Temty Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 (popravljeno) 15000...KTM...dela fajn, ne štelaš ventilov 15000 + je KTM v pomenu... Kein Takt Mehr , hec mora bit, Avstrici so naredli zadevo po filozofiji rady to race in tako so predvidli tudi vzdrževanje, navadno na takem intervalu popraviš en ventil al pa nobenga, navadno je vse v mejah, jaz jih probam približat na spodnjo mejo tolerance in je pol naslednji servis ziher mir, no odvisno kak voziš. Popravljeno Februar 24, 2010. Popravil Temty
Electric Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 A ni 15.000km malce gost interval? Kot vozniku honde ti po moje ne dišijo intervali od ktm-a. Meni pa naprimer ne diši filozofija od honde, raje imam interval na 15k km in čisto drugačen karakter agregata, vsaj meni vedno znova pričara nasmešek na ustnice, pa ne glede al sem na terenu ali na cesti Res da sem lastnik šele 1 sezono ampak še malo pa bom moral prositi temty-ja za 2. veliki servis oz. nastavitev ventilov, pa bo po moje kar možno brez težav podaljšati interval tam do 10k km, odvisno kakšne bodo povratne informacije na servisu glede ventilov. Glede olja pa se ne obremenjujem, glede na moj stil vožnje ki je večx vožnja po cesti med 5.000 vrtljajev in blokado, spije motor tudi nekaj olja in pri podaljšanem intervalu bi dejansko polovico olja imel sveže dolitega Več poročam po servisu, ki upam da bo čimprej, pa ne zaradi šraufanja ampak zaradi prevoženih km Vam pa priporočam servis pri temtiju (ne da se mi več y drukat zdaj si z trvdi J po novem), pa boste brez težav lahko vozili motorje karakterju primerno ready 2 race ne da dejansko znamo tako vozit ampak psihološki efekt po servisu bo oz je pravi pravi
Leteči Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Kot vozniku honde ti po moje ne dišijo intervali od ktm-a. Meni pa naprimer ne diši filozofija od honde, raje imam interval na 15k km in čisto drugačen karakter agregata, vsaj meni vedno znova pričara nasmešek na ustnice, pa ne glede al sem na terenu ali na cesti To je res tile intervali me najbolj motijo pri pomaranči, pa ajde ko bi bil vsaj sistem štelanja ventilov uporabniku prijazen samo je precej sranja če je treba ventile dejansko štelat. Sam sem jih zadnjič prekontroliral prvič pri 105.000km pa so še povsem v srednjih vrednostih. Bi bilo treba en hibrid med hondo pa KTM-om naštudirat to bi bil taprav motor
Electric Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 To je res tile intervali me najbolj motijo pri pomaranči, pa ajde ko bi bil vsaj sistem štelanja ventilov uporabniku prijazen samo je precej sranja če je treba ventile dejansko štelat. Sam sem jih zadnjič prekontroliral prvič pri 105.000km pa so še povsem v srednjih vrednostih. Bi bilo treba en hibrid med hondo pa KTM-om naštudirat to bi bil taprav motor Probamo zamenjat ventile pa servisni interval na ktm z hondinimi? Ali pa vzmetenje od horneta pa bmx belanco na varaderotu z ktm-ovimi? Pa saj spet ni take panike če voziš servisni interval do 10k, se ziher najde kak dan ko je grdo vreme pa poštimaš pa maš spet mir. Na srečo smo različni, brez veze če bi imeli iste mopede, važno da uživamo ne glede na kravico ki jo vozimo Danes mi ni uspelo narediti 2v1 sistema izpuha, mi je pa zato uspelo narediti 2 brez 1, so bili sosedi navdušeni nad "dragster" zvokom, jaz pa še bolj Še samo gume z M+S oznako zmontirat pa gaaaaaaaasaaaaaaaaaa
dopolavoro Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 (popravljeno) Ena za stručkote Nosilce za stranske pvc kovčke imam že na motorju, nimam pa kovčka. Original pvc kovčka me prideta stat 450 ojru. Če bi želel alu kovčke me pa pride stat 660 ojru kovčka in nosilci. Kaj pravite iz izkušen vi! Je bolš met pvc kovčke ali alu? Vem ,da je že nekaj napisanega, ma nimam volje iskat Popravljeno Marec 1, 2010. Popravil dopolaoro
JANI_S Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 ALU in to od alposa za majhne soude. Zapravil boš cca 120€ in malo se boš poigral z pritrditvijo. In to je to!
