Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

15000...KTM...dela fajn, ne štelaš ventilov 15000 + je KTM v pomenu... Kein Takt Mehr :boobies: , hec mora bit, Avstrici so naredli zadevo po filozofiji rady to race in tako so predvidli tudi vzdrževanje, navadno na takem intervalu popraviš en ventil al pa nobenga, navadno je vse v mejah, jaz jih probam približat na spodnjo mejo tolerance in je pol naslednji servis ziher mir, no odvisno kak voziš.

Popravljeno . Popravil Temty
Objavljeno

A ni 15.000km malce gost interval?

Kot vozniku honde ti po moje ne dišijo intervali od ktm-a.

Meni pa naprimer ne diši filozofija od honde, raje imam interval na 15k km in čisto drugačen karakter agregata,

vsaj meni vedno znova pričara nasmešek na ustnice, pa ne glede al sem na terenu ali na cesti :yea2:

Res da sem lastnik šele 1 sezono ampak še malo pa bom moral prositi temty-ja za 2. veliki servis oz. nastavitev ventilov,

pa bo po moje kar možno brez težav podaljšati interval tam do 10k km, odvisno kakšne bodo povratne informacije na servisu

glede ventilov. Glede olja pa se ne obremenjujem, glede na moj stil vožnje ki je večx vožnja po cesti med 5.000 vrtljajev in blokado,

spije motor tudi nekaj olja in pri podaljšanem intervalu bi dejansko polovico olja imel sveže dolitega :)

Več poročam po servisu, ki upam da bo čimprej, pa ne zaradi šraufanja ampak zaradi prevoženih km

Vam pa priporočam servis pri temtiju (ne da se mi več y drukat zdaj si z trvdi J po novem),

pa boste brez težav lahko vozili motorje karakterju primerno ready 2 race :boobies:

ne da dejansko znamo tako vozit ampak psihološki efekt po servisu bo oz je pravi pravi :whistle:

Objavljeno

Kot vozniku honde ti po moje ne dišijo intervali od ktm-a.

Meni pa naprimer ne diši filozofija od honde, raje imam interval na 15k km in čisto drugačen karakter agregata,

vsaj meni vedno znova pričara nasmešek na ustnice, pa ne glede al sem na terenu ali na cesti :yea2:

To je res tile intervali me najbolj motijo pri pomaranči, pa ajde ko bi bil vsaj sistem štelanja ventilov uporabniku prijazen samo je precej sranja če je treba ventile dejansko štelat.

Sam sem jih zadnjič prekontroliral prvič pri 105.000km pa so še povsem v srednjih vrednostih.

Bi bilo treba en hibrid med hondo pa KTM-om naštudirat :) to bi bil taprav motor :worship:

Objavljeno

To je res tile intervali me najbolj motijo pri pomaranči, pa ajde ko bi bil vsaj sistem štelanja ventilov uporabniku prijazen samo je precej sranja če je treba ventile dejansko štelat.

Sam sem jih zadnjič prekontroliral prvič pri 105.000km pa so še povsem v srednjih vrednostih.

Bi bilo treba en hibrid med hondo pa KTM-om naštudirat :) to bi bil taprav motor :worship:

Probamo zamenjat ventile pa servisni interval na ktm z hondinimi?

Ali pa vzmetenje od horneta pa bmx belanco na varaderotu z ktm-ovimi?

Pa saj spet ni take panike če voziš servisni interval do 10k, se ziher najde kak dan ko je grdo vreme

pa poštimaš pa maš spet mir. Na srečo smo različni, brez veze če bi imeli iste mopede, važno da uživamo ne glede na kravico ki jo vozimo :grupni:

Danes mi ni uspelo narediti 2v1 sistema izpuha, mi je pa zato uspelo narediti 2 brez 1, so bili sosedi navdušeni nad "dragster" zvokom, jaz pa še bolj :music2:

Še samo gume z M+S oznako zmontirat pa gaaaaaaaasaaaaaaaaaa :kva2:

Objavljeno (popravljeno)

Ena za stručkote :D

Nosilce za stranske pvc kovčke imam že na motorju, nimam pa kovčka. Original pvc kovčka me prideta stat 450 ojru. Če bi želel alu kovčke me pa pride stat 660 ojru kovčka in nosilci.

Kaj pravite iz izkušen vi! Je bolš met pvc kovčke ali alu? :? Vem ,da je že nekaj napisanega, ma nimam volje iskat :whistle:

Popravljeno . Popravil dopolaoro
Objavljeno

ALU in to od alposa za majhne soude. Zapravil boš cca 120€ in malo se boš poigral z pritrditvijo. In to je to!

