Ni3ous Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 (popravljeno) Ta vikend je blo čist premrzlo za užitkarske vožnje, pa še snega je bilo toliko, da itak brezveze... Pa sem lepo zakuril v delavnici, da je bilo toplo in se z enakim užitkom kot vožnji, posvetil igračkanju okol moje kobilce... Tako sem si vzel čas in montiral trajno inštalacijo za navigacijo, montiral ustrezen nosilec in ohišje. Ker se mi ni mudilo sem še malo podokumentiral, kot zanimivost, če pa komu kaj prav pride pa toliko bolje. Da mi ni treba kupovat še ene, nove moto navigacije, kar stane tut preko 400-500€, sem izkoristil avtomobilsko navigacijo. Zadevo sem hotel izpeljat tako, da le odklopim iz avta navigacijo in priklopim na motor, da vse dela. Zato sem dokupil le dodatni napajalni kabel, ki sem ga trajno montiral, ter ohišje in nosilec navigacije, kar me je skupaj stalo 50€. Poceni če primerjamo zgornjo ceno. Malo smešna situacija je bila že na začetki, saj sem moral priti do kablov v armaturki in da sem prišel do tja, sem začel razdirat spodaj pri agregatu kot prikazujejo rdeče puščice, zato, da sem lahko prišel do vijakov (zelena puščica) ki nosijo bočno plastiko, in ko sem to odstranil, šele snameš čelni del z lučjo, in se tako prebiješ do prostora pod armaturo gregatu, kot prikazuje spodnja slika. Po 10 minutah se nabere na pultu kar nekaj delov.... Ko sem prišel do drobovine, sem se odločil, da uvežem na napajanje na kontakt, saj je polnilec tut porabnik, poleg pa sveti še LED dioda, za katero vem da ne pokuri kaj dost, ampak, da mi kuri par tednov po nepotrebnem, pa tut ne daje pravega občutka. Zihr je zihr, vsaj vem, da mi ne prazne akumulatorja. Potem pridejo na vrsto nakupljeni deli: Po nekaj prilagajanja, merjenja poskusnega lepljenja se končno odločim za končno namestitev in položaj nosilca, naredim nekaj odločilnih lukenj v plastiko armature, primerno skrajšam nosilec in na rezu pihnem z barvo, da ne bo rjavelo... Na koncu sem vse sestavil nazaj v tobico izdelal spužvasto ležišče, da se displej popolno prilega, je v primernem položaju in bo čimmanj vibracij. Sedaj izgleda nekako takole: Ker je majhen rajdni krog splošna ovira na tem motociklu sem vrgel pod drobnogled še to zadevo. Opazil sem, da manjka vijak "blokator" ajnšlaga, katerega sem moral zgubit na zadnji furci. Seveda sem ga zamenjal z novim, obenem pa kolikor je možno povečal rajdni kot krmila. Da bo na terenu lažje obračati na tesnih grlih. Vijak: V vednost, ker nekateri menijo, da se tu ne da nič naredit. S pomočjo nastavitve blokatorje sem rajdni krog izbolšal kar precej, razlika je razvidna na fotkah, vendar je potrebna pazljivost in obvezno preverit, da po tem nastavljanju kje ne stisnemo kake inštalacije okoli križa. Medtem pa mi je oče delal družbo, nalagal na ogenj in tačas izdeloval ptičjo krmilnico Vsak ma svoj vesele. Popravljeno Januar 24, 2010. Popravil Ni3ous Tiger 1
Ni3ous Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 Se opravičujem preveč na hitro vkup vrženem postu
Electric Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Dobro si poštimal še jaz mojega pripeljem na vgradnjo navigacije. Moram pa prav preverit kakšen je odmik ščitnika od turing šipe, je malo širša. Pa da ne pozabim pozna kdo kakega strokovnjaka, ki bi mi znal odrezat oz oblikovat orginal šipo v nekaj takega kot je na sliki?
RSTDRIVER Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 ...avto navigacija v torbici... kako bo kaj s hlajenjem navigacije?