MiNa Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Ena za stručkote Nosilce za stranske pvc kovčke imam že na motorju, nimam pa kovčka. Original pvc kovčka me prideta stat 450 ojru. Če bi želel alu kovčke me pa pride stat 660 ojru kovčka in nosilci. Kaj pravite iz izkušen vi! Je bolš met pvc kovčke ali alu? Vem ,da je že nekaj napisanega, ma nimam volje iskat Če nimaš volje iskat si pa vsaj preberi! Kot je napisal jani_s poceni in preverjeno! ALPOS.
james007 Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 ALU in to od alposa za majhne soude. Zapravil boš cca 120€ in malo se boš poigral z pritrditvijo. In to je to! ja cca 120€ za ta male 31l. Jst sm kupu 41l, sm pa dau 190€. Sam pa spravš nutr boga in pou
Temty Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 ja cca 120€ za ta male 31l. Jst sm kupu 41l, sm pa dau 190€. Sam pa spravš nutr boga in pou Za 31 l jaz sem lani dal mislim da okrog 160 €. Za pritjevanje pa uporabljam to: Touratech LP
Temty Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 (popravljeno) Ta vpoklic si lahko sami preverite: LP Popravljeno Marec 4, 2010. Popravil Temty Be wild 1
Ni3ous Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Fantje z nostalgijo sem se poslovil od KTM 990 Adventure S, tako da sem zdej bivši lastnik ADV 990 S. V užitek mi je bilo debatirati v tej temi z vami in izmenjal smo si veliko koristnih informacij. Se bom pa še vedno z veseljem pridružil debati, če se bo kaj zanimivega dogajalo. Good Luck! Be wild 1
Electric Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Fantje z nostalgijo sem se poslovil od KTM 990 Adventure S, tako da sem zdej bivši lastnik ADV 990 S. V užitek mi je bilo debatirati v tej temi z vami in izmenjal smo si veliko koristnih informacij. Se bom pa še vedno z veseljem pridružil debati, če se bo kaj zanimivega dogajalo. Good Luck! Žalostna novica, da nismo izgubili samo enega ampak celo 2 advenčerja 950 S :unsure: :wacko: . Voznikoma bo treba oprostiti, saj še sama ne vesta kaj sta naredila . Slava mopedoma do zadnjega km :trance_27_notworthy: , naj služita novima lastnikoma do konca in naj zdržita vso zlorabo na urejenih podlagah in na terenu .
Ni3ous Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Ja saj res, kar dva sva sedaj odletela, to je očitno dober teden za prodajo KTM-a, fantje še je čas, če kdo želi prodat, ni še konec tedna. Lušn je blo
T 120 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Ja saj res, kar dva sva sedaj odletela, to je očitno dober teden za prodajo KTM-a, fantje še je čas, če kdo želi prodat, ni še konec tedna. Lušn je blo Ni3ous; kakšen je razlog?
Ni3ous Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 V petih letih sem bil lastnik petih motorjev, tko da statistično gledano ne bi mogel rečt da so potrebni kaki posebni razlogi. Med drugim je ta motor še vedno malo pretežak za offroad in moč, ki je sicer častitljiva in jo bom pogrešal je na terenu tko ali tako neizkoristljiva in radira gumo na polno .... Poleg tega pa imam bo novem zazidalno parcelo in bom začel zidat, zato sem vzel en šparovc, da bo več denarja za bajto.
klv2004 Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Pozdravljeni. V naslednjem tednu postanem lastnik pomaranče KTM 990. Ker motor nima - rol barov- , me zanima, če ima mogoče kdo zadevo naprodaj, ali kje bi se dobila najugodneje. hvala za odgovor. KLV
Electric Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 V primeru da kdo kupuje ktm adventure 950: http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=1059 Če pa ne pa povej naprej :naughty:
ataIBA Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 .... Poleg tega pa imam bo novem zazidalno parcelo in bom začel zidat, zato sem vzel en šparovc, da bo več denarja za bajto. Danes sem naredil krog čez Bizeljsko - Trebnje - Šentjanž!!!!! - Mokronog - domov. Bo treba malo sesti skupaj, da vidimo kje se lahko koristijo moto VIP veze,... da bo po gradnji ostalo za kaki stroj ....
james007 Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 Pozdravljeni. V naslednjem tednu postanem lastnik pomaranče KTM 990. Ker motor nima - rol barov- , me zanima, če ima mogoče kdo zadevo naprodaj, ali kje bi se dobila najugodneje. hvala za odgovor. KLV Pomoje se ti splača it v Celje, ko bo moto sejem, pa tam pogledaš in dobiš kak sejemski popust, čene pa je READY 2 RACE na kozini, se mi zdi da ma še najbolj poceni. Sam najbolše da jih pokličeš in prašaš.