Objavljeno

Ena za stručkote :D

Nosilce za stranske pvc kovčke imam že na motorju, nimam pa kovčka. Original pvc kovčka me prideta stat 450 ojru. Če bi želel alu kovčke me pa pride stat 660 ojru kovčka in nosilci.

Kaj pravite iz izkušen vi! Je bolš met pvc kovčke ali alu? :? Vem ,da je že nekaj napisanega, ma nimam volje iskat :whistle:

Če nimaš volje iskat si pa vsaj preberi! Kot je napisal jani_s poceni in preverjeno! ALPOS.

Objavljeno

ALU in to od alposa za majhne soude. Zapravil boš cca 120€ in malo se boš poigral z pritrditvijo. In to je to!

ja cca 120€ za ta male 31l. Jst sm kupu 41l, sm pa dau 190€. Sam pa spravš nutr boga in pou :D

Objavljeno

ja cca 120€ za ta male 31l. Jst sm kupu 41l, sm pa dau 190€. Sam pa spravš nutr boga in pou :D

Za 31 l jaz sem lani dal mislim da okrog 160 €.

Za pritjevanje pa uporabljam to: Touratech

LP

Objavljeno (popravljeno)

Ta vpoklic si lahko sami preverite:

adv-1.jpg

adv-2.jpg

LP

Popravljeno . Popravil Temty
Objavljeno

Fantje z nostalgijo sem se poslovil od KTM 990 Adventure S, tako da sem zdej bivši lastnik ADV 990 S.

V užitek mi je bilo debatirati v tej temi z vami in izmenjal smo si veliko koristnih informacij.

Se bom pa še vedno z veseljem pridružil debati, če se bo kaj zanimivega dogajalo.

Good Luck!

Objavljeno

Fantje z nostalgijo sem se poslovil od KTM 990 Adventure S, tako da sem zdej bivši lastnik ADV 990 S.

V užitek mi je bilo debatirati v tej temi z vami in izmenjal smo si veliko koristnih informacij.

Se bom pa še vedno z veseljem pridružil debati, če se bo kaj zanimivega dogajalo.

Good Luck!

Žalostna novica, da nismo izgubili samo enega ampak celo 2 advenčerja 950 S :unsure: :wacko: .

Voznikoma bo treba oprostiti, saj še sama ne vesta kaj sta naredila :slap::wallbash::headbang::bum: .

Slava mopedoma do zadnjega km :trance_27_notworthy: , naj služita novima lastnikoma do konca in naj zdržita vso zlorabo na urejenih podlagah :pos: in na terenu :l_01: .

Objavljeno

Ja saj res, kar dva sva sedaj odletela, to je očitno dober teden za prodajo KTM-a, fantje še je čas, če kdo želi prodat, ni še konec tedna.

Lušn je blo :photo:

Objavljeno

Ja saj res, kar dva sva sedaj odletela, to je očitno dober teden za prodajo KTM-a, fantje še je čas, če kdo želi prodat, ni še konec tedna.

Lušn je blo :photo:

Ni3ous; kakšen je razlog?

Objavljeno

V petih letih sem bil lastnik petih motorjev, tko da statistično gledano ne bi mogel rečt da so potrebni kaki posebni razlogi.

Med drugim je ta motor še vedno malo pretežak za offroad in moč, ki je sicer častitljiva in jo bom pogrešal je na terenu tko ali tako neizkoristljiva in radira gumo na polno ....

Poleg tega pa imam bo novem zazidalno parcelo in bom začel zidat, zato sem vzel en šparovc, da bo več denarja za bajto.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni. V naslednjem tednu postanem lastnik pomaranče KTM 990. Ker motor nima - rol barov- , me zanima, če ima mogoče kdo zadevo naprodaj, ali kje bi se dobila najugodneje.

hvala za odgovor.

KLV

Objavljeno

....

Poleg tega pa imam bo novem zazidalno parcelo in bom začel zidat, zato sem vzel en šparovc, da bo več denarja za bajto.

Danes sem naredil krog čez Bizeljsko - Trebnje - Šentjanž!!!!! - Mokronog - domov. Bo treba malo sesti skupaj, da vidimo kje se lahko koristijo moto VIP veze,... da bo po gradnji ostalo za kaki strojwhistle.gif ....