Ni3ous Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 (popravljeno) Dobro si poštimal še jaz mojega pripeljem na vgradnjo navigacije. Moram pa prav preverit kakšen je odmik ščitnika od turing šipe, je malo širša. Pa da ne pozabim pozna kdo kakega strokovnjaka, ki bi mi znal odrezat oz oblikovat orginal šipo v nekaj takega kot je na sliki? Tole je bolj domače delo za eno zimsko popoldne, jaz bi porisal željeno linijo in odrezal z pnevmatskim rezilnikom (nastavek na posebni pištoli kompresorja, majhen tanek in natančen rez), potem pa oblikoval u ležišče kamor se vstavi vodobrusni smirk papir in po robu reza parkrat potegnit, da se dobi enakomerno zaobljenost po celi površini vzdolž reza. Če bi potem še prebarval, bi pa lepo zakril kaka odstopanja. Menim da bi lahko na ta način naredil dovolj natančno, da bi le tisti ki je zadevo dejansko naredil našel kak detajl, ki ni glih 1a, za ostale bi bilo videt super. @RSTDRIVER: pomoje rabi glih malo več hlajenja kot en mobitel in ne bi smelo bit problemov, morda bo temperatura poleti malo višja ampak da bi crknilo pa dvomim. Bomo videli je rekel ta slep. :krneki: Popravljeno Januar 25, 2010. Popravil Ni3ous
RSTDRIVER Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 @RSTDRIVER: pomoje rabi glih malo več hlajenja kot en mobitel in ne bi smelo bit problemov, morda bo temperatura poleti malo višja ampak da bi crknilo pa dvomim. Bomo videli je rekel ta slep. :krneki: ja, jest mam garmina nuvi 765T, imel enako idejo kot ti, po tistem, ko sem ga uporabljal v avtomobilu sem bil vesel, da sem ga montiral pred špranje hlajenja vozila s klimo in me nekako nima, da bi ga hermetično zaprl v nekaj, kjer se ne more hladiti... bom pa počakal na tvoje izkušnje... seveda, če jih boš zaupal... prejšna leta sem imel kombinacijo dlančnika in gps sprejemnika preko modrega zoba... zarad vročine v avtu (armatura črna, brez klime, kar je ventilator in zunanji zrak zmogel hladiti) se mi je zadeva večkrat obesila, v hladnem nikoli... pa nisem imel občutka, da se dlančnik nenormalno greje...
JANI_S Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Dobro si poštimal še jaz mojega pripeljem na vgradnjo navigacije. Moram pa prav preverit kakšen je odmik ščitnika od turing šipe, je malo širša. Pa da ne pozabim pozna kdo kakega strokovnjaka, ki bi mi znal odrezat oz oblikovat orginal šipo v nekaj takega kot je na sliki? Mislim da bi se to dalo lepo narest s polikarbonata, ki ga dobiš pri vsakmu steklarju, ki ima pleksi. Polikarbonat je mogoče zvijati tudi mrzlega, ne vem pa kako se ga reže.
Electric Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Tole je bolj domače delo za eno zimsko popoldne, jaz bi porisal željeno linijo in odrezal z pnevmatskim rezilnikom (nastavek na posebni pištoli kompresorja, majhen tanek in natančen rez), potem pa oblikoval u ležišče kamor se vstavi vodobrusni smirk papir in po robu reza parkrat potegnit, da se dobi enakomerno zaobljenost po celi površini vzdolž reza. Če bi potem še prebarval, bi pa lepo zakril kaka odstopanja. Menim da bi lahko na ta način naredil dovolj natančno, da bi le tisti ki je zadevo dejansko naredil našel kak detajl, ki ni glih 1a, za ostale bi bilo videt super. To bi bilo super, se priporočam, tole skrajšano šipo bi imel na teren pa za hitre fure oz ko je toplo, turno ta veliko šipo pa za hladnejše dni. Si bom vzel malo časa pa probal zadevo obrisat, ti lahko kak vzorec pošljem, tako malo informativno?
Electric Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Hvala za predloge, sem bom ustavil pri steklarju da vidim kaj bo rekel, mogoče si pa čisto svojo šipico nardim oz dam naredit. Frend ima garmina 550 v pvc torbici in prav tako podloženega, da ostaja na mestu, pa vsaj koliko jaz vem nima nobenih težav, pa zadeva ni skrita nekje pod ščitom ampak ima nosilec na za belanco. Še celo rute si zna uvozit iz guglj maps in veselo kruza okoli v 6 brznini (off topic ampak res nevem kako mu uspeva toliko prevozit v 6 brzini z vštromom 650)
Ni3ous Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Mene moti višina vizirja le zaradi turbulenc pri večji hitrosti, zato bi tut znižal vizir. Ta vizir (ki si zdej prpopal) je za moj okus najlepše zaključena zadeva. Pleksi bi morda bil res bolj smiseln, pa če zajebeš, ni škode. Če bo kdo s pleksijem telovadil naj poroča, kako se da obdelovat, bi js tut tako naredil. Bi se splačalo naredit eno leseno šablono/kalup, potem bi pleksi rahlo grel, da bi dobil simetrične linije robov vizirja. Za pozimi bi pa originalno gor dal, kot pravi Electric. @RSTDRIVER: če kaj ne bo dobro delalo /se bo pregrevalo potem definitivno javim. Morm priznat da na to nisem pomisli, saj je to torbica posebej namenjena za navi:hmm:
Electric Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Zanimivo bi bilo narediti novo šipo po tej orginal, ker bi lahko zmontiral na distančnik, tam cca 1 cm, se pravi da bi zrak prihajal tudi pod šipo, pa še višino bi bi lahko nardil po svoji izbiri, po moje bi bila to najboljša rešitev, ker vsaj jaz nisem najbolj zadovoljen z original rešitvami, ampak tako je to ko si z telesno višino ravno nekje vmes :wacko:
JANI_S Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Ne uporabljat pleksija ampak polikarbonat. Je bolj enostaven za obdelovat in se ne lomi, kot pleksi. S pleksijem se lahko porežes kot s steklom s polikarbonatom pa ne. Komercialna imena za polikarbonat so Akrilon, lexan... Pa srečno...