UrbanB Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Pomoje se ti splača it v Celje, ko bo moto sejem, pa tam pogledaš in dobiš kak sejemski popust, čene pa je READY 2 RACE na kozini, se mi zdi da ma še najbolj poceni. Sam najbolše da jih pokličeš in prašaš. Res je- Ready to race je zelo kvalitetno zaloŽena trgovina, in Jan ti bo z veseljem pomagu, sam mam kr neki opreme od tam, drgač pa so roll bari od sw-motech zelo ok
GUMY Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Danes stestiral nov komplet Karoo. Po terenu zelo dobre, le za odtenek slabše od Desert, po asfaltu je pa precej gumijast občutek. Pa žre jih nenormalno. Evo tole je zadnja po 130km turi 50/50 ofroad/asfalt. Večina offroada makadam.
Ni3ous Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 (popravljeno) Karoo se je pri meni dobro obnesla....prvih 300 kilometrov. Pobira jo pa čist prehudo in kasnej samo še vrti. Vidim da je nisi šparal, ker jo je kr natrgalo Jaz razmišljam a bi tole nataknil : T-644 Army Special Army Special tyres as used by the Swedish Army. Excellent dual purpose tyre, road legal and speed rated. These tyres give good off road performance whilst offering long life for on road use. Excellent in Rally Type events. Cambriam, Hafren, Dyfi etc Road Legal: Yes FIM Approved: No Price: £51 Tale zna bit tut carska, ampak je mal pretirana cena: Mitas E-10 Adventure Rear Mitas E-10 Adventure all terrain tyre. Versatile big bike Adventure tyre superb handling on and off road. Dot approved 70% off road 30% highway. Tyre for the serious Adventure traveller Road Legal: Yes Price: £85 Popravljeno April 20, 2010. Popravil Ni3ous
Electric Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Na uradni strani mitas je e10 že v dimenziji za ktm adventure, me prav zanima č bo v slo in po kakšni ceni. Trenutno me karuuuT malo guuuuuunca med 50 in 60 km/h, nisem preveč navdušen. Mimo greedee: Nitro si že poštimal tenerejko? Malo m firbec mantra, če se fedre dejansko kaj poznajo.
GUMY Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Karoo je očitno premehka za ta motor, vprašanje kakšna je Mitaska. Po moje bi bla dobra kombinacija Karoo spredaj in Desert zadaj, če se hočeš karkoli vozit po asfaltu. Prednja Desertka je namreč čisti hard-enduro profil in je prenevarna po asfaltu, tale Karoo pa spredaj dokaj lepo drži. Malo sem imel problemov ker imam spredaj 1,60" obroč in motor preveč pada v ovinek, verjetno bi bilo bolje z 1,85".. Tista army guma tudi izgleda zanimivo ampak spet vprašanje kako se obnese na motorju s 100KM in 200kg??? Za Erzberg definitivno samo Desertke, vse ostalo bo potrgalo v nekaj minutah.
Electric Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Karoo je očitno premehka za ta motor, vprašanje kakšna je Mitaska. Po moje bi bla dobra kombinacija Karoo spredaj in Desert zadaj, če se hočeš karkoli vozit po asfaltu. Prednja Desertka je namreč čisti hard-enduro profil in je prenevarna po asfaltu, tale Karoo pa spredaj dokaj lepo drži. Malo sem imel problemov ker imam spredaj 1,60" obroč in motor preveč pada v ovinek, verjetno bi bilo bolje z 1,85".. Tista army guma tudi izgleda zanimivo ampak spet vprašanje kako se obnese na motorju s 100KM in 200kg??? Za Erzberg definitivno samo Desertke, vse ostalo bo potrgalo v nekaj minutah. karoo navadna (bolj hard po domače) ali karooT (verzija z amopede z abs po domače)??? Sam imam spredaj karooT z kombinaciji z orđinal zadnjo gumo s zadeva pelje po asfaltu zelo dobro, edno guncanje pri nehvaležnih 59km/h me moti.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se