Objavljeno

Pozdravljeni. V naslednjem tednu postanem lastnik pomaranče KTM 990. Ker motor nima - rol barov- , me zanima, če ima mogoče kdo zadevo naprodaj, ali kje bi se dobila najugodneje.

hvala za odgovor.

KLV

Pomoje se ti splača it v Celje, ko bo moto sejem, pa tam pogledaš in dobiš kak sejemski popust, čene pa je READY 2 RACE na kozini, se mi zdi da ma še najbolj poceni. Sam najbolše da jih pokličeš in prašaš.

Objavljeno

Pomoje se ti splača it v Celje, ko bo moto sejem, pa tam pogledaš in dobiš kak sejemski popust, čene pa je READY 2 RACE na kozini, se mi zdi da ma še najbolj poceni. Sam najbolše da jih pokličeš in prašaš.

Res je- Ready to race je zelo kvalitetno zaloŽena trgovina, in Jan ti bo z veseljem pomagu, sam mam kr neki opreme od tam, drgač pa so roll bari od sw-motech zelo ok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes stestiral nov komplet Karoo. Po terenu zelo dobre, le za odtenek slabše od Desert, po asfaltu je pa precej gumijast občutek. Pa žre jih nenormalno. Evo tole je zadnja po 130km turi 50/50 ofroad/asfalt. Večina offroada makadam.

post-99-127178135584_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Karoo se je pri meni dobro obnesla....prvih 300 kilometrov.

Pobira jo pa čist prehudo in kasnej samo še vrti.

Vidim da je nisi šparal, ker jo je kr natrgalo :)

Jaz razmišljam a bi tole nataknil :

T-644 Army Special

image_32.jpg Army Special tyres as used by the Swedish Army. Excellent dual purpose tyre, road legal and speed rated. These tyres give good off road performance whilst offering long life for on road use. Excellent in Rally Type events. Cambriam, Hafren, Dyfi etc

Road Legal: Yes

FIM Approved: No

Price: £51

Tale zna bit tut carska, ampak je mal pretirana cena:

Mitas E-10 Adventure Rear

image_69.jpg Mitas E-10 Adventure all terrain tyre. Versatile big bike Adventure tyre superb handling on and off road.

Dot approved 70% off road 30% highway.

Tyre for the serious Adventure traveller

Road Legal: Yes

Price: £85

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Na uradni strani mitas je e10 že v dimenziji za ktm adventure, me prav zanima č bo v slo in po kakšni ceni.

Trenutno me karuuuT malo guuuuuunca med 50 in 60 km/h, nisem preveč navdušen.

Mimo greedee:

Nitro si že poštimal tenerejko? Malo m firbec mantra, če se fedre dejansko kaj poznajo.

Objavljeno

Karoo je očitno premehka za ta motor, vprašanje kakšna je Mitaska. Po moje bi bla dobra kombinacija Karoo spredaj in Desert zadaj, če se hočeš karkoli vozit po asfaltu. Prednja Desertka je namreč čisti hard-enduro profil in je prenevarna po asfaltu, tale Karoo pa spredaj dokaj lepo drži. Malo sem imel problemov ker imam spredaj 1,60" obroč in motor preveč pada v ovinek, verjetno bi bilo bolje z 1,85".. Tista army guma tudi izgleda zanimivo ampak spet vprašanje kako se obnese na motorju s 100KM in 200kg???

Za Erzberg definitivno samo Desertke, vse ostalo bo potrgalo v nekaj minutah.

Objavljeno

Karoo je očitno premehka za ta motor, vprašanje kakšna je Mitaska. Po moje bi bla dobra kombinacija Karoo spredaj in Desert zadaj, če se hočeš karkoli vozit po asfaltu. Prednja Desertka je namreč čisti hard-enduro profil in je prenevarna po asfaltu, tale Karoo pa spredaj dokaj lepo drži. Malo sem imel problemov ker imam spredaj 1,60" obroč in motor preveč pada v ovinek, verjetno bi bilo bolje z 1,85".. Tista army guma tudi izgleda zanimivo ampak spet vprašanje kako se obnese na motorju s 100KM in 200kg???

Za Erzberg definitivno samo Desertke, vse ostalo bo potrgalo v nekaj minutah.

karoo navadna (bolj hard po domače) ali karooT (verzija z amopede z abs po domače)???

Sam imam spredaj karooT z kombinaciji z orđinal zadnjo gumo s zadeva pelje po asfaltu zelo dobro, edno guncanje pri nehvaležnih 59km/h me moti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!