Electric Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Puba si v barni manjšini oranžni te bojo požrli. LP Vredi je oranžni predam se, lahko vsak od vas da za rundo, se ne bom nič bunil
Temty Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Zimske priprave na sezono :naughty: LP riderrgirl in zika 2
Bambi61 Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Ta vikend je blo čist premrzlo za užitkarske vožnje, pa še snega je bilo toliko, da itak brezveze... Pa sem lepo zakuril v delavnici, da je bilo toplo in se z enakim užitkom kot vožnji, posvetil igračkanju okol moje kobilce... Tako sem si vzel čas in montiral trajno inštalacijo za navigacijo, montiral ustrezen nosilec in ohišje. Ker se mi ni mudilo sem še malo podokumentiral, kot zanimivost, če pa komu kaj prav pride pa toliko bolje. Da mi ni treba kupovat še ene, nove moto navigacije, kar stane tut preko 400-500€, sem izkoristil avtomobilsko navigacijo. Zadevo sem hotel izpeljat tako, da le odklopim iz avta navigacijo in priklopim na motor, da vse dela. Zato sem dokupil le dodatni napajalni kabel, ki sem ga trajno montiral, ter ohišje in nosilec navigacije, kar me je skupaj stalo 50€. Poceni če primerjamo zgornjo ceno. Malo smešna situacija je bila že na začetki, saj sem moral priti do kablov v armaturki in da sem prišel do tja, sem začel razdirat spodaj pri agregatu kot prikazujejo rdeče puščice, zato, da sem lahko prišel do vijakov (zelena puščica) ki nosijo bočno plastiko, in ko sem to odstranil, šele snameš čelni del z lučjo, in se tako prebiješ do prostora pod armaturo gregatu, kot prikazuje spodnja slika. Po 10 minutah se nabere na pultu kar nekaj delov.... Ko sem prišel do drobovine, sem se odločil, da uvežem na napajanje na kontakt, saj je polnilec tut porabnik, poleg pa sveti še LED dioda, za katero vem da ne pokuri kaj dost, ampak, da mi kuri par tednov po nepotrebnem, pa tut ne daje pravega občutka. Zihr je zihr, vsaj vem, da mi ne prazne akumulatorja. Potem pridejo na vrsto nakupljeni deli: Po nekaj prilagajanja, merjenja poskusnega lepljenja se končno odločim za končno namestitev in položaj nosilca, naredim nekaj odločilnih lukenj v plastiko armature, primerno skrajšam nosilec in na rezu pihnem z barvo, da ne bo rjavelo... Na koncu sem vse sestavil nazaj v tobico izdelal spužvasto ležišče, da se displej popolno prilega, je v primernem položaju in bo čimmanj vibracij. Sedaj izgleda nekako takole: Ker je majhen rajdni krog splošna ovira na tem motociklu sem vrgel pod drobnogled še to zadevo. Opazil sem, da manjka vijak "blokator" ajnšlaga, katerega sem moral zgubit na zadnji furci. Seveda sem ga zamenjal z novim, obenem pa kolikor je možno povečal rajdni kot krmila. Da bo na terenu lažje obračati na tesnih grlih. Vijak: V vednost, ker nekateri menijo, da se tu ne da nič naredit. S pomočjo nastavitve blokatorje sem rajdni krog izbolšal kar precej, razlika je razvidna na fotkah, vendar je potrebna pazljivost in obvezno preverit, da po tem nastavljanju kje ne stisnemo kake inštalacije okoli križa. Medtem pa mi je oče delal družbo, nalagal na ogenj in tačas izdeloval ptičjo krmilnico Vsak ma svoj vesele. Škoda je samo, da ne veš,da se za snemanje kompletne luči odvijeta samo oba vijaka zgoraj spredaj in iztakneš kompletno luč-masko! Ne pa da pol motorja narazen vzameš kot vidim na sliki:
Ni3ous Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 (popravljeno) Matr sem js en .... A je že kdo zmontiral Oberonov cilindrček? Kaki vtisi? Temty vidim da se lepo pripravljaš. Js sem ta vikend nekaj poskušal z ADV pa je brezveze po snegu. Če ga je preveč, je preprosto pretežak. Za obvladovanje bi moral bit že pravi mojster. Popravljeno Februar 9, 2010. Popravil Ni3ous
james007 Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 joj fantje. pr ns je pa biu ta vikend že skori pomlad Motoristou po cesti... Ej skor nebi reku da je februar. Prou fajn je blo malo se vozit po dolgem mesecu Sam sm naletel pa na en problem. OK baterijo mam slabo. Sm jo dal mal na polnilc sam... še zmeri ni to to. Čudno se mi pa zdi, da pol, po tem k sm jo mel na polnilcu, mi je začela dobro reglat, sam kar naenkrat, predn je vžgal, je pri vžganem kontaktu kar vsa elektrika tko za enih 10sekund mrknla, pol pa se nazaj prkazala. A je mogoče da je to sam zaradi baterije???? Sej pol je vžgal sam me je pa kr mal pošteno prestrašlo.
simonsi Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Js sem ta vikend nekaj poskušal z ADV pa je brezveze po snegu. hitrejš ko greš, lažje je.