Ni3ous Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Christmas came very early this year! Naenkrat prispelo kar nekaj robe, tako da bo ta vikend spet toplo in pestro v delavnici.
Electric Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Me veseli da je prispela roba,predvsem da je clutch celinder črn Komaj čakam da bo zmontirano na mopedu. Praviš da se ti ne da sprejat ketne? Upam da ne boš kot ataiba imel težav z zalivanjem zadnje gume, no verjamem da zna bit zanimivo če ne druga za učenje powerslide supermoto vožnje
Temty Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Ej če si moj cilinder za slikanje odpr!!!! :yawn: , kdo je te barvo zgrešo pa naročo črnega.... ..electric LP
Ni3ous Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Tistega ki sem odprl je potem moj pes dobil med zobe, ne vem al je mislil da je zlata kost al kaj, ker ga je lepo zglodal, seveda sem obdržu ta celga Vi se pa med sabo zmente čigav bo. Srečo ma Electric ker ve, da je črn njegov Js sem dobil Scottoiler eSystem, katerega se nastavi na število minut na kapljico in dozira neodvisno od temperature in viskoznosti olja. Tako da odvečenega kaplanja ne bi smelo bit. Drgač se mi pa driftanje od nekdaj dopade.
Temty Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Za Scottoiler mi pošlji navodila na mail, da vidim katera imaš, pa ti bom poslal nazaj predelano verzijo , ker je blo kar nekaj problemov. LP
Ni3ous Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Navodil mislim da ne bom rabil sploh, ker sem jih za Scottoiler prevedel v slovenščino vse povrsti za vse modele tako vSystem kot eSystem. No če bo vseeno kaj težav, vsaj vem kam se obrnit. Tnx.
Temty Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Pri KTM-ih je bil problem z pritrditvijo in je bilo kar nekaj reklamacij zaradi injektorjev, to sem mislil, zdaj so zamenjali način pritditve. LP
Ni3ous Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 To mi je pa novo. A pri Dual Injektorju tudi? Sem videl da Motorjet tut prodaja njihove produkte. Koliko se kaj proda tega v SLO?
Temty Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 V SLO se proda tega bolj malo, bom probal poiskat slike in jih objavit, kaj si vzel prav kit za ADV-ja.
Electric Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Ej če si moj cilinder za slikanje odpr!!!! :yawn: , kdo je te barvo zgrešo pa naročo črnega.... ..electric LP Nisem nič zgrešil, če bi si dobro prebral bi vedel da so mopedi s črnim hitrejši od totih kičasto svetlečih, sicer pa upam da boš dobil pogriženega
ataIBA Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Nisem nič zgrešil, če bi si dobro prebral bi vedel da so mopedi s črnim hitrejši od totih kičasto svetlečih, sicer pa upam da boš dobil pogriženega IBA d.o.o. Hoče prodaja in vgrajuje strešne kritine!! Sedaj je odprla dodatno prodajo KTM rezervnih delov, ker sem dobil kar 3 kos kuplung cilindrov. Aja, en je moj . Pričakujem "zainteresirane" lastnike, da me pokličejo na GSM, ker sem jih odnesel kar k Bokiju .
Ni3ous Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 (popravljeno) Mejdun, sem bil prehitro pameten, :xx:se je zakompliciral že pri namestitvi rezervoarja. Navodila so za 950 990 Adventure in Adventure R. Nič pa ne omenjajo Adventure S. Kajti v navodilih je nameščen kot kaže slika, vendar js tam nimam dovolj placa, sej je del od vzemtenja večji kot prikazuje slika in ne spravim tja not. Damn it. Pod sedež je zadnji prostor kamor bi namestill, saj mi je škoda placa tam noter. Drgač pa sem vzel eSystem, če bi izbral KTM kit, je rezervoar tako ali tako enak in bi bil ta problem še vedno prisoten. Saj če paše na ostale naj bi tut na S-a, vsaj mislil sem tako. Hmmm.... Ataiba a Boki je nekdo k ma zidanco? Popravljeno Januar 29, 2010. Popravil Ni3ous
Temty Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Nisem nič zgrešil, če bi si dobro prebral bi vedel da so mopedi s črnim hitrejši od totih kičasto svetlečih, sicer pa upam da boš dobil pogriženega Puba si v barni manjšini oranžni te bojo požrli. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se