeprav vem,da kar se tiče udobnosti,vibracij ni neka perla,vendar ima druge prednosti ki prepričajo(treba ga je poskusit).

novi 990adv ima manj vibracij,sklopka ne vleče........... ,ko se nabere malo več km pokometiram.

upam,da bo ta opis komu koristil in pomagal pri odločitvi

na pa smo tam,da vsak hvali svoj motor,he he

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peba hvala vama za to izčrpnost. Lepo je prebrat tolko objektivnih dejstev, ker le tako se da razmišljati naprej :worship: Nekja sranja je, je le treba pretuhtat, če je končn izkupiček pozitiven, za vaju očitno je :). Konec koncev je torej modro nabavit 950 z kar nekaj KM in rednimi servisi ali 990 kakršnokoli, mam prav?

pade :beer2: ko se vidimo

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontakte na modelu 950 je možno zamenjati, obnoviti. ČE boš to kadarkoli potreboval me kontaktiraj.

Kolikor mi je znano je bencinska črpalka enaka kot so jo pri Hondi uporabljali na nekaterih modelih. Sam sem poizkusil tudi z vakumsko črpalko vendar na Varaderu ni preveč dobro funkcionirala pri priganjanju. Ko je nivo padel na zadnjo tretjino enostavno ni več zmogla prečrpati dovolj goriva. Na Afriki pa dela B.P.

Drugače pa je tale pomaranča zakon. Za moje pojme nima konkurence, motijo me le precej kratki servisni intervali.

lp

imam še staro pumpo,če jo kdo rabi in poservisira jo podarim.

cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče komu pride prav:

Drugač pa se je meni bolj obnesla metoda, da direktno s centranim stojalom pritisneš na gumo, je več teže...

LP

Super, hvala za to informacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, prvi KTM 990 Adventure letnik 2005 ima 65 000 km in ga sedaj vozi IBA (sin).

Menjane matice na glavi, zadnji disk, cilinder sklopke pri 50 000 (v Španiji). Vse pod garancijo. Poraba olja cca 1 dcl/1 000 km

Drugi še nima dveh let in ima 50 000 km. Poraba olja 1,5 dcl/10 000 km!!!

Nobenih problemov.

Zadnja fura za Egipt (glej album). Dvakrat se dvignila temperatura na rdečo v Damasku v gužvi in vročini. Potrebno ga je držati v malih vrtljajih, da ventilator "folga" hladit. Pogosto dviganje obratov zaradi speljevanja, ga pretirano segreje. Za padec temperature je dovolj 500 m pri 50 km/h. Na 90 oktanski bencin dela b.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, prvi KTM 990 Adventure letnik 2005 ima 65 000 km in ga sedaj vozi IBA (sin).

Menjane matice na glavi, zadnji disk, cilinder sklopke pri 50 000 (v Španiji). Vse pod garancijo. Poraba olja cca 1 dcl/1 000 km

Drugi še nima dveh let in ima 50 000 km. Poraba olja 1,5 dcl/10 000 km!!!

Nobenih problemov.

Zadnja fura za Egipt (glej album). Dvakrat se dvignila temperatura na rdečo v Damasku v gužvi in vročini. Potrebno ga je držati v malih vrtljajih, da ventilator "folga" hladit. Pogosto dviganje obratov zaradi speljevanja, ga pretirano segreje. Za padec temperature je dovolj 500 m pri 50 km/h. Na 90 oktanski bencin dela b.p.

pri 950 sem imel odstanjeno zaščitno plastiko pri hladiliku s tem ni bilo problema z pregretjem motorja kljub visokim temperaturam in počasni vožnji v kolonah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja tudi pločevinasta zaščita, ki tudi malo bolje "hladi", cena je ca 60 €.

LP

Si bo treba nekaj omislit, ker imam včasih občutek kot da se s sesalcem vozim ko cel čas piha moped.

Temty maš kako ibržno ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!