GUMY Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 joj fantje. pr ns je pa biu ta vikend že skori pomlad Motoristou po cesti... Ej skor nebi reku da je februar. Prou fajn je blo malo se vozit po dolgem mesecu Sam sm naletel pa na en problem. OK baterijo mam slabo. Sm jo dal mal na polnilc sam... še zmeri ni to to. Čudno se mi pa zdi, da pol, po tem k sm jo mel na polnilcu, mi je začela dobro reglat, sam kar naenkrat, predn je vžgal, je pri vžganem kontaktu kar vsa elektrika tko za enih 10sekund mrknla, pol pa se nazaj prkazala. A je mogoče da je to sam zaradi baterije???? Sej pol je vžgal sam me je pa kr mal pošteno prestrašlo. Poglej kleme na akumulatorju, spucaj, namaži. CAPIROMZY 1
Temty Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Matr sem js en .... A je že kdo zmontiral Oberonov cilindrček? Kaki vtisi? Temty vidim da se lepo pripravljaš. Js sem ta vikend nekaj poskušal z ADV pa je brezveze po snegu. Če ga je preveč, je preprosto pretežak. Za obvladovanje bi moral bit že pravi mojster. Jaz ga montiram v soboto al pa nedeljo in javim. LP
Ni3ous Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 No ti kar na svojem potreniraj, naslednji vikend pa še mojega gor vrževa
suhi Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 Čao Ne vem, če že vsi veste za tole internetno stran, a vseeno prilepim, morda pa komu kdaj pride prav - je pa vsega boga notri precej kvalitetno dokumetnirano! Link do INFO o KTM Adventerju - servisi, znane težave/okvare, kako kaj postoriti doma, pdf knjigica vzdrževanja... ajd
james007 Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 Čao Ne vem, če že vsi veste za tole internetno stran, a vseeno prilepim, morda pa komu kdaj pride prav - je pa vsega boga notri precej kvalitetno dokumetnirano! Link do INFO o KTM Adventerju - servisi, znane težave/okvare, kako kaj postoriti doma, pdf knjigica vzdrževanja... ajd o ja je že gor ta. sam nikol ni slabo met še 1X napisano
Ni3ous Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Tule še več korisnih info, za vse možne variante... Vse o KTM ADV A za high fender jaz samo tole kupim al rabim še kaj? Ker se mi zdi nekam poceni... http://www.ktmtwins.com/950adventure/kttse-fnder.html Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil Ni3ous
Temty Objavljeno Februar 14, 2010 Opozori Objavljeno Februar 14, 2010 No ti kar na svojem potreniraj, naslednji vikend pa še mojega gor vrževa Evo znontiran, na ročki se moč podaja čist linearno, ne čutim neke razlike napram originalu, mogoče se modulacija malenkost spremeni pri speljevanju, ki pa ga nisem probal. Pa še malo sem se poigral z dizami na fergazerju, da bo lažje dihal LP HyperJack 1
Ni3ous Objavljeno Februar 15, 2010 Opozori Objavljeno Februar 15, 2010 NICE, sam zdej pa lajtnga ni dovolj lepa, za takle spimpan cilindrček Joo, ti maš tko spucan motor, ta vikend te bo pa kap, ko boš mojega videl
Temty Objavljeno Februar 15, 2010 Opozori Objavljeno Februar 15, 2010 Čist motor=meglio+bencin+voda 90 stopinj na 100 barih LP
Ni3ous Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 (popravljeno) Torej počasi bo treba namestiti bočne alu kovčke. Ker so resni nosilci in kovčki predragi (500-800€) ta opcija odpade, za givijevo robo sem pa večkrat slišal, da ni najboljša izbira, kar se tiče trdnosti pri offroad obremenitvah, poleg tega se mi zdi da so givijevi nosilci od boka motorja-izpuha bolj oddaljeni kot je potrebno. Mislim da je nekje 3-4 cm, menim da je dovolj 1,5 cm. Zato bom naredil nosilce kar sam in jih naredil rahlo močnejše, da bodo zdržali resnejše "izživljanje". Razmišljam da bi namestil gor kovčke Alpos C36 G490xŠ270xD367= 36 L, ki je za 3 cm ožji od 41 litrskega. Tako pridobim na obeh straneh z ožanjem nosilcev in manjšimi kufri na skupni širini vsaj 8 cm, kar pa se v praksi lahko precej pozna... Za srednjo velikost sem se odločil tuzt zaradi tega, ker bo manj zračnega upora, manjša poraba, ker bo malo manj placa v njih, jih ne bom toliko probremenil z prtljago, pa za povrhu izgledajo še lepši kot 41 L, ki so vizuelno že mal preširoki. Edina dilema zaenkrat je kako narediti enake krivine cevi in ob krivljenju ne utruditi materiala, kako izdelati funkcionalne priklope kovčka na nosilec. Če ima tu kdo kak predlog ali nasvet... Razmišljam tudi o takem nosilcu, ki je dosti bolj diskreten... Popravljeno Februar 16, 2010. Popravil Ni3ous
suhi Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 Jz sm se poslužu kar SW-Motechovih (poglej na njihovo spletno stran za načrte) in sem naredil dokaj identične, z malce debelejšo ploščo. Ko bo končano bom prilepil slikco . Sicer pa ne vem zakaj bi krivil cevi. Vzemi raje kvadratno plošo in daj izrezat, ali pa sam lepo odrezi in pošvasaj skupaj pa je. Jz nism delal iz cevi ker mi ravno ukrivljanje ni povšeči. No ena ideja več, če bo kaj koristilo ajd
suhi Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 Evo ti slikico - SLIKA 1, ali kar njihova stran link 2. Tiste adapterje pa lahko tudi kupiš (so poceni) ali pa svoje izumljaš. ajd
Lowrenc Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 Vzemi raje kvadratno plošo in daj izrezat, ali pa sam lepo odrezi in pošvasaj skupaj pa je. Jz nism delal iz cevi ker mi ravno ukrivljanje ni povšeči. So ti rezali s plazmo ali WaterJetom?
suhi Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 So ti rezali s plazmo ali WaterJetom? Če ti tako fleksarci rečeš pa naj bo Kr na roke vse doma narejeno. Če bi delal še enkrat bi dal rezat vseeno na kaj. Ali zakaj sprašuješ? ajd
Lowrenc Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 Z vodo lahko odrežeš material veliko lepše in natančneje, kot s fleksarico(ali vbodno žago), pa še zelo poceni je. Ravno prejšnji teden si je en moj prijatel zrisal nov nosilec za tablico(dwg format), pa ga je odrez z materialom vred stal 3€. Pri taki ceni odreza se resno vprašaš, če se ti splača iz predala vlačit' domači ''strojni park''.
suhi Objavljeno Februar 16, 2010 Opozori Objavljeno Februar 16, 2010 Z vodo lahko odrežeš material veliko lepše in natančneje, kot s fleksarico(ali vbodno žago), pa še zelo poceni je. Ravno prejšnji teden si je en moj prijatel zrisal nov nosilec za tablico(dwg format), pa ga je odrez z materialom vred stal 3€. Pri taki ceni odreza se resno vprašaš, če se ti splača iz predala vlačit' domači ''strojni park''. Bo pa za nasledn izum tako Hvala ti za info, res. ajd
james007 Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 No, če pa mene prašaš, bi ti nosilce bolj priporočal kar kupit, ker jaz sem jih tudi nameraval narest, pa sem na koncu ugotovil, da prišparam 5 - 10€ s tem če jih naredim, pa še tako ni ziher da so simetrični. Tako da je po moje boloje da jih kupiš. kar se tiče kovčkov pol, so zelo easy za jih narest na givijeve nosilce. Sam malo ustvarijalnosti... Čene za kovčke sm pa jitak že slikce poslu z eno originalno idejo
Electric Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Tudi sam razmišljam o nosilcih in kufrih, tako da me veseli da se ravno o tem pogovarjate Razmišljam da bi nabavil givijeve nosilce, po moje bodo dovolj močni za alposove kufre, pa še cena je kar ugodna, bo trema temtija povprašat za točno ceno, če ne pa iz tujine sigurno kaj po normalni ceni. V prilogi pošiljam pdf od givijevega nosilca, v primeru predelave bi ga bilo dobro vzeti kot osnovo, zame delujejo dovolj diskretno, pa še po moje je vseeno ali na njega obesim mehke torbe, givijeve ali alposove kufre. nps5D75.tmp.pdf
Electric Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Še en kratek info glede gum, sicer nevem koliko vam je zanimivo, ampak na advrider jih hvalijo. Heidenau K60 oz na linku http://www.reifenwerk-heidenau.de/modules/reifenliste/view.php?point=2&rtyp=10&PHPSESSID=24d38bb4fcfe369fbec7d29d043a2832&sv=1&profil=38&pic=48 Uvoznik pravi da ima na zalogi 140, 150 pa je po naročilu. Cena za 140/80-18H je 104€ za 150/70-18H 118,71€ sprednja 90/90-21H pa 55,21€ cene so maloprodajne, pri nakupu kompleta spredaj zadaj -10%. Sam bom probal zadnjo K60 v 140, v kombinaciji s spredaj karooT, upam da bom zadovoljen in da se bo dalo tudi do velebita peljati brez težav in seveda da bo zdržalo več kot 1000 km
